niedziela, 17 września 2017

Krzesła do biurka


Witajcie!
Jakiś czas temu, jeszcze przed rozpoczęciem szkoły, zmieniliśmy u chłopaków układ łóżka piętrowego. Wcześniej stało wzdłuż okna, a jeszcze wcześniej na przeciwnej ścianie przy drzwiach. Ale takie ustawienie jak teraz jest chyba jednak optymalne, bo dzięki temu biurko dla moich dwóch uczniów (2 i 5 klasa...) stoi tak, że jest najlepiej oświetlone. Biurko, to 2-metrowy blat z Ikei i sprawdza się znakomicie. 
Ponieważ stare drewniane krzesła, z których chłopaki korzystali, dokończyły swojego żywota i po prostu połamały się, zamówiłam im na allegro dwa nowe modne krzesła :)
Wiem, nie są idealne do nauki, do biurka, ale tak naprawdę lekcje odrabiają najczęściej przy stole w salonie, a zależało mi też, żeby krzesła były lekkie, zgrabne i nie zabierały zbyt dużo miejsca. Jak widać na zdjęciach, odstęp między biurkiem a łóżkiem nie jest duży. No a poza wszystkim krzesła są naprawdę wygodne.


Porządek na biurku jest złudny...:) Zdjęcia pstrykałam, jak chłopaków nie było, bo wcześniejszym ogarnięciu całego bałaganu.



Jak widać okno puste. Żadne zasłony raczej nie wchodzą w grę, nie chciałabym zabierać światła, którego i tak będzie teraz coraz mniej. Zamówię im po prostu białą roletę rzymską w dekorii, taką wieszaną na karnisz, która trochę zasłoni i doda przytulności, ale nie zabierze światła.


Regał z książkami i zabawkami udało się zmieścić na ścianie przy drzwiach. Ustawiony bokiem nie rzuca się tak w oczy.



Tapeta cały czas ta sama od 3 lat, zastanawiam się, czy nie zmienić jej na coś spokojniejszego, ale na razie nie mam pomysłu:)
Co byście tu widzieli, jaki wzór?
Czy np. szaro-białe pasy byłyby ok?






Pozdrawiam ciepło!

65 komentarzy:

  1. fajne rozwiazanie pokoju...jesli chlopcy zadowoleni,to najwazniejsze.tapeta wdzieczna dla oka,ja jeszcze bym przy niej zostala.krzeselka ciekawie wygladaja.ogolnie pokoj na 6+.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Tapeta rzeczywiście miła dla oka, ale trochę już się podniszczyła, no i opatrzyła :)Pewnie na razie zostanie, jak jest, chyba, ze coś mi wpadnie w oko:)
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  2. Jak zwykle pięknie:)Bloga podczytuję od dłuższego czasu i jest dla mnie wielką inspiracją:)Przymierzam się do położenia tapety w szare pasy w pokoju syna i bardzo podoba mi się taka tapeta, ale położona w poziomie. Pasy układają się wtedy w drugą stronę, ciekawie to wygląda.
    Pozdrawiam
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewa, dziękuję Ci bardzo! I bardzo mi miło:) Też myślałam właśnie o pasach położonych poziomo, muszę poszukać jakiś przykładowych zdjęć, żeby zobaczyć, jak mogłoby to wyglądać ostatecznie.
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  3. A mnie się właśnie ta tapeta podoba :) Dodaje charakteru wnętrzu i widać, że mieszkają tam chłopcy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) No to fakt, tapeta taka męska właśnie:)
      Ale wiesz jak to jest, chciałoby się czegoś nowego...:)

      Usuń
  4. Widzę Twój cudowny regał, więc nie może być inaczej i aranżacja pokoju świetna ;) Tapeta bardzo mi się podoba, masz szczęście, że chłopaki jeszcze nie protestują i nie mają własnych wizji pokoju;) Stworzyłas im fajne miejsce do wypoczynku i nauki na tach małej powierzchni jesteś moim mistrzem ups ... Mistrzynią ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje pięknie:) Co do wizji chłopaków, to jak ich zapytać, to mają swoją wizję-wściekło zielone ściany albo czarne i miecze star wars najlepiej...:)
      Pokój rzeczywiście mały, wszystko musi być zdublowane...ale nie ma wyjścia...
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  5. Bardzo ładne :)
    Świetnie się wkomponowały.
    Pozdrawiam poniedziałkowo.

    OdpowiedzUsuń
  6. to rzeczywiście sa bardzo wygodne krzesła, a to najważniejsze. uroczy kącik im stworzyłaś.
    a tapeta jest cudna. od lat podziwiam, i bardzo mi się z wami kojarzy!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))
      Tapetę mamy od 3 lat i dalej mi się podoba:)
      Co do krzeseł, to sama byłam zaskoczona, że mogą być tak wygodne, chociaż miałam duże wątpliwości.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  7. Jest pięknie! Świetne, jasne wnętrze. Piękna tapeta, meble, dywan, dodatki sprawiają, że pokój jest bardzo fajny, taki z charakterem. Jak zawsze udana metamorfoza;-) Pozdrawiam serdecznie; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Elu, dziękuję Ci serdecznie:)
      Pokój nie jest idealny, ale co zrobić.
      Przed nami jeszcze odświeżenie białych ścian, ale muszę najpierw znaleźć wolną chwilę...
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  8. Jest pięknie, baaardzo podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się pomysł na aranżację tego wnętrza. Super, trzeba mieć świetny pomysł żeby tak pięknie wyszło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, idealnie nie jest, naprawdę.
      Ale wiem już mniej więcej, co sprawdza się w tym pokoju, a co nie. To pokój dzieci, więc rzeczy, drobiazgów jest dużo, chciałabym więc stonować ściany, żeby całe wnętrze nie było zbyt chaotyczne:)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  10. Już to kiedyś chyba tutaj pisałam, ale tapeta mnie też się podoba i bym ją zostawiła chłopakom, taka chłopięca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Aniu, no na razie tapeta zostaje, póki nie wymyślę czegoś bardziej pasującego. W sumie po 3 latach nadal mi się podoba:)
      Uściski serdeczne!

      Usuń
    2. Pokój piękny. Kolory. Faktury. Ale czy przy doborze tapety to nie chłopcy powinni zadecydować? Oczywiście w granicach rozsądku. Dać do wyboru ze 3 różne opcje (po wcześniejszych konsultacjach, kolory, wzory jakie lubią itd.). Lub najprościej tablicówka (są różne kolory).

      Usuń
  11. A możesz podesłać linka na te krzesła, jeśli sprawdzone i wygodne... Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, oczywiście, to sprzedawca z allegro o nazwie AleKrzesla, kupowałam już u nich również krzesło do pokoju Weroniki, które pokazywałam we wcześniejszych postach.
      Mają błyskawiczną wysyłkę:)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  12. Świetnie wygląda ta aranżacja, bardzo podoba mi się ta ściana i podłoga. No i biurko oczywiście też świetne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Asiu wiemy,ze zapracowana jestes,dom,praca,dzieci...ale teskno za nowym wpisem..doslownie Twoj blog to niczym narkotyk dla nas.pozdrawiamy Basia i Ania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Dziewczyny, postaram się dziś wieczorem wrzucić nowego posta. No inspirujecie mnie mocno do działania:)
      Uściski!

      Usuń
  14. Asiu! Jesteś mistrzynią. Zawsze pięknie u Ciebie. Przestawisz tylko regał i już inspirujesz! Odwiedzać Ciebie to czysta rozkosz! Uściski posyłam. Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Asiu serdeczne:) Ja do Ciebie również bardzo lubię zaglądać, dawaj częściej te posty;)
      Uściski również!

      Usuń
  15. Piekny wystrój. Najbardziej podobają mi się krzesła i ich czysciutka biel. Wspaniałe zestawienie barw, faktur i form, gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie:) Krzesła rzeczywiście mają czysty odcień bieli.
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  16. Przepiękne wnętrze! Przejrzyste i schludne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Dziękuję! Z tą schludnością, to bywa różnie niestety...:)

      Usuń
  17. A ta cudna tapeta skąd?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tapeta z allegro, wystarczy wpisać tapeta stare deski.
      Pozdrawiam!

      Usuń

  18. Awesome blog, i always enjoy & read the post you are sharing!
    Thank for your very good article...!
    ลา ลีกา สเปน

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny pokój! Ile czasu chłopakom zajęło zabałaganienie wnętrza po Twoich fotkach? :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wydaje mi się, że tapeta dodaje charakteru i na Twoim miejscu zmiany odłożyłabym na później. Przytulny, nieprzesłodzony pokój. Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie tykamy tapety, tak ! Anie teraz, ani później, tak ! No bardzo ładny pokój. I to mówię ja, wróg białych mieszkań. Pozdrawiam, Inka

    OdpowiedzUsuń
  22. Krzesła bardzo fajne o ile mężczyzna w domu nie jest informatykiem bo by nie wysiedział pare h na takim krześle zapewne. Warto zadbać o wygodę ale krzesełka do co dziennego użytku na prawdę fajne

    OdpowiedzUsuń
  23. Tomek ma całkowitą rację! Jeżeli facet jest informatykiem to obowiązkowo obrotowe, wygodne krzesło z zagłówkiem na plecy by nie bolały... sama wiem jak to jest bo niestety pracuje przy komputerze :(

    OdpowiedzUsuń
  24. Sam wystrój jest super, bardzo ładnie wygląda cały pokój krzesła też pasują tylko nie wiem jak z wygodą tych krzeseł, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Krzesełka przyznam super wyglądają mozna je dopasować do różnych wnętrz szukam coś podobnego ale w bardziej kolorowych opcjach, do pokoju dzieci

    OdpowiedzUsuń
  26. Widać wszystko wyczyszczone bo białe blaty przynajmniej u mnie strasznie się palcują i co chwilę trzeba to wycierać.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ostatnio zabrałam moje pociechy do ikei w poszukiwaniu nowych łóżek a wróciliśmy z nowymi krzesłami i zamówionymi biurkami, krzesełka kupiliśmy podobne ale miały rączki i inne kolorki, ale bardzo fajnie pasują i są wygodne, a myślałam że nie będą :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Sam miałem takie krzesło przez dłuższy czas, i zdanie mam takie, godzine lub dwie można siedzieć ale po tym czasie każde sztywne krzesło zaczyna być niewygodne.

    OdpowiedzUsuń
  29. Także miałem takie krzesła i mi się dobrze siedziało, fajnie są ukształtowane u dołu pleców, można przyjąć naturalną pozycje. Używam tego typu krzeseł od bardzo dawna i nie narzekam

    OdpowiedzUsuń
  30. krzesełka są ładne ale wątpię że można na nich siedzieć dłużej niż 3 godziny, głównie przez ich twarde siedzenie

    OdpowiedzUsuń
  31. Super krzesła, sam je mam i jestem z nich bardzo zadowolony, jednak tutaj widze że lepiej one pasują u ciebie w domu niż u mnie, nie zwracałem tak aż uwagi na to chociaż teraz troche żałuje bo mogłem kupić chociaż inny kolor

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo fajnie urządzony pokoik, w sumie ten kąt wygląda jak małe biuro, podoba mi się całe pomieszczenie, a co do krzesełek to używaliśmy takich w firmie i nikt nie narzekał. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Ładnie przystrojony pokoik, pewnie pociechom się bardzo podoba, krzesełka bardzo pasują i moim zdaniem są dobrym rozwiązaniem do tego pokoju

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo fajne zagospodarowany mały pokoik na prawdę wszystko na swoim miejscu idealnie się spasowało.

    OdpowiedzUsuń
  35. Takie krzesło najlepiej pasuje do małego pomieszczenia. Bez sensu jest wstawianie wielkiego obrotowego fotela. Szkoda miejsca, a tak w ogóle to fajny pokoik :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Jedyny minus takiego krzesła to to że jest nie wygodne. Można posiedzieć pół godziny ale już kilka byłoby dramatem ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Krzesełka przyznam że są super. Wyglądają na prawdę wyśmienicie. Można je dopasować do różnych wnętrz. Teraz właśnie szukam czegoś podobnego ale w bardziej kolorowych opcjach :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękne meble, w bieli prezentują się bardzo elegancko. Krzesła skradły moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Widzę, że pokoik urządzany w skandynawskim stylu, jest pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Moja szkoła ostatnio zainwestowała i kupiła bardzo dobre krzesła z sklepu internetowego https://www.interdesk.pl/ . Tak naprawdę to znalezienie innych krzeseł było bardzo trudne.

    OdpowiedzUsuń
  41. Sam z żoną ostatnio naszemu dziecku kupiliśmy biurko regulowane . Jestem pewny na 100 procent że bardzo dobrze zrobiliśmy.Takie jest moje skromne zdanie.

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo fajne krzesła, nowoczesne, lekkie i nie zabierają dużo miejsca. Sama mam podobne w jadalni i jestem z nich bardzo zadowolona :) Co do pokoju dziecka, też jestem ogromną zwolenniczą białych mebli. Są ponadczasowe, uniwersalne i łatwo dobrać do nich różne dodatki. W pokoju mojej córki znalazły się białe meble od Meble Wójcik. Bardzo podoba mi się w nich to, że można do nich dobrać kolor uchwytów, który najbardziej nam odpowiada, dzięki czemu meble zyskują na przytulności.

    OdpowiedzUsuń
  43. Te krzesła super pasują do całej aranżacji.

    OdpowiedzUsuń