niedziela, 7 stycznia 2018

Poświąteczne migawki

 


Witajcie! Powoli odgruzowuję nasze M z dekoracji typowo świątecznych, pochowałam już wszystkie bombki, skarpety świąteczne, wystawiłam na balkon gałęzie choinkowe z wazonów i wianki, jeszcze spokojnie przez kilka tygodni zazielenią nam balkon, a w domu już się sypały.
Choinkę zaraz po świętach posadziliśmy na działce, bardzo jestem ciekawa, czy się przyjmie, mam nadzieję, że tak:)
W salonie, przedpokoju i kuchni zostawiłam jedynie gwiazdki jako dekoracje i światełka, z których na razie nie chcę rezygnować, bo dają super klimat w te ciemne dni.
W kuchni zdjęłam gwiazdkowe zasłony, a czerwone dodatki zastąpiłam pastelowym różem. W połączeniu z bielą, szarością i motywem gwiazdek na naczyniach czy lampkach, dają zimowy, ale nie świąteczny już klimat.








W niedzielny wieczór namówiłam moją córkę na kilka fotek... Niestety czasy, kiedy z chęcią pozowała do zdjęć bezpowrotnie minęły...:) Ostatnio przeglądając nasze domowe archiwum zdjęć doszłam do wniosku, że Weronika, jako pierwsze dziecko ma najwięcej zdjęć i filmików, a z każdym kolejnym dzieckiem ta ilość zdecydowania malała...:) Zdjęcia z kąpieli niemal każdego dnia przez pierwsze pół roku, pierwsza zupka, pierwszy serek, pierwszy rowerek... Mikołaj z kąpieli ma może kilka zdjęć, a Dominik chyba żadnego...:)


 I oczywiście nasz król:)


A wracając do tematu wnętrz - udało mi się kupić na noworocznej wyprzedaży w Dekorii dwie rolety rzymskie za pół ceny. Jedna w biało-szare paseczki, którą planuję powiesić w kuchni, druga biała, do pokoju chłopaków. Czekam na przesyłkę i już się nie mogę doczekać, kiedy je powieszę:)



Mam już taką jedną roletę rzymską wieszaną na karniszu, zieloną w kwiaty, ale jest taka bardzo wiosenna, a chciałam coś bardziej spokojnego. Jestem z niej bardzo zadowolona, dlatego dokupiłam kolejne dwie:) Jeśli szukacie tkanin - rolet, zasłon, poszewek, to zajrzyjcie na Dekorię, bo można teraz trafić na produkty za bardzo okazyjną cenę.
Zdjęcie użytkownika My little white home.

Pozdrawiam Was ciepło! 
Czy tylko mi weekend minął tak szybko???

Uściski Dziewczyny!

52 komentarze:

  1. Lubie czytac Twe posty,còra sliczna,ale chyba podobna do taty? Psiak..miodzio.
    Przepieknie Wasza kuchnia wyglada,w oko moje wpadly miseczki ròzowe,gdzie je nabylas?
    Rolety super sprawa,i ta promicja!ja tez w Dekorii ubieram okna i bardzo z niej zadowolona jestem.
    Udanego tygodnia!
    Czekam na kolejny wpis,mam nadzieje,wkròtce.Pozdrawiam serdecznie.Lusia

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle wszystko idealnie dobrane �� uwielbiam klimat Twojego mieszkania! W tym tygodniu też chowam świąteczne dekoracje i biorę sie za urządzanie domowej dżungli ��

    OdpowiedzUsuń
  3. Klimatycznie. Widać ogromny zachwyt u Weroniki, że musi pozować ;) Ja jestem z dzieckiem na etapie "mamo zrób mi zdjęcie " więc korzystam i robię:) Twój cyprysik na pniu jest cudny chyba znowu sie skuszę na takiego:) moje poprzednie padły. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne, ciepłe i przytulne wnętrze :)
    Świetne pomysły na ozdoby. Aż miło popatrzeć :)

    _________________________
    https://sklep.enerzon.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Aż miło popatrzeć :)
    Rolety rzymskie są świetne, bardzo mi się podobają twoje zdobycze.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem zachwycona Twoją kuchnią a rolety są po prostu cudowne :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie to wygląda. Jestem zachwycona!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale piękne zdjęcia- pełne czaru i swego rodzaju magii. Tak poza tym.. Masz przepięknego psa ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nic dodać, nic ująć - piękny dom.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne wnętrze. Dużo pięknych dodatków. Niektóre chętnie widziałabym u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Asiu co się d dzieje z frontem od zmywarki i tym obok czyżby farba puchła od pary?

    OdpowiedzUsuń
  12. Widziałam Twoją nową roletę na instagramie. Przeurocza. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj, nie tylko Tobie. Bardzo ładne wnętrze. Pozdawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne wnętrze. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Twój dom jest piekny

    OdpowiedzUsuń
  16. Czasami nie wiem jak patrzę na twoje zdjęcia, czy to zasługa aparatu czy to wnętrze na prawdę jest takie boskie. ;) Rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  17. Wnętrze śliczniutkie! Piesek idealnie pasuje do tego zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie wygląda całe wnętrze, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszędzie, dosłownie wszędzie przed świętami w sklepach były te lampeczki. Sama się w nie okupiłam. Fajny wpis, ładne zdjęcia, pozdrawiam <3
    ______________________
    Sypialnie z pomysłem

    OdpowiedzUsuń
  20. Klimat świąteczny powiększają znacząco. Jednak można zawsze coś takiego w domu użyć i to jest fajne. ;) Aż przypomina mi się praca w AZbudownictwo

    OdpowiedzUsuń
  21. Asiu zaglądam i zaglądam,a Ty pewnie zabiegana jestes i na nowy post nie masz czasu.a tak tęsknimy z Anią.pozdrawiam w imieniu swoim i mojej powierniczki,Basia

    OdpowiedzUsuń
  22. Też często wchodzę na tego bloga sama i właśnie.. więcej postów to by się chciało zawsze! Bo Twoje są świetne. Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajny wpis. Czekam z niecierpliwością na kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
  24. I ja czekam na nowe,bo twoj blog jest super!

    OdpowiedzUsuń
  25. Super się to prezentuje. Ten styl jest w stu procentach taki jak lubię. Nic bym nie zmieniła. Jestem pod ogromnym wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudownie,czysto pieknie,ze smakiem.ale mam prosbe,prosze pokaz czasem bałagan",by nas Matki Polki nie smucic,ze tylko u nas dzieciom,mężowi dostaje sie burę za to,ze rpbią pie..olnik,gdy nas nie ma.milej soboty zyczy Ci fanka z białegostoku.

    OdpowiedzUsuń
  27. O jak sympatycznie i ładnie. Zdjęcia od razu poprawiają człowiekowi nastrój. Ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  28. Na instagramie napisałas,ze jest nowy post a tu ciiiisza)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ładnie, świątecznie i przytulnie. Teraz czekam powoli za wpisem wiosennym bo mam dość tej zimy za oknem :(

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładne wnętrze :)
    Czekam na kolejne wpisy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wnętrze świetnie dobrałaś do charakterystyki budynku. Wg mnie wszystko do siebie pasuje jak ulał ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ślicznie wygląda całe wnętrze, aż miło popatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Piesek jak dzielnie pozuje haha, urocza psinka :D A wnętrze fajnie ale jakoś tak oklepanie, wszystko to już gdzieś widziałem ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Super ! Właśnie taki wystrój wnętrza mi się bardzo podoba. Jest to super połączenie ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wszystko w Twoim mieszkaniu wygląda pięknie, bardzo mi się podobają te ozdoby!

    OdpowiedzUsuń
  36. Święta tak szybko minęły, że szkoda się teraz z nimi rozstawać... Będę musiała też sobie kilka zdjęć zrobić, żeby zapamiętać moje wnętrza, gdyż w tym roku wyglądały na prawdę pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  37. Your blog was absolutely fantastic!
    Great deal of great information & this can be useful some or maybe the other way.
    Keep updating your blog,anticipating to get more detailed contents.
    หนังการ์ตูน

    OdpowiedzUsuń
  38. Takie robione własnymi rękoma dekoracje zawsze będą najfajnieszje, bardzo ciekawie ci to wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo fajne święta musiałaś mieć, fajnie móc tak mieć z kim spędzić czas w miłym otoczeniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Wszystko w Twoim mieszkaniu wygląda pięknie, może chcesz się zamienić ? :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Teraz to już trzeba się szykować do wielkanocy po woli znowu porządku oraz małe zakupy ozdób

    OdpowiedzUsuń
  42. Super kolorki, bardzo mi się podobaja takie pomieszczenia...

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo fajny piesek też mieliśmy kiedyś takiego. Super ! już po świetach niedługo kolejne święta.

    OdpowiedzUsuń
  44. Po świętach teraz zostały tylko nam zdjęcia i czekamy sobie na Wielkanoc zobaczymy jak to będzie, świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  45. Fajne fotki :) Zawsze jakieś wspomnienia takie zdjęcia przynajmniej.

    OdpowiedzUsuń
  46. Twój blog to prawdziwy arsenal wiedzy. Podziwiam i bardzo szanuje, uwielbiam czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetnie napisane ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń