środa, 8 lipca 2020

Metalowe piękności


Witam Was ciepło!

Dzisiaj znowu migawki z naszego salonu, bo chciałam Wam pokazać, jakie cudowności upolowałam ostatnio w Tk maxxie.
Cieszą mnie zawsze takie drobiazgi, bo podkręcają klimat i są wisienką na torcie przy zwykłych meblach.
Szukałam pomysłu na jakiś ministolik przy narożniku, obok kredensu, bo chciałam tam ustawić lampkę. Wcześniej stała po prostu na pudle.
Na widok poniższego kutego stolika Laury Ashley mocno zaświeciły mi się oczy, szczególnie że cena była bardzo atrakcyjna. Był też większy, ciut droższy, ale stwierdziłam, że ten będzie w sam raz.
Bardzo lubię kute metalowe meble i dodatki, a stolik dodatkowo ma ładny kremowy kolor.
Nie zajmuje wiele miejsca, można go wcisnąć niemal wszędzie. Fajnie wyglądałby też np. na balkonie, jak i w łazience.










Srebrną koronę kupiłam za całe 6 zł w chińskiej kołobrzeskiej hurtowni:)  
Myślę, że na stolik pasowałaby lampa ze szklaną podstawą, trochę wyższa, muszę poszukać czegoś odpowiedniego.






Szukając nowej wersalki do starego mieszkania zrobiliśmy ostatnio przejażdżkę po typowych sklepach meblowych, do których prawie nigdy nie zaglądam. Pozytywnie zaskoczyła mnie oferta dodatków w Bodzio Meble i Agata Meble, serio...:) Ta niebieska poduszka z Bodzio, szara okrągła z Agaty. Agata Meble ma bardzo szeroką ofertę ładnych tekstyliów, nie miałam za bardzo czasu pooglądać wszystkiego dokładnie, bo byłam z mężem;), ale na pewno odwiedzę ten sklep sama w najbliższym czasie. 

Okrągłe poduszki, to moje niedawne odkrycie:) Kupiłam do sypialni beżową, mam szarą, przydałaby się jeszcze jakaś w błękicie.





 Stolik jest na tyle zgrabny, że pasuje wszędzie, wcześniej robiłam przymiarkę do kąta przy wejściu do kuchni, gdzie też planuję jakiś podręczny mebelek np. do odłożenia torby


Wypatrzyłam też taką metalową dekorację w postaci stojaka na sznurek z nożyczkami:)
Bardzo fajny gadżet i praktyczny:) 



No i ostatnia rzecz - metalowy termometr w kształcie klucza:)
Idealny na balkon:)




****
Dziękuję Wam za wszystkie ciepłe komentarze pod poprzednim salonowym postem, bardzo mi miło, że Wam się podobają nasze nowe cztery ściany:)
Dla mnie urządzanie mieszkania, to proces, nie wyobrażam sobie zrobienia wszystkiego od razu, dobrania wszystkich dodatków w jednym sklepie:) Lubię się inspirować ładnymi wnętrzami, ale też mieszać style i dodatki, również cenowo. Wiele rzeczy mi się podoba, chciałabym je mieć, ale jeśli cena przewyższa zdrowy rozsądek, to szukam zamiennika, albo czegoś w podobnym klimacie:)
Chciałabym też więcej rzeczy odnawiać sama, ale już poznałam, czym pachnie szlifowanie mebli w mieszkaniu... Nie mam na to warunków, ale i czasu.. I żałuję bardzo, bo nic nie daje takiej frajdy, jak odnowiony własnoręcznie mebel:)

Trzymajcie się ciepło!
Pozdrawiam!

27 komentarzy:

  1. Masz nosa jeśli chodzi o dodatki ;) Asiu gdzie kupiłaś ptaszka i termometr? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny ten stoliczek też by mi sie taki przydał:) Asiu zdradzisz ile kosztowal? Ten stojak na sznurek kupilam sto lat temu na vivre.pl za jakies 40 zl super ozdoba u Ciebie pasuje idealnie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten stolik kosztował ok. 75 zł, większy chyba 130 zł. Stojak na sznurek ok. 50 zł, w necie widziałam najtańszy taki sam za ok. 100 pln:) No żal było nie brać:)

      Usuń
    2. Wow bardzo dobra cena. Masz szczęście do tk maxx. Ja ostatnio nic nie moge tam upolować:( Pieknie mieszkasz:*

      Usuń
  3. No ładne rzeczy upolowałaś!

    OdpowiedzUsuń
  4. No cudny ten stoliczek! Moze drugi powinien stać w ramach stolika na torbe? Asiu nie przejmuj się kąsliwymi komentarzami.masz sliczne mieszkanko, ja czuje w nim ten sam klimacik co w poprzednim mieszkaniu....tule Cie.Emila

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zwykle elegancko i z gustem,uwielbiam oglądać Pani wnętrza. pozdrawiam Maria

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest pięknie, przytulnie i jasno. Sama chciałabym mieć taki stolik.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem zachwycona :) Teraz nie robi się rzeczy z takim kunsztem, a szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Pani Joanno , cudny dywan,gdzie udąło się go kupić ?Mieszkanie przytulne i z duszą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudnie jak zawsze tez uwielbiam odnawiać i przerabiać ale brak czasu i miejsca mieszkam w bloku pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny ten stoliczek i fajnie go zaaranżowałaś. Nie wiem czemu, ale dla mnie kute meble i bluszcz to duet idealny:) Ostatnio po ponad trzymiesięcznej izolacji wybrałam się w końcu do galerii, oczywiście pierwsze kroki skierowałam do Tk Maxx i choć półki pustawe to udało mi się kupić parę fajnych dodatków:) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny metalowy stolik! Jest taki delikatny, że prawie go nie widać, a przy tym tak bardzo doprecyzowane zostały w nim wszystkie szczegóły :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Stoliczek cudowny! Wygląda w każdej aranżacji po prostu bajecznie :) Ze szklanym blatem może rzeczywiście byłoby jeszcze ciekawiej :) ale i tak jest słodko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny. Mam podobny w ogrodzie jako stolik na kwiaty na tarasie. One są przeurocze, można je łatwo odnowić, a można je kupić za grosze np. na złomowisku

    OdpowiedzUsuń
  14. Takie metalowe piękności były popularne kilkanaście lat temu. Taką rzecz zawsze można przemalować. Podczas malowania trzeba nałożyć odpowiednie ubranie robocze.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi jakoś nie pasują takie stoliki, brakuje mi na nim szyby albo chociaż pleksi aby był idealnie równy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajne detale nadające klimatu

    OdpowiedzUsuń
  17. Metalowe akcesoria do mebli mogą dodać stylu Twojemu domowi. Mogą być używane jako akcenty i punkty centralne w różnych pomieszczeniach. Do najpopularniejszych rodzajów metalowych akcesoriów do mebli należą kinkiety, wieszaki ścienne, ramy do obrazów i półki ścienne.

    OdpowiedzUsuń
  18. Te inspiracje są niesamowite.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wydaje mi się że nadaje szyku pomieszczeniom

    OdpowiedzUsuń
  20. Klasyczne a jednak ponadczasowe rozwiązanie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Niezwykle elegancki dodatek do salonu

    OdpowiedzUsuń
  22. Brzmi bardzo zachęcająco. Podoba mi się ten wpis

    OdpowiedzUsuń