niedziela, 5 grudnia 2021

Dekorowanie kredensu i zimowe plakaty

Witam Was ciepło!

Na początek spieszę donieść, że mikołajkowy prezent z poprzedniego posta, czyli papierowe gwiazdy i dziadek do orzechów pojedzie do MaRudy - tak wskazał los w postaci mojej córki Weroniki:)

MaRuda zapisała się w komentarzu na blogu, zatem Moja Droga MaRudo - proszę Cię o kontakt mailowy i podanie adresu do wysyłki:)

Prezent czeka na Ciebie:)


A dzisiaj ciąg dalszy świątecznych klimatów.

Wciągnęłam się w ten weekend mocno w dekorowanie i właściwie mogę powiedzieć, że jestem już gotowa na święta, jeśli chodzi o ten temat;) Zostanie nam do ubrania jedynie choinka, ale to pewnie przed samymi świętami, bo chcę żywą, sztuczne przy całej swojej praktyczności mnie jednak nie przekonują.

Udekorowałam wczoraj kredens małymi wiankami. Nie są do końca takie, jak chciałam, a chciałam żywe małe świerkowe, niestety jeszcze na takie nie trafiłam, może bliżej świąt będą gdzieś dostępne. Wianki zamocowałam na wstążce, którą z tyłu drzwi przykleiłam zwykłą taśmą klejącą. Same w sobie są już dekoracją, dodałam więc tylko biało-czerwone laski.









Miałam jeszcze położyć na górę choinkową girlandę, ale to już za dużo dobroci by było:) 

Dlatego chyba zostanie jak jest, ewentualnie zmienię światełka na takie na druciku, żeby było delikatniej.








Wymieniłam również plakaty w ramach nad TV na bardziej tematyczne. Nie chciałam typowo świątecznych, tylko zimowe, żeby powisiały jakiś czas do wiosny. Te zamówiłam na allegro. Są bardzo neutralne i dobrej jakości.







Poduszki też u mnie bardziej zimowe niż świąteczne, na te przyjdzie jeszcze czas przed samymi świętami. Kolorystyka taka, jak w ubiegłym roku, czyli biel i kropla czerwieni. No i multum światełek:) Akurat dzisiaj udało mi się złapać dosłownie pół godziny zamglonego słońca, ale zdecydowana większość tygodnia, to ciemność za oknem, więc trzeba sobie jakoś radzić...








******************

Na dzisiaj to tyle, spokojnego tygodnia Wam życzę:))

Pozdrawiam ciepło!

Asia

18 komentarzy:

  1. Dear Joanna, your home is wonderful.I like every little detail. Especially because, because like mine', white is the dominant color. I was really looking forward to the Christmas decoration. I like the big stars and the little red ornaments among the white. What makes me love especially, are the plates. That's exactly what I'm looking for. Would you please told me the place of purchase? You would make me so happy! Thank you in advance and I wish You a beautiful advent season! With regards Hemfeminin, alias Susanne from Budapest.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale pięknie! Cudnie to wygląda! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ u Pani jest pięknie! Podziwiam nieustająco i zawsze coś podpatrzę, bo sama niestety nie mam zmysłu artystycznego i działam raczej odtwórczo. Dziękuję za te wszystkie inspiracje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ u Pani jest pięknie! Podziwiam nieustająco i zawsze coś podpatrzę, bo sama niestety nie mam zmysłu artystycznego i działam raczej odtwórczo. Dziękuję za te wszystkie inspiracje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zwykle "ślicznie i klimatycznie".Gratulacje dla MaRudy,jeżeli to nie problem chciałam zapytać gdzie można kupić zawieszki czapeczki i takie białe dzwonki jak pod zegarem wiszą, dziękuję i pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  6. MaRuda kłania się pięknie i bardzo dziękuje za wyróżnienie. Ozdoby znajdą godne miejsce w moim domu. Pozdrawiam wszystkich serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten kredens sam w sobie jest świetną dekoracją i jednocześnie bardzo funkcjonalnym meblem. Ten biały kolor ociepla wnętrze i nadaje elegancji. Ponadto warto też pomyśleć o takich dodatkach, jak obrazy na płótnie do kuchni np. z motywem owoców czy kawy. Będą idealnie pasować.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się u Ciebie.Stare mieszkanko Twoje mnie zachwycało ale teraz jest równie przepięknie. dekoracje wspaniałe. Taki kredens daje wiele możliwości do wyeksponowania dekoracji. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  9. Sama muszę powoli zabrać się za udekorowanie wnętrza na święta. Szczególnie, że na dworze pełno śniegu i powoli udziela mi się świąteczny nastrój :) Przeglądałam sobie dekoracje w sklepach online i pewnie złożę zamówienie w tym miejscu:
    https://tutumi.pl/polka-wiszaca-dab-sonoma.html

    W sklepie obecnie mają wiele oryginalnych dekoracji ściennych. Świątecznych i nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Asia Gustownie Jak Zawsze.Pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kredens piękny, ale wszystkie meble masz niesamowite :D Witryny z kompletami zastaw zawsze modne. I te jelonki i na plakacie i na poduszce, no kocham :D Skąd poszewka jelonkowa?
    Podziwiam odwagę co do białego narożnika, nie brudzi się? U mnie ciemnoszary a i tak tapicerka specjalna łatwa w czyszczeniu (narożnik na zamówienie robiony u Puszmana, tapicerka dobrana do moich życzeń a właśnie na łatwym sprzątaniu mi zależało), przy bieli to chyba bym się bała z kawą usiąść. No chyba że też masz tapicerkę easy clean :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Dokładnie tak wyglądały moje meble wcześniej, czyli jakieś tam światełka sobie były, jak użyłam taśm ledowych to od razu zrobiło się o wiele fajniej. Polecam sprawdzić bo to akurat tania sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  13. Te dekoracje wzbogaciły wnętrze.

    OdpowiedzUsuń
  14. Te dekoracje sprawiły że dom wygląda bardzo świątecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Prawdziwie świąteczne jest to wnętrze

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniale wyglądają te dekoracje.

    OdpowiedzUsuń