poniedziałek, 20 czerwca 2022

Czerwcowe wnętrza

Witajcie Dziewczyny!

Po ostatnim maratonie zdjęć działki i balkonu w końcu czas na trochę wnętrz:)

A tu bez rewelacyjnych zmian, jedynie co się zmienia, to ustawienie wazonów, czy dodatków oraz zasłony i poszewki, czy też ustawienie stołu w stosunku do ściany lub kwiaty w wazonie:) Nie mam za bardzo czasu i głowy, ale i potrzeby do bardziej spektakularnych przemian, bo tak naprawdę ustawienie mebli jest optymalne, kolory ścian po ponad dwóch latach nadal mi się podobają, więc jak już najdzie mnie ochota na zmiany, to zmieniam detale.

Na poniższych fotkach nasze M w ostatnich tygodniach o różnych porach dnia i wieczoru :) Ostatnia weekendowa przemiana, to przemalowana czarna ramka na jasną zieleń, zostawiłam taką z przetarciami (na ostatnich zdjęciach). Chyba taki kolor bardziej mi odpowiada, chociaż ta czerń też miała swoje plusy i było elegancko. 

Jakieś drobne zmiany, które chodzą mi po głowie zostawiam sobie na później, jesienią,  jak już będzie chłodniej, kiedy nie będziemy spędzać tyle czasu na działce. Teraz aż żal siedzieć w domu;)

A póki co zmieniam sobie tylko poszewki na poduszki czy zasłony:) Zamówiłam sobie na wyprzedaży w Dekorii kolejną roletę rzymską do kuchni i poszewkę w zieloną kratę i czekam na przesyłkę z niecierpliwością...;

Pozdrawiam Was ciepło!

Zapraszam na nasze czerwcowe migawki salonowo-kuchenne:)



























21 komentarzy:

  1. Podziwiam, jest tak olśniewająco czysto i pięknie. "Perfekcyjna Pani Domu" może brać od Ciebie lekcje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, zdjęcia przyjmą wszystko:) Ale rzeczywistość jest mniej idealna;) Niestety piątka ludzi i pies wymagają notorycznego sprzątania, żeby było olśniewająco czysto, a tak u nas nie jest;) Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  2. Moje ulubione mieszkanie w internecie (to poprzednie też). Przepięknie. Od lat podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, stare dzieje, bardzo mi miło, ze tyle lat jesteś ze mną;) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  3. Śliczne, kobiece wnętrze. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Marzy mi się taki kredens :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudnie tak przytulnie tak miło 🌸💜i bardzo ładny dywan a gdzie taki można kupić bo tez mam pieska i widzę ze jest chyba łatwy w utrzymaniu💛

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Dywan kupiony na allegro, to dywan Chemex seria Valey. Nie widać na nim zabrudzeń, ale po roku oczywiście już tak ładnie nie wygląda, jak był nowy, dlatego planuję oddać go do prania.

      Usuń
  6. Pięknie to wyszło, kredens jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wpis. Warto było tutaj zajrzeć

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się ta ilość zdjęć. Pani dom jest niesamowicie przytulny i urządzony z duszą, widać to od razu. Ta wszechobecna biel to coś o czym marzę i w moim mieszkaniu. Planuję remont w lipcu, na razie jestem na etapie wybierania mebli i wyposażenia do kuchni, ale celem jest też remont salonu. Mam nadzieję, że efekt będzie równie piękny jak u Pani :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję:) Lubię meble i wnętrza z tzw. "duszą" właśnie, nie zawsze najmodniejsze, niekoniecznie nowe, tylko takie, które mi się podobają:) Pozdrawiam serdecznie i życzę powodzenia w remoncie, to ciężki czas, ale później jest tylko przyjemnie:)

      Usuń
  9. Wspaniała aranżacja. Takie wnętrze z pewnością zachwyca każdego.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie się prezentują te wnętrza, ale brakuje mi na nich jednego. Czerwiec to chyba najwyższa pora na zakup klimatyzatora. W sumie jestem ciekaw, jak dopasować takie urządzenie do stylu wnętrza. Zazwyczaj są to zwyczajne, białe, prostokątne sprzęty. Może zrobisz jakiś wpis o tym, jak umieścić klimatyzator w domu, żeby nie zaburzał designu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Te niebieskie, a właściwie turkusowe, akcenty w salonie - coś pięknego. Tak w sumie to są chyba tylko 4 elementy, ale bez nich to nie wyglądałoby tak cudownie.

    OdpowiedzUsuń