piątek, 19 sierpnia 2022

Urlopowe migawki

 

Witajcie Dziewczyny!

O urlopie już niemal zapomniałam, więc to ostatnia chwila na wrzucenie urlopowego posta:)

Dzisiaj taki misz-masz, pokażę Wam kilka drobiazgów, które sobie przywiozłam z Kołobrzegu:)

Najbardziej zadowolona jestem z dwóch nowych donic, które wypatrzyłam w centrum ogrodniczym. Długo dumałam, czy je wziąć, ale doszłam do wniosku, że jak nie kupię, to będę żałowała:) 

Także ten, mam dwie, jedną większą, drugą mniejszą;) Pięknie wyglądają z bluszczem, ale też i z innymi kwiatami będą się prezentowały. Poniżej w aranżacji jeszcze kołobrzeskiej u mojej mamy.


 


Wróciłam też do domu z takim oto metalowym szyldem;)

 

                Takie biało-czarne tabliczki mają w sobie to coś, ciekawie wyglądają we wnętrzach. 

Przez przypadek wzięłam dwie, więc chętnie się z Wami podzielę taką jedną:)

Jeśli ktoś ma ochotę przygarnąć, niech da znać w komentarzu poniżej:) 

Za tydzień wylosuję szczęśliwca:)

(Anonimowe osoby proszę o zostawienie swojego maila w komentarzu)


 

A na działkę sprawiłam sobie taki przybornik ogrodnika;) 

Łopatka i grabki mało wytrzymałe, wyginają się szybko, ale sam fartuszek i sekator ok, bardzo przydatne. W końcu nie będę musiała szukać ich po całej działce;)

 

 

Pospamuję Was też trochę widokami z kołobrzeskiej plaży. Pogoda nam bardzo dopisała, przez ten tydzień, który byliśmy, było bardzo ciepło, wręcz gorąco, a deszcz padał tylko raz i to krótko. 

Woda oczywiście zimna, ale mi to nie przeszkadza, bo ja jestem z tych niekąpiących się;) Wystarczy mi widok i szum morza oraz koc na piasku:)

 




 

Przy okazji salonik mojej mamy - od kilku lat bez zmian. 

Pokazywałam Wam jego metamorfozę w starszych postach o TUTAJ.

Zmodyfikowałyśmy go jakiś czas temu, malując ściany z beżu na szaro i przyklejając tapetę w szare pasy. Zamówiłam też mamie dwa miętowe fotele uszaki, dokupiłam jej szare zasłony z Ikei,a atrapy kominkowe i pozostałe dodatki, to już mamina inwencja;) Jest może i słodko-cukierkowo, może trochę za dużo wszystkiego i niekoniecznie ze sztuką urządzania wnętrz i najnowszymi trendami, ale najważniejsze, że jest przytulnie i właścicielka czuje się w nim ok;)





 

Na tarasie podobny klimat;)

 

A tak urlopowe zdobycze prezentują się w naszych czterech kątach. 

Donice nie znalazły jeszcze stałego miejsca:)





Od cioci dostałam też taki retro dzbanek pasujący do mojej kolekcji biało-niebieskiej porcelany, a od mamy 4 kolejne filiżanki, których w sumie mam teraz osiem:) 







Pozdrawiam Was ciepło i przypominam o tabliczce Laundry do rozdania:) 

Trzymajcie się!

Asia

 

26 komentarzy:

  1. Jako vždy, máš to moc krásné a vymyšlené. Obdivuji tě a závidím, že můžeš tak pěkné věci koupit, u nás bych ani nevěděla kam pro takové výrobky jít. Jiřina z N.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie przyjmę tabliczkę 😁 joannadobrodziej76@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle pięknie,i u Mamy i u Was,absolutnie moje klimaty😃jeśli mozna,to staje w ogonku,bo tabliczka cudna!!!! Pozdrawiam serdecznie😃 Bogda bogda2901@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Adoro la tua casa, complimenti!

    OdpowiedzUsuń
  5. Monika Kurnicka20 sierpnia, 2022

    Też bardzo podoba mi się tabliczka. Chętnie przygarnę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. U Ciebie jak zwykle pięknie! Aż dech mi zapiera! U mamy też ślicznie 🥰 Oczywiście ustawiam się w kolejce hanszka08@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne wnętrza! Jak zwykle zresztą😍 I zawsze jakieś nowe perełki z Kołobrzegu! Masz Asiu oko do takich rzeczy. Tabliczka również bardzo mi się podoba, więc i ja zgłaszam chęć posiadania jej😊 Pozdrawiam, kaarinka@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ taras... Zazdroszczę tak baaaaardzo... A tabliczkę - już mam na nią miejsce ;) optima.biurowy@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Pieknie jak zawsze❤️ u mnie nieco inny styl, ale tabliczka znajdzie miejsce. alakreja@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba tabliczka..chętnie przygarnę..

    OdpowiedzUsuń
  11. Uczta dla oczu

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne doniczki ceramiczne. Sama jestem wielką fanką takich dodatków, w ostatnim czasie często odwiedzam antykwariaty w poszukiwaniu.
    Lubię również polską ceramikę. Piękne dodatki mają w manufakturze Bolesławiec:
    https://andyceramika.pl/

    Wszystko w sklepie jest malowane ręcznie przez polskich rzemieślników. Rzeczy nie tracą równeiż na wartości tak wiec jest to swego rodzaju inwestycja.

    OdpowiedzUsuń
  13. wow !!! jak zwykle klasa sama w sobie, pozdrawiam serdecznie :) tabliczka w sam raz do mojej pralni , zatem chętnie wezmę udział w losowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak zwykle klimatycznie i z gustem.Moje klimaty ...Ustawiam się w kolejce po tabliczkę.
    mariaburas@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie jak zawsze, doniczki prześliczne, taras u mamy w bajkowej scenerii i córcia wyrosła na śliczna dziewczynę (kiedy to minęło?). Podziwiam gust i zapał w urządzeniu mieszkania. Jeżeli się nie spóźniłam, proszę mnie dopisać do chętnych do przygarnięcia tabliczki, pozdrawiam Kasia S:)) email: cysieqgames@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem zachwycona donicami. Jaki to sklep w Kołobrzegu? Mamy taki w Warszawie? A czy ewentualnie jak nie ma można poprosić mamę o ten zakup? Podałabym info na priva bo zapłacę i za zakup i za wysyłkę- Tabliczka cudny smak. Biorę w ciemno. Sama zbieram infografiki i mam ich w domu sporo…masz racje daja klimat. Przywożę je skądkolwiek gdzie jestem. Słabość ;-) i magnesy na lodówkę. Mam ich ponad tysiąc ;-) wystawka lodowkowa zmienia się co miesiąc. Znajomi nauczeni ze gdziekolwiek są maja kupić dla mnie magnes. Pod tabliczka i donicami podpisuje się oburącz. Pomożesz? Pomożemy👍😊😊😊😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania.chrusciel78@gmail.com i juz nie jestem anonimowa 😄post powyżej to mój.

      Usuń
  18. Donice kupione w centrum ogrodniczym Żulicki, ale mam informację od czytelniczek bloga, że sa dostępne również np. w Mrówce. Podobne widziałam na allegro, wpisz Osłonka w Starym Stylu Chic Antique. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki Ci bardzo za pomoc 💋 Ania

      Usuń
  19. Dzien dobry ,pieknie jak zawsze,poproszę tabliczkę, dziekuje

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem zawsze pod wrażeniem wnętrz, które Pani tu prezentuje, są takie piękne i stylowe, przytulne. Ale jednej rzeczy nie mogę pojąć - dlaczego nakleiła Pani tapetę w kratkę na framugę przy wejściu do salonu? :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudnie jak zawsze :) donice przepiękne! A tarasik i salon mamy wyglada oblednie! Na tabliczke oczywiście sie pisze :) jest boska!

    OdpowiedzUsuń