sobota, 26 listopada 2022

Prosty pomysł na kalendarz adwentowy



Dobry wieczór!

W sobotni wieczór zapraszam Was na szybkiego posta z pomysłem na kalendarz adwentowy dla dzieci - tych młodszych i tych starszych;)

Miałam sobie odpuścić kalendarz w tym roku, bo moje dzieci to już nastolatki, a jedno nawet dorosłe;) Ale stwierdziłam, że może jeszcze ostatni raz się pobawię;)

Wykorzystałam swój stary sprawdzony sposób, czyli papierowe torebki śniadaniowe. W tym roku kupiłam gotowy zestaw z ozdobnymi naklejkami z numerkami. Plus tasiemki do związania i pinezki do przyczepienia do tablicy korkowej w kuchni. 

Do środka, to już co kto uważa- u nas głównie słodycze i herbatki różne. Wszystko zaplanowane tak, żeby było podzielne na 3, bo trójka dzieci:)




Kalendarz powiesiłam na tablicy korkowej w kuchni przy lodówce. Nie rzuca się tutaj w oczy i nie przeszkadza. Dominik już nie może doczekać się otwarcia pierwszej torebki jutro:)

 




W kuchni już wprowadzam pomału świąteczny klimat, głównie światełkami, ale też czerwonymi elementami, które dodają energii w te listopadowe dni.


****

Pozdrawiam Was ciepło i życzę spokojnej niedzieli!

Asia

11 komentarzy:

  1. Pięknie Asiu jak zwykle u Ciebie! Pozdrawiam ciepło i życzę pięknego adwentowego oczekiwania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kalendarz, super pomysł a jakie proste wykonanie :D Tymbardziej z tymi zdjęciami i opisem

    OdpowiedzUsuń
  3. Asiu, zainspirowałaś mnie tym kalendarzem już kilka lat temu. Teraz co roku robię taki dla moich dzieciaków! Mimo że córka chodzi już do liceum to też nie może się go doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super pomysł, w ogóle te kalendarze robią się z oku na rok coraz bardziej popularne i bardzo fajnie :) lubię to uczucie odpakowywania prezentów codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy jesteś w trudnej sytuacji finansowej? to ten artykuł jest dla ciebie, moja pożyczka została zatwierdzona przez ofertę pożyczki pana Pedro, którą przekazała mi jego firma pożyczkowa, gdy banki odrzuciły mój wniosek o pożyczkę z powodu złego kredytu, ale Pedro i jego firma pożyczkowa udzielili mi pożyczki w wysokości 7 milionów USDOLLAR na stawka 3 proc. Jestem bardzo wdzięczny i chcę podzielić się tym wszystkim z tobą, szukając jakiegokolwiek rodzaju pożyczki, aby skontaktować się z bezpośrednim adresem e-mail biura pożyczki pedro: pedroloanss@gmail.com lub whatsapp go na: +18632310632.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy i nietypowy pomysł z kalendarzem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy i inspirujący wpis

    OdpowiedzUsuń