poniedziałek, 19 grudnia 2022

Świąteczny salon i świecznik nad stołem

Witam się z Wami ciepło!

Dzisiaj garść fotek z naszego salonu. Wrzucam chyba ostatnie przed świętami migawki z naszego M, bo znając życie, to czas w ostatnie dni mocno przyspieszy...Na razie jestem jeszcze w lesie z przygotowaniami, mam trochę zakupów zrobionych, ale gotowanie zostawiam sobie już na wolne od pracy dni, czyli na piątek, no i na sobotę. W piątek przyjeżdża też moja mama, więc będę miała towarzystwo w kuchni;) Dodatkowo złapałam grypę i od weekendu snuję się i na nic nie mam siły. Miałam plan ubrać w weekend choinkę, ale ani chęci, ani siły nie miałam, ech... Także czekam na powrót sił i energii do działania.

Jakiś czas temu wymyśliłam sobie i wymarzyłam, można powiedzieć, wiszący nad stołem świecznik. Taki okrągły, z możliwością udekorowania go sezonowo. I znalazłam taki idealny, na 8 świeczek, prosty, z możliwością regulacji długości. Czekałam na niego chyba z miesiąc, a później chyba z miesiąc przeleżał i czekał na wenę mojego męża, czytaj na zamocowanie haka w suficie;) W końcu w ostatni weekend stał się cud, montaż haka zajął jakieś 2 minuty i udało się, świecznik wisi! 

Muszę przyznać, że to był dobry pomysł, bo świecznik daje naprawdę obłędny klimat przy zapalonych świeczkach, zdjęcia nie oddają efektu całości;) Jest przytulnie, klimatycznie, nad stołem "coś" się dzieje i świecznik fajnie wypełnia tę przestrzeń. Pierwotnie oczywiście na etapie planowania salonu nad stołem miała wisieć lampa, ale okazało się, że tam, gdzie zaplanowałam stół, ostatecznie stanął TV, więc kabel wyjęty do lampy trzeba było wyciąć, a dziurę załatać...

Na świąteczny czas świecznik owinęłam delikatną girlandą, może dowieszę do niej jeszcze jakieś bombki albo gwiazdki.






W dziennym świetle, przy zgaszonych świeczkach też prezentuje się ok;)




Poniżej na zdjęciach jeszcze bez wiszącego świecznika. Zmieniłam też w międzyczasie dekoracje na kredensie. Jakoś te 3 miniwianki i łyżwy mi nie grały, trochę za dużo i za gęsto było


Zmieniłam na ciut większe dwa wianki i zdjęłam łyżwy;) Tak jest lepiej:)





W oknie prym wiedzie girlanda ze światełek i biała gwiazda xxl

Od czasu do czasu zmienia się jedynie konfiguracja poduszek;)






I na koniec mały akcent świąteczny z sypialni. Nie chciałam zagracać tutaj dekoracjami świątecznymi, ozdobami, dlatego wykorzystałam tylko papierowe gwiazdy i wianek. Reszta to światełka i tekstylia, które podkręcają klimat. Zaszycie się w tym pokoju pod kocem z książką i herbatą i zamknięcie za sobą drzwi, chociaż na chwilę, to dla mnie luksus;) Dobrze mieć taką miejscówkę na wypoczynek:)


Trzymajcie się ciepło i dużo sił dla Was na ten przedświąteczny tydzień!

Pozdrawiam!

Asia



42 komentarze:

  1. Pięknie, jasno i nastrojowo. Podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale niepraktyczne te świece ! Nie sprawdzą się na dłuższą metę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie u Ciebie. Te papierowe gwiazdy robią klimat . Też kilka mam takich ale muszę dokupić więcej w przyszłym roku. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie i klimatycznie u Ciebie Joasiu! Radosnych Świąt:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Och jak ja lubię Twoje kąty😍

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy jesteś w trudnej sytuacji finansowej? to ten artykuł jest dla ciebie, moja pożyczka została zatwierdzona przez ofertę pożyczki pana Pedro, którą przekazała mi jego firma pożyczkowa, gdy banki odrzuciły mój wniosek o pożyczkę z powodu złego kredytu, ale Pedro i jego firma pożyczkowa udzielili mi pożyczki w wysokości 7 milionów USDOLLAR na stawka 3 proc. Jestem bardzo wdzięczny i chcę podzielić się tym wszystkim z tobą, szukając jakiegokolwiek rodzaju pożyczki, aby skontaktować się z bezpośrednim adresem e-mail biura pożyczki pedro: pedroloanss@gmail.com lub whatsapp go na: +18632310632.

    OdpowiedzUsuń
  7. No ja w tym roku również zakupiłam kiolka nowych dekoracji świątecznych. Postanowiłam postawić tym razem na moją ukochaną ceramikę Bolesławiecką:
    https://andyceramika.pl/

    Dodatki takie uwielbiam po prostu od zawsze. Ceramika ta ma to do siebie, że można kompletować ją z róznych serii i wszystko będzie do siebie pasowało. Jest ręcznie malowana w pracowniach. I o dziwo bardziej znana za granicą niż w Polsce.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię dekoracje, są dla mnie obowiązkowe, bardzo dużo czasu spędziłam dobierając dodatki do nowego mieszkania. Ważne dla mnie jednak było, żeby nie "przedobrzyć", z góry ustaliłam liczbę dekoracji w jednym miejscu (np. na parapetach - w dwupokojowym mieszkaniu mam ich w sumie osiem :)), założyłam też że nie będę używać małych ani wielokształtnych dekoracji, dzięki czemu nie czuję się przytłoczona. Od kiedy łóżko jest w centrum mojej sypialni, bardzo doceniam też dekoracyjną funkcję pościeli o dobieram ją bardzo dokładnie, potrafi całkowicie zmienić odbiór wystroju, a jednocześnie jest zakupem praktycznym. Świątecznych dekoracji mam tylko kilka, planuję też w przyszłości pościel w "zimowe" wzory na okres bożonarodzeniowy
    Jesli szukalibyście ciekawych dekoracji na ściany, polecam obrazy na stronie:
    https://obrazysztuki.pl/product-category/portret/

    Można tutaj znaleźć oryginalne wzornictwo.

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj wiele osób zastanawia się nad prezentami. Skarpetki z ładnym wzorkiem i koc - może nie koniecznie stricte świąteczne żeby dało się też trzymać w pokoju poza sezonem (takie świąteczne dekoracje przez większość roku zajmują tylko miejsce, a po prostu ładny koc w kratkę czy jakiś roślinny wzór można trzymać całą zimę i jesień). Poza tym można pójść w jakieś neutralne prezenty typu puzzle czy planszówki. Książek bym nie kupowała, bo trudno trafić jak się nie zna drugiej osoby.

    OdpowiedzUsuń
  10. W Święta dekoracje są bardzo ważne. Pomagają zbudować niepowtarzalny klimat i budują wspomnienia, które zostają z nami na lata.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny, stylowy salon. Wygląda naprawdę niesamowicie. Bardzo szlachetne kolory. Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  12. Salon po prostu magia. Jak wnętrze jakiegoś małego pałacyku. Niesamowita sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie zaintrygowały lustra - skąd one są? a moze na wymiar robione? marza mi się takie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zaczynam się martwić,długo już żadnego wpisu nie ma 🫣🫣

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie to wszystko wygląda..

    OdpowiedzUsuń
  16. Stary świąteczny styl. Aż mi się przypomniał dom rodzinny, kiedy zacząłem przeglądać zdjęcia świecznika. Miło wrócić do starych dobrych czasów ;)

    OdpowiedzUsuń