niedziela, 26 marca 2023

Marcowe migawki

 

 

Witam Was ciepło!

Wpadam dzisiaj na chwilę, żeby dać znać, że żyję;)

Za chwilę skończy się marzec, naprawdę nie wiem, kiedy śmignęły te dni i tygodnie, bo dopiero co przecież był luty... Ale i dobrze, bo mam dosyć tej zimy, zimna i braku słońca. Na szczęście jest coraz więcej pogodnych i cieplejszych dni, a wtedy inne życie normalnie;)

W marcu, podobnie jak w lutym, spędziłam tydzień w Kołobrzegu, a Paweł był tam cały czas. Pod nieobecność mamy staramy się zaopiekować jej domem i ulepszyć go, żeby za jakiś czas łatwiej jej się mieszkało. Teraz wymieniliśmy piec, przy okazji wymiany okazało się, że jeden z grzejników przecieka, więc hurtem wymieniliśmy jeszcze kaloryfery... Oczywiście bałaganu było przy tym co niemiara w całym domu, nie wspominając o bałaganie w kotłowni po wymianie pieca, który musiałam posprzątać... W planach są jeszcze jakieś większe i mniejsze modernizacje, ale jak wyjdzie, czas pokaże, bo takie życie na dwa domy z pełnoetatową pracą i dzieciakami łatwe nie jest...

****

Po powrocie w naszym salonie zmieniłam ustawienie regału i dzięki temu zmieścił się nawet mały stolik na lampkę i durnostojki;)

Powoli wprowadzam też wiosenne/wielkanocne akcenty, głównie w postaci kwiatów cebulowych i jakiś zajęcy.
















Udało mi się ostatnio, korzystając z ładnej pogody ogarnąć balkon i posadzić kilka bratków. Przede mną jeszcze wiosenne porządki na działce, na którą aż boję się pojechać, bo dziki znowu zimą u nas grasowały, więc pewnie trawa jest cała zryta...


A na koniec migawki z Kołobrzegu. Bez filtra. Wiem, że cudne;)

Pozdrawiam serdecznie,

Asia







11 komentarzy:

  1. Ať žije tvůj krásný domov a mám ráda i moře v Lebě. Jiřina z N.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję pięknie. Byłam w Kołobrzegu:) Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  2. Kochana Asiu,
    Pięknie jak zwykle u Ciebie❣️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdeczne, na co dzień nie zawsze tak jest, życie...;))

      Usuń
  3. Zakochałam się w Twoim domku, jak ujrzałam sesje w jeszcze Waszym poprzednim mieszkanku w MM, w między czasie miałam również swoja sesje w MM. Cieszę się bardzo, ze mogłam poznać tak wspaniała i inspirujaca osobę, chociaż naszego ulubionego magazynu już nie ma🥲
    Pięknych Świąt 🐰
    Pozdrawiam Julita Sopot

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale mi miło, bardzo dziękuję i cieszę się, że ktoś jeszcze pamięta sesję do MM, bo to było w 2011 roku:) Tak, Moje mieszkanie zniknęło, szkoda, bo bardzo lubiłam tę gazetę. Wszystkiego dobrego Julito! Pozdrawiam!:)

      Usuń
  4. Przepięknie zaprojektowane wnętrze, tylko pozazdrościć gustu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Arti Capjikia Budiman dan Capjikia hari ini dan rumus capjikia lengkap bocoran keluaran angka Capjikia Budiman Joss hari ini terjitu

    Capjikia

    Capjikia Budiman

    Arti Capjikia

    Rumus Capjikia

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne wnętrze, masz talent!

    OdpowiedzUsuń