niedziela, 26 maja 2024

Z drewnem i złotem


Cześć, witajcie!

Wróciłam dzisiaj z Kołobrzegu, z krótkiego weekendowego wyjazdu do mamy. Tym razem odpoczęłam, pogoda dopisała, warto czasami przejechać 6 godzin w pociągu, żeby złapać oddech i trochę jodu:)

Dzisiaj chciałam Wam pokazać nasz salon w trochę innej odsłonie, z drewnem i złotem w dodatkach oraz z lustrem przemalowanym na ...ciemny brąz (tak, tak...). Baza jest nadal jasna, biała, ale w dodatkach idę właśnie w ciemne drewno, które zaczęło mi się podobać, bo ociepla niesamowicie pokój i jest takie klasyczne i ponadczasowe. Nie spieszę się w tych zmianach, jak coś mi wpadnie w oko, to kupię, ale bez pośpiechu i ciśnienia, że już wszystko musi być idealnie i na teraz. Bo w końcu zabawa jest w gonieniu króliczka, a nie w jego złapaniu;)

Zmieniłam przede wszystkim aranżację nad sofą - zamiast lustra stworzyłam galerię z drewnianych i złotych ramek, które od jakiegoś czasu zbierałam, głównie na starociach.


W międzyczasie oddałam do prania nasz szaro-błękitny dywan i położyłam stary ikeowski sznurkowy, który tak mi tu pasuje kolorystycznie, że na razie go zostawiłam. Niestety jest trochę za mały, więc w najbliższych planach mam zakup dużego (3x4 m) gładkiego pętelkowego dywanu w jakimś odcieniu beżu.

Może polecicie coś sprawdzonego i w rozsądnej cenie? Jeśli tak, podajcie proszę namiar w komentarzu lub mailowo. Przypominam, że mamy psa i nie chcę inwestować w dywan za kilka tysięcy;) więc póki co wystarczy mi jakiś wykładzinowy nawet.




Lustro znad sofy powiesiłam nad stołem i pasuje tutaj zdecydowanie lepiej, również lepiej od poprzedniego wąskiego lustra. Jasne dobrze wyglądało, ale po przemalowaniu na ciemny brąz to taka kropka nad i;)









Co jeszcze zmieniłam?;)

Ścianę nad TV - najpierw zdjęłam w ogóle dwie duże białe ramy z plakatami, ale jakoś za pusto jednak było. W związku z tym ramy również trafiły pod pędzel z brązową farbą;)

A ponieważ nie do końca pasowały mi kwiatowe plakaty, znalazłam na allegro pasujące stylistycznie i kolorystycznie grafiki z serii William Morris.










Chciałam Wam jeszcze pokazać fajną drewnianą komodę, którą znalazłam w sklepie ze starociami na Ursynowie. Gdyby nie to, że jest trochę za wysoka, wzięłabym ją do sypialni;)
 
Jak Wam się podobają zmiany, jest ok?;) Czy lepiej z pastelami? 

Pozdrawiam serdecznie!
Asia
 


14 komentarzy:

  1. Anonimowy27 maja, 2024

    Rewelacja😍😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  2. U Ciebie jest zawsze pięknie i na czasie. Widać, że lubisz zmiany i upiększanie sprawia Ci przyjemność. Jak zwykle jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pieknie jak zawsze. Ciemna rama lustra bardzo mi się podoba. Granatowa poducha w białe kwiaty, piękne stare obrazeczki i małe, duże zmiany sprawiają, że inaczej i znów pięknie u Was. Wszystkiego dobrego i twórczości w życiu by cieszyło jeszcze bardziej. Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy27 maja, 2024

    Dzień dobry. Jestem pod wrażeniem , galeria nad sofą prześliczna, nowy wygląd lustra dodaje elegancji salonowi. Zmiana nad tv tez bardzo mi się podoba. Teraz salon zaczyna mi się kojarzyć z angielskim domkiem na wsi w XIX wieku i powieściami Jane Austen:). Jest pięknie👌

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy27 maja, 2024

    Zawsze denerwowały mnie złote dodatki, wydawały się takie "wieśniackie" (nie obrażając nikogo ze wsi, to powiedzenie takie ogólne), albo nowobogackie. Ale z czasem naprawdę zaczęłam się do nich przekonywać i choć sama mam tylko złotą, małą osłonkę na świeczkę z IKEA oczywiście, to w przypadku Twojego domku pasują bardzo dobrze. I te brązy też bardzo fajnie się komponują. Pozdrawiamy!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Iza, bierz te komode! Mozesz skrocic nogi, albo inaczej pokombinowac. Jesli cena pasuje, Bier, jest piekna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy28 maja, 2024

    A może by tak podnieść trochę wyżej to lustro...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jestem monotematyczna,jak zawsze przepieknie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy30 maja, 2024

    Mieszkanie piękne 😍 ale Pani Asiu jak Pani to robi, że przy 5 osobowej rodzinie jest taki porządek🤔

    OdpowiedzUsuń
  10. Join T Power Pilates for an invigorating session designed to strengthen and tone your core muscles. Our dynamic Pilates class blends traditional exercises with innovative techniques to enhance flexibility, improve posture, and boost overall body strength. Led by experienced instructors, this class is suitable

    OdpowiedzUsuń
  11. Searching for premium boxing gloves in Brisbane? Look no further! Shelving Sunnybank offers a wide selection of high-quality boxing gloves suitable for enthusiasts of all levels. Whether you're a beginner or a seasoned pro, our gloves provide superior protection, comfort, and durability during training and competitions. Crafted from the finest materials, our gloves ensure optimal performance and support for your boxing sessions. Visit our store in Sunnybank to explore our range and find the perfect pair of boxing gloves to elevate your game. Experience unmatched quality and value with Shelving Sunnybank.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniała aranżacja. Wszystko wygląda doskonale.

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne dekoracje. Nowe ramki dodają ciekawego kontrastu dzięki czemu wnętrze nie jest mdłe. A rozmiar dywanu moim zdaniem jest ok.

    OdpowiedzUsuń