piątek, 12 sierpnia 2011

Moje mieszkanie ... w "Moim Mieszkaniu" :-)

Witajcie Moje Drogie:)
Tytuł dzisiejszego posta mówi sam za siebie:)
Zapraszam zatem do lektury wrześniowego numeru "Mojego Mieszkania". Oprócz tego, że zdjęcia mojego małego białego domku są aż na 10 stronach, to jeszcze spotkało mnie dodatkowe wyróżnienie - okładka "Mojego Mieszkania i ja na niej:))
Dziękuję za wszystkie maile i komentarze, jakie dostałam od Was w związku z sesją i artykułem w gazecie - wielkie, wielkie dzięki za słowa uznania, to naprawdę dla mnie ogromna przyjemnośc i zaszczyt, że moje amatorskie, wnętrzarskie poczynania podobają się tylu osobom:) Dziękuję!
Poniżej kilka fotek z sesji, które również możecie zobaczyć na stronie Mojego Mieszkania.
Są one własnością Wydawnictwa Murator SA ipochodzą z sesji publikowanej w Moim Mieszkaniu 9/2011. 




46 komentarzy:

  1. Jeszcze raz gratuluję!!!!
    Zamówiłam sobie tą gazetkę w PL, czekam na przesyłkę:)
    Buziaki sławna Kobieto!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. oj to muszę się wybrać do kiosku :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje....i ja jutro biegne po czasopismo:)
    pozdrawiam ciepło:

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję całego serca :)
    a jutro kupię na pewno :))
    pozdrawiam
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje:))w ogóle Cię podziwiam:)białe mieszkanie przy trójce maluchów:))))JESTES WIELKA:)albo baaardzo zapracowana:))))Pięknie mieszkasz,bardzo mi się podobają Twoje wnętrza,dodatki,to coś co lubię:)pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super!
    Gratuluję miłego wyróźnienia i pięknie urządzonego mieszkania:)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje. przeczytałam i .....podziwiam.Śliczne mieszkanie.Ale z Ciebie pracowita pszczółka.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo się cieszę że kupuję tą gazetę, dzięki niej trafiłam do Ciebie, ja nie wiem jak mogłam przeoczyć Twoj blog, jest cudnie w Twoim domku. Świetna sesja, gratuluje!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam, mam - dzisiaj kupiłam! I od razu Twoje mieszkanie wydało mi się znajome ;) Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  10. Już gratulowałam, ale nie zaszkodzi drugi raz!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia, serdeczne gratulacje!
    Jutro lecę do kiosku!!!
    ps. a nasza sesja dopiero na wiosnę w Werandzie:(

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj. Ja już od wczoraj podziwiam Twoje przytulne mieszkanko. To wielka sztuka na małej powierzchni stworzyć tyle miejsca, mieszkanie sprawia wrażenie dużo większego niż jest:).
    Wiem, że już teraz będę Twoim stałym gościem:).
    pozdrawiam.M.

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj Asiu! Wczoraj kupiłam gazetkę (a jestem od niej uzależniona i fajnie było też mieć tam swoje 5 minut w zeszłym roku) i od razu jeszcze w autobusie przeczytałam artykuł z Tobą i Twoim mieszkankiem w roli głównej - gratuluję, cudne jest i miło było zobaczyć duże zdjęcia na papierze! A od Ciebie bije niesamowite ciepło i radość życia! Pozdrawiam serdecznie!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze raz gratuluję.Wspaniale wyglądają zdjęcia Twojego mieszkanka. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje! Z pewnością zobaczę gazetkę, bo do Twojego domu bardzo lubię zaglądać:-) Prawdziwe miejsce z duszą.

    Pozdrawiam ciepło,
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale mnie zachęciłaś do tej gazetki, szkoda, że już sklep zamknięty, bo poszłabym teraz :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Jutro biegnę kupić żeby obejrzeć i przeczytać z zapartym tchem!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. WITAM SĄSIADKĘ JA TAKŻE ZAKUPIŁAM GAZETKĘ GRATULACJE WNĘTRZE PIĘKNE POZDRAWIAM SERDECZNIE

    OdpowiedzUsuń
  19. widziałam w gazecie zdjęci i choć czytałam tylko pobieżnie to zazdroszczę Ci, że na okładce jesteś :) A mieszkanie masz śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam!Zobaczyłam twoje mieszkanko w "Moje mieszkanie" i jestem zakochana,też tak chcę, oby mąż się zgodził;)Od dzisiaj będę szukała inspiracji na twoim blogu!Pozdrawiam
    Kasia z trójmiasta

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluje Ci serdecznie! bardzo sie ciesze, ze udało ci sie taka super sesje zrobić z magazynem! :))
    Chatke masz pikną Kochana, az sie milo patrzy. Wiec ja sobie bede do ciebie zagladac, jak do tej pory ;))

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Joasiu gratuluję, dosłownie pożerałam wzrokiem cały artykuł i nad każdym zdjęciem roztkliwiałam się jak dziecko, cudnie u Ciebie. Powiedz mi kochana gdzie mogę nabyć takie piękne lampeczki, które masz na oknie w salonie, lub w zdjeciu głównym na blogu?
    wiem że bedziesz robic chłopakom pokoik, zajrzyj do mnie może cos cie zainspiruje, pozdrawiam
    http://myhandmade-mojemlynki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. ależ pięknie!
    Tylko chwalić i bić brava...
    Dla mnie Twoje wnętrza są niesamowitą inspiracją ;-)))
    Super!

    pozdrawiam cieplutko ;-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluje udanej sesji i wspaniałej okładki, nie każdy ma takie szczęście to tym bardziej gratuluję:)
    Dobrej nocki Ci życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zagladam za gazetka od zeszlego tygodnia..::))
    Jeszcze nie nabyłam ale widzę u Ciebie relacje z wpanialej sesjii foto.
    Mieszkanko macie sliczne i jest sie czym chwalic i pokazywac.
    Gratuluje jeszcze raz.Pozdrawaiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna okładka , najlepsza w tej gazecie cudne zdjęcia , jutro muszę lecieć do kiosku :), Gratuluję pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Naprawdę super! Przestronne i takie sprzyjające odpoczynkowi. Gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję !!!!

    Jak zobaczyłam nowy numer na półce w markecie , to staranowałam wszystkich wózkiem na swojej drodze ,żeby mi nie zbrakło egzemplarza;))))
    Sesja wyszła pięknie, wnętrza cudne , nie wygląda to w ogóle jak małe mieszkanko ale przestronny dom.
    A Twoje zdjęcie okładkowe dopełniło całości. Jeszcze raz Gratuluję . Przeskanowałam każde zdjęcie juz chyba z 10 razy:))))

    Pozdrawiam Patti

    OdpowiedzUsuń
  29. Właśnie dzisiaj kupiłam,pięknie wyszło,gratuluję udanego debiutu w prasie:)))

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję Ci serdecznie i szczerze.Jutro zakupię gazetkę.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  31. już z daleka w kiosku widziałam Twoją postać, a potem w aucie gadałam mężowi - to koleżanka z bloga, to koleżanka z bloga :)
    jeszcze raz gratuluję sesji no i okładki - fajny, duży artykuł, mnóstwo pięknych fotek
    i aż się nie chce wierzyć, że mieszkanie ma tylko 54 m

    jeszcze odkryłam drugą "blogową koleżankę" w MM- Anetę z dobranocpchlynanoc.pl :)

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  32. Kochana właśnie siedzę i podziwiam Twoje wnętrza. Kupiłam dzisiaj gazetkę i oszalałam z zachwytu. Masz piękne mieszkanie. Wypić poranną kawkę przy Twoim stole to by było dopiero COŚ!!!!!
    Gratuluję
    Całuski

    OdpowiedzUsuń
  33. Witaj.
    Też nabyłam magazyn. W sumie nie kupuję Mojego Mieszkania, ale teraz było warto.
    Gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
  34. Ogromne gratulacje!! Oczywiście muszę koniecznie kupić ten numer! :)) Pozdrawiam z tarasu :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Witaj Bryczko:)
    Przeczytałam i obejrzałam z zapartym tchem! Wiem z własnego podwórka jaka to radość i ekscytacja. Śliczna kobieta z Ciebie i masz piękne mieszkanko. Pozdrawiam bardzo, bardzo mocno.
    Agalove

    OdpowiedzUsuń
  36. właśnie jestem po miłej lekturze...
    Serdecznie gratuluję, wszystko wyszło wspaniale a twój domek prezentuje się uroczo, oczywiscie na czele z fantastyczną panią domu.
    Jeszcze raz gratuluję i serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Gratuluję:) oczywiście gazetkę mam i podziwiam Twój domek:))
    jest pięknie!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  38. Dear Joanna, I really love your home and home design. It´s beautiful and very inspirative !!! It´s great that you and your home was in the magazine - so you are celebrity:) - congratulation! Petra

    OdpowiedzUsuń
  39. Gratulacje, ja dopiero teraz obejrzałam i też mi się podoba. Piękne mieszkanko i Właścicielka. Pozdrawiam i jeszcze raz gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  40. O rany,gazeta juz w kioskach,moze mi sie uda nabyc.Podgladam i podziwiam od dluzszego czasu.Gratuluje..........

    OdpowiedzUsuń
  41. Asieńko! Gazetkę zakupiłam i przeczytałam - Super...Stylowe i klimatyczne mieszkanko! Gratuluję OKŁADKI:) Pozdrowienia Kasia

    OdpowiedzUsuń
  42. Witam, czytam od lat wszystkie gazety o mieszkaniach, ale muszę przyznać, że do żadnej nie wracam tak często jak do tego numeru i artykułu o Pani mieszkaniu. Mamy podobne kolory ścian, podobne meble, podobne drobiazgi, wiec tym chętniej podpatruję pomysły :) Gratuluję, piękny kącik :))
    Pozdrawiam
    Olga

    OdpowiedzUsuń
  43. Asiu dzieki Tobie podjelam decyzje ws remontu kuchni, ktora wahała sie pomiedzy kuchnią ciemną w stylu rustykalnym i jasną "ala Prowansja" - gratuluje pomysłu -pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń
  44. bardzo fajny blog , fajne pomysly! My chcemy z mezem kupić inwestycje mieszkaniowe w krakowie bede sie wzorowac na Psnstwa wskazówkach.

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM