poniedziałek, 20 października 2014

Stare dechy i łóżko piętrowe

Witajcie Kochani! W piątek dojechało do nas w końcu po ponad 3 tygodniach oczekiwania, łóżko piętrowe. Cały wieczór upłynął nam więc na składaniu tego giga mebla. 
Generalnie jestem zadowolona z zakupu, łóżko jest ładne, starannie wykonane, dobrze pomalowane. Zamawiałam je tutaj. Jedyne zastrzeżenie, to długi czas oczekiwania i marne stelaże pod materace. Po pierwszej nocy musieliśmy w sobotę rano zmodernizować je, wykorzystując stelaż ze starego łóżka.
Łóżko ma pod spodem schowek, co jest mega praktycznym rozwiązaniem. Nie są to szuflady, a przesuwane drzwiczki, środek wyłożony jest płytą, nie będzie się tam zatem nic kurzyć. Wykorzystamy go na rzadziej używane zabawki i gry planszowe.
Zdziwiłam się też, że łóżko jest dość niskie. Co prawda podana była jego wysokość, ale nie mając doświadczenia z takimi meblami, trudno było mi sobie to wyobrazić. Jest to w sumie zaleta, bo osoba śpiąca na górze ma więcej przestrzeni i nie śpi pod sufitem.

Wbrew moim obawom, łóżko nie przytłoczyło aż tak bardzo pokoju, może właśnie dlatego, że jest dość niskie.


W międzyczasie, zanim przyszło łóżko, położyłam na przyłóżkowy fragment ściany tapetę  w stare dechy. Tapeta jet urokliwa, ma przyjemne odcienie beżu, brązu i błękitu, dobrze i szybko się ją kladzie.




Stare i nowe łóżko






Deski od stelaża chyba potraktuję białą farbą, bo za bardzo rzucają się w oczy


A dzieciaki, jak łatwo się domyślić, zachwycone piętrusem:)
Co wieczór jest kłótnia, kto ma spać na górze. Na razie więc śpią zamiennie:) Okazało się, że łóżko to super miejsce do zabawy.









Pozdrawiam serdecznie!

75 komentarzy:

  1. wyszło świetnie! a pomysł z tapetą rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie łózko się prezentuje :) dzięki tapecie pokój "wydoroślał" - ta tapeta jest śliczna, nadaje przytulności i charakteru wnętrzu.
    Gratuluje zakupu, pokój chłopców jest śliczny :)
    pozdrawiam
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. To prawda, pokój stał się mniej dziecięcy, bardziej męski...:)
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  3. Czy nie ma zbyt małej przestrzeni pomiedzy dolnym i gornym lozkiem? Czy dziecko spiace na dole moze bez problemu usiąść na łóżku? Chcę kupić tego typu łóżko dla moich dzieci. Pozdrawiam. Basia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez to, że łózko jest niskie, przestrzeń między dwoma łózkami też nie jest duża. Dziecko usiądzie między nimi, ale dorosły już nie. To jest tak naprawdę jedyny mankament tego mebla. Śpi się za to na dole bardzo dobrze.
      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Takie miałam wrażenie. Dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Całość wygląda świetnie. Ta tapeta tworzy klimat w pokoju. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę pięknie! Tak sobie myślę, że chłopcy muszą się teraz czuć trochę jak na statku :) Na takim "okręcie" to same przygody i wrażenia ze świetnej zabawy :) Moje maluchy jeszcze za małe na takie rozwiązanie - młodszy ma 2 miesiące ;) - ale uważam, że pomysł dwupiętrusa jest naprawdę wart rozważenia jeśli chodzi o rodzeństwa mieszkające razem. Gratuluję kolejnego pięknie trafionego sposobu na zagospodarowanie przestrzeni!
    A ja mam jeszcze pytanie zupełnie z innej beczki: jak osiągnęła Pani tak piękny kolor blatu stołu w salonie? Wyszedł spod Pani ręki czy to dzieło renowatora?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie. Ja się tylko cieszę, ze łóżko nie zagraciło mocno pokoju, a na tak zawrotnym metrażu, jakim dysponujemy, to była jedyna opcja.
      Co do blatu stołu, to moja własna robota. Przetarłam papierem ściernym, lekko zmoczoną gąbka nabierałam białej akrylowej farby i rozcierałam po stole pełnymi ruchami od jednego brzegu do drugiego. Robiłam tak nakładając kilka warstw rozmazanej farby, aż uzyskałam efekt, jaki chciałam. Po wyschnięciu polakierowałam wodnym bezbarwnym lakierem. Ot, cała robota:)

      pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  6. Piękny kącik zrobiłaś swoim małym mężczyznom Asiu. Podoba mi się, że od małego obracają się wśród pięknych przedmiotów, takich z charakterem i ze smakiem. Mam nadzieję, że docenią to wszystko czym ich otaczasz.
    Pozdrawiam i zapraszam z wizytą do mnie :)
    www.mmszczescia.blogspot.com
    Mahda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mahda, też mam nadzieję, że kiedyś, kiedyś...to docenią:) Bo na razie, to działają jak tornado:)

      Usuń
  7. Asiu świetnie to wygląda. Teraz już jestem pewna, że tapeta - dechy pojawi się na ścianie u Filipka.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się przekonałaś i że mogłam pomóc:) Pozdrawiam:)

      Usuń
  8. Tapeta wpasowała się rewelacyjnie w klimat pokoju jak i super biała dwupoziomowa łódź z dwoma żeglarzami na pokładzie!!! Wygląda superaszczo -jak na naszych mały blokowych przestrzeniach :O) Pozdrawiam Klaudia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, fajne porównanie. Ale coś w tym jest, bo chłopaki rzeczywiście wyglądają, jak żeglarze na pokładzie:)

      Usuń
  9. Świetnie zgrałaś tapetę z wnętrzem całego pokoju a o takim piętrowym łóżku to sama marzyłam będąc dzieckiem...i oczywiście chciałam spać na górze:-))))

    OdpowiedzUsuń
  10. jest bombowo...już to mówiłam, ale ta tapeta...cudo! pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Urokliwy pokoik, a tapeta marzenie :-)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyszło świetnie. Wiem jaka to radocha z posiadania lóżka piętrowego, bo sama takie mialam :-). I też były wojny kto śpi na górze;). Dzieciaczki widać są zachwycone! Każde z szerokim uśmiechem. Wesoło tam u Was :D.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Śuper zakup i ważne że się dzieciom podoba. Tapeta pięknie wpasowała się w całość. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Faktycznie niskie to łóżko, ale bardzo ładne.Pomysł z tapetą rewelacyjny, ładnie podkreślił całość. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Tapeta jest super, idealnie pasuje, łóżko rewelacja ale co mnie ujęło to radość wypisana na twarzach dzieci :)) i to jest najfajniejsze, reszta oczywiście też :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Łóżko genialne! Fajnie, że takie "zgrabne" , nie zagraca pokoju. Pięknie się wpasowało. Do tego ta tapeta. To połączenie stanowi idealną całość. Dzieciaki masz cudowne i widać zachwycone nowym nabytkiem, więc życzę im samych cudownych snów w tych łóżeczkach. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniały efekt! Zwłaszcza tapeta- deski na niej wyglądają łudząco naturalnie. Sama bym chętnie zamieszkała w takim pokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  18. szukamy tez łóżko piętrowy za kilka lat... gdzie kupiłaś? fajnie tapeta tez!!

    OdpowiedzUsuń
  19. łóżko wygląda super mam nadz.że u nas również się sprawdzi:-)
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  20. Czekałam Asiu z niecierpliwością na ten post;) niewiele w sieci fajnych inspiracji z białym łóżkiem piętrowym w pokoju dzieci,a ty zawsze mnie inspirujesz :) pisałam ci już kiedyś,że my też czekaliśmy ponad trzy tygodnie na dostawę i też miałam takie same spostrzeżenia jak ty:kiepski stelaż pod materacem z sękami w niektórych dechach,które musieliśmy wymienić i niepomalowany stelaż górnego łóżka,ale co tam wystarczyło trochę farby chwila roboty i gotowe ;) nasze łóżko jest trochę wyższe i mogę usiąść na dolnym materacu co uważam za zaletę.Po dwóch latach u nas piętrus nadal jest hitem i służy do wymyślania fantastycznych zabaw. Tapeta jest genialna i piękna,robi fajny klimat w pokoju,a uśmiechnięte buzie dzieci - bezcenne!!!!!!! pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj jak ślicznie... Tak jak wszyscy mówią... Prawdziwy męski pokój... :-)
    Taki Amerykański hihi ... Podoba mi się... Ale ja śpię na górze :-P
    Tapete chyba trzeba pozostawia bez komentarza :-) REWELACYJNIE!
    POZDRAWIAM :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne łóżeczko, dobrze wpisało się w pokoik chłopaków:) Tapeta boska - od dawna jestem jej fanką;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Chyba nie napisze nic nowego.... slicznie urzadzilas pokoj chlopcow. Pietrowe lozko to marzenie kazdego dziecka. Super! Ja tez jestem w trakcie zmian i urzadzania pokoi dzieci. Dziekuje za inspiracje!

    OdpowiedzUsuń
  24. Joasiu,łóżko plus tapeta to był strzał w dziesiątkę :)) Wyszło super więc się wcale chłopakom nie dziwię :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajnie wyszło! Też mamy dwóch chłopaków i bardzo chętnie podpatrujemy. Łóżko faktycznie spore ale szuflada na dole bardzo przydatna sprawa. Tapeta - genialna! Widzieliśmy już ją wcześniej ale nie spodziewaliśmy się, że może tak dobrze wyglądać! Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  26. widać,że dzieciaki zachwycone :)
    mnie również bardzo się spodobało to łóżko i tapeta idealnie się tam wkomponowała :)
    pozdrawiam jesiennie ;*

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne to łóżko :) Chociaż nigdy nie byłam zwolenniczką łóżek piętrowych, ale to bardzo mi się podoba.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Wszyscy bardzo chwalą, a ja napisze praktycznie, ale nie krytycznie. Taka tapeta za łózkiem to super rozwiązanie ze względu na to, że nie widac na niej zabrudzęń od małych rączek ;-) Znam ten ból, bo ściana nad łózkiem mojej córki od zawsze jest naszym drażliwym tematem :-) Nad biurkiem mamy tapetę i sprawa załatwiona. Więc polecam bardzo taki pomysł ;-) Oczywiście nie da sie ukryć, że wygląda to po prostu super :-) w Twoim wydaniu.

    OdpowiedzUsuń
  29. Asiu mnie interesują kolory ścian w pokoju Chłopaków. Jakie to są odcienie beżu i szarości , z jakiej firmy.Jaki kolor ściany jest na przeciw łóżka?

    OdpowiedzUsuń
  30. Żeby zakryć stelaż górnego łóżka można zamontować jakiś materiał np w gwiazdki i będzie niebo (no i materaca też nie będzie widać:) ) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Masz niesamowity zmysł. Podobał mi się bardzo pokój córki, teraz chłopaków. a tapeta - boska.
    Dzieciaki mają bardzo kreatywną mamę :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Joanna, vypadá to úžasně !!!! Marki

    OdpowiedzUsuń
  33. Ciekawy i minimalistyczny! Ja też nie tak dawno urządzałam na nowo pokój mojego szkraba. Może ktoś zainspiruje się tym, co ja mu stworzyłam. Zapraszam serdecznie!

    http://zwyczuciemsmaku.pl/male-zmiany-duza-frajda-czyli-jak-uatrakcyjnic-pokoj-dziecka/

    Wcześniej natomiast było tak:

    http://zwyczuciemsmaku.pl/filcowy-zawrot-glowy-czyli-niebanalna-dekoracja-w-pokoju-dziecka/

    Pozdrawiam i zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  34. Chłopaki zadowoleni i to jest najważniejsze! :) A tapetę chyba widziałam w Leroy ;) efekt na prawdę rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Super masz te skarby a łóżeczko super najważniejsze że dzieci szczęśliwe :)

    OdpowiedzUsuń
  36. No i wyszło super! Widać buzie zadowolone.Dobra robota.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. jak zawsze piekna metamorfoza! I te deski to strzał w 10! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Tapeta jest świetna, wydawało mi się że to są naprawdę deski :) a łożko.... ach mam bardzo miłe wspomnienia z piętrowym łożkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  39. aż mnie naszło na wspomnienia, kiedyś wspólnie z bratem mieliśmy piętrowe łóżko i ogrom zabaw jakie można było na nim wymyśleć przechodzi ludzkie pojęcie. najlepszą zabawą i tak była zabawa w 'statek' ;) pokój piękny, dużo zyskał mimo obaw o 'zagracenie', a tapeta świetna, dała mi do myślenia. ;))

    OdpowiedzUsuń
  40. Jaki ten Dominiśjest przesłodki... nie to, żeby nie podobały mi się Twoje pozostałe dzieci ale Najmłodszy jest the best... :-)
    A propos łóżek piętrowych to dla moich dzieciaków zrobiłam na zamówienie. Porządne, solidne i nie do zdarcia. Te chybotliwe atrapy ze sklepów nie wzbudzały mojego zaufania... Do dzieciaków przychodziły koleżanki i koledzy, choćby po to, by posiedzieć na łóżkach ( w wersjach na dole biurka, do góry łóżka) więc nośność miały całkiem niezłą. :-) Syn ćwiczył "brzuszki" wisząc na drabince... Same fajne wspomnienia związane z łóżkiem piętrowym...
    Tapeta urzekła mnie niezmiernie! Napisz proszę, gdzie można taką kupić?
    Pozdrawiam ciepło. Ola Sz.

    OdpowiedzUsuń
  41. Milá Joanko, zdravím tě z Čech...
    máš moc krásný a půvabný domov, ráda chodím k tobě nakukovat...
    tapeta s prkýnky se mi též moc líbí...
    jak u vás říkáte, jsi šumná kobieta...(doufám, že to píšu správně)
    Jiřina
    (trvalkadahlia.blog.cz)

    OdpowiedzUsuń
  42. ☺ trafiłam tu całkiem przypadkowo ☺☺☺ uśmiałam się, bo właśnie dzisiaj położyłam identyczną tapetę moim chłopcom 😊 również Mikusiowi i Domisiowi. U nas dechy są poziomo żeby optycznie poszerzyć pokój. Pozdrawiam-Agnieszka z Mikiem i Domikiem

    OdpowiedzUsuń
  43. Jak widać na zdjęciach dzieci są szczęśliwe i zadowolone z nowego mebelka - łóżko wygląda bardzo fajnie i poduchy też..fajne... - pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  44. Skąd tapeta jeśli można wiedzieć?

    OdpowiedzUsuń
  45. Jeju jak przepięknie wygląda! Sama chciałam zrobić dzieciakom takie łóżko, ale mąż się nie zgodził (tzn. chciałam kupić) powiedział, że któreś spadnie i kropka..

    OdpowiedzUsuń
  46. Wow! And I can see by kids' faces that they love it too!!

    OdpowiedzUsuń
  47. W 2009 poczułam, że mój świat się zmienia, że rozmijam się w priorytetach z ludźmi których uważałam za przyjaciół, nie chciałam uczestniczyć w tym dziwnym wyścigu nie wiadomo po co, dlaczego. Poczułam, że ja chcę inaczej, po swojemu, nie zawsze zgodnie z modą, z czyimiś oczekiwaniami, a raczej zgodnie ze sobą i tym co ja uważam za dobre dla mnie. Poznałam wtedy blogowy świat, jeszcze malutki, ale jak bardzo mi bliski, niewymuszony. Poczułam jaką więź, siłę, energię, moc, ciepło, dobro, przyciąganie, poznałam Elizę z Utkane z Marzen i Asię z Green Canoe, a potem kolejne wspaniałe, mądre osoby i ich świat, który miałam wielką przyjemność poznać i tak troszeczkę uczestniczyć w ich życiu. Wszystko się zmienia, może wygasa ta ten żar, który napędza do zamieszczania kolejnych postów, może pojawia się zmęczenia i znudzenie, może poczucie, że nikt tych postów nie czyta. Otóż czyta, czyta mnóstwo ludzi takich jak ja, którzy może nie komentują często, ale potrzebują tych wirtualnych znajomości jak powietrza. Dlatego chciałam Ci podziękować za ten blog i mimo coraz rzadszych, tak przez mnie wyczekiwanych wpisów chciałam Ci powiedzieć, że jesteś nam potrzebna, ważna. Pozdrawiam. I

    OdpowiedzUsuń
  48. Widzę, że synek bardzo zadowolony! Aranżacja pokoju dziecka to zadanie, ktore prędzej czy póxniej dopada każdego z nas. Każda 5letnia córeczka chce mieć pokój księżniczki a synek strażaka Sama. Marzeniem rodziców jest z pewnością stworzenie im takiego miejsca, w którym ich dzieci będą się czuły naprawdę bezpiecznie.

    OdpowiedzUsuń
  49. REWEWLACJA :)))) świetnie się zgrało łózko i ta tapeta :))) najważniejsze jednak to że Pociechy zachwycone :)) buzie uśmiechnięte od ucha do ucha:)))

    buziaki :)***

    OdpowiedzUsuń
  50. No i wyszło rewelacyjnie :)))
    Bardzo lubię do Ciebie zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Witam, gdzie kupiła Pani łóżko?

    OdpowiedzUsuń
  52. Niesamowicie to wyszło na koniec, naprawdę jestem pod niesamowitym wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  53. Pamiętam, że gdy byłam mniejsza zawsze chciałam mieć łóżko piętrowe, niestety nie udało się, bo byłam jedynaczką ;). Teraz mam dwóch synów i planuję dla nich kupić łóżko piętrowe, myślę, że to odpowiedni wiek, bo starszy ma 6 lat a młodszy 4. Zastanawiałam się raczej nad takimi - http://meblowiec.pl/lozka-pietrowe,c171.html. Najbardziej podoba mi się chyba model Karol III bo zamiast drabinki ma schodki :).

    OdpowiedzUsuń
  54. Bardzo sympatycznie wygląda ten cały pokój. U mnie dzieciaki także mają łóżka piętrowe i nie ma żadnych kłótni co mnie cieszy. Ostatnio kupiliśmy im nowe materace https://senpo.pl/materace/materace-100x200/ i jestem szczęśliwy jak widzę że wstają bardzo wyspani.

    OdpowiedzUsuń
  55. Myślę, że warto również poruszyć temat tego, że niestety nie każdy może spać w zwykłym i standardowym łóżko. A specjalistyczne łóżka bardzo trudno znaleźć. Całą rodziną przekonaliśmy się o tym, kiedy szukaliśmy odpowiedniego łóżka rehabilitacyjnego dla mojej babci. Na szczęście szybko trafiliśmy na ofertę producenta https://elbur.eu/pl/ . Pojawił się jednak problem i na początek musimy się zorientować, czy oferta łóżek jest dostępna dla klientów indywidualnych, czy tylko dla osób, które posiadają specjalne obiekty, w których mieszkają schorowane osoby.

    OdpowiedzUsuń
  56. Fajnie się to prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  57. Fascynujący wpis. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń