wtorek, 2 lutego 2016

Słoiki z rurką




Witajcie Dziewczyny! Słoiki z rurką - robiłam do nich przymiarkę już w zeszłe lato. Ładne, estetyczne, pasujące generalnie do "skandynawsko-bielonego dizajnu":) no i wyglądają na praktyczne. Zobaczyłam ostatnio taki zestaw w Duce, ale znowu odłożyłam zakup. 
 Obok domu mamy taki sklep z artykułami gospodarstwa domowego, chemią gospodarczą itp., do którego bardzo lubię zaglądać. Od czasu do czasu można w nim wypatrzeć perełki za przyzwoitą cenę.
No i wypatrzyłam -według informacji na metce - stylowy kubek szklany z rurką:) Zgodnie z posiadaną ilością dzieci, zakupiłam trzy sztuki:)






****
Pomyślałam też, że mogą spodobać się i Wam, dlatego mam dla Was prezent w postaci dwóch takich słoików w kolorze wiosennej zieleni.

Chętnych proszę o pozostawienie komentarza z informacją o udziale w zabawie, a osoby anonimowe o dopisanie e-maila. 

Termin - niech będą 2 tygodnie, czyli do 16 lutego:) 

Do wylosowanej osoby pojadą dwie poniższe sztuki



 

A pozostając w temacie naczyniowo-kuchennym, kilka weekendowych migawek z naszej kuchni. Świąteczne szarości pochowane, wróciłam do błękitów i granatu, które ładnie komponują się w połączeniu z bielą mebli i płytek oraz z szarością ścian.




 

Ponieważ dostałam ostatnio od Was kilka pytań odnośnie pomalowanych płytek kuchennych, informuję, że mają się bardzo dobrze, nawet w miejscu najbardziej narażonym na uszkodzenia, czyli przy kuchence i zlewie. Nic nie odpada, nie odpryskuje, łatwo jest je utrzymać w czystości, mam wrażenie, że nawet lepiej, niż bez malowania. Malowane były prawie pół roku temu, we wrześniu emalią akrylową Fluggera (Interior High Finish 20), tą samą, co meble.

 


 Mój przedświąteczny kuchenny nabytek-ikowska półka też zmienił swój look na błękity. Zakup jej i powieszenie w tym miejscu to był strzał w dziesiątkę, dzięki temu mam mnóstwo rzeczy pod ręką - nożyczki, szczotka, ścierka, sól, ulubione kubki i miseczki...ach...:)











 


 Pozdrawiam Was ciepło!
A komu w oko wpadły stylowe kubki szklane z rurką - zapraszam do zabawy:)

Miłego dnia!




263 komentarze:

  1. Z przyjemnością zgłaszam się po wiosenne słoiki. Pozdrawiam wiesia8@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne słoiki, przywołujące na myśl lato :) Biorę udział w zabawie. Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
  3. O to i ja wezmę udział w zabawie:) takich kubków nigdy za dużo:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam:)) A czy za granicę też kubeczki mogą pojechać? Jeżeli tak to ja się przyłączam :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Czuje wiosnę i oczami wyobraźni widzę pływające w kubeczkach listki mięty, plastry limonki i ogórka.... zapisuje się w ogonku z nadzieję na odrobinę szczęścia w losowaniu

    OdpowiedzUsuń
  6. piekne i praktyczne kubki. W sam raz dla mojej 2 ;). Chetnie sie pobawie. Anna azapolny@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne kubeczki:) wezmę więc udział w zabawie:) może mi się poszczęści... pozdrawiam

    pasjegosienki.blogspot.com:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja poproszę te kubeczki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. I ja chętnie przygarnę słoiczki. Wprawdzie u mnie też trójka dzieci, ale lepsze dwa niż wcale :)

    pozdrawiam serdecznie
    Marzena

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne te kubeczki, bo z rączką. Ja bym chętnie przygarnęła 2 niebieskie, czy można by prosić o zakup Ciebie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety niebieskich już nie ma, wzięłam ostatnie 3, a nowej dostawy na razie nie planują

      Usuń
    2. Ja właśnie wczoraj taki sobie sprawilam:-) tylko jasno turkusowy. Były jeszcze takie jak na zdjęciach, granatowy i czerwony. Cena promocyjna :) jak cos to kupowalam w Lublinie w "Novej", może akurat komuś ta informacja się przyda ;)

      Usuń
    3. Ja właśnie wczoraj taki sobie sprawilam:-) tylko jasno turkusowy. Były jeszcze takie jak na zdjęciach, granatowy i czerwony. Cena promocyjna :) jak cos to kupowalam w Lublinie w "Novej", może akurat komuś ta informacja się przyda ;)

      Usuń
    4. Dzięki Asiu i Małgosiu za info. Te są wybitnie ładne i jeszcze świetny odcień niebieskiego, dlatego dopytywałam :-)

      Usuń
  11. jesienią w moim mieście w hurtowni agd kupiłam takie zielone kubeczki.pamiętam jak cieszyłam się jak dziecko...zwłaszcza z ceny:))) zaczynają coś do mnie ostatnio uśmiechać się błękity:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie stanę w kolejce po te piękne kubeczki.. Może akurat :-P
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Kuchnia w błękitach prezentuje się rewelacyjnie! Kubeczki to także moje marzenie dlatego chętnie wezmę udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. I ja chętnie wezmę udział w zabawie :) moja nastolatka, która też zachłysnęła się blogowo-vlogowym światem - na pewno byłaby zachwycona. Pozdrawiam ciepło. Gosia e-mail: niulkoska@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo by mi pasowały te słoiczki :) i dwa w zupełności wystarczą więc grzecznie staję w kolejce.

    pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też się ustawiam. Moja wnusia Helenka ma dzisiaj urodzinki - czwarte, więc byłby cudny prezencik.Drugi dla braciszka. Pozdrawiam i liczę na szczęście.

    OdpowiedzUsuń
  17. Słoiki wypatrzone, są super :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie te kubeczki też znalazłyby miejsce dla siebie - dwie córeczki, dwa kubeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Także ja ustawiam się w kolejce. Serdecznie pozdrawiam blondi1901@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudnie u Ciebie ...a słoiczki śliczne ,też marzę o nich ...hmmm 2 w sam raz dla moich dzieci Jacka i Agatki:)pozdrawiam Natka dekoruje

    OdpowiedzUsuń
  21. Z chęcią się zgłaszam ;) Takie kubki wpadły mi w oko już jakiś czas temu a nigdzie nie mogę ich dorwać. Jeszcze ten ich zielonkawy kolor, cudownie <3

    OdpowiedzUsuń
  22. fajne słoiczki, idealne na działkę- zakrętka uchroni przed osami i innymi różnymi owadami :0
    pozdrawiam
    Ala
    mierzejewskim@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Słoiczki piękne na moją działeczkę:) hubix29@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  24. chetnie:) exandrim@wp.pl Justyna

    OdpowiedzUsuń
  25. i jaaaa :) justam86@2.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne kubeczko-słoiczki :) więc i ja przyłączam się do zabawy :) pozdrawiam serdecznie :) misia_lub@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. O jak fajnie, akurat dla mojej dwójki dzieci ;-) Jak zwykle pięknie u Ciebie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. O jak fajnie, akurat dla mojej dwójki dzieci ;-) Jak zwykle pięknie u Ciebie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepiękne dodatki, w ogóle cała kuchnia jest boska!

    Przyznam, że jestem bezapelacyjnie zakochana w tego typu dodatkach do domu, uwielbiam otaczać się pięknymi niebanalnymi przedmiotami, więc i ja rączkę podnoszę do góry :)
    Pozdrawiam, Sylwia sylwiaaali@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Często tu do Pani zaglądam więc chętnie wezmę udział w zabawie.Pozdrawiam z Koszalina - a.pietrasinska@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Asiu lubię wyczekiwać Twoich postów. Są dla mnie inspiracją w codziennej dekoracji domu.
    Z miłą chęcią wezmę udział w losowaniu słoiczków:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Idealny post do szybkiej przerwy w pracy :) Sama czaję się od dłuższego czasu na takie stylowe kubki, więc chętnie zostawiam swoje namiary :D byle do wiosny!
    Pozdrawiam, Justyna
    justas33@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. To i ja się zgłaszam :) Świetne są. Bardzo ładne w nowych kolorach Twojej kuchni, zwł. świetna jest ta roleta w paski.
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja również przymierzam się do zakupu tych słoiczków już któryś raz. Miło by więc było dostać w prezencie te dwa na dobry początek. Jako, że jestem matką również trojga łobuzów to zakup kolejnych i tak mnie nie minie. Błękity w kuchni cudowne. Pozdrawiam basiaimirek@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Też już w zeszłym roku oglądałam takie kubki na all. Ale jeszcze nie kupiłam. Także z przyjemnością biorę udział w zabawie, kubki akurat dla mojego dziecka :)
    Pięknie masz w kuchni i z tą półką idealnie. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  36. Jak niewiele potrzeba by zacząć dobrze dzień. Wystarczyło popatrzeć na piękne fotki, kwiaty, ach tulipany! i do tego smakowicie wyglądające ciacho. Dziękuję!
    Do zabawy chętnie dołączę, bo o takim kubku marzę od ubiegłego lata
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Witam cieplutko :) przyłączę się i ja do zabawy, tym bardziej że u mnie dwie panienki, a w białej kuchni narazie dodatki właśnie zielone, więc i słoiczki by się pięknie wkomponowały w całość. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  38. Również zgłaszam się po kubeczki, śliczne zdjęcia - pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  39. Następna w kolejce: anna.bekier@onet.pl
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  40. Z chęcią wezmę udział w losowaniu, kolor zielony świetnie by mi pasował. Pozdrawiam. iwonajarosiewicz@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. I ja też się dołączam do zabawy😃. Chętnie przygarnę takie słoiczki.

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja i moja córka Basia od dawna marzymy o takich kubkach.
    Z wielką nadzieją biorę udział w zabawie. - wszak marzenia się spełniają.
    Pozdrawiam z bloga "żyjąc z pasją".

    OdpowiedzUsuń
  43. Śliczne pojemniki kuchenne :) Zgłaszam się do udziału w zabawie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. Zamieniłabym się chętnie na kuchnię :-)
    Dołączam do zabawy mokait@vp.pl
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  45. Oczywiście że się zgłaszam! :-)
    Półki zazdroszczę, ja po prostu nie mam gdzie takiej powiesić. Uwielbiam błękitny, miętę, granaty w kuchni, w zestawieniu z moją żółtą kuchnią to bardzo energetyczna mieszanka ;-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  46. Ustawiam się w kolejce do zabawy. Pięknie u Pani:) miaka_yuki85@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. Słoiki są super. Syn całe lato z nich pił a ja byłam spokojna, że nie wpadnie osa. Jedyny minus to, że po pewnym czasie rureczki się psują a nakrętki rdzewieją. Taka drobna sugestia z mojej strony rureczki wkłada się odwrotnie, wtedy te gumeczki blokują rurkę w nakrętce i nie wypada ona z niej. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Kolejka długa, ale dołączam!

    OdpowiedzUsuń
  49. Super post a słoiczki - świetny pomysł. U nas jeszcze nie do końca popularne, ale w Stanach jak najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  50. Przyłączam się do zabawy!
    Mam nadzieję, że mi się poszczęści :)

    Kinga (keira270@gmail.com)

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja też staje w kolejce.Słoiki super.Pozdrawiam justyna.aniolek@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  52. Witam.
    Super kubeczki wiec staje do kolejki.Przydadza sie do letnich koktajli w upalny dzien :-)))Pozdrawiam.Izabela(Izabellak@vp.pl)

    OdpowiedzUsuń
  53. i ja się dołączam, kubki przesuper! :) sotkin@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  54. Słoiki są super, ja również od dawna przymierzam się do nich ale po drodze zawsze były inne sprawy, a teraz trafia mi się taki konkurs, aż grzech nie spróbować, oczywiście ustawiam się w kolejce. Pozdrawiam Monika
    monakika@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  55. Ja również chętnie przytule te kubeczki.Mam dwie córeczki i ten zielony kolor kubków od razu skojarzył mi się że starszą - Paulinka od małego uwielbia kolor zielony.Nawet jak była mała to nigdy nie lubiła dziewczecego różu tylko zielony- więc fotelik, nocnik, piżama, skarpetki itp wszystko było zielone. Pozdrawiam serdecznie, Joanna demuszka5@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  56. Ooooo! Ja biorę udział! Kubeczki są śliczne! Przydałyby się bardzo bo właśnie remontujemy nasz wymarzony domek (przyznam bez bicia, że jakbyś do niego weszła to...poczułabyś się jak u siebie w domu! Wspólne klimaty i troszkę...pozgapialiśmy :) ), a jak to przy remontach i pakowaniu bywa, wcięło nam gdzieś w pudełkowych odmętach nasze kubki i talerze więc takie dwa śliczniuchy na pewno by się nie zmarnowały. No i nadchodzi, powoli bo powoli, lato!
    Pozdrawiam serdecznie i przesyłam całuski,
    Ola (ola.kij@gmail.com)

    OdpowiedzUsuń
  57. Witam. Również się przyłączam:) Takich słoiczków nigdy za wiele:) Mamy już jeden:) Córeczka uwielbia z niego pić bo jest dołączona do niego rurka:) No i kolor piękny:) Kojarzy mi się z wiosną, która niedługo zawita do nas:) Już nie mogę się doczekać. Piękne zdjęcia:) Pozdrawiam.
    karonad2012@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Może los się uśmiechnie i uda się wygrać te skarby😊 aga0105@op.pl, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  59. Jak się bawić, to się bawić (karnawał trwa!) - ja chętnie się dołączam!
    Kubeczki są śliczne i NIGDZIE u siebie i w okolicy takich nie mogę od dawna znaleźć... moje marzenie ;)
    Pozdrawiam serdecznie- Kasia ( mitms@wp.pl)

    OdpowiedzUsuń
  60. Śliczne słoiki. W sam raz dla mojej dwójki urwisów. Pozdrawiam Kasia
    katarzynaszot1@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Asiu! Spróbuję szczęścia i ja:). Słoiczki urocze i idealne dla mojej młodszej dwójki urwisów:). Wierna podczytywaczka i sąsiadka ze Stegien:),

    buziaki i uściski!

    OdpowiedzUsuń
  62. Przez te słoiki zapachniało mi wiosną. Pozdrawiam
    agnieszka_pel@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  63. Bardzo ładne słoiczki, przyłączam sie do zabawy, jako ze jeszcze nigdy nic nie wygralam, to bedzie z pewnością ten pierwszy raz ;) Monika (monika.burzynska@uwm.edu.pl)

    OdpowiedzUsuń
  64. Staję, pewnie że staje w kolejce po kubeczki! Są przeurocze i na działeczce, w ogrodzie, po prostu na powietrzu sprawdzają się wyśmienicie.
    Bardzo chętnie poproszę. :)))
    Całusy

    OdpowiedzUsuń
  65. Też ustawię się w kolejce chętnych na kubeczki :) Prześliczna ta sosjerka! Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  66. Witaj
    moja córka piła z takiej wielorazowego uzytku rurki....jogurt
    myłam ja codziennie ciepłą wodą.....po pewnym czasie,to co zobaczyłam w tej rurce...to było małe śmierdzące i ruszajace się.....jakieś robale..fuj
    rurki trzeba po jednym razie wyrzucić...no chyba że pijemy tylko wodę
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  67. Ustawiam się i ja w kolejce po kubeczki:). Pozdrawiam. Kasia-mazurskie pasje:)

    OdpowiedzUsuń
  68. Chętnie przegrane zielone cudeńka, które wpisza się w zielone dodatki w mojej kuchni.

    OdpowiedzUsuń
  69. No cóż spróbuję i ja,choć szanse niewielkie,ale kto próbuje nie żałuje:)
    Pozdrawiam BasiaJ:)
    basia.lusi.71@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  70. Ja też bym je chętnie przygarnęła. Nie spotkałam się z takimi. Super są. Pozdrawiam serdecznie :-D

    OdpowiedzUsuń
  71. Podobne słoiki kupiłam niegdyś w Polo markecie za bardzo korzystną kwotę :) lubię takie niepozorne sklepiki czasem jak mówisz mają istne perełki :)
    Chętnie wezmę udział w Twoim konkursie Joasiu Pozdrawiam Słoneczko :)

    OdpowiedzUsuń
  72. A gdzie idzie takie słoiki kupić?

    OdpowiedzUsuń
  73. Piekne sloiczki - zglaszam sie do zabawy o te cuda :)
    QW miedzyczasie podziwiam Twoje kadry, podoba mi sie ten blekit w kuchni :)

    OdpowiedzUsuń
  74. wszystkie Twoje dodatki w kuchni sa wspaniałe:) kubki szklane marzą mi się równiez już od roku...chętnie bym takie u siebie widziała dlatego chętnie ustawiam się w kolejce...

    OdpowiedzUsuń
  75. Bawię się, a co mi tam. Kubeczki sama energia!

    OdpowiedzUsuń
  76. Ja też! pozdrawiam!
    agabial11@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  77. Jak zawsze pięknie u Ciebie, każda zmiana ze stylem i wyczuciem:)mam dwie córki i kubki się bardzo podobają :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  78. Jak zawsze pięknie u Ciebie, każda zmiana ze stylem i wyczuciem:)mam dwie córki i kubki się bardzo podobają :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  79. Zielono mi... Pozdrawiam czekajac wiosny Basia

    OdpowiedzUsuń
  80. Zapomnialam emaila tretten@poczta.fm Basia

    OdpowiedzUsuń
  81. Cudna kuchnia, wiele niesamowitych detali, cacuszko :-)
    Bardzo fajne wyczaiłaś słoiczki, bardzo chętnie przygarnę :-)
    Pozdrowionka serdeczne

    OdpowiedzUsuń
  82. Pięknie u Ciebie, jak zwykle! Te zasłony w paski bardzo ładnie wyglądają w kuchni. Super!
    A kubeczki też chętnie przyjmę.
    Asiu, pokombinowałam trochę z ustawieniami na moim blogu, mam nadzieję, że teraz można mnie obserwować. Dasz znać, czy jest to możliwe? Docenię odpowiedź. Wiem, jak to jest z brakiem czasu i nadmiarem obowiązków...Ciepło pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  83. Z przyjemnością wezmę udział w zabawie. .zaglądam tu po nowe inspiracje ;) pozdrawiam Marta mania_21@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  84. Wiosnę masz w kuchni jak nic :) pięknie i świeżo :)
    przyłączam się do zabawy :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  85. Przez Ciebie coraz poważniej myślę o kupieniu byle-jakich kwadratowych płytek i przemalowaniu na biało :) Świetnie to wygląda, nawet te fugi!

    Słoiki miooodzio! Chcę! :)

    OdpowiedzUsuń
  86. Chętnie ustawię się w kolejce po kubeczki. Dziś zajrzałam do Ciebie, by obejrzeć Twój przedpokój, bo u mnie szykuje się remont a tu niespodzianka_nowy wpis! :-) pozdrawiam
    alakreja@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  87. My rowniez ustawiamy sie w kolejce kochana..cudowne te kubeczki i cudownie u ciebie kochana:]Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  88. Witaj Joanna
    Chętnie wezmę i ja udział.Mam dwie córeczki, które uwielbiają rurki, słomki, przydadzą się na 100%. Pozdrawiam
    Joanna
    joasiasam2@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  89. Witaj Joanna
    Chętnie wezmę i ja udział.Mam dwie córeczki, które uwielbiają rurki, słomki, przydadzą się na 100%. Pozdrawiam
    Joanna
    joasiasam2@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  90. Od roku jestem fanką Pani bloga.Dużo inspiracji "wędruje" do mojego mieszkania. Mam też rodzinę w Kołobrzegu, gdzie chętnie jeżdżę i uwielbiam buszować po MIRPOLU. Do zakupu kubków przymierzałam się od dawna, ale zawsze było; a może następnym razem.No, to może tym razem? Pozdrawiam serdecznie Jadwiga j.grugel@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  91. To ja też poproszę :)
    piechnik1@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  92. I ja chętnie przygarnę te słoiki. :)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  93. Proszę napisać gdzie kupiła Pani taką piękną osłonkę na bazylię?

    OdpowiedzUsuń
  94. Witam serdecznie ja też chce oj jak bardzo chce kubeczki POZDRAWIAM malgonnia@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  95. Takie kubeczki wypatruję od dawna ale jakoś nie umiem trafić na nie :( Na szczęście dwa kubeczki są do zgarnięcia u Ciebie więc może poszczęści mi się i trafią do mnie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  96. Ja również ustawiam się w kolejce po piękne kubeczki dla mojej dwójki.
    Pozdrawiam Wiola lbnwm100@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  97. Ja też chcę takie kubeczki p.s.śliczna kuchnia m.felis@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  98. Zapisuję się do zabawy:) Akurat mam dwa aniołki w domu:) Ala
    alicjagappa@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  99. Witaj Joanno :) Podczytuję Twojego bloga od dłuższego czasu i się zawsze zastanawiam jak Ty znajdujesz czas, w natłoku obowiązku, na te wszystkie zmiany i ich opisywanie? Zielony kolor lubię, gdyż jak mawiał mój śp. dziadek - jest kolorem nadziei :) Sama mam zieloną kuchnię, a szczegółowo to ściany koloru groszu :)

    OdpowiedzUsuń
  100. Witaj Joanno, przyłączam się do konkursu :) z chęcią przygarnę kubeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  101. Zgłaszam udział w zabawie, a nuż się uda :) w końcu zielony to kolor nadziei :) monikajas@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  102. Takie kubeczki rewelacyjnie sprawdzają się na działce przy latających osach :-)
    Ustawiam się w kolejce :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  103. o super :) biorę udział one.abernathy@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  104. Wiosenno- pięknie!Zgłaszam się!emma_pb@op.pl Pozdrawiam serdecznie.Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  105. O mamo! Tylu chętnych na kubki :) no cóż... ja tylko powiem, że mi się też podobają, a niedługo zaczynam Jaglany Detoks, więc byłyby jak znalazł :) pozdrawiam ciepło i już wiosennie :) Emilystar

    OdpowiedzUsuń
  106. Półeczka wpasowała się super...Podziwiam Cie za pomysły i smak...Na słoiczki też patrzyłam latem ale jakoś tak zeszło...Takie wiosenne dla mnie i mojego M czemu nie....Pozdrawiam ciepło...

    OdpowiedzUsuń
  107. Półeczka w nowym wystroju wygląda świetnie, też się właśnie nad nią zastanawiam do kuchni 😊 a kubeczki idealne dla mojej dwójeczki, dzieciaki ucieszyłyby się bardzo. Pozdrawiam, Ania 😊

    OdpowiedzUsuń
  108. Półeczka w nowym wystroju wygląda świetnie, też się właśnie nad nią zastanawiam do kuchni 😊 a kubeczki idealne dla mojej dwójeczki, dzieciaki ucieszyłyby się bardzo. Pozdrawiam, Ania 😊

    OdpowiedzUsuń
  109. Swietne, biorę udział i pozdrawiam.
    fedorka@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  110. Witam, wiosna już zapachniało :) Zatem i ja staję w długiej już kolejce po kubeczki :) Pozdrawiam, Ela(ekinasz@wp.pl)

    OdpowiedzUsuń
  111. Ja! Ja! Ja chcę kubeczki-słoiki:)
    Pozdrawiam
    Paulina
    (book.project@wp.pl)

    OdpowiedzUsuń
  112. :) widać że wiosna tuż tuż za rogiem:)Imienniczko i ja dopisuję się do chętnych na kubeczki ze słomką:) byłby idealnym prezentem na pierwszą wspólną z moim partnerem rocznicę :) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  113. O świetny pomysł - chętnie wezme udział w zabawie!

    OdpowiedzUsuń
  114. Witaj,
    kilka razy już chciałam zostawić komentarz, ale coś mnie odciągało zawsze. Teraz zmotywowałam się przez te kubeczki;) Czasem tu zaglądam z ciekawości, czasami wygoogluję Twoje zdjęcia szukając inspiracji do mojego mieszkania. Chociaż preferuję inny styl, nowoczesny, prosty, bez elementów shabby, to zawsze z przyjemnością tu podglądam. Zwłaszcza, ze moja starsza córka też za niedługo zostanie nastolatką, już chce czarne elementy w pokoju;) Teraz moje córki prawie 11 latka i prawie 3 latka dostały wspólny pokój i musiałam jakoś pogodzić te 2 światy. Pokój Twojej córki w każdej aranżacji jest super!
    Pozdrawiam i dopisuję się do zabawy!
    kass1@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  115. My Asiu używamy takich słoiczków na działce od zeszłego lata, kupiłam je z myślą o dzieciakach . Wypatrzyłam je na allegro za 8 zł. Są idealne na działkę, żaden insekt nie zaatakuje soku dzieci a przy tym bezpiecznie dziecko się napije. Wyśmienicie smakują z nich zmiksowane truskawki z lodem jako sorbet lodowy idealne na waszą działeczkę. Pozdrawiam Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  116. podobają mi się mój@:rene76@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  117. Super te kubeczki :) bardzo chętnie się zgłaszam kacha1522@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  118. A i ja chętnie wezmę udział w zabawie :D
    jak zawsze mnóstwo inspiracji tu znalazłam :) pozdrawiam Asia :)
    jmokrzycka@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  119. Ja chętnie przygarnę takie urocze słoiczki, przydadzą się na pewno:-)
    zapraszam do mnie
    www.facebook.com/WysokieWzgorzeHandmade

    OdpowiedzUsuń
  120. Jak Ty kobieto ( przepraszam za spoufalosc) wszystko to ogarniasz? Troje dzieci, domek jak z obrazka, ciasto upieczone, wysprzatane i jeszcze kubki fajne dla blogowych podgladaczy kupione! Tylko na oltarze Cie wyniesc!Wzor do nasladowania. Ps. I ja staje w kolejke po kubasy.

    OdpowiedzUsuń
  121. Asiu u Ciebie jak zwykle ..... przyjemnie posiedzieć :)
    Piękne kubeczki.
    Mam nadzieję,że nie uznasz tego za reklamę.
    Dla zainteresowanych,kto szczęścia w zabawie mieć nie będzie,nie mam nic wspólnego ze sprzedawcą :), ale padło w komentarzu słowo All....
    http://allegro.pl/hit-sezonu-sloik-z-rurka-i-zakretka-i5961192743.html
    i tu
    http://allegro.pl/kubek-sloik-z-uchwytem-slomka-rurka-do-napoi-400ml-i5945787622.html
    i tu
    http://allegro.pl/kubek-sloik-z-zakretka-i-slomka-400-ml-i5963882367.html

    Ciekawa jestem ceny sklepowej :)
    Miłej zabawy życzę, ja nie uczestniczę :)

    OdpowiedzUsuń
  122. Mam identyczne:) też w wersji ekonomicznej. Uwielbiam je!

    OdpowiedzUsuń
  123. Jeszcze raz odnośnie All... jednak tych kubków w różnych cenach jest więcej. Akurat szukam czegoś pod hasłem słoik :)

    OdpowiedzUsuń
  124. Mi wpadły w oko te piękne kubeczki i bardzo pasują do mojego stylu skandynawskiego. :-) Nawet ilość odpowiednia bo mam dwójkę dzieci, zatem z chęcią je przygarnę. ;-) Rurek mam cały wachlarz, brakuje mi tylko kubeczków na które poluję już od dawna a te są wręcz idealne. :-)
    Melduję zatem gotowość do zabawy. :-)

    OdpowiedzUsuń
  125. Sloiczki sliczne,wnusia bylaby przeszczesliwa pijac wiosenna herbatke z babcia z takich cudeniek.Chetnie wezme udzial w zabawie :) Przeslicznie,cieplutko i z gustem urzadzone mieszkanko.Pozdrawiam wiosennie Asiu Ciebie i Twoja rodzine :) malagosia33@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  126. to i ja spróbuję szczęścia ;) jak zwykle wszystko mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  127. Ja również się dopisuję do zabawy:) Asiu jak zwykle u Ciebie w domu wiosna gdy za oknem widok jesienny, bo do zimy niestety mało podobny...
    Ciepłe, pełne zapachu morza pozdrowienia dla Ciebie i Twojej rodzinki.

    OdpowiedzUsuń
  128. Oj kolejka widzę spora, ale i ja chętnie się ustawię. Jako alergik bardzo muszę uważać na zawartość szklanki, a taki kubek gwarantuje bezpieczeństwo. Baśka basia_ina@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  129. Witam:-) my również-z dwójką moich urweisów, chętnie przygarniemy słoiczki
    Pozdrawiam
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  130. To ja też się zgłaszam. Czytam i podziwiam od dawna :)
    agagago11@gmail.com
    Pozdrawiam
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  131. Bardzo klimatyczne kubeczki, w pięknym odcieniu zieleni. Dlatego nieśmiało i ja zgłaszam swój udział w konkursie.
    Pozdrawiam z Beskidu Sądeckiego.
    Berni
    bernadka_k@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  132. Nie będę gorsza od innych :) Również się dopisuję :)
    pozdrawiam serdecznie maajka78@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  133. Oooo!!!!:::))))
    ja mam dwie córy zatem od razu kubeczki będą w użytku:)
    Zgłaszam się nieśmiało do zabawy

    OdpowiedzUsuń
  134. Bardzo ładne kubki w wiosennym kolorze. Oczywiście zgłaszam swój udział w konkursie pozdrawiam Marzena
    marzena3110_76@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  135. Dziękuję za nowy wpis. Bardzo proszę o słoiki.
    Z pozdrowieniami
    Monika Kurnicka

    OdpowiedzUsuń
  136. Dołączam się do zabawy:-) Ania
    zorka17@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  137. biorę udział w zabawie :) super wnętrze :)

    edytadabrowska18@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  138. oczywiście że biorę udział, takie coś by się przydało do moich soków i koktajli
    ale do piwa też by się przydało:)
    mojeubraniadodatki@tlen.pl - Marzena

    OdpowiedzUsuń
  139. zgłaszam się do zabawy :D

    OdpowiedzUsuń
  140. Joasiu, chętnie dołączę do Twojej zabawy. Też oglądałam te kubeczki w Duce i zazdrościłam ich niektórym blogerkom, które wklejały je w swoich postach. pozdrawiam
    ahojda@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  141. I ja spróbuję szczęścia w zabawie o kubki :)
    A Twoja kuchnia w błękitach wygląda już bardzo wiosennie. I te cudne kwiaty dopełniają całości.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  142. no jasne, że wpadły w oko... ładnie u Ciebie tak lekko wiosennie... muszę i ja zabrać się za wiosenne odświeżanie moich wnętrz :) pozdrawiam! Justyna

    OdpowiedzUsuń
  143. Asiu, u Ciebie zawsze stylowo i pięknie :) Ja również już od dawna myślę o takich słoikach, ale do tej pory nie spotkałam w przystępnej cenie... Śliczne te błękitne :) Jeszcze nigdy niczego nie wygrałam, ale spróbuję szczęścia u Ciebie :) Pozdrawiam Cię Asiu serdecznie :) Agnieszka G. (aniaagnes@o2.pl)

    OdpowiedzUsuń
  144. Joasiu kubeczki super ,oczywiście że biorę udział w zabawie edyta.moskal@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  145. Witaj Asiu:)Jasne ze wpadly w oko.Skarb miec Ciebie i skarb ze Ty masz taki sklep pod nosem.Zapisuje sie z radoscia wielka.Kuchnia sliczna ,ale ta poleczka nie wiem ktora mi sie bardziej podoba czy w wydaniu swiatecznym czy teraz:)Pozdrawiam serdecznie.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  146. Ja też bardzo chętnie przygarnę takie cudne kubeczki dla moich kochanych dwóch urwisów. Pozdrawiam Paulina pinowate@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  147. Ja też się zgłoszę :) mam zielone dodatki w kuchni :) a roleta MEGA uwielbiam granatowe pasy

    OdpowiedzUsuń
  148. Fantastyczny pomysł! Moje dzieciaki uwielbiają takie wynalazki i kolor zielony! Bardzo chętnie by się nimi zaopiekowały. Pozdrawiam serdecznie, Ania. (anula_s@o2.pl)

    OdpowiedzUsuń
  149. super te kubki, od dawna chodzą mi po głowie :)

    OdpowiedzUsuń
  150. Piszę się i ja do udziału w konkursie. ;)
    A co tam,kto nie próbuje ten nie ma szans na wygraną ;)
    Beata z Torunia

    OdpowiedzUsuń
  151. Powalczę i ja :)de_monn@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  152. Powalczę i ja :)de_monn@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  153. I ja ustawiam się w kolejce :)
    gogunia3@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  154. Kocham takie dodatki! :) Biorę udział oczywiście a banerek wisi... o tu ---> Mój blog Ma i Bla

    OdpowiedzUsuń
  155. biorę udział :)

    olga1706@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  156. U Ciebie jak zwykle pięknie :-) To i ja się ustawię po te cudeńka. Ada z Warszawy.
    ada_sta@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  157. Słoiczki które mnie urzekły już dawno ale nie posiadam.
    Dlatego z przyjemnością ustawiam się w kolejce.
    Edyta

    OdpowiedzUsuń
  158. Ja też chętnie bym takie słoiczki miała w swojej kuchni dlatego biorę udział :) Pozdrawiam. dodax69@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  159. Piękne zdjęcia i piękna kuchnia. Słoiki podobne (bo nie takie same ) dostałam przy innych zakupach. Ale moje są bardziej chyba ozdobne niż praktyczne. :)

    OdpowiedzUsuń
  160. Mnie też oczywiście wpadły w oko:)

    OdpowiedzUsuń
  161. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce ;) A mieszkanko jak zwykle zachwyca!

    OdpowiedzUsuń
  162. Ależ ogrom komentarzy ,wow!:-O Ja też się przymierzałam do kupienia takich słoiczków, ale zawsze były drogie, albo w necie dodatkowo za przesyłkę, więc się nie opłacało.Kiedyś wpadłam na chwilę do Topaza i natknęłam się na słoiki za 10zł.Kupiłam dwa, teraz żałuję, bo mogłam wziąć więcej:-( Dopisuję się do kolejki, może mi się poszczęści i będę miała 4szt,byłabym wniebowzięta :-) Jak u Ciebie w kuchni pięknie, masz gust i wyczucie smaku, wszystko do siebie bardzo pasuje i te kafelki są świetne.Półeczki uprzejmie zazdraszczam ;-) No pięknie!Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  163. Świetne te słoiki. Chętnie wezmę udział w losowaniu. Byłby to piękny prezent na urodziny. Pozdrawiam. agaizb123@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  164. ach, lubię bywać tu u Ciebie pomimo gustu od pastelowego odmiennego. cicho siedzę, sama nie wiem dlaczego, może kolejka komentarzy przerasta mnie;-) Ale inspirowałam się nie raz. Czekam właśnie na tapetowanie przestrzeni nad biurkami mych dzieci i zastanawiam się nad boazerią na klej (jak się sprawuje, od razu zapytam?). A malowane kafelki w kuchni posiadam od lat sześciu i dopiero teraz myślę o odnowieniu, a farb użyłam zupełnie przypadkowych akrylowych. Słoiczki niedawno oglądałam w home & you w wersji czerwonej:) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  165. Ale długa kolejka! A kubeczki tylko dwa. Ale kto szczęściu nie pomoże to na pewno nie wygra. Dlatego staje skromnie na koncu z szansa jedna na milion ;)
    Ps. Uwielbiam Twoje mieszkanko. Chciałabym miec takie wyczucie smaku.

    OdpowiedzUsuń
  166. Dzień dobry Pani Asiu. Od dłuższego czasu przeglądam Pani bloga i oczu nacieszyć nie mogę. Z niecierpliwością oczekuję każdego wpisu... Ja również zgłaszam się do zabawy bruno2626 Ps. Pozdrawiam cieplutko i życzę miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  167. Oj chętnych dużo :)
    Ja swego czasów widziałam takie słoiczki z uchwytem w sklepach Społem.
    A swoje już dawniej kupiłam na decotrend :)

    OdpowiedzUsuń
  168. Ja również chętnie przygarnę takie słoiczki :) Będą przypominać mi o zbliżającej cudownej wiośnie, za którą bardzo tęsknię :)
    mój email: monyramala@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  169. Słoiczki wyglądają świetnie. Patrząc na nie zaczynam myśleć o lecie i małych przyjęciach w ogrodzie. Nie byłabym sobą, gdybym nie zauważyła pięknej sosjerki z tranzytowym wzorem w kolorze kobaltu. Piękna! Z jakiej fabryki? Coś o niej wiadomo? :)

    Pozdrawiam serdecznie!
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  170. Przycupnę po cichu, a nuż się uda i stanę się "posiadaczką"?

    OdpowiedzUsuń
  171. Hej!
    Cudności!
    Z radością staję w szranki, choć wojowników wielu!

    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
  172. Lovely pictures from a lovely kitchen! Have a beautiful weekend, take care...
    Titti

    OdpowiedzUsuń
  173. Jakiś czas temu kubki słoiki z rurką były w wielu wariantach w Tigerze. Skupiłam się nawet na jedną sztukę bo "ładnie wygląda i jest modne" jednak... Dla mnie to już szału nie robi i piję w normalnym ukochanym kubku z miśkiem.

    OdpowiedzUsuń
  174. Kurcze... kolejka bez końca ale nie ma co się dziwić bo kubeczki super w sam raz na letnie dni w ogrodzie :) Może się uda :) Dzieciaki byłyby zadowolone a mamusia jeszcze bardziej :D
    asiagasiorek@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  175. Cóż można napisać Pani Joanno pod tyloma pieknymi komentarzami. Nic oryginalnego nie wymysle. Napisze tylko tyle, ze jak zawsze cudnie tu u Pani i Milo mi tu zagladać. To mieszkanie jest pięknie i przede wszystkim przytulnie urządzone. Dla mnie to kopalnia pomysłów i inspiracji do tego aby i moje mieszkanko było dla mojej rodziny taka bezpieczną przystanią do której człowiek wraca z chęcią żeby odciąć się od tego halaśliwego i pędzącego zycia. Z chęcią dołączenie do grona chętnych na słoiczki . mój e mail duzaanulinka@interia.pl . pozdrawiam i czekam z niecierpliwością na kolejny post :-)

    OdpowiedzUsuń
  176. Witam nie mogę się na patrzeć jak u Ciebie pięknie i już tak wiosenne jakiś czas temu wpadły mi w oko podobne kubki jednak nie zdążyła ich zakupić więc chętnie wezme udział lisiczka3@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  177. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  178. Uwielbiam tu zagladac,tu zawsze tak milo i cieplo:-)))) pozdrawiam Magda
    Moj mail varkietka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  179. Piękne kubeczki i kolorek bardzo wiosenny:) Ustawiam się w kolejce.Dorota
    dorota@alauda.pl

    OdpowiedzUsuń
  180. Pewnie, że chętnie dołączę się do kolejki po stylowe kubeczki ;) Zielone takie wiosenne, że aż człowiek nie może się doczekać tej zieleni za oknem...
    Aga
    coolaga22@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  181. U Ciebie Asiu jak zawsze pięknie. Marze o takiej rolecie w kuchni! Piękna! Kubki cudowne.. ech przygarnęłabym co tu mówić bo sama pewnie nie kupię... Zgłaszam się zatem do konkursu :)
    watson01@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  182. Z wielką chęcią przygarnę zalążek wiosny do naszego domku, staję w kolejce po kubeczek
    nelka

    zamowilam@Gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  183. I ja zapisuje się w kolejce po te piękne kubeczki!rodzinka52@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  184. Piękne, zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  185. Przyłączam się do zabawy:) margaretm@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  186. Super słoiczki na lato. Ja również biorę udział w zabawie, pozdrawiam Honorata. honorcia771@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  187. Kuchnia pięknie się prezentuje ;)elegancko i przytulnie ;) uwielbiam takie kolory, a po kubeczki chętnie się zapisuję ;) zapraszam również do mojej zabawy ;) gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  188. Zgłaszam się! :) Przed nowym rokiem widziałam takie kubeczki w Netto, ale były plastikowe i zrezygnowałam z zakupu.

    fir3andjoy@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  189. Pięknie ! A szklane cuda zostawię dla kogos innego, bo mam takie same i niedługo wyjmę, by cieszyły oko i by pić z nich koktajle mleczko-owocowe :-) serdeczności :-) ze Stegien.

    OdpowiedzUsuń
  190. Musze napisac ze ja rowniez zakupilam okolo 3 lat temu takie sloiczki,3 ze slomka a 3 bez.Kupilam je w tkm(uwielbiam ten sklep)cenowo mniej :):) Czesto robie w tych sloiczkach rozne desery,galaretke kolorowa,napoje.Ostatnio nawet pilysmy grzanca z tych kubeczkow.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  191. Oj świetne kubki i ten kolor nadziei , ustawiam się w długiej kolejce,pozdrawiam, Ela
    ellan-p@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  192. A jaki był wcześniej kolor tych pomalowanych plytek? Jestem w trakcie teraz malowania niebieskiego biurka na biało emalią i strasznie słąbo kryje :(

    OdpowiedzUsuń
  193. kubeczki rewelacyjne
    ewelina-jurkowska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  194. Świetne kubki, więc i ja ustawiam się w kolejce;)
    Pozdrawiam Marta martabagrowicz@go2.pl

    OdpowiedzUsuń