piątek, 10 listopada 2017

Lampa ceramiczna




Witam Was ciepło! Od jakiegoś czasu rozglądałam się za fajną dużą stołową lampą ceramiczną, taką dość wysoką (ok.70 cm), którą mogłabym ustawić na niskiej komodzie, czy stoliku przy sofie.
I jakiś tydzień temu trafiłam przypadkowo do Home&You, gdzie wypatrzyłam taką oto lampę:

 

Najpierw mi się spodobała, bo jest klasyczna, prosta, wysoka jak chciałam, daje dobre światło i miała dobrą cenę, więc ją kupiłam.
Ale...
No właśnie... to nie do końca to, czego szukałam i co mi się podoba.
Lampa ma te srebrne kwiatki, które średnio mi się podobają, chciałam coś bardziej w tzw. stylu hampton, z granatowym deseniem na podstawie lub po prostu białą lub szklaną, bez zbędnych ozdobników.
Niestety ceny lamp, które mi się podobają lekko zwalają z nóg....:)
Więc na razie będzie stała ta, nie do końca idealna, a ja będę szukać TEJ właściwej:)


Pisałam ostatnio, że za narożnikiem, tam pod ścianą chcę wstawić jakąś konsolkę lub ministolik. Brakowało nam tam miejsca na odkładanie rożnych drobiazgów, więc wcisnęłam na razie niski stolik zrobiony przez mojego teścia z palet, który krąży po naszym mieszkaniu po wszystkich pomieszczeniach:) W sumie mógłby docelowo tu zostać, gdyby był ciut wyższy i dłuższy, może złożę zamówienie u mojego nieocenionego teścia;)

 










****
W ostatnich dniach bardzo brakuje mi słońca i po prostu dziennego światła. Jak wstaję i wychodzę do pracy jest ciemno lub szaro, jak wracam, podobnie.
Marzę o wolnym, słonecznym dniu...
I chyba ta ciągła ciemnica powoduje, że chodzę jak zombi i ciągle chce mi się spać:)
W głowie mam tyle planów, co bym chciała zrobić, co trzeba zrobić w temacie okołodomowym i wnętrzarskim, ale wyjątkowo ten listopad daje mi w kość i energii mi brak, plus oczywiście pierdyliard spraw szkolno-domowych...
Ech...

Dobrze, że dziś piątek...:)
Miłego dnia Dziewczyny!

47 komentarzy:

  1. Witaj Joasiu��w piątek,piąteczek��
    Lampa jest OK ��Ale faktycznie chyba nie do końca dla Ciebie☺coś mi tę kwiatki do Ciebie nie bardzo...Ale Joasiu, a może skrzyneczke, pomalować na biało i wstawić jako stoliczek / schoweczek wstawić przy sofie? ?!
    Pozdrawiam Wszystkich cieplutko��
    Ella

    OdpowiedzUsuń
  2. lampa ma swój urok,ale cos mi ona u Ciebie nie po drodze :-)
    Widze zaslonki sliczne i pięknie jak zawsze w saloniku :-)
    ciesze sie,ze dzis piąteczek,tez pogoda daje mi się we znaki.no cóż..nie ma co. .oby do wiosny :-) buziaczki :-) Lusia

    OdpowiedzUsuń
  3. KLOSZ super,ale reszta,niezbyt.
    Ale u Pani czysto.ach jak mi sie podoba Pani Dom.pozdrawiam Halinka

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, piękne dodatki <3 Konik na biegunach przepiękny :) Ja robię właśnie rewolucję, bo zmieniamy materac do spania i lecę po całości :) Super, na pewno się zainspiruję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz rację ceny lamp są kosmiczne, czasami sama dwa razy sprawdzam, czy dobrze przeczytalam cenę i czy lampa nie jest ze złota ;) Proponuję poszukać lamp w sklepach z meblami i akcesoriami z wysp, tam czesto mają cudne lampy w bardzo rozsadnych cenach. Salon i tak jest śliczny ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. a gdyby tak te kwiatki zamalować na biało??? wiem lampa nowa, ale może warto spróbować. Konik na biegunach jest cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lampa je moc pěkná, líbí se mi...
    Máte to doma útulné.
    Jiřina
    trvalkadahlia.blog.cz

    OdpowiedzUsuń
  8. Odcień podstawy nie pasuje do klosza który wydaje się być ciepla Biela a podstawą zimna. Życzę powodzenia w poszukiwaniach ja do tej pory nie mam dokonczonego mieszkanka bo ceny pozwalają a mi akurat podoba się to co kosztuje wiec wole nie kupować na chwile.

    OdpowiedzUsuń
  9. Tez pomyślałam ,żeby może kwiatki zamalować .. A domek śliczny !
    marta

    OdpowiedzUsuń
  10. Love that lamp! Beautiful...
    Have a great weekend now, lovely and calm :)
    Titti

    OdpowiedzUsuń
  11. Pani Asiu a moze coś takiego: http://www.lawendowykredens.pl/pl/lampy-stolowe/17102126-lampa-w-stylu-prowansalskim.html ? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pisałam komentarz wyżej i zapomniałam,że ma byc to duża lampa ceramiczna,może tutaj coś się znajdzie: https://artseries.pl/pl/p/Stylowa-duza%2C-wysoka-lampa-stolowa-z-kloszem-58653/618

    OdpowiedzUsuń
  13. Listopadową niemoc rozumiem doskonale.
    Ja mam plany spisane, pomysłów moc, a ruszyć do działania nie mogę.
    Asiu, u Ciebie to zawsze jest pięknie. Spaceruję po Twoich kątach z zachwytem. Zawsze!!! Uściski Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  14. I ja czuję mniej zapału do inwencji twórczych.
    Twój domek jest przepięknie,jak zawsze.a lampa? dla mnie jest sliczna,ja ją chętnie przyjmę :-) pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  15. Asiu, a co powiesz na lampkę z gąsiora po winie.... niedawno taką (nie z gąsiora, ale szklanej butli) zrobił mi mój M :) zajrzyj do mnie o tuhttps://anne-homesweethome.blogspot.com/2017/10/o-lampce-idealnej-czyli-inspiracje-z.html
    może Cię zainspiruje ;)
    pozdrawiam
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  16. Wygląda fantastycznie. Pasuje do wnętrza. Ciekawe jak wygląda włączona wieczorem.

    OdpowiedzUsuń
  17. Stolik z palet jest rewelacyjny, konik mnie zachwyciła, lampa też ładna, ale ja pewnie postawiałabym na coś zrobionego jak moje przed, przed mówczyni. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lampa bardzo fajna i stylowa ale jak ktoś ma kota to nie polecam bo dość łatwo idzie ją zbić.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo tam pasuje :)
    A jaki konik jest uroczy.
    Bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Aha, skąd jest ten piękny obrus?

    OdpowiedzUsuń
  21. Pomysł z przemalowaniem kwiatków super!Może niech Pani spróbuje,bo ogólnie lampa ładna:)
    Lena

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam ten skandynawski styl. Te wnętrze jest po prostu cudne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi sie ze to bardziej styl prowansalski

      Usuń
  23. Ale fajna lampa. Chciałabym taką mieć. Muszę poszukać podobnej w sklepach :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kiedyś tylko takie były ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Super lampka! Gdzie można taką dostać? Chętnie bym kupiła do sypialni :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Już od kilku miesięcy śledzę Twojego bloga i jestem zafascynowana Twoimi pomysłami i inspiracjami! A teraz dodatkowo wreszcie będę mogła z nich skorzystać, bo zdecydowaliśmy się z narzeczonym na kupno mieszkania i jesteśmy na etapie sprawdzania deweloperzy sprzedaż wrocław są najlepsi :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak zwykle świetne inspiracje, bardzo mi się spodobały niektóre rozwiązania.

    OdpowiedzUsuń
  28. Dzień dobry, a czy zna Pani outlet meblowy Hala 12? Myślę, że tam mogłaby Pani upolować sobie coś niedrogiego. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Ładna lampa, pasuje wprost idealnie do całego wnętrza. ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. w imieniu swoim i swej przyjaciólki,sasiadki czy mogę niesmiało zapytac KIEDY NOWY POST?
    POZDRAWIAMY basia i ania

    OdpowiedzUsuń
  31. Wnętrze przeurocze, moje klimaty. Króluje biel, pastele i delikatne, nieprzytłaczające meble. Takie wnętrza to duża inspiracja dla mnie w dalszych planowaniach. Blog świetny czytam go bardzo często także wiele razy już mnie zainspirował. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Nawet jeśli to nie TA JEDYNA, to prezentuje się naprawdę elegancko i doskonale się wpasowała :) Pozdrawiam ciepło
    Beata

    OdpowiedzUsuń
  33. Lampa jest bardzo elegancka, ale jakoś nie pasuje mi do Twojego salonu. Tak jak pisaly dziewczyny wyżej, klosz jest super, ale podstawa gryzie mi się z meblami i dodatkami. To oczywiście tylko moja subiektywna opinia. Konik na biegunach jest cudowny. Pozdrawiam Cię Joasiu.

    OdpowiedzUsuń
  34. Podstawę lampy można spryskać farbą w spray'u na jakiś kolor (biały, srebrny, itp.), po kwiatkach zostanie ciekawa faktura, a nie będą tak rzucały się w oczy. Podziwiam PANIĄ!

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo fajna lampa podoba mi się bez żadnego kolorowego klosza takie lubię najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  36. Strasznie podoba mi się taki skandynawski styl wnętrz. Sama preferuję go w moim mieszkaniu. Twoje jest prześliczne, lampa również ^^

    OdpowiedzUsuń
  37. Ciekawa lampa, wydaje się być na tyle uniwersalna że pasowałaby do każdego wnętrza :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Od razu jak zobaczyłam te lampę to pomyślałam że kwiatki nie pasują �� ewentualnie np ozdobić jakoś górę lampy... może przykleić klejem na gorąco jakieś ozdoby lub np ładne dobrej jakości sztuczne kwiaty... Co do braku słońca to mi kiedyś pomagalo solarium oczywiście w rozsądnych ilościach np. raz w miesiącu zimą tylko, ewentualnie raz na 2 tygodnie kilka minut dosłownie. Wtedy jest uczucie jakby się wyszło z plaży :-) ciało fajnie rozgrzane i naświetlonego. Kolega męża za to stosuje żarówkę 100 lumenów i podobno mi pomaga :-) ściskam nie dajmy się listopadowi:-)

    OdpowiedzUsuń
  39. niesmiało zapytam KIEDY NOWY WPIS? brakuje nowinek z Twojego domku :-) pozdrawiam z Holandii.Linea.

    OdpowiedzUsuń
  40. Jeden z moich ulubionych stylów :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Odcień podstawy nie pasuje do klosza który wydaje się być ciepłą Biela a podstawą za to zimna, nie mniej ma w sobie jakiś urok ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetnie to wygląda:) uwielbiam takie lampy.

    OdpowiedzUsuń
  43. Zawsze jak szukam takich lamp to nie mogę ich nigdzie znaleźć. Świetne są, idealne do łagodnych pomieszczeń ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Taka lampa dodaje sporo uroku do wnętrza, świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Wygląda to pięknie. Ja też uwielbiam dodatki w postaci lamp, lampek, ledowych światełek. Mam ich tyle, że musieliśmy dorobić kilka gniazdek elektrycznych podłogowych, bo te ścienne nie wystarczały :) Piękne wnętrza i świetny blog! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  46. Wygląda to naprawdę bardzo elegancko. Taka stylowa lampa świetnie sprawdziłaby się w moim wnętrzu, więc muszę się nad tym poważnie zastanowić. Ogólnie to uwielbiam takie kolory, więc naprawdę trafiło to w mój gust. Ostatnio widziałam, też fajne lampy w sklepie internetowym. Tutaj jest ich oferta Uważam, że warto to sprawdzić.

    OdpowiedzUsuń