czwartek, 14 grudnia 2017

Święteczne szarości



Witajcie Kochani! Pokazywałam Wam już w poprzednich postach moje tegoroczne propozycje na dekoracje i świąteczny stół - będzie biel z kroplą czerwieni i zielenią.
Ale szarości też gdzieś tam się u nas przewijają, trochę w kuchni, trochę w pokoju dzieci.
Myślę też, że miło będzie do nich wrócić w okresie zaraz po świętach:)

Ponieważ to już ostatni dzwonek na zakup i dekorowanie, to dla miłośników szarości właśnie mam kolejną propozycję Piękna w domu.

Wykorzystałam:

Kolekcję Skandynawia, z której wybrałam tylko kilka pojedynczych elementów
Poszewkę Alaska
Bieżnik Koronka

Wszystkie te elementy są w szarościach i pięknie się ze sobą komponują. Szczególnie bieżnik mi przypadł do gustu, jest obszyty delikatną bawełnianą koronką. A poducha jest boska - miła, mięciutka z puszystym futerkiem po drugiej stronie:)

W tle przewija się moja ulubiona porcelana Stella w delikatne złote i srebrne gwiazdki, którą szczerze Wam polecam jeszcze raz, bo w realu prezentuje się cudownie.
 
















****
Jak wspominałam w ostatnim poście, szykuje się u nas Wigilia na 12 osób:)
Przede mną więc dużo planowania i przygotowań.
Pytałyście mnie, jak pomieszczę tyle osób w naszym salonie:)
Wczoraj zrobiłam przymiarkę stołów - będą dwa-nasz salonowy i rozkładany kuchenny, ustawione w L.
I nasze mieszkanie chyba jest naprawdę z gumy, bo wygląda na to, że wszystko się zmieści i będzie jeszcze trochę miejsca...:) Nawet krzeseł wystarczy:)

Ale stoły stołami, zastawa, dekoracje, potrawy...
sami wiemy, że to tylko dodatek...
że najważniejsza jest atmosfera i wspólne bycie razem w ten jeden wieczór...:)

Pozdrawiam Was serdecznie !


44 komentarze:

  1. Pięknie:) Tyle cudownosci u Ciebie:) Poduszka z reniferkiem boska, skorupki urocze, a tacka z choinką skradla moje serce:) Wiem z doświadczenia, że jeśli obecność gości nas cieszy, to metraż ani ilość krzesel nie stanowią problemu:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne szarosci!
    Jestes niesamowita gospodynia.u nas wigilia na 10 osob,w tym nasza 4.
    Troche boje sie,ale chyba przesadzam...pozdrawiam.Basia

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog. Lubię przeglądać blogi tego typu w poszukiwaniu ciekawych inspiracji. Uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniale jest być Twoim gościem...Serdecznie pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt..Ewa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie stonowane wnętrza i tylko w przypadku Świąt zdecydowanie bardziej stawiam na zieleń i czerwień, które na ten czas opanowują mój dom :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Asiu, a gdzie Ty trzymasz te wszystkie poduszki, skorupki, swiatelka przez reszte roku? Gdzie na przyklad trzymasz teraz dekoracje wlekanocne tudziez dekoracje w stylu marine, ktore wyciagasz w lecie? Pozdrawiam mocno, Marzena

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie. Podoba mi się tak naprawdę wszystko. Fantastyczna atmosfera bije że zdjęć. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak, ja też zastanawiam się gdzie to wszystko trzymasz...
    Mieszkamy w bliźniaku, na Wigilię 7 osób, a ja już mam wrażenie że mało miejsca...
    Moje dekoracje świąteczne i inne ozdoby mimo,że mam ich mniej niż Ty, nie mieszczą się...
    Może to inspiracja na poświątecznego bloga?
    Gdzie i jak to wszystko magazynujesz?
    Pozdrawiam i zapraszam do mojego sklepu z dekoracjami www.eleganckidom.pl
    A może

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię szarości, dają poczucie spokoju i ładu we wnętrzu :) Fajne propozycje świątecznych dodatków, a bieżnik rewelacyjny. Co do wieczerzy, przy takiej ilości osób - na pewno będzie bardzo rodzinnie i pięknie :) i tego Ci życzę.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoje ostatnie świąteczne wpisy są super. Ten również. Jestem już strasznie ciekawa jak będzie wyglądać Twój stół wigilijny ;) Czekam też na taki wpis po świętach ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale u Ciebie pięknie, świątecznie i nastrojowo :)
    Z przyjemnością się patrzy.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne zdjęcia, mają niesamowity klimat! Jestem zakochana w Twoich stylizacjach, a te wszystkie dodatki i małe, porcelanowe wspaniałości są urocze! Zainspirowałaś mnie do kilku zmian w moich wnętrzach, zeby ocieplić odrobinę klimat świąteczny i u mnie. Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  13. Inspiracje fajne.. szary pasuje do wszystkiego. Tylko śniegu brakuje w ten przedświąteczny czas :/

    OdpowiedzUsuń
  14. U hu hu... u mnie też szykuje się Wigilia i ... jestem szczerze przerażona, bo to pierwszy raz. O Ciebie się nie martwię, a ja cóż.... najwyżej kupię jakiegoś gotowego pierożka, albo rybkę ;) Chociaż mam nadzieję, że podołam i wszystko będzie pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super ! Bardzo fajne dodatki do domu na święta ;) My też mamy różne ozdoby w całym domu, tuż za pasem święta także warto się przygotować ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładna aranżacja. Szkoda, że ja nie mam takiego wyczucia i smaku :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie, ciepło, subtelnie 😀 jak się sprawują krzesła? Planuję je zakupić właśnie w kolorze białym jednak mam obawy o ich trwałość. Czy obijają się strasznie? Są ślady?;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie to wszystko wygląda. Klimat świąt bardzo czuć patrząc na zdjęcia a w końcu o to właśnie chodzi. Świetnie, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Też bardzo mi się podoba. Zdecydowanie opłacało się włożyć w to swój wysiłek :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie prezentują się te szare dekoracje. Chciałabym mieć tyle czasu, żeby sobie przygotować tak salon. Już nie mogę się doczekać kolejnych wpisów i poradników, powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  21. To jest dowód na to, że szare dekoracje we wnętrzu dość często się sprawdzają. U Ciebie w 100% się sprawdziły. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne szarości:-)
    Pogodnych i Radosnych Świąt!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Poduszka z reniferem jest najlepsza!

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudo!
    Kochana jak zleciały święta,czy rodzina równie mocno była zachwycona Twoim domem,wystrojem jak my,Twoje fanki?
    Czekam z niecierpliwoscią na nowe relacje z Mu little white Home

    OdpowiedzUsuń
  25. Hope is all you need...so true!
    Have a great weekend and a HAPPY NEW YEAR now.
    Love from Titti

    OdpowiedzUsuń
  26. Asiu
    Wszystkiego cudnego w Nowym Roku,wspaniałych pomysłów,zdrowia i radosci!

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne dekoracje - ja oczywiście najbardziej lubię te białe w połączeniu ze świecącymi :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ślicznie u Pani, więc będę zaglądać po inspiracje :)
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku.
    Zapraszam do odwiedzin w moje strony: https://sielskidomiogrod.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  29. Widzę tyle kreatywności u Ciebie że nie mogę wyjść z podziwu. Całkiem ciekawie to wszystko zmontowałaś, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Stół jadalny marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudne ozdoby świąteczne!

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny styl i piękne dekoracje. Musze zacząć czerpać od Ciebie inspiracje, więc będę zaglądać częściej. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ładnie pokrywa się z bielą i jasnymi dodatkami. :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Szary to mój ulubiony kolor, do wszystkiego pasuje idealnie, zawsze <3

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękne dekoracje, ja najbardziej lubię je w połączeniu ze świecącymi białymi świecami :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Widzę tyle kreatywności u Ciebie że nie mogę wyjść z podziwu, chciałbym mieć tak u siebie

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękne dekoracje, podoba mi się wszystko. Poduszka z reniferem to cudo!

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetny pomysł bardzo mi się podoba taka aranżacja świąteczna

    OdpowiedzUsuń
  39. piękne aranżacje! naprawdę stanę się fanką tego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  40. very beautiful and so lovely work :) i like your good idea ,Thanks for the inspiration!

    หนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń
  41. Szarość szarością... Przepiękny zielony świecznik. Z jakiego jest sklepu?

    OdpowiedzUsuń
  42. Święta już tuż tuż i najwyższa pora myśleć o dekoracjach, a Twoje skradły moje serce. Pozdrawiam Cię mega serdecznie, dużo radości życzę. :)))

    OdpowiedzUsuń