poniedziałek, 11 grudnia 2017

Gwiazdkowa kuchnia


Cześć Dziewczyny! Najbliższe posty będą monotematyczne, ale chyba każda z nas w tym czasie szuka inspiracji, pomysłów na świąteczne dekoracje, podpatruje blogi i fora internetowe, żeby sprawdzić, "co w trawie piszczy" w temacie bożonarodzeniowych klimatów...:)

Jeden z moich ulubionych motywów świątecznych od wielu lat, to oczywiście gwiazdy i gwiazdki. W weekend udało mi się jako tako ogarnąć pokój chłopaków i kuchnię, jeśli chodzi o porządki przedświąteczne i nową aranżację dostała m.in półka moja ulubiona:)
Miałam już naprawdę nic nie kupować z dekoracji, ale w Pepco wypatrzyłam komplet 3 puszek w szare gwiazdki za dobrą cenę.... Pomyślałam, że jak nie w kuchni, to w pokoju chłopaków się przydadzą...:)
W kuchni tegoroczne dekoracje mam w bieli i szarościach, ale dodałam też dosłownie szczyptę czerwieni.



Gwiazdkowy wzór z puszek fajnie komponuje się z zasłonami, też w gwiazdki oczywiście...:) Zasłony są z materiału kupionego na allegro.
Nie zdążyłam jeszcze udekorować okna do końca, ale mam pomysł na wiszące gałązki choinkowe:)




Póki co kuchnię ożywia cyprysik na pniu, uwielbiam te rośliny, są wdzięczną dekorację samą w sobie. Wystarczy odrobina światełek opleciona na gałązkach i mamy super drzewko, które w wieczornym oknie wygląda obłędnie.







A nasza kuchnia w te święta przejdzie prawdziwy chrzest bojowy:)
Spodziewamy się na Wigilii aż 12 osób:)  Przyjedzie moja mama, teściowie i brat Pawła z rodziną. Bardzo się cieszę na ten nasz wspólny czas, pierwszy raz będziemy organizować święta w domu dla tak dużej gromadki:) Pamiętam z dzieciństwa wigilie w domu dziadków dla całej rodziny, gdzie w porywach było nas ze 30 osób i z ogromnym sentymentem wspomina się takie święta. Mimo, że było ciasno, to przede wszystkim gwarno, wesoło, rodzinnie, radośnie:)  Chciałabym, żeby i moje dzieci miały takie wspomnienia:)

A jutro będę miała okazję podszlifować swój warsztat fotograficzny na, nomen-omen, warsztatach fotograficznych Canona:)
Czy spotkam tam którąś z Was może?

Pozdrawiam ciepło!


39 komentarzy:

  1. Pięknie, pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gwiazdkowa półka wygląda świetnie. Muszę odwiedzić Pepco i też przygarnąć te puszki:) Czeka Cię cudowny czas. Przygotowanie Wigili dla 12 osób, to dużo pracy i jeszcze więcej radości . U nas do stołu zasiadzie 10 osób. Nie mogę się już doczekać, to najbardziej magiczny dzień w roku. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, Pepco rzeczywiście potrafi zaskoczyć. A co do przygotowań, to prawda, ale jaka przyjemność...:)Prawda jest taka, że w święta im więcej ludzi, tym lepiej:)
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  3. Cudowna aranżacja. Życzę Ci wesołych i spokojnych Świąt spędzonych w gronie najbliższych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiekna kuchnia!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudnie u Was.Asiu i my gosci mieć będziemy na wieczerzy wigilijnej.prosze podaj swoją kartę dań,bo mam mętlik co przygotować.a jestem młoda gospodyni,dopiero sie wdrażam.pozdrawiam ciepło.Basia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, ja nigdy jeszcze nie przygotowywałam sama wigilii od A do Z, podzielimy się z babkami z rodziny potrawami i już. A będzie na pewno tradycyjnie:) Tez się będę dopiero wdrażać:)
      Buziaki!

      Usuń
  6. Asiu jak u Ciebie już świątecznie i pięknie. Ja wciąż zmagam się z bałaganem i mini - remontem pt. "pamalujmy jeszcze choć kawałek ściany przed Świętami". Najchętniej rzuciłabym to wszystko i pojechała do Ciebie.
    Buziaki !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, malowanie przed samymi świętami, to rzeczywiście nerwówka. tez miałam plan odświeżenia salonu, ale z niego zrezygnowałam ze względu na brak czasu i związany z tym bajzel.Ale na pewno zdążycie:) Ściskam ciepło!

      Usuń
  7. Bardzo wyważone dekoracje, akcentują klimat. Jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne akcesoria w kuchni :) muszę też kupić coś fajnego dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie:) ja z dekoracjami jestem jeszcze daleko w lesie:-( Od jutra zamierzam porządnie zabrać się za dekorowanie. Podobają mi się bardzo Twoje dekoracje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu! Wystarczy tak naprawdę jakieś jedno wolne, spokojne popołudnie i można pięknie ustroić każdy zakątek mieszkania:)Powodzenia i pozdrawiam!

      Usuń
  10. Juz masz Świątecznie,bardzo mi przypadly puszeczki w gwiazdki.musze popędzić do Pepco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Polecam, w komplecie 3 sztuki za 14,99 zł:) Do przeróżnego wykorzystania:)

      Usuń
  11. Kuchnia wygląda pięknie. Gwiazdki to od jakiegoś czasu mój ulubiony wzór. Mam ich mnóstwo w pokoju córki.
    Kochana, jak pomiescisz wigilijnych gości? Mam identyczne M jak Twoje i dla mnie zawsze jest to problem, ale Ty pewnie dasz radę 😊 Czekam na relacje z wigilijnej aranżacji salonu. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monika, właśnie napisałam w nowym poście, że wczoraj zrobiłam przymiarki stołów, zmieścimy się:) Stoły ustawione w L, krzeseł mamy w domu 9, 3 składane przywiozę z działki:)
      Pozdrawiam i powodzenia!

      Usuń
  12. Motyw gwiazdek jest uroczy sam w sobie i nigdy nie mam go dosyć. Twoje dekoracje są jak zawsze trafione w punkt. Niczego nie jest za mało, ani za dużo. Uwielbiam tu zaglądać i zawsze znajdę coś, co mnie zainspiruje :). Pozdrowienia przesyłam :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Monika za tak piękne słowa:) Z dekorowaniem jest tak, że nie można przesadzić i "zagłaskać kotka na śmierć...". Za dużo, za bogato to niestety szansa na słaby efekt:)
      Pozdrawiam Cie serdecznie!

      Usuń
  13. Joasiu, gdzie kupiłaś ścierkę w czerwone kropki? Poszukuję takiej, bo w mojej kuchni dużo kropek :)
    Piękna ta półeczka i gwiazdkowe motywy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, nie pamietam, ale wydaje mi się, że w TK Maxx, ale ze 2 lub 3 lata temu.
      Pozdrawiam i dziękuję pięknie!:)

      Usuń
  14. Piękna kuchnia i klimatyczne ozdoby świąteczne :) Dobrze jest przygotować odpowiednio wcześnie świąteczny wystrój bo potem na spokojnie można cieszyć się świętami z bliskimi. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdeczne! Z tymi przygotowaniami masz rację, ale ciężko rzeczywiście zdążyć ze wszystkim. Przede mną jeszcze mnóstwo planowania i przygotowań, liczę, ze mimo wszystko zdążę na czas:)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  15. Mam pytanie jesli glupie to przepraszam ;)
    Te lizaki laski bialo czerwone sprzedawane sa w takiej folii czy wy ja zdejmujecie czy w niej zistawiacie te cukierki?
    Pozdrawiam :) asis

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo klimatyczna aranżacja, motyw gwiazdek genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Asiu, podziwiam Twój cyprysik. Uwielbiam te drzewka, ale niestety u mnie usychaja. Ostatnio byłam o krok od kupienia kolejnego, ale się powstrzymalam. Napisz proszę jak pielegnujesz swoje drzewko. Z góry dziękuję 😊

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajnie się całość komponuje. Zazdroszczę takiej pięknej aranżacji :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Te wszystkie detale są po prostu przepiękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ciekawa zielona dekoracja .
    Ożywia całe pomieszczenie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja tez uwielbiam gwiazdki. Posiadam, jak ty kubki i miseczki z tym motywem. A ostatnio planuje jeszcze wykonanie tablicy korkowej i chce aby tez miała motyw gwiazdki. Bedze jednoczenie dekoracją i miejscem na organizację kuchennych notatek.

    OdpowiedzUsuń
  22. wow !!! beautiful and so lovely,i really like your good idea so much.Thank for sharing.

    หนังการ์ตูน

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ciekawy wpis. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń