poniedziałek, 12 lutego 2018

Kolorowa porcelana Monokolor


Dzień dobry, dzień dobry :)
Tak już za mną chodzą wiosenne klimaty, pogrzebałabym na działce lub chociaż na balkonie, a tu za oknem dziś w pracy zobaczyłam padający śnieg... ech...

Mam też ochotę na jakiś mały remoncik,  poszlifowałabym coś, przemalowałabym lub chociaż tapetę bym położyła...No nosi mnie...:) ale czasu brak.
Kto śledzi mnie na Instagramie tutaj, to wie, że wczoraj w Castoramie wpadła mi w ręce (i w oko) granatowa tapeta w marokańską koniczynę.

 

Byłam bardzo bliska kupienia jej, pomyślałam, że taka jedna ciemniejsza ściana za białym narożnikiem w salonie wyglądałaby ciekawie, inaczej, ale miałam duże wątpliwości, czy nie za ciemna, czy to dobry pomysł. Większość dziewczyn odradziła mi zakup, pomimo tego, że sama tapeta fajna, na pewno ciekawa do wykorzystania na jakiejś jednej ścianie w sypialni czy przedpokoju. Przekonał mnie argument Bogny (Dekoratoramator), że opatrzy mi się szybko, jak tapeta w kratę w pokoju Weroniki ... Dzięki Bogna za sprowadzenie na ziemię :)

A dzisiaj kolejny porcelanowo-kuchenny post.
W roli głównej zieleń, żółć i odrobina błękitu z miętą.
Żółty, to kolor, którego raczej unikamy ostatnio we wnętrzach, sama mam bardzo mało dodatków w tym kolorze, ale chciałam Wam pokazać, że kropla żółtego potrafi zdziałać cuda i rozweselić i rozjaśnić np. kuchenny stół.
Wykorzystałam do tego altomową porcelanę z serii Monokolor, która dostępna jest w kilku monochromatycznych odcieniach (żółty, szary oraz jasna i ciemna zieleń).
Dostępne z tej serii są kubki, talerzyki, kieliszki na jajka, miseczki i kuchenne tekstylia.


Samo zestawienie żółć i ciemna zieleń jest jak dla mnie za smutne, zdecydowanie lepiej wyglądają naczynia z odrobiną błękitu, czy delikatnym pastelowym różem.



Ale najfajniej te monokolorowe naczynia wyglądają w połączeniu ze wzorzystymi, np. z serią Rumianki, która jest chyba moją ulubioną (pokazywałam całość tutaj) i bardzo lubię korzystać z niej na co dzień.








Połączenie z serią Marine wygląda również dobrze, szczególnie te turkusy i niebieskości fajnie uzupełniają się z żółtymi naczyniami.









Bardzo żałuję, że nie mam w kuchni miejsca na kredens, taki jak mam w salonie.
Chciałabym mieć pod ręką całą kolekcję mojej porcelany, i tę ładniejszą, bardziej elegancką i tę codzienną, kolorową, która szczególnie przypadła do gustu dzieciom:)




A Wy lubicie żółty?
Co sądzicie o takich kolorach? 
Hot or not?:)

Pozdrawiam ciepło!

115 komentarzy:

  1. Nie przepadam za żółtym. Jednak w okresie Wielkanocy jestem w stanie spojrzeć życzliwym okiem na ten kolor:) W zeszłym roku kupiłam kilka talerzy i miseczek w tym kolorze na świąteczne sniadanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak ja ja-nie przepadam, ale od czasu do czasu-czemu nie? ;)

      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Kapitalne to połączenie!
    Osobiście lubię żółty, choć faktycznie nie w większej skali, ale w akcentach :) Świetnie rozjaśnia, wprowadza życie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie-rozjaśnia, szczególnie fajnie wygląda z bielą i pastelami.
      Pozdrawiam Pani Sowo:)

      Usuń
  3. Your blog was absolutely fantastic!
    Great deal of great information & this can be useful some or maybe the other way.
    Keep updating your blog,anticipating to get more detailed contents.
    หนังการ์ตูน

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne masz te skarby,zarowno zastawe jskbi synow)
    Ale żółty dla mnie na codzien nieza bardzo.na wielkanoc jak znalazl) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czasami "romansuję" z żółtym, szczególnie latem i wczesną wiosną. Tak na co dzień to nie bardzo.
      Dziękuję pięknie i pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  5. Zarówno post, jak i komentarze są doskonałą ilustracją powiedzenia: Nie to jest ładne, co jest ładne, ale co się komu podoba. :-) Ja mam dużo żółtych akcentów w kuchni, bo lubię ten kolor. Jednak ceramiki w jednolicie żółtym kolorze mam niewiele. Raczej białe talerzyki, kubeczki, miseczki w żółte kropki. Chętnie bym jeszcze coś takiego dokupiła, ale trudno to dostać, bo żółty nie cieszy się powodzeniem. To ma też swoje dobre strony. W jednym sklepie na H pojawiły żółte cedzaki. Postały parę tygodni i wreszcie bardzo staniały (8 zł), bo żółty nie w modzie. Bardzo mi się podoba zestawienie żółtego z granatem, oczywiście w kuchni. Pozdrawiam serdecznie, Inka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inko, dokładnie jest tak jak piszesz-to my musimy czuć się dobrze w naszym domu i mody na różne style, kolory mają być tylko inspiracją. My tak z moją córką przetestowałyśmy tzw. styl urban jungle u niej w pokoju, który ni mi ani jej nie przypadł do gustu, chociaż inspiracje bardzo nam się podobały...

      Usuń
  6. Wspaniała zastawa, idealna na powitanie wiosny. Ten odcień żółtego jest szczególnie pozytywny i z pewnością sprawi, że posiłki rodzinne będą wyjątkowo radosne. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdeczne:) Tak, taki żółty jako dodatek jest dla mnie super:)

      Usuń
  7. Bardzo fajnie się to prezentuje, jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepraszam, ale wydaje mi się, że Pani nie lubi takiej kolorowej zastawy. Dużo bardziej do Pani domu i stylu pasuje biała porcelana. Chyba Pani dostaje te zastawy i musi pokazać na blogu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię kolorową i to bardzo. Białej klasycznej używam tylko na święta.
      Wielokrotnie pokazywałam różne kubki, filiżanki czy talerzyki,w różnych stylach i kolorach.
      I zapewniam, że na swoim blogu nic nie muszę...:)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  9. Oj Asiu Ty zawsze pastele...A tu takie mocne kolory....Myślę, że warto spróbować ( podobnie jak z urban jungle), aby z jeszcze wiekszą miłością wrócić do tego co jest "pierwszą miłością". Pozdrawiam cieplutko! OLA ( olisiabar na insta) ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Olu, masz rację, ale wiesz jak to jest-chce się czegoś nowego, jakiejś odmiany (tak jak z urban jungle). Pastele to zawsze będzie moja miłość:) A żółty daje energetycznego kopa:)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  10. Bardzo podoba mi się ten blog. Lubię stronki o takiej tematyce. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  11. Żółty kolor jedynie w kolorystyce wielkanocnej, na co dzień nie bardzo go widzę a nawet mnie drażni. Do stylu twojego domku Asiu nie bardzo pasuje, pastele wręcz przeciwnie. Odnoszę wrażenie lokowania produktu bo nie pomyślałam bym kiedykolwiek zobaczyć u Ciebie zastawę w tej tonacji żółtego i zielonego. Hot or not? Dla mnie NOT.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odnioslam podobne wrazenie.

      Usuń
    2. Drogie Panie/Panowie-każdy ma prawo do swoich wrażeń:)
      Zieleń czy żółty przewija się od czasu do czasu u mnie, polecam zajrzeć do archiwalnych postów:)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  12. Fajna ta tapeta :)
    A wiosna na stole bardzo energetyczna.
    Super.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tapeta fajna, wiem, ale nie zdecydowałam się na nią ostatecznie.
      Pozdrawiam serdecznie również i dziękuję!:)

      Usuń
  13. Tapeta - moim zdaniem - zbyt agresywna do Pani subtelnego wnętrza . A tak w ogóle kojarzy mi sie Pani z delikatna porcelaną ,najlepiej starą , z dobrą koronką , z delikatnościami w wyśmienitym gatunku ... Pani Joanna stylowa ..Pozdrawiam serdecznie ,Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Marto, dzięki...:) Ale wiesz jak to jest, człowiek potrzebuje odmiany, urozmaicenia. Najłatwiej popróbować z dodatkami właśnie:)

      Usuń
    2. Tak , oczywiście. Ja '' na odmianę '' czasem kupuje coś zupelnie nie mojego bo się bardzo czsem chce a po chwili albo oddaję albo sie męczę z daną rzeczą i myślę ,że ten CIEMNY t-shirt to będzie ''na chorobę '' ... Pozdrawiam serdecznie STYLOWA ASIU !!!

      Usuń
    3. O tak, z ubraniami też kupuję dość często coś, co mi się podoba, ale nie do końca mi pasuje i potem zalega w szafie. Albo podoba mi się u kogoś...Chyba taka nasza natura...:)

      Usuń
  14. Żółty i zielony kolor porcelany jest bardzo energetyczny;) Mnie osobiście podoba się połączenie z serią rumianki i marine;) Zrobiło się pięknie, wiosennie i kolorowo;) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Elu. Tez uważam, ze połączenie z tymi seriami wygląda świetnie.
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  15. Wiosna w domu w pełni :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jesli to biały domek"to bez ciemnej tapety!,kolorowa zastawa jakos kloci mi sie mocno z Twoim stylem.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciemnej tapety nie kupiłam ostatecznie, ale byłam blisko... A co do porcelany, to tylko dodatki,którymi najłatwiej i najszybciej zmieniać wnętrze.
      Pozdrawiam!:)

      Usuń
  17. Nie,przepraszam za szczerość ale te kolory nie pasują do Pani wnętrza,zbyt mocne, agresywne.W tym poście miałam wrażenie jakbym czytała jakiś inny bog, o innym wnętrzu (mniej gustownym). Przy wielu Pani pięknych zestawach ta wygląda fatalnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem i dziękuję mimo wszystko za opinię.
      Ale tak jak wpadła mi w oko ciemna granatowa tapeta, tak czasami ma się ochotę na inne niż zazwyczaj kolory we wnętrzu. A jak napisałam wyżej-takimi dodatkami najłatwiej zmienić wnętrze, to tylko kubki i talerze...:)

      Usuń
  18. Lokowanie produktu?
    Jak dla mnie, psuje Pani piękny blog...
    Małgorzata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ech...
      A jak piszę i pokazuję rzeczy z Ikei, HM Home, Pepco, czy innych miejsc, to też lokowanie?

      Usuń
  19. Ta porcelana jest trochę zbyt "ciężka" do pani wnętrza. Zielona mi się bardzo podoba, bo lubię taki kolor, ale żółta jest zbyt nieciekawa... Ale to oczywiście moje indywidualne odczucia: )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za opinię, widzisz, a mi właśnie ten odcień żółtego bardzo pasuje. A zieleń-widziałam ostatnio, że ten odcień mega modny - i w ubraniach i we wnętrzach:)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  20. Pani Asiu, szczerze powiedziawszy jestem w szoku Pani posta, ponieważ mam wrażenie, że tak intensywne kolory porcelany nie pasują do Pani wnętrza domu, do Pani charakteru. Jak dla mnie zdecydowanie NOT!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, rozumiem, przyjmuję do wiadomości:)
      Ale proszę nie panikować-to tylko kubki, talerze i miseczki...:)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  21. Dla mnie Not, ale te filiżanki i podstawki z roślinnym motywem absolutnie HOT

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Seria rumianek rzeczywiście jest super.
      A mi się wydaje, że żółte kubki i miseczki super do niej pasują.
      Pozdrawiam ciepło!:)

      Usuń
  22. Lovely colours, full of inspiration for the springtime!
    Have a happy weekend, take care...
    Titti

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam pani blog...ale odnioslam wrazenie ze lokuje pani produkt ktory kompletnie do pani nie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam i ja),przez to lokowanie staje się pani własnie nie sobą,a szkoda bo traci pani na swojej naturalnosci.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Drogie Panie, odniosłam się już do tego tematu powyżej.
      Myślę, że to chyba przesada pisać o kubkach, miseczkach, talerzykach i kieliszkach na jajko, że do kogoś nie pasują....Ludzie, to tylko naczynia, które wyjmuję z szafki, jem na nich, myję i chowam do szafki...
      Ech...

      Usuń
  24. Świetna porcelana! Na blogu już wiosennie :) Aż chciałoby się aby przyszła już do nas ta wiosna. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  25. Kolejny świetny przykład na twoim blogu na to że prostota zawsze jest najpiękniejsza ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Pozdrawiam ciepło i bardzo dziękuję za miłe słowa:)

      Usuń
  26. Według mnie to świetna sprawa, bardzo ładnie to wygląda

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo lubie takie wiosenne kolorki, ciekawie prezentują się w kuchni :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Urocza porcelana, te kolory wprawiają w wiosenny nastrój : )Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  29. Wow, muszę mieć taką ceramikę, lepszej jeszce nie widziałam !

    OdpowiedzUsuń
  30. Najbardziej podobają mi się te naczynia w kwiatowy wzorek. Uwielbiam kwiaty w każdej postaci, zwłaszcza takiej delikatnej.

    OdpowiedzUsuń
  31. Przepiękna! Uwielbiam takie żywe kolory i kwiatowe motywy!<3

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ładne miseczki, ale nie wyróżniają się niczym na tle innych ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Te żółte kubki i miseczki na prawdę się wyróżniają na tle innych rzeczy na stole ;) super zastawa.

    OdpowiedzUsuń
  34. Według mnie to świetna sprawa, bardzo ładnie to wygląda, i na pewno by pasowało do każdej kuchnii :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo ładny i pogodny zestaw. Świetnie wygląda, bardzo wiosennie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Barbaro:) Żółty, zieleń i błękit to super połączenie na wiosnę.

      Usuń
  36. Pani Asiu,dlaczego Pani nie skomentuje wpisów na temat lokowania produktu.Wypadałoby się do tego odnieść.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, ale totalnie nie miałam czasu się tym zająć. Dziś dopiero odpisuje na komentarze.
      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Dziękuję.Utarła Pani malkontentom nosa.Tak trzymać

      Usuń
  37. Bardzo fajna zastawa szukam czegoś do mamy na prezent wygląda na super opcje widać w sklepie wszystko można zamowić także na razie to mój faworyt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, szczególnie na prezent dla mamy, to świetny pomysł;)

      Usuń
  38. Świetne naczynia. Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Jednak najprostsze wzory zawsze wyglądają najlepiej, ta ceramika utwierdza mnie w tym przekonaniu.
    ________
    Violetta-Grafik

    OdpowiedzUsuń
  40. Ładne są takie wiosenne kolorki, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Te kolory są nawet ładne, niestety totalnie nie w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  42. Lokowanie produktu?

    OdpowiedzUsuń
  43. Pani Kasiu , bardzo lubimy Pani blog i zawsze czekamy na kolejny wpis i zdjęcia Rodzinki i nie przeszkadzaloby nam lokowanie produktu ktory wspolgra z Panią . Te '' skorupki '' sa tu po prostu obcym cialem. Prosze wybaczyć , pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja)

      Usuń
    2. Miło mi, dziękuję:)
      Tylko czy to oznacza, że do końca prowadzenia bloga mam pokazywać różowe i błękitne dodatki?
      Chciałam pokazać, jak można połączyć jednolitą kolorową porcelanę z innymi wzorami, miksując różne naczynia i dodając do żółtego i zielonego, które moim zdaniem same w sobie są nudne-błękit i róż.
      Żółty, to nie do końca moja bajka, ale lubię go odrobinę wprowadzić na wiosnę czy na wielkanoc. To tylko porcelana, dodatki, nie żółte ściany, które trudniej przemalować...:)

      Pozdrawiam,
      Asia (nie Kasia):)

      Usuń
  44. Świetny wpis:) Uwielbiam Pani blog i często tutaj wracam, pozdrawiam!
    ________
    MyHouse

    OdpowiedzUsuń
  45. Jak zwykle wspaniałe inspiracje! Piękny stolik muszę przyznać.

    OdpowiedzUsuń
  46. Piękna kolorowa porcelana, spodobało mi się jak dobrałaś kolorystykę. Stylowa filiżanka i spodeczki w kwiaty i również pasują jako dekoracja:)

    Ja aktualnie uwielbiam styl skandynawski, jasne wnętrza przełamywane kontrastowymi kolorami, dekoracjami, dlatego też zamierzam uszyć dodatki do salonu :) W szczególności lubię futrzane poduszki! Zapraszam zatem również na mojego bloga, gdzie niebawem ukażą się efekty mojej pracy :)

    https://edreamsstyle.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za miłe słowa. Ja tez lubię futrzane poduszki,ale zimą.
      Pozdrawiam serdecznie, na bloga zajrzę w wolnej chwili:)

      Usuń
  47. Fajnie coś takiego wygląda. Te kolory. Od razu czuć takie ciepło i wiosna może w końcu przyjdzie. Pozdrawiam!
    _____________________
    Sklep pożarowy

    OdpowiedzUsuń
  48. Naprawdę świetnie to wygląda:) Fajne inspiracje! Czekam na więcej.
    ___________
    dzwignice

    OdpowiedzUsuń
  49. Te kolory są nawet ładne, niestety totalnie nie w moim stylu.
    ทาง เข้า D2BET
    ผ่าน เว็บ B2BET

    OdpowiedzUsuń
  50. Pani Joanno, dawno Pani tutaj nie było, mam nadzieję, że u Pani wszystko dobrze. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem już, wracam, młyn u mnie jak zawsze :)
      Dzięki za troskę:)
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  51. Ok, rozumiem:)
    A jakie kolory lubisz?
    Pozdrawiam!
    สมัคร D2BET

    OdpowiedzUsuń
  52. Fajna ta zastawa taka żółta jest niezła, bardzo się komponuje z białym obrusem itp. Żółty kolor świetnie się nadaje.

    OdpowiedzUsuń
  53. Jak zwykle wygląda naprawdę świetnie:) Zastawa super muszę przyznać.

    OdpowiedzUsuń
  54. mam dwa pytania, gdzie można kupić te cudne miseczki i czy nadają się do zmywarki :D

    OdpowiedzUsuń
  55. Śliczne podobne widziałam chyba w ikei, gdzie można je kupić??? :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Super ! Na prawdę świetnie sie prezentuje ta zastawa żółta muszę sobie ją kupić teraz na wielkanoc mam taki fajny zamysł na stolik wielkanocny i przyda mi się ta zastawa.

    OdpowiedzUsuń
  57. wszystko cudne, ale sztuczne piwonie :(

    OdpowiedzUsuń
  58. Ależ ona jest urocza :) I te talerzyki :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Takie odcienie porcelany bardzo mi się podobają. Wiem, że popularne są raczej jakieś motywy na białej porcelanie jednak kolorowa to jest to co chciałabym mieć u siebie w domu. Typowo takie jednolite, ewentualnie z jakimiś małymi dodatkami. Super to u Ciebie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  60. Bardzo fajny zestaw. Wygląda świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  61. Bardzo piękne połączenie, wygląda fantastycznie. Podobają mi się takie kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  62. Bardzo fajnie wyglądają te zestawy przeciwieństw, zwłaszcza żółta filiżanka z kwiatowym spodkiem. :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Przepiękna porcelana. Takie kolorowe naczynia z pewnością ożywią każdą kuchnię

    OdpowiedzUsuń