sobota, 17 marca 2018

Pokój nastolatki - toaletka


Witam Was serdecznie!
Wspominałam ostatnio, że moja córka dopominała się liftingu swojego pokoju. Wymarzyła jej się toaletka z prawdziwego zdarzenia, jak to typowej 14-latce...:) Pamiętam, że sama marzyłam o takim mebelku mając naście lat, gdzie mogłabym poustawiać różne kosmetyczne akcesoria.
Nie trzeba mnie trzeba długo namawiać do tego typu działań, lubię takie szybkie akcje, szczególnie przy współudziale mojego dziecka:) Wcześniej Weronika miała w pokoju regał, na którym tak naprawdę wykorzystywała jedną półkę, reszta to były nasze książki, drukarka i inne duperele. Drugi taki sam regał stał u chłopaków.
Postanowiłam regały sprzedać i środki ze sprzedaży przeznaczyć na toaletkę i nowy, bardziej praktyczny regał do chłopaków, którzy nie potrzebują stylizowanego. Regały sprzedałam w 2 dni, trafiły do przemiłej Pani, a z Ikei przyjechała do nas toaletka Malm i regał Billy.
Przestawiłyśmy też biurko Weroniki na przeciwną ścianę i dzięki temu pokój optycznie się powiększył, bo biurko jest niejako schowane na ścianie z drzwiami.


Sama toaletka jest zgrabna, wąska, nie zajmuje dużo miejsca, no i ma szeroką szufladę, w której można pochować wszystkie akcesoria, kosmetyki, gumki, opaski itp., więc cały bajzel jest schowany, co było dla mnie kluczowe.







Weronice marzy się jeszcze do kompletu lustro z żarówkami, takie profesjonalne, ale jak zobaczyłam ceny takich luster w necie, to padłam. Dlatego też lustra profesjonalnego na razie nie ma, ale mam pomysł i projekt na nie, a w wykonaniu poproszę o pomoc mojego nieocenionego w tym temacie teścia...:)
Z tego co się zorientowałam, całą "elektrykę", czyli żarówki z oprawkami i okablowaniem można kupić na allegro za parę złotych, reszta to praca własna.
Póki co na kracie (również z allegro) wisi małe lusterko, a sama krata ma bardziej walor  "dekoracyjny" niż praktyczny, ale Weronika ją lubi i wykorzystuje do przywieszania różnych drobiazgów.








Muszę jeszcze pomyśleć o jakiejś szarej, praktycznej narzucie na to łóżko, takiej, która nie będzie się ślizgała i ściągała. Jest duży wybór szarych kocy, ale z narzutami trudniej.

Generalnie zostałyśmy przy spokojnej kolorystyce, w której chyba obie czujemy się najlepiej - biel, szarość z odrobiną pastelowego różu, mięty i błękitu.
W wakacje w pokoju wprowadziłyśmy elementy tzw. stylu urban jungle (pokazywałam tutaj), ale to, co podoba nam się na zdjęciu, nie zawsze pasuje nam w realu, stąd też po krótkim romansie z zasłonami w liście i paprotkami, wróciłyśmy, na życzenie córki, do klasycznej bieli i pasteli.
Powtórzę się już pewnie po raz n-ty, ale białe ściany i meble to najlepsza baza do różnych wnętrzarskich eksperymentów:)


Za drzwiami, po drugiej stronie pokoju jest zabudowany Komandor, co prawda mało estetyczny, ale praktyczny i pojemny.





Ech, chciałabym taki pokoik tylko dla siebie...:)

Pozdrawiam Was ciepło!

58 komentarzy:

  1. I don´t understand a lot of Polish, but I always admire your photos :-)
    I invite you to visit my blog: https://yellowhouseideas.blogspot.sk/ if you are interested :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic dodać nic ująć! Ja też zawsze marzyłam o swoim pokoju... Mnie nie było dane ale teraz eksperymentuje z pokojem córeczki :) aktualnie na tapecie jest róż :)
    Asiu gdzie ty wystawiasz te swoje rzeczy na sprzedaż?olx?allegro? Chętnie kupiłabym od Ciebie te piękne stylizowane rzeczy
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo bardzo ładny pokoik! Też mam 14-letnią córkę. I oczywiście toaletka obowiązkowo jest! I dobrze, że nasze dzieci mają tyle pięknych rzeczy. Kiedyś było trochę trudniej pod tym względem.dobrze ze czasy się zmieniły prawda? Pozdrawiam serdecznie:) Twoja fanka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie u nas ostatnio etap biurka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Very pretty room. I love the colors and how bright it is. :)

    Erika

    OdpowiedzUsuń
  6. No to mogę spokojnie powiedzieć: kompletnie nie moje klimaty. Dla mnie takie brrr... zimno. Ale co w tym wszystkim jest najważniejsze: Córce się podoba, no i zrobiłyście to razem !! Gratulacje i serdeczne pozdrowienia, Inka

    OdpowiedzUsuń
  7. Najważniejsze,ze córcia zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki porządek, u mojej 12-letniej corki to w pokoju istny armagedon ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie rozumiem dlaczego w niektórych komentarzach widać niechęć do uporządkowanych czy jasnych wnętrz. Dlaczego zimne??? Dla mnie imponująca jest widoczna więź mamy i córki, razem lubią eksperymentować, nie jest im obojętne otoczenie, zdjęcia są poglądowe, Joasia nieraz pokazuje życiowe bajzelki:) Dla mnie jest pięknie, chętnie tu zaglądam. Brawo!
    Pozdrawiam
    Małgorzata

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietnie p.Asiu! Ale córcia musi byc zadowolona!jako nastolatka tez marxyłambo podobnym..pokój bombowy,jasny,elegancki.Pozdrawiamy Basia i Ania

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zwykle wspaniała aranżacja! Uwielbiam wracać na tego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo pomysłowo zrobiona toaletka. Super! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prawdziwy buduar młodej lady ! Prześlicznie ! Marta
    Wzruszyły mnie sliczne zapachy panny Weroniki .. ,ze JUŻ , że czas tak szybko goni ! J a wieku 17 lat dostalam od Mamy pierwszy tusz , granatowy Max Factor i Miss Dior , wode toaletową. Zawsze to wspominam z ogromnym wzruszeniem i wdzięcznością.

    OdpowiedzUsuń
  14. I mnie się na wspomnienia wzięło,i moja mama tez o mnie dbała.teraz jej juz z nami nie ma,a wspomnienia żyją.Joasiu pięknie zrobiłas pokoik!

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda, że nie zobaczę już u Ciebie tych pieknych regałów:( były cudne. Pokój Weroniki jest śliczny , zazdroszcze jej toaletki ;) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ślicznie urządzony. Ta kratka na ścianie nie tylko miło dla oka wygląda ale jest również bardzo funkcjonalna jak widać. Podoba mi się ;)
    Bluehipo

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz rację :)
    Z chęcią można by tam zamieszkać.
    Jest uroczy i bardzo przytulny.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo oryginalny pomysł na toaletkę i fajne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam takie toaletki, też planuję taką u siebie w domu w niedługim czasie, obecnie zbieram wyposażenie , póki co w sumie znalazłam taki sklep https://www.ole.pl/category/akcesoria-lazienkowe i mają tutaj fajne akcesoria łazienkowe itp, na pewno w coś się u nich zaopatrzę:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dlaczego tylko anonimowi mają odwagę powiedzieć, że białe nowoczesne meble są naprawdę zimne?

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny pokój dla nastolatka, jest wszytsko co potrzebne, no i treny pastele :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny, ciepły i przytulny pokoik młodej dziewczyny. Asiu stworzyłaś z córką wspaniałe miejsce do odpoczynku i do nauki. Przepiękne poduszki 😊 Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  23. Witam Asiu, bardzo mi się podoba pokoik córki, ślicznie go urządziłyście. Mam pytanie odnośnie poduszki z króliczkiem gdzie została zakupiona.
    Nie uważam by białe meble były zimne, stanowią wspaniałą bazę dla kolorowych dodatków , nie przytłaczają co jest bardzo ważne w małych pomieszczeniach.
    Pozdrawiam Grażyna

    OdpowiedzUsuń
  24. Urban jungle w Waszym wykonaniu wyglądał pięknie, ale masz rację - nie zawsze ten trend się sprawdza. Obecna aranżacja z wykorzystaniem pasteli jest bardziej neutralna, nie przytłacza i może być tłem dla przyszłych prac stylizacyjnych w pokoju. Gratuluję pomysłu i pozdrawiam, Adriana z Myloview

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny projekt! Bardzo gustowne wnętrze :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawie wymyślona ta toaletka. Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajny i ciekawy blog. Jestem pod wrażeniem. Lubię blogi o takiej tematyce. Będę częściej tutaj zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ta kratka na ścianie jest bardzo praktyczna gdyby tak się zastanowić. Ciekawa koncepcja, pozdrawiam!
    Podatkowy

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękny pokój dla nastolatki! Toaletka pewnie stanie się obiektem porządania koleżanek! :)
    Jasne kolory powodują, że pokoik wydaje się bardzo przytulny. To się nazywa dobre wyczucie smaku i gust!

    Ja ostatnio dodałam trochę wiosennych akcentów i uszyłam wiosenne poduszki w pastelowe kwiaty i miętową w piórka :) Do środka nasypałam suszonych, pachnących kwiatów!

    Zresztą zapraszam na mojego bloga, tam jest post zarówno o pachnących poduszkach z suszonymi kwiatami jak i nowy ciekawy post o naturalnych kocykach dla niemowląt Kocyk jest szyty innowacyjną metodą z wielowarstwowej tkanej bawełny :)

    https://edreamsstyle.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Pomysł z toaletką super!!! Pięknie komponuje się z pozostałymi meblami w pokoju młodej damy ;-) Zastanowiłabym się chyba tylko właśnie nad tą metalową kratą, bo moim zdaniem zdecydowanie bardziej pasowała do stylu "urban jungle" zwłaszcza, że mocno rzuca się w oczy. Pewnie zamiast niej powiesiłabym po prostu lustro nad tą piękną toaletką, żeby jeszcze bardziej podkreślić urok kącika toaletowego, bo to on w sumie ma być ozdobą pokoju ;-) Pozdrawiam Panią serdecznie- Justyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też osmieliłam się pomyśleć , że pięknie wyglądało by lustro w trochę barokowej ramie. Dla kontrastu. Ale może się myle. Marta

      Usuń
  31. I to łóżko jest fajne. Marzenie z dzieciństwa ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo elegancko a my juz wyczekujemy nowego postu.Pozdrawiamu Ania o Basia

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo dobrze urządzony pokój, każdy element dobrze wykonany :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne info, takie dodatki są teraz mega modne. Te toaletki biją rekordy popularności :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Witam😀 Pokój piękny jak całe mieszkanko, chciałam zapytać co to za zasłony i gdzie kupione??

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękny pokój... A mogę zapytać o grubość materacy? Rozumiem, że przy złożonym łóżku jeden materac na drugim...?

    OdpowiedzUsuń
  37. Super ! Bardzo fajny pokoik i świetna toaletka nie za duża i bardzo praktyczna takiego czegoś my szukamy.

    OdpowiedzUsuń
  38. Rewelacyjna jest ta toaletka! Z chęcią coś podobnego u siebie zrobię córce. Mega:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo ładne dekoracje. Szkoda, że już po świętach, bo bym się zainspirowała :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetnie to wszystko wygląda. Niezłe poczucie estetyki :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo fajny mały pokoik. Chciałbym taki u siebie ale to by trzeba było całe mieszkanie przebudować. Ale na prawdę super aranżacja.

    OdpowiedzUsuń
  42. Mam takie same zajączki jak Pani, są bardzo ładne, fajna tez jest ta kurka :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Odpowiedni Klimat jest ! Bardzo fajny pokoik mi się bardzo podoba . Świetnie zaprojektowane.

    OdpowiedzUsuń
  44. Jak dla mnie to całość wygląda świetnie.
    Dobra robota :)

    OdpowiedzUsuń
  45. My naszej małej też musimy przebudować trochę jej pokoik bardzo nam się podoba ten wystrój, super. Świetne na prawdę!

    OdpowiedzUsuń
  46. Beautiful image the building You chose well for the theme.
    Your blog is very nice,Thanks for sharing good blog.
    Genting Crown

    OdpowiedzUsuń
  47. Piękne wnętrze, myślę, że taki pokój, to marzenie każdej nastolatki! Dobór dodatków, łóżko nowoczesne i połączenie kolorów jest naprawdę oszałamiające! Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Thanks for all your efforts that you have put in this, It's very interesting Blog...
    I believe there are many who feel the same satisfaction as I read this article!
    I hope you will continue to have such articles to share with everyone!
    ดูหนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń
  49. Taka toaletka to podstawa w pokoju każdej nastolatki ;) Nie jest to tylko funkcjonalne, ale również wygodne rozwiązanie ;) Moja córka ma i bardzo poleca! :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Śliczny pokój! Gdzie można zakupić kratkę podobną do tej, która wisi obok łóżka? :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Pretty projects and great idea,Thank you for the tutorial and for sharing !

    หนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń
  52. Pięknie urządzony pokój w sam raz dla nastolatki! Jasno i przytulanie, ale zarazem modnie. Też planuje remont pokoju córki, więc myślę, że będziesz moją inspiracją! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Po prostu przepięknie! Sama chętnie bym mieszkała w takim pokoju :) Przytulnie i ciepło, a jednocześnie nieprzytłaczająco. Sporo ozdób, jednak wnętrze prezentuje się estetycznie. Mam prawie 30 lat, ale nadał uwielbiam takie urocze bibeloty. Przydałyby mi się szuflady pod łóżkiem - teraz upycham niepotrzebne ubrania w skrzynię na pościel, a drewniane deski ledwo to wytrzymują. Nie myślałaś o przemalowaniu drzwi na jasny kolor? Troszkę roboty z tym jest, ale myślę, że fajnie współgrałyby z otoczeniem.

    OdpowiedzUsuń
  54. Ciekawie wygląda ten pokój. Jest bardzo fajnie zorganizowany a dodatki super wszystko uzupełniają.

    OdpowiedzUsuń