sobota, 26 maja 2018

Dzień Matki


Cześć Dziewczyny, witam Was serdecznie:)
Dzisiaj Dzień Matki - piękne święto, dzień radości, miłości i wzruszeń:) Składamy życzenia mamom, ale i same je dostajemy:) Ja już wczoraj dostałam laurkę i życzenia, a dzisiaj kwiatki i ciasto:)

Bycie mamą, to wielkie szczęście, sens życia.
Ale też ogrom i morze nieustającej pracy, gadania, przypominania, pilnowania, troski...:)
Najpierw martwimy się, żeby nasze dzieci nie chorowały, żeby dobrze się rozwijały, dobrze uczyły, a jeszcze później żeby dokonywały dobrych i tych właściwych wyborów...
Drogie Mamy - zatem życzę Wam i sobie dużo cierpliwości, zdrowia dla Waszych dzieciaków i wiele radości z macierzyństwa :)
Poniżej moja gromadka, zdjęcie sprzed 7 lat, Weronika miała tu 7 lat, Mikołaj 4, a Dominik niecały rok:) No i ja młodsza o całe 7 lat, bez siwych włosów i z mniejsza ilością zmarszczek:)
Fajnie na nie patrzeć i widzieć, jak dzieci się zmieniły i wydoroślały:)

 

****
W tym pięknym dniu zasypię Was zdjęciami wiosenno-letniego stołu z piwoniami w roli głównej, które uwielbiam. 
Chciałam Wam też przy okazji pokazać mój nowy komplet odświętnych sztućców, które wybrałam z oferty Gerpol


Ładnych i dobrych sztućców nigdy za wiele. Mam już komplet tej firmy z serii Apollo, których używam na bardzo wyjątkowe okazje:) Tym razem zdecydowałam się na kolekcję Amber, z myślą również o codziennym użytkowaniu. Mają subtelne zdobienie, bez jakiś zbędnych wywijasów, a takie proste wzory lubię najbardziej.

 

Sztućce są bardzo ładnie i elegancko zapakowane, więc jeśli szukacie pomysłu na prezent, to są idealne.











U nas jak widać, nieustająco pastele, którym jestem wierna od dawna i w których najlepiej się czuję.
Zastanawiam się nad nowym kolorem ścian, ponieważ latem planuję odmalowanie pokoju. Pewnie zostanę przy odcieniu zbliżonym do aktualnego, bo po niemal 4 latach nadal mi się podoba:)


























****
Z okazji Dnia Matki otrzymałam swój portret wykonany przez najmłodszego syna wraz z życzeniami :)  Najważniejsze cechy zostały odzwierciedlone - blond włosy, niebieskie oczy i błękitny kolor, mój ulubiony ;)




 Jeszcze takie zdjęcie znalazłam, też sprzed 7 lat, bardzo je lubię :)

Zdjęcie użytkownika Joanna Bryk.

No i ja z moją kochaną Mamą, Dzień Matki 2 lata temu:) Mam przyjechała wtedy do nas na komunię Mikołaja. Kolejne wspólne zdjęcie w tym dniu pewnie za rok, kiedy przyjedzie na komunię Dominika :)


***
Gratuluję tym, którzy wytrwali do końca tego posta;)

 Pozdrawiam Was Dziewczyny serdecznie, miłego, spokojnego weekendu!
My zaraz wyruszamy na ślub mojej koleżanki z pracy:)

22 komentarze:

  1. Anonimowy26 maja, 2018

    Piekne , subtelne wnętrze , Rodzinka śliczna a portret po prostu oprawiła bym i powiesiła . Jest wspanialy ! Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marto i tak zrobię:)
      Dziękuję za ciepłe słowa:)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  2. Piękne, nastrojowe wnętrze i mnóstwo radości :)
    Wszystkiego dobrego w tym wyjątkowym dniu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy27 maja, 2018

    Wspaniały post! Dziekuje za zyczenia i odwzajemniam sie))

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy27 maja, 2018

    Pani Joasiu jak zawsze pięknie :) Super z Was rodzinka a portret jest cudny:) Pozdrawiam! Beata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Beato:) Portret pierwsza klasa ;)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Asiu uchwycilas w tym poście kwintesencję macierzyństwa:) Bycie mamą, to największa radość i największe wyzwanie dla kobiety. Jeśli chodzi o wnętrze, u Ciebie pięknie jak zawsze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) No tak to jest z tym macierzyństwem-radość i wyzwanie, no i ogrom pracy...:)
      Pozdrawiam Cię serdecznie:)

      Usuń
  6. Pięknie, przepięknie :) Dzień matki spędzony tak jak należy. Wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia :)
    Te piwonie są przepiękne.
    W ogóle można u Ciebie nacieszyć oczy.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ci Sowo:)
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  8. Przepiękne kwiaty i świetny post :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zwykle pięknie, pastelowo i subtelnie u Ciebie
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam cię bardzo serdecznie w ten piękny czerwcowy dzień nie jestem pod ogromnym wrażeniem klimatu jakie panuje w twoim domu coś pięknego tam gdzie jesteście razem miłość bardzo bije po oczach Oczywiście to jest bardzo pozytywny plus portret wykonany przez latorośl prezentuje się fantastycznie widać ile miłości włożył wykonanie tej pracy Pozdrawiam was bardzo serdecznie i przesyłam ogrom pozytywnej energii przyjemnego wieczoru


    💁 odnowionaja.blogspot.com

    Zapraszam Cię serdecznie na bloga swej Przyjaciółki Agnieszki , która chwyta piękne chwile w swój obiektyw , ale również pisze życiowe przesłania z serca dla drugiego człowieka .

    Pozdrawiam serdecznie Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  11. Pani Joanno, pięknie jak zawsze, i wnętrze, i klimati i ludzie. Przyjemnie popopatrzeć. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Zrobiło się delikatnie barokowo przez ten owocowy przepych na stole :) Mniam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny wystrój pani Joanno. Zdjęcia przywodzą mi na myśl dawne domki na wioskach, nie wiem dlaczego tak mi się to kojarzy, ale ten wystrój mi to przypomina. Wyszło cudownie, spędzanie dnia matki w takim miejscu musi być na prawdę przyjemne. Piękne, delikatne i subtelne wnętrze, dawno takiego czegoś nie miałem okazji widzieć. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super zdjęcia. Wspaniała aranżacja.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny blog. Bardzo lubię blogi tego typu. Jestem pod ogromnym wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń