czwartek, 19 grudnia 2019

W świątecznym klimacie


Witam Was ciepło!
Dzisiaj postanowiłam w końcu wrzucić dla odmiany posta w świątecznym klimacie...
No nie po drodze mi w tym roku z dekoracjami, choinkami, pierniczkami...

W nowym mieszkaniu demolki ciąg dalszy, ale już dzisiaj panowie kończą prace, żeby sąsiedzi mogli odpocząć przez świętami...
W kolejnym poście pokażę Wam, co udało się zrobić przez ten tydzień z hakiem:)

Prace zawieszamy do początku stycznia, w końcu też kiedyś trzeba odpocząć:)

A w naszym starym mieszkanku zupełnie straciłam motywację do sprzątania i dekorowania...
Nie mam już serca nawet do odkurzania, a co mówić o innych rzeczach, ale wiem, że jeszcze chwilę tu pomieszkamy i trzeba jako tako ogarniać te nasze ciasne kąty.

W weekend pozawieszałam trochę dekoracji w postaci gwiazdek, światełek, wyjęłam z kartonu mojego renifera, ułożyłam trochę poduszek w gwiazdki i ....to tyle w tym roku.
Marna blogerka wnętrzarska ze mnie, bo w takim czasie blog powinien być zasypany świątecznymi zdjęciami, ale wierzcie mi, że pełnoetatowa praca, remont i obowiązki domowe w jednym czasie, to ciężka mieszanka...
Z otwartą buzią podziwiam w biegu instagramowe i blogowe zdjęcia, pięknie dziewczyny macie, cudne dekoracje, choinki, aranżacje. Zazdroszczę Wam przede wszystkim CZASU na to wszystko...

Liczę, że dzięki 2,5 tygodnia wolnego (do 7 stycznia!!!:))) ) odzyskam parę i siły, a przede wszystkim w końcu się wyśpię:)

Pozdrawiam Was serdecznie!
























21 komentarzy:

  1. Niby nic, niby niewiele, ale jak zawsze u ciebie wychodzi uroczo, magicznie, przytulnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Salon prezentuje się naprawdę przepięknie. Jest tak świeżo i przytulnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Asiu myślę, że słowa "im mniej, tym lepiej" idealnie oddają klimat, który stworzyłaś. Wystarczy tak niewiele: jakieś światełka, kilka ozdób kojarzących się ze świętami w towarzystwie zieleni gałązek, by zrobiło się nastrojowo i klimatycznie. My kobiety przecież to potrafimy - pogodzić pracę zawodową, remont, obowiązki Matki Polki i szereg innych, codziennych sprawunków.
    To dobrze, że czeka Cię czas wytchnienia w postaci urlopu. Dzięki temu wejdziesz w Nowy Rok z fajną energią i nowymi zapasami sił. Tego Ci życzę z całego serca :-)
    Moc pozdrowień.
    Anita

    OdpowiedzUsuń
  4. I jest pięknie :-). Pozdrawiam:-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale pięknie:)wesołych świąt

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ladnie wyglada. czuc juz ducha swiat. Ja u siebie w tym roku dalem minimalistyczne ozdoby bożonarodzeniowe i jestem z nich bardzo zadowolony :) Musze przyznac, ze wygladaja bardzo ladnie i skromnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne dekoracje.
    Radosnych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  8. pieknie wyglada :) bardoz mi si epoodba. ja teraz coraz bardziej dbam o moje roslinki i kupielem im sporo nawozow i odzywek od https://agrecol.pl/. Mam nadzieje, ze wszystko sie pieknie sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niech przyjdzie ten czas, który płynie jakby wolniej,
    niech przyniesie spokój, ukojenie, radość i szczęście wszelakie!
    Powodzenia w nowym miejscu!

    Pozdrawiam
    Tomaszowa

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie Ci to wyszło. A ta biel nie brudzi Ci się bardzo?

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wygląda :) Ja w tym roku na święta dostałam po czasie od męża album na zdjęcia ślubne. Muszę przyznać, że jest piękny, nie mogłam dockeać się żeby dodać tam wszystkie moje zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super artykuł. Dużo ciekawych pomysłów i dekoracji. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe inspiracje. Salon prezentuje się wspaniale

    OdpowiedzUsuń
  14. Czyli w tym roku święta Last Minute? Jak na pospiesznie dekorowane to pełna perfekcja. Wszystkiego dobrego, kochani.

    OdpowiedzUsuń
  15. Najważniejsze, że coś się dzieje i są postępy. Ciekawi mnie efekt końcowy. Zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny wystrój wnętrza :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie to wygląda. Efekt naprawdę robi wrażenie. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawe inspiracje. Salon prezentuje się wspaniale

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam tego typu dekoracje świąteczne. Minimalistyczne i delikatne ozdoby są zdecydowanie najładniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  20. ciekawy wpis! postaram się wchodzić tutaj częściej

    OdpowiedzUsuń
  21. https://www.atutrental.com.pl/

    OdpowiedzUsuń