wtorek, 13 lipca 2021

Roleta rzymska do kuchni

 

Witam Was ciepło!

Dzisiaj znowu post kuchenny, bo chciałam Wam pokazać nową roletę rzymską, jaką wypatrzyłam w promocji na Dekorii. Jest to już moja czwarta taka roleta...:) Mam kremową gładką, w szare paski i w kolorowe kwiaty na miętowym tle, ale brakowało mi właśnie jeszcze jakiejś z błękitem. 

Ponieważ mamy błękitne ściany w kuchni, chciałam roletę z kolorem, który powtórzy odcień ze ściany. Polowałam na taką w paseczki, ale w promocji trafiła się właśnie taka kraciasta i cieszę się, że mimo wszystko się na nią zdecydowałam, bo dobrze pasuje do naszej kuchni. Wzór nie jest nachalny, delikatny, roleta przepuszcza światło i u nas pełni jedynie rolę czysto dekoracyjną, bo dodatkowo mamy w szybach zwykłe rolety, które w razie potrzeby zaciągamy, ale zdarza się to bardzo rzadko, jedynie w największe upały.

Roleta ma szelki i bardzo sobie chwalę ten sposób montowania rolet akurat w kuchni. W starym mieszkaniu mieliśmy również rolety rzymskie w salonie i zamocowaliśmy je na oknach, stosując specjalne uchwyty. Chyba najmniej praktyczny sposób, to wieszanie na ścianę nad okno czy do sufitu, bo żeby otworzyć okno, trzeba podnosić całą roletę.

 



 




Do kuchni kupiłam ostatnio też kilka drobiazgów, m.in. tę drewnianą skrzyneczkę w Tk Maxxie. Akurat idealnie pasuje do blatu kuchennego, mieszczą się w niej podręczne deski do krojenia i młynek na pieprz. Dzięki skrzynce jest większy porządek na blacie i deski nie "zjeżdżają" ;)

W Pepco wypatrzyłam takie fajne kubki - są dość duże, ale wygodne. Dwa kupiłam do domu, jeden do pracy:) Mamy też w końcu naczynie na oliwę i przy okazji kolejną drewnianą deskę w kształcie ryby (deska i naczynie z Homli)



Ale moim ostatnim odkryciem, nie wiem, czemu dopiero teraz:), jest organizer do zlewu kuchennego, czyli pojemnik na płyn do naczyń z miejscem na gąbkę i szczotkę. Kupiłam go  już jakiś czas temu i w końcu mam porządek przy zlewie, bo stojący pojemnik na płyn i gąbka zawsze mnie denerwowały...;)


Generalnie w kuchni zawitały błękity i niebieskości, zmieniłam, jak to nazywam, wystawkę na półce kuchennej. Akurat niebieskich puszek i pojemników mam najwięcej.



Roleta ładnie się komponuje z kolorem ścian i mebli, jak i z lampami. Ta krata, jak wspomniałam, nie jest nachalna, nie jest też aż tak bardzo sielsko-wiejska:) W sam raz do naszej ursynowskiej kuchni:)






Coś nowego dostał też Tofi:) Do tej pory jego miski stawiałam na podłodze na plastikowej podkładce, ale w Tk maxxie takie cudo wypatrzyłam:) Podkładka jest z plecionego materiału i spokojnie można ją wyprać.




 

*****

Z niecierpliwością czekam na zamówiony kilka tygodni kredens do salonu, ma podobno dojechać do końca przyszłego tygodnia... Wtedy w końcu będę mogła zrobić porządki ze wszystkimi moimi skorupami, ach...:)

A póki co pozdrawiam Was ciepło!

Trzymajcie się!

Asia




38 komentarzy:

  1. Joasiu. Uwielbiam Twoje posty!! Bardzo klimatycznie i domowo. Fajnie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Roleta pasuje idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wpis. Bardzo ciekawe inspiracje

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem posiadaczka podobnej kuchni. Aczkolwiek nie białej, ale w kolorze taupe. Również zastanawiałam się nad tym co powiesić na kuchennym oknie. Średnio pasowawła mi tutaj firanka albo tym bardziej roleta dzień noc.

    Roleta pasuje idealnie, postaram się sama zastanowić się własnie nad roletą rzymską (może w podobnej kolorystyce). Podoba mi się równięż piękna kuchenna porcelana.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem posiadaczka podobnej kuchni. Aczkolwiek nie białej, ale w kolorze taupe. Również zastanawiałam się nad tym co powiesić na kuchennym oknie. Średnio pasowawła mi tutaj firanka albo tym bardziej roleta dzień noc.

    Roleta pasuje idealnie, postaram się sama zastanowić się własnie nad roletą rzymską (może w podobnej kolorystyce). Podoba mi się równięż piękna kuchenna porcelana.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale przepiękna kuchnia:) roleta jest śliczna i wszytko pięknie ze sobą współgra:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam ta roletę na dekoria ale jakoś nie przemawiała do mnie.. na Twoich fotkach wygląda pięknie! Idealnie współgra z kuchnią.. Muszę znów przemyśleć wybór rolety, bo jak nie chciałam kratki to teraz się nią zachwycam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. wygląda przepięknie, bardzo uroczo ale nie wiem czemu - mam nieco większe przekonanie chyba do tradycyjnych rolet... nawet te dzień/noc mnie jakoś nie porywają - może ze względu na trudność w zakładaniu mechanizmu :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Krásna roleta, Milujem vašu kuchyňu :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrý den, jakou máte prosím značku rychlovarné konvice? Máte nádherné bydlení, sleduji Vás už delší dobu. Zdravím z České republiky, Ester

    OdpowiedzUsuń
  11. Moc krásná kuchyně i roleta.Vaše bydlení je nádherné,ráda k vám chodím na návštěvu.Hezký den.Marťa.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie, ciepło i przytulnie. Czy mogę prosić o podpowiedź skąd przybornik na zlew. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam patrzeć na Twoją kuchnię. Fenomenalnie Ci wyszła. Ta roleta to też strzał w dziesiątkę!

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne dodatki wypatrzyłaś . Całą kuchnię masz wspaniałą. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  15. Aż miło się ogląda. Asiu, pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Witaj Joanno ! Jak ja się cieszę, że tu - do Ciebie trafiłam ! Kocham piękne wnętrza i ogrody. Widzę, że mamy podobny gust - jeśli chodzi o wystrój. Bardzo podoba mi się Twoja kuchnia. U mnie jest bardzo podobnie. Nawet marzyłam o takiej kuchence, jaką znajduję u Ciebie, lecz niestety nie znalazłam - i mam inną - w kolorze stalowym ( niestety ). Podoba mi się roleta. Jest w stonowanych barwach, a jednocześnie nadaje charakter całej kuchni. Lubię rolety rzymskie. Sama uszyłam jedną do łazienki i jestem z niej zadowolona. Podziwiam jak gustownie dobierasz dodatki i zachowujesz w tym umiar. Piękne te lampy wiszące przed roletą ! Pozdrawiam serdecznie ")
    P.S. Dodam tylko, że też mieliśmy psa Toffiego.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładnie ta roleta wygląda i co dla mnie ważne, wnętrze pozostaje proste i jasne. Lubię takie rozwiązania "wszystko w jednym". :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dzień dobry. Mam pytanie o blat w kuchni. Skąd jest i czy to drewno?

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękna kuchnia. Pozdrawiam autora bloga oraz aranżacji.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładnie pasująca rzymska roleta w kuchni :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładnie rozświetlone wnętrze. Wieczorem wygląda bardzo klimatycznie - dobrze dobrana temperatura światła.

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestem ciekaw jak wygląda taka roleta od strony praktycznej. Kuchnia to miejsce , w którym często może ulec pobrudzeniu itp.

    OdpowiedzUsuń
  23. Podoba mi się ta kuchnia. Dodałabym jeszcze jakieś lustra na wymiar. Lubię czasami spojrzeć jak wyglądam zapracowana podczas gotowania. Jak każdy włos na inną stronę, to znaczy, że daję czadu w kuchni haha!

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspaniała dbałość o detale. Ładne, jasne wnętrze. Świetnie dobrane dodatki. Brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładna kuchnia, roleta świetna. Lubię tę kratkę, jednak Dekoria jako firma z takim potencjałem mogłaby przyłożyć się do wykończenia. Mam na myśli szelki.
    ALe rozumimem, że w całości może to nie przeszkadzać.
    Organizer na zlewie, to genialna myśl. Zainspriowałaś mnie. Muszę poszukać czegoś podobnego. Też mnie wkurza ciągły bałagan z myjkami i zmywakami.
    Nabytki z Homla też świetne, kubasy bardzo mi się podobają.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładna i klimatyczna kuchnia. Najbardziej podobają mi się srebrne uchwyty połączone z białą płytą. Dziękuję za inspirację!

    OdpowiedzUsuń
  27. To jest chyba lepsze niż zwykłe rolety

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepiękna jasna i klimatyczna kuchnia, wręcz anielsko ładna. Mam pytanie gdzie kupiłaś tą baterię do zlewu. Znalazłam z podobnym kształtem na stronie https://www.bokaro.pl/produkt/deante-tamizo-bateria-zlewozmywakowa-z-prostokatna-wylewka-chrom,18461
    PS. Muszę sobie kupić taki organizer do zlewu, mój mąż ciągle zostawia gąbkę w zlewie,

    OdpowiedzUsuń
  29. Zawsze miałam w kuchni zazdrostkę. Jednak teraz widzę, że taka roleta rzymska też się doskonale sprawdza i jest o niebo bardziej na czasie. Jeśli chodzi o projekt wnętrza to pewnie skorzystam z jednego z tych projektów https://projektowanie-wnetrz-online.pl/aranzacje/kuchnia . Biuro oferuje naprawdę nietuzinkowe aranżacje.

    OdpowiedzUsuń
  30. Wygląd Twojej kuchni jest rewelacyjny. Zazdroszcze umiejętności aranżacji wnętrz.

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo fajna stylówka. Dzięki za inspirację.

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny styl i wykonanie, takie projekty można zobaczyć na kanałach telewizyjnych Canal+ Domo i HGTV

    OdpowiedzUsuń
  33. Wpis zawiera bardzo ciekawe informacje

    OdpowiedzUsuń
  34. Fascynujący wpis. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  35. Podoba mi się styl tych kuchień. Podobne widziałem też u projektantów https://senkoart.pl/projekt-kuchni-online/

    OdpowiedzUsuń
  36. Według mnie zakupy w sklepach internetowych to spora wygoda i oszczędność czasu. Jeżeli zastanawiacie się nad zakupem nowych rolet, markiz, plis lub innych produktów tego typu, to polecam Wam sprawdzić stronę https://swiatrolet.pl , gdzie znajdziecie ofertę firmy Świat Rolet.

    OdpowiedzUsuń
  37. Ciekawy i inspirujący wpis

    OdpowiedzUsuń