poniedziałek, 2 sierpnia 2021

Drewniany kredens


Witam Was ciepło!

Mogę Wam w końcu pokazać nasz nowy kredens, na który czekałam niemal 2 miesiące...:)

Od początku wiedziałam, że wcześniej czy później kredens stanie w tym miejscu, nasz stary z poprzedniego mieszkania ginął w tym kącie, był za wąski i za niski, dlatego jesienią zeszłego roku sprzedałam go.

Stary kredens w starym M


I stary kredens w nowym M:)

 

Kupiłam jako coś przejściowego zwykłą komodę z BRW. Komoda generalnie była ok, ale nadal ciut za mała również, no i do końca nie było wykorzystane to miejsce za stołem na ścianie.


 

Idealnego kredensu szukałam jakiś czas, wertując różne strony i oferty. Jeśli już jakiś mebel okazał się wizualnie TYM pasującym, to cena blisko 10 tys. skutecznie mnie zniechęcała... Znalazłam też przez allegro fajny kredens, ale po renowacji, odnowiony, za przystępną cenę, ale mimo wszystko obawiałam się kupić go w ciemno z wiadomych względów.

Jak już prawie odpuściłam sobie poszukiwania, przypomniałam sobie o Panu Jacku z firmy Oldstyl, u którego zamawiałam w 2013 roku nasz stary kredens. Okazało się, że firma nadal działa i ma w swojej ofercie kredens, który mi pasuje wzorem i za przystępną cenę.

Ustaliłam z właścicielem szczegóły-że kredens ma być biały i ze srebrnymi okuciami (zawiasy, gałki) i złożyłam zamówienie. No i czekałam...:)

Dzień po naszym powrocie z urlopu kredens przyjechał do nas. 

Na szczęście nie jest to mebel w całości, tylko w dwóch częściach, dzięki temu jakoś udało się go wnieść na nasze trzecie piętro, co uczynił mój mąż i dwóch kolegów Weroniki...;) Ale łatwo nie było, wierzcie mi...









Co do jakości kredensu, to jest 100-procentowa. Kredens w całości jest drewniany (sosnowy), pomalowany na biało. Tył i półki są również drewniane. Plecy kredensu, to taka boazeria, co bardzo mi się podoba, poprzedni kredens również takie miał. Pojemność mebla ogromna, nie zapełniłam jeszcze wszystkich części, ale jestem spokojna o to, że niedługo to nastąpi:) 


 

No i te detale, frezowania, listwy...ach...:)








Podsumowując - jestem bardzo zadowolona z decyzji o zakupie tego mebla, wypełnia on idealnie ten kąt przy stole (jak widać stół przestawiłam o 90 stopni), pokój stał się bardziej przytulny, ale nadal jest dość miejsca. 

Na razie rządzą w salonie błękity i biel, to taka letnia kolorystyka, ale chciałabym na zmianę jakieś lniane lub lnianopodobne zasłony:)

 

Do zapełnienia pozostały mi jeszcze dwie ściany - jedna nad TV, druga nad stołem - myślę o jakiejś galerii naszych rodzinnych zdjęć i ewentualnie jakiś grafikach retro florystycznych w dużych białych ramach:) 

No i mam jeszcze do wykorzystania starą ramę okienną, która czeka na działce na renowację:)

 

Pozdrawiam serdecznie!

Asia

37 komentarzy:

  1. Piękny i pięknie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  2. Szykowny. Piękny. Pasuje jak ulał. Mimo to, stary kredens miał to magiczne, przytulne coś.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kredens z prawdziwą klasą,ponadczasowy..Cały salon jest piękny i spójny..Ewa

    OdpowiedzUsuń
  4. Warto było czekać bo kredens piękny. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten kredens jest przepiękny i do tego idealnie się wpasował:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przecudny kredens... czekałam na ten post z niecierpliwością. Szkoda że nie może stać na środku ale i tak jest pięknie

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie to wszystko urządziłaś. A w jaki sposób chcesz wykorzystać tą ramę? Jako element dekoracyjny wnętrza?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Z ramy chcę zrobić albo lustro, albo po prostu powiesić ją jako dekorację, po wcześniejszym odnowieniu oczywiście.

      Usuń
  8. Mam podobny kredens, niestety nie jest pojemny. Ściany miedzy drzwiczkami uniemożliwiają (blokują) umieszczanie naczyń, ale też na dole w szafkach bardzo mało się mieści.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie zależy od modelu mebla. Akurat ten i poprzedni jaki miałam są bardzo pojemne, widać to było dopiero wtedy, jak wszystko z nich wyłożyłam:)

      Usuń
  9. Taki kredens dzisiaj jest bardzo modny i pomyśleć, że nasze babcie miały takie kredensy już dziesiątki lat temu. Czasami wystarczy je ładnie odrestaurować i wyglądają pięknie. Plusem takich kredensów jest praktyczność - można w nich na prawdę dużo schować.

    OdpowiedzUsuń
  10. Z tymi kredensami to jest tak, że nie do każdego pomieszczenia pasują.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, chyba do każdego, nawet w nowoczesnym wnętrzu taki retro mebel może wyglądać ciekawie:)Ale oczywiście rzecz gustu właściciela:)

      Usuń
  11. Perfektní kus nábytku. Jiřina z N.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne są te kredensy. Jakoś przypominają mi dzieciństwo. Dodają do pomieszczenia taki ciepły, rodzinny klimat. Moje serce skradł ten stary kredens, właśnie taki mi się marzy w kuchni ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Moi dziadkowie mieli kredens, ale nie dotrwał do dzisiejszych czasów. Kredens jest bardzo przydatny i warto go mieć.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna poduszka z francuskim napisem - gdzie można kupić

    OdpowiedzUsuń
  15. Wg mnie kredensy sprawdzają się tylko w dużych pomieszczeniach. W małych jest walka o każdy centymetr szafy :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Taki kredens ma swój wyjątkowy styl. Jednak coraz częściej zastępowany jest przez półki wiszące, które przy tym stanowią też ozdobę wnętrza. Niezależnie co wybierzemy musi być spójne z całym wnętrzem.

    OdpowiedzUsuń
  17. Taki kredens ładnie wygląda, ale szuflady i szafki są bardzo niepojemne. W mini szufladce niewiele się zmieści. Ale coś za coś, albo ładne, albo praktyczne.

    OdpowiedzUsuń
  18. Taki kredens to prawdziwy zabytek coś wyjątkowego. dzisiaj ta moda wraca i takie kredensy są bardzo kosztowne. Musimy wybrać meble kuchenne funkcjonalne, a także odpowiednie ich wyposażenie jak noże kuchenne, deski czy talerze.

    OdpowiedzUsuń
  19. Chyba najładniejszy jaki widziałam do tej pory

    OdpowiedzUsuń