wtorek, 30 lipca 2024

Lipcowe kadry

 

Cześć, witajcie!

Nie wiem jak to się stało, ale lipiec już za nami...Minął mi bardzo szybko, pomiędzy domem, pracą i wyjazdami do Kołobrzegu. W te wakacje nie planuję dłuższego urlopu, takie wydłużone weekendy mi wystarczają, żeby odpocząć, a i zaległości w pracy się wtedy nie robią, w związku z tym unikamy stresu pourlopowego;) A w dzisiejszym poście lipcowy miks - i kuchnia, i łazienka, i balkon:)

Lubię czasami wpadać na tzw. starocie, pchle targi itp. Kilka tygodni temu trafiłam na naszych ursynowskich starociach na takie piękne miedziane pojemniki. Ten duży na sól (chyba) był jeszcze z metką, nowiutki. Miedziane dodatki to moje odkrycie i miłość od jakiegoś czasu, pięknie wyglądają i podkręcają retro klimat w kuchni czy w salonie. Fajnie wyszukiwać takie perełki:) A takie naczynie można użytkować na różne sposoby, niekoniecznie z pierwotnym przeznaczeniem.





Od jakiegoś czasu jestem zauroczona - tak, to nie pomyłka ;)- ciemnym drewnem (!). Nadal podobają mi się jasne wnętrza, i tak już pewnie zostanie, ale jak pewnie zauważyliście jest u mnie coraz więcej ciemniejszych, drewnianych akcentów. 

Najwięcej zmian pojawiło się w salonie i w sypialni, ale ostatnio i w łazience. Kolor z błękitu na ciemny brąz zmieniła drewniana półka oraz białe ramki. 

Waham się jeszcze nad przyciemnieniem blatu, ale trochę boję się go ruszać, może przy odświeżaniu go za jakiś czas. Póki co po 4 latach ma się dobrze, aż sama jestem zaskoczona, chociaż prawda jest taka, że pilnuję, żeby go wycierać, szczególnie w okolicy umywalki.

Z naszej łazienki jestem bardzo zadowolona, jeśli chodzi o układ i wybór płytek. Jedynie umywalkę wybrałabym teraz inną, głębszą oraz zmieniłabym srebrne reflektorki nad lustrem, które w ogóle się nie sprawdzają, bo świecą "po oczach".





 
I na koniec nasz szósty letni pokój:)
Powiem Wam, że takie miejsce, jeśli się mieszka w mieście, w bloku, to skarb. 
Zdarzyło mi się w te ostatnie upały spać tu nawet kilka nocy. Zakup wygodniejszych siedzisk z Ikei to był bardzo dobry pomysł. Bluszcze w końcu się rozrosły i mam piękną zieloną ścianę:)
 
 
 
Dla przypomnienia - tak wyglądał nasz balkon gdy kupiliśmy to mieszkanie
 
 
 
 Tak jest teraz




 
Pozdrawiam serdecznie!
Asia

11 komentarzy:

  1. Původně to byl obyčejný malý balkon a nyní je to stále krásnější středomořský vymazlený prostor! Jsi prostě velice šikovná a kreativní! Upřímně tě obdivuji. Jiřina z N.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobry wieczór Pani Joanno. Gdzie na Ursynowie znajduje się sklep ze starociami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To sklep na Dereniowej, tzw. pchli targ pod dachem. Nazywa się Stare na nowo. Mają też filie w innych miejscach w W-wie. Polecam zaglądać, można różne perełki wypatrzeć. I można też swoje niepotrzebne rzeczy wystawić. Pozdrawiam:)

      Usuń
    2. Bardzo Pani dziękuję za odpowiedź. Na pewno odwiedzę to miejsce. Mieszkanie Pani jest piękną inspiracją😉

      Usuń
    3. Bardzo mi miło, dzięki serdeczne, ściskam ciepło!

      Usuń
  3. Pani Joanno, zachwyciła mnie drewniana skrzyneczka w łazience na półce z ręcznikami. Wygląda jak wymuskana przez morskie fale :-) Pamięta Pani skąd ten zakup? Balkon i mieszkanie jak zawsze piękne. Pozdrawiam Ada.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, nie pamiętam za bardzo, ale coś mi się wydaje, że dawno temu kupiłam ją w Sinsayu. Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Jest Pani czarodziejką miejsc. Cudnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Te kadry całkowicie mnie zachwyciły.

    OdpowiedzUsuń