środa, 22 sierpnia 2012

Miękka strona życia, czyli Ikea 2013

Witajcie Siostry, trochę mnie nie było, urlopuję się cały czas, niestety już nie nad morzem, tylko w domu. Ze względów organizacyjno-logistycznych zjechałam z dziećmi o tydzień wcześniej do Warszawy, niż planowałam. 
Ale nie ma tego złego..., bo tydzień w domu i dla domu, szczególnie przed rozpoczęciem roku szkolnego, bardzo mi się przyda na ogarnięcie tzw. tematów okołoszkolnych:) 

Od dwóch dni, korzystając z wietrznej i słonecznej pogody, piorę na okrągło, dzisiaj wyprałam nawet kołdry:), które wyschły błyskawicznie. W najbliższych dniach planuję ogarnąć chaos w szafach i komodach ubraniowych, przede wszystkim muszę zrobić przegląd garderoby dzieci, które po prostu powyrastały przez wakacje z większości ubrań.

****
Ale wracając do tytułu posta - po powrocie znad morza czekała mnie miła niespodzianka w postaci katalogu Ikei 2013 w wersji XXL, który naprawdę super się ogląda. Myśl przewodnia tegorocznego katalogu -  miękka strona życia - oznacza, że Ikea stawia na tkaniny. I rzeczywiście, jest się czym zainspirować...






;)

Do katalogu dołączona była druga niespodzianka - Narzuta Karit z poszewką w pięknym turkusowo-błękitnym kolorze. Narzuta jest ogromna (180 x 280 cm - więc idealna na moja stareńką sofę), dwustronna i mi zdecydowanie przypadła do gustu ta jaśniejsza strona. Pasuje też do pokoju Weroniki, ale póki co zagospodarowałam ją w salonie. Na fotkach świeżo wypakowana, jeszcze nie rozprasowana...:)







 





 








Chciałam przypomnieć również o mini-konkursie, który ogłosiłam tutaj, dwa posty niżej:) Przypominam, ze do wygrania jest taca i lampion z serii "Komfortowe mieszkanie" firmy Tchibo. Wystarczy, że w komentarzu podzielicie się swoimi przemyśleniami na temat komfortowego mieszkania właśnie:)

Pozdrawiam serdecznie !:)

37 komentarzy:

  1. Piękna ta narzuta ;D Bardzo ładnie się wpasowała do wnętrza. No cóż , trzeba odwiedzić IKEA ;D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Narzuta wygląda rewelacyjnie i wspaniale pasuje do Twojego salonu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie się prezentuje narzuta :) Pasuje do Twojego domu zdecydowanie!
    Ja jestem, jak co roku z resztą, zachwycona katalogiem IKEI :)

    Pozdrawiam!
    Żelikowska

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jeszce nie widziałam,ale myślę,że jak zwykle każdy znajdzie coś dla siebie.A u was bardzo,bardzo przytulnie,pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prezent od Ikei trafiony, idealny do Twojego mieszkanka. Tkaniny w Ikea zawsze mnie zachwycały i przy wizycie często wracam z jakimś skrawkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. te zdjęcie Twoje z katalogiem - ekstra ! ślicznie u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Katalogu i narzuty zazdroszczę okropnie. I gratuluję. Robisz dobre zdjęcia i w pełni rozumiem wybór Twojego bloga przez tę firmę. A jak taka świetna firma docenia Twoje wnętrza, to jest niewątpliwie wyróżnienie. Tak jak i z Tchibo. Jeszcze raz gratuluję obu.
    Narzuta ślicznie u Ciebie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna narzuta ! Idealnie się wkomponowała w Twój salonik :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. ależ prezent:):) super u Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  10. Przemiła niespodzianka!
    pozdrawiam
    MZ

    OdpowiedzUsuń
  11. A gdzie zasłony z Tchibo ;) ??

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie pasuje ta narzuta do całego pokoju!

    OdpowiedzUsuń
  13. Narzuta świetnie pasuje! Tak świeżo i świetliście u Ciebie:) Joasiu, na jakich zasadach można dostać katalog ikea xxl? rozumiem że to dla wybrańców:D ale ciekawa jestem o co biega:) pozdrawiam serdeczne!

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazdroszczę katalogu bardzo!!! Szkoda,że nie dostałam w tym roku...
    narzuta idealnie pasuje u Ciebie!!!! Normalnie szok, że tak super Ci dopasowali prezent!!!!
    Kochana, pięknie u Ciebie ,jak zwykle!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. witaj:)))
    cieszę się, że już wróciłaś:)
    katalogu zazdroszczę, ja na razie oglądam tylko przez internet, bo pocztą do mnie nie przychodzi, a w ikei jeszcze nie byłam. Ten katalog xxl jest wyjątkowy i jaka wspaniała ta sprezentowana narzuta. wygląda wyjątkowo i jak się komponuje...:)
    masz białą lawendę?! cóż to za odmiana?
    pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz niezwykle piękne mieszkanie! Ja też chcę już katalog ikea, nie mogę się go doczekać:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie u ciebie! Zarówno na blogu jak i w mieszkaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Patrząc na zdjęcia, zainspirowałaś mnie!!! dziś zaczynam metamorfozę mojego mieszkania, zaczynam od kanapy która ma ciemny kolor ale jak pokazałaś narzutą i poduchami mogę ją zmienić:)

    Dzięki!!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna, fantastyczna narzuta i idealnie pasuję do Twojego wnętrza:)Już nie mogę się doczekać aż katalog wpadnie w moje ręce :)

    OdpowiedzUsuń
  20. a pisałam ostatnio w komentarzach że bardzo szybko zmieni Pani te beżowe zasłony z tchibo i nie pomyliłam się to mieszkanko jest stworzone dla jasnych kolorów pozdrawiam bardzo i cieszę oko pastelami
    Honori

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowne mieszkanie... a juz sie martwiłam co u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziewczyny, cieszę się, że i Wam podoba się nowe nakrycie mojej biednej sofy:)
    Co do katalogu XXL, to z tego, co mi wiadomo, otrzymują go chyba tylko blogerzy.
    Aniu, Jerzynko- dzięki za komplementy:)
    Zasłony z Tchibo zamieniłam na białe, bo z ta niebieska narzutą zrobiło się już za poważnie, jak dla mnie. Ale z pewnością będę je wykorzystywać co jakiś czas, tak dla odmiany chociażby:)
    Pozdrawiam Was Siostry Moje:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Czekam z utęskinieniem na katalog, widziałam on-line ale to nie to samo;( U ciebie jak zawsze pieknie świezo, przytulnie...domowo;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  24. Lubię do Ciebie zaglądać od czasu do czasu ;) Bardzo inspiruje mnie Twoje mieszkanie ;)

    pozdrawiam ana ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. To musi być szalenie miłe taka paczka niespodzianka z Ikei :) Narzuta prezentuje się super i potwierdzam, że pasuje idealnie do całego wystroju. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  26. Witam
    Czytam Cię od paru miesięcy :)
    Pieknie mieszkaszkacie, stworzyłaś piękne wnetrzna, klimatycznie, romantyczne ... jednym słowem sliczne :)

    Ja ciągle czekam na mój katalog :)
    Prezent wyjatkowy :D
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Narzuta super :) Pięknie pasuje do wystroju. Ja jeszcze nowego katalogu nie widziałam, a wiem że jak się wybiorę do Ikea to wsiąknę ma maxa :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale jak czekał katalog....i jak dołączona narzuta...że co..gratis....
    Lubię bardzo ostatni ten miętowy kolor:) a babeczki upiekłam wyszły wyśmienite, tylko ja zrobiłam z kremem do tortów:) Edyta

    OdpowiedzUsuń
  29. A ja czekam na zwykły katalog i nowości IKEA podglądam w Internecie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładny kolor jest tej narzuty. Idealnie pasuje do Twojego salonu.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :) Trochę się pozmieniało ... a wszystko zaczęło się od odwiedzin na Twoim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękna ta narzuta, kolor bardzo mi się podoba :)Twój salon ma świetny klimat jest taki jasny i przytulny. Widzę że warto się wybrać do IKEI w następnym roku:P

    OdpowiedzUsuń
  32. juz od dawna obserwuje twoje poczynania i jestem zakochana wprst w toim mieszkanku. zainsirowana sama zaczelam zmiany:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. buuu ja też w tym roku nie dostałam katalogu.
    Twoje wnętrze idealnie pasuje do pastelowej narzuty,
    Pięknie

    OdpowiedzUsuń
  34. Podoba mi się ten wpis

    OdpowiedzUsuń
  35. Ciekawie dobrane zostały te dodatki.

    OdpowiedzUsuń