wtorek, 30 lipca 2013

Pokój prawie nastolatki



Witajcie Siostry, za mną kolejne pracowite dni. Po pokoju chłopaków, musiałam uporać się z pokojem Weroniki, jako że to ostatnie dni przed moim urlopem i wyjazdem nad morze, z którego wrócę już z dziećmi.  Planowałam czysto kosmetyczne zmiany, a zrobił się z tego spory remont i bałaganu co niemiara.

  
Pomalowałam ściany, wyrzuciłam wykładzinę dywanową, wyczyściłam stary parkiet, pomalowałam komodę, kupiliśmy nowy dywan i biurko, przestawiliśmy łóżko od chłopaków. Gdybym jeszcze miała na to dużo czasu, miałabym wolne i byłabym sama, to może byłaby przyjemność, ale robiłam to popołudniami po pracy w asyście Dominika, więc generalnie w niedzielę wieczorem miałam już dosyć malowania, urządzania, dekorowania, a moje kości powiedziały stop...

Moja córka powoli wyrasta już ze słodkich cukierkowych kolorów, zarówno jeśli chodzi o ubrania, jak i o wnętrza.  Przeglądając kiedyś internet trafiłyśmy na ładny projekt małego pokoju dla nastolatki w biało-fioletowo-zielonej tonacji na stronie Forma projekt.

(poniższe 4 zdjęcia pochodzą ze strony www.4ma-projekt.pl)



Obu nam pomysł na taki pokój się spodobał, a że pokój na projekcie ma podobne proporcje do naszego, postanowiłyśmy z Weroniką, że urządzimy jej pokój w podobnym stylu. Miało być jasno, spokojnie, trochę w stylu "glamour", ale żeby było widać, że to pokój małej jeszcze dziewczynki. Weronika chciała mieć wszystkie ściany fioletowe:), co z takiego pokoju zrobiłoby puszkę. Dlatego pomalowałam jej na fioletowo jedną tylko ścianę z oknem




Cała ciemna ściana wyglądała trochę poważnie i żeby przełamać ten fiolet przykleiłam na ścianę białe grochy - naklejki.  Kupiłam je jakiś rok temu na allegro i o nich zapomniałam. Znalazłam je przy okazji porządków:)




Białe grochy sprawiły, ze pokój jest wesoły, mniej poważny, ale już nie dziecinny. Białe łóżko miło kontrastuje z ciemną ścianą i takie ustawienie optycznie poprawia proporcje tego tramwajowego pokoju. Może jeszcze skuszę się na naklejkę-zieloną trawę, jak na pokazanym projekcie Forma projekt, chociaż nie wiem, czy nie przedobrzę wtedy.

Na podłodze do odklejenia taśma od wykładziny dywanowej... czeka...



 Pomalowana komoda to  żadna rewelacja, ale trochę ja odświeżyłam i z kremowej stała się fioletowo-przecierana



muszę do niej dokupić jakieś ładne porcelanowe białe gałki w kropeczki lub paski. Na razie mam gałki hand made :)



 Wera dostała też nowy dywan, mięciutki, puszysty, przytulny. 
Przez chwilę w sklepie miałam przebłysk, żeby kupić ciemno fioletowy... 
Pomyślałam jednak, że każdy pyłek będzie na nim widać, a  jak zmieni mi się koncepcja kolorystyczna, to będzie problem.






Wiklinowy kosz wyjedzie stąd, nie pasuje mi tutaj.
Do dopracowania są szczegóły, detale, do kupienia kilka drobiazgów, np. nowa lampa z kryształkami:) I ładne białe krzesło do biurka:)


  
Muszę też wymyślić coś pasującego na okno. Myślałam o rolecie rzymskiej z dekorii.

 

Która? ;)
(zdjęcia z www.dekoria.pl)
 
 
 



 I część z biurkiem.
Biurko z półkami, które wcześniej miała Weronika  zostawiłam u Mikołaja, a jej kupiliśmy w Ikei mniejsze zgrabniejsze z szufladami. Chłopakom większe będzie potrzebne tak naprawdę za 3 lata, jak Dominik pójdzie do szkoły. 
Jestem zaskoczona pojemnością tych szuflad w komodzie, niby małe, ale bardzo pakowane, pochowałam w nich wszystkie szpargały.





Ufff, dobrnęłam do końca...:)
 Za 3 dni zaczynam urlop i nie mam zamiaru niczego malować, szlifować, dekorować, sprzątać w tym czasie. Tylko morze, plaża i cała trójka moich dzieci:)
 Pozdrawiam Was serdecznie!

146 komentarzy:

  1. Droga Joasiu...jestes czarodziejka...podziwiam piekny pokoj chlopcow i przepiekny pokoik Weroniki:)) jestem ciutke uzalezniona od Twojego bloga:)) ale to mile uzaleznienie...Pozdrawiam Cie bbardzo serdecznie i Twoja Rodzinke,udanego wyjazdu.Ja jutro smigam nad nasze morze .z synkiem po moja Julke na kolonie ,a potem na wspolne plazowe lenisto:)) bez wzgledu na pogode!! Buziaki sle Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kasiu, cała przyjemność po mojej stronie:)Wypoczywaj również!

      Usuń
  2. Asiu ściana z kropkami wyszła rewelacyjnie. Kropy dodały całego uroku i nie jest nudno. Wydaje mi się, że roleta ta w pasy byłaby najlepsza.
    Miłego wypoczynku z rodziną pracowita kobieto.
    PS teraz ja jestem na etapie szlifowania i malowania hi hi hi.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem,wiem i dziękuję:) te kropy to taka kropka nad i:)

      Usuń
    2. Pieknie! Mnie też się wydaje ze pasy najlepsze :) pozdrawiam :)

      Usuń
  3. prześliczny pokoik :D aż chce sie upragnionej córy :D póki co męski świat ;p pozdrawiam i miłego wypoczynku:)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna przemiana kropki na ścianie cudo, mnie podoba się pierwsza roleta, podziwiam cię ,za kreatywnośc i wytrwałośc w dążeniu do celu, życzę ci cudownych wakacji , dużo słońca i wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyszło.
    Kwiatki nie! Z Twojego wyboru to paski, ale nie do końca mi leżą...

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie BOMBA!!!!!!!!!!!!!!!

    Fiolet to mój ulubiony kolor,mam go w sypialni i w pokoju mojej Julci, a jeszcze te grochy te dopiero zadają szyku:) Weronika się zdziwi pozytywnie jak wróci. Możę powinnaś zmienić zawód:) Edyta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miała być dla Wery zupełna niespodzianka, ale nie mogłam się powstrzymać i pokazałam jej na Skypie już nowy pokój. Co do zmiany zawodu - to moje marzenie...:)Pozdrawiam:)

      Usuń
  7. alez mi sie podoba Wasz pokoik jest naprwde przepiekny!

    OdpowiedzUsuń
  8. http://www.dekoria.pl/offer/product/25/69/0/Roleta-rzymska-Verona#a/-

    http://www.dekoria.pl/offer/product/25/1061/0/Roleta-rzymska-Verona#a/-

    http://www.dekoria.pl/offer/product/25/1061/0/Roleta-rzymska-Verona#a/-

    http://www.dekoria.pl/offer/product/25/1061/0/Roleta-rzymska-Verona#a/-

    Te pasy co podałaś są strasznie intensywne. Zdominują pokój. Coś delikatnego by się przydało

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Sylwia, właśnie te zielone groszki też wpadły mi w oko

      Usuń
  9. pokój wyszedł bardzo ładnie,dobry miałaś pomysł z naklejeniem tych kropek :)
    a morza zazdroszczę,wieki już nie byłam nad naszym :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny pokój. Grochy genialne. Udanego urlopu życzę. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. pRZESLICZNY POKÓJ - BARDZO MI SIE PODOBA :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Groszki nadają charakteru całemu wnętrzu. Jest piękne! A Ty masz niezwykły talent :-). Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  13. Groszki ekstra :) ale ja bym resztę ściany też zmieniła na jakiś pastelowy w odpowiedniej tonacji bo tak wydaje się ciut smutno, a roletę wybrałabym chyba jednokolorową jakąś bo każdy z tych wzorów z grochami chyba średnio się komponuje, na pewno coś wymyślisz bo masz do tego wyjątkowy talent! Trzymam kciuki i życzę udanego urlopu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Joanna,
    nádherná proměna .... moc se mi líbí kombinace fialkové zdi s bílou postelí a zelenými polštářky .... tleskám ... nádhera .... Marki

    OdpowiedzUsuń
  15. No no kochana! Rewelacja! Jaka zmiana! Ale powiem Ci szczerze, że rolety takie sobie - to tylko i wyłącznie moje zdanie! - może lepsza byłaby roleta materiałowa, biała? Taka np podwiązywana fioletowymi wstążkami?

    OdpowiedzUsuń
  16. Asiu! Jest cudownie, pomysł z grochami bomba! Dobrze, że nie wybrałaś fioletowego dywanu, taki jasny jest zdecydowanie lepszy. Rolety dałabym raczej jaśniutkie, bez wzorów, bo już grochy są na ścianie :) A wiesz, że my też właśnie na etapie przeróbki pokoju naszej 9-latki? Niedługo mam nadzieję pokażę rezultaty. Buziaki i odpoczywaj, ja dopiero od 12go na urlopie i też wybieram się nad morze, mam nadzieję, że pogoda nam dopisze!

    OdpowiedzUsuń
  17. Cześć kochana! Fantastyczny pomsł z tymi groszkami! Rewelacja. Z rolet niestety żadna mi jakoś nie przypadła do gustu, jakoś do tych groszków mi nie pasują. A już najmniej te paski. Zgadzam się z Gosią, że najfanie by pasowała biała roleta, podwiązana fioletowymi wstążkami. I tak myślę, że naklejka z zieloną trawą też do groszków średnio pasuje. Wiesz czego mi brak w pokoju - jakiejś fajnej szydełkowej girlandy. Ale jeśli Weronika marzy o glamour, no to faktycznie może babcine dziergadełka nie będą jej się podobały. Uściski! Ania

    OdpowiedzUsuń
  18. Asiu świetna metamorfoza pokoju :-). Kropki to genialny pomysł, nadały szyku pokojowi. Jesli chodzi o rolety to raczej bym zrezygnowała z jakichkolwiek agresywnych kolorów :-), ale decyzja i tak nalezy do właścicielki pokoju i jej mamy :-). Wypoczywajcie dobrze!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne kolory ! Uwielbiam taki ... "jagodowy" kolorek :) Bardzo ładnie wszystko ze sobą współgra !

    http://jagodowyzakatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. świetnie to wyszło - groszki dodały charakteru ścianie fioletowej - tak bez nich to byłoby nie to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak zawsze z przyjemnością weszłam żeby przeczytać nowy post. Pokój wyszedł przepięknie :) Zastanawiam się nad roletami - paski i kropki - lubię ciekawe połączenia, ale chyba będzie tego za dużo. kwiatki będą lepsze.

    OdpowiedzUsuń
  22. jak kuż to roleta nr 2 .
    biel i różowe kwiatki

    OdpowiedzUsuń
  23. Swoją energią obdarowałabyś pół Internetu :) Podziwiam Cię bardzo, pokój wyszedł ślicznie, fajny pomysł z kropkami! A teraz wypoczywaj już :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Roleta tylko w paski:)pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  25. pokój wyszedł super, Jesteś czarodziejką:))

    OdpowiedzUsuń
  26. Moim zdaniem środkowa ( dla dziewczynki) Najbardziej - ostatnia. W sumie cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie Ci to wyszło!
    Jesteś mistrzynią ekspresowych przemian !!!

    Jeśli roleta to raczej jasna , bez wzorów tak jak sugerują dziewczyny . Zielonej trawy tez bym juz nie dawała bo będzie przesyt . Kropki, trawa . A kosz weź pod pędzel i przemaluj na biało może służyć jako mini stolik przed łóżkiem jak przyjdą Weroniki koleżanki Połóż tace lub deseczkę na wymiar z uchwytami i stolik gotowy :) a jak będzie stał z boku można postawić tam lampkę do czytania :0

    Pozdrawiam Patti

    OdpowiedzUsuń
  28. efekt końcowy doskonały :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wyszło naprawde rewelacyjnie! Córka powinna Cie za Twoj trud całować dzień i noc! :) Ja rolete dałabym jednak jednobarwną by nie doprowadzać do efektu przeładowania. Proponuję biała :)

    Pozdrawiam!

    www.malachitt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. pomysł z białymi kropkami rewelacyjny. Ściana faktycznie weselsza i jaśniejsza. Z trawą chyba byłoby za dużo... Pokój wyszedł Ci bardzo ładny

    OdpowiedzUsuń
  31. Od samego czytania wszystkie kości mnie rozbolały. Jejku Kochana ty to masz zaparcie, ja chyba bym nie dała rady. Pokoik śliczny ubóstwiam wszystkie pokoje dziewczynek gdzie nie ma różu :P. Osobiście już nie dodawałbym trawy bo będzie za dużo.
    pozdrawiam cieplutko,
    karola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karola, a ja właśnie chciałam do Ciebie pisać w sprawie trawy:) Ale chyba masz rację-za dużo będzie tego wszystkiego. Pozdrawiam Cie serdecznie:)

      Usuń
    2. Myślę, że parę zielonych akcentów w postaci dodatków w zupełności wystarczy :)

      Usuń
  32. Naprawdę śliczny ten pokój. Naklejki kropki to świetny pomysł, nawet nie wiedziałam, że coś takiego można znaleźć. Pracy dużo, ale warto, oj warto. Dobrego wypoczynku nad morzem, ja też pojutrze wyruszam pokazać synkowi po raz pierwszy Bałtyk :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo udana metamorfoza pokoju :-) Kropki rewelacja! Roletkę dobierz jednolitą: białą albo bardzo jasnofioletową, bo wzorzyste pogryzą się z tymi ślicznymi kropkami, a one tu właśnie tworzą klimat i nie mogą zostać przyćmione przez inne wzory.

    OdpowiedzUsuń
  34. wyszło super - ściana w grochy wygląda ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Super wygląda ta fioletowa ściana. A te grochy są niesamowite. Z początku myślałam, że to taka tapeta. I fajnie się komponuje z bielą łóżka, więc tak jak radzą poprzedniczki, najlepiej wybrać jakąś delikatną, białą roletę, żeby się nie gryzła ze ścianą i żadnej trawy. Weronice zazdroszczę takiego pokoju a Tobie zapału do pracy... no i urlopu nad morzem:-) pozdrawiam ze Śląska

    OdpowiedzUsuń
  36. Pani Asiu pokój Weroniki jest naprawdę "czadowy" jak dla nastolatki. Dzieciaczki po powrocie będą szczęśliwe. Po raz kolejny czekałam i czekam na następny post. Pozdrawiam i życzę udanego urlopu
    Kasia z Przemyśla. :-*********

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja Panią podziwiam, podziwiam i jeszcze raz podziwiam i dodatkowo zastanawiam się skąd Pani bierze siłę i energię na te wszystkie zmiany.... Pokój wyszedł bardzo ładnie. Jeśli chodzi o rolety rzymskie, ja dałabym białe. nie obciążą dodatkowo wnętrza. Nie jestem pewna czy rolety w paski będą pasowały do ściany w kropki.

    Pozdrawiam
    Ala

    OdpowiedzUsuń
  38. Najbardziej ujęła mnie ta fioletowa ściana. :-) zapraszam do siebie, dopiero zaczynam przygodę, ale może akurat wpadnie Ci w oko, któraś z wynalezionych groszkowych poduch. wnetrzainspiracji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Pięknie;) Bardzo mi się podoba a roleta by pasowała ta w paski bo kwiatki są nazbyt oczywiste moim zdaniem...
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  40. Joasiu, pokój Weroniki wyszedł świetnie :)))). Mogę Ci coś doradzić? Ja wyrzuciłabym ten wiklinowy kosz, chodnik pod nim i 3 wiklinowe koszyczki z półki nad koszem. Roletę dałabym białą bez wzorów. Bardzo mi się podoba ta ściana z kropkami. Weronika na pewno będzie zachwycona po powrocie. Życzę Ci udanego urlopu, dużo odpoczynku, bo zasłużyłaś sobie. Stworzyłaś dzieciom fantastyczne pokoje. Pozdrawiam serdecznie :)))))
    olusiak z deccorii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wiem, wiem, koszyki i dywanik już wyleciały, tez mi te elementy zgrzytało, za bardzo rustykalne. Pozdrawiam Cię serdecznie Olu:)

      Usuń
  41. wow! gratuluję metamorfozy! pokoik jest przepiękny:)
    bardzo podoba mi się ta ściana w grochy i ułożenie kanapy:)
    dobrego dnia

    OdpowiedzUsuń
  42. Śliczny pokój:)
    Bardzo podobają mi się białe ściany w pokoju i cały czas nie mogę się odważyć, zeby u siebie przemalować, bo mam takie brązowe (wpadające w rudy) meble i boję się że będzie za surowo, jedną ścianę chciałam w innym kolorze i mam duży miękki kremowy dywan, co myślisz, nie będzie za surowo?
    Pomysł z białymi kropkami na ścianie cudny!
    Jaką farbą malowałaś?
    Co do roletki to myślę, że lepiej wyglądałaby zwykła biała, bo wzory z motylki czy kwiatki nie za bardzo pasują do wzorzystj już ściany.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mogę jeszcze wiedzieć w jakiej cenie kupiłaś biurko?

      Usuń
    2. Całośc ok. 350 zł w Ikei

      Usuń
  43. "...zaczynam urlop i nie mam zamiaru niczego malować, szlifować, dekorować (...) w tym czasie"
    Asiu, do kogo ta mowa...
    Pozdrawiam gorąco i życzę udanych wakacji!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...:) Taki mam plan, ale jak długo przy nim wytrwam, nie wiem:) Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  44. Grochy wyglądają świetnie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  45. REWELACJA !!! te grochy sa bombowe :)
    Kochana ile Ty masz energii i zapału. Chyle czoła :D

    Udanego wypoczynku i przepieknej pogody :D

    OdpowiedzUsuń
  46. Nie ma to jak zrobić porządki i znaleźć ukryte skarby !!!
    znam taką przyjemność :-))))
    pomysł z grochami przedni !!!!

    OdpowiedzUsuń
  47. Groszki na fiolecie dodały dziewczecego klimatu ....
    Przed nami też Kołobrzeg...
    Dużo słońca!!!

    OdpowiedzUsuń
  48. Fajny pomysł z tą ścianą.

    OdpowiedzUsuń
  49. świetny pokoik starszej dziewczynki , pewnie będzie zachwycona po powrocie do domu ... Pozdrowionka Asiu..

    OdpowiedzUsuń
  50. Ślicznie to wyszło!Ja też chcę mieć tyle werwy w sobie co Ty kobieto:))) i pozazdrościć męża ,że jest tak wyrozumiały:))),cierpliwy i zgadza sie na Twoje remonty.
    Ps: komody bym nie malowała na fiolet,pozostawiłabym ją w bieli ,a gałeczki bym zmieniła:)
    MIŁEGO WYPOCZYNKU ŻYCZE

    OdpowiedzUsuń
  51. Póki wyszedl rewelacja! Nawet ja bym sie cieszyła mieszkając w takim a kilkunastu lat to juz dawno nie mam :):):)

    OdpowiedzUsuń
  52. Mi również Twój pomysł się podoba...może z wyjątkiem komody. Biała z fajnymi gałkami była by chyba fajniejsza. Co do rolety to biała lub pistacjowa :)
    Pomysł z kropkami super. Ile Ty masz pomysłów - brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Piękny pokój! Jestem pewna, że właścicielka będzie zadowolona :) mam jeszcze pytanie... jakie wymiary ma pokój? Wydaje mi się, że w drugim mieszkaniu mam taki sam pokój. W tym samym miejscu ustawiłam łóżko i biurko, zaskoczeniem jest szafa zaraz "na wejściu", chociaż na zdjęciach wcale nie wygląda to źle, nie marnuje się miejsce (u mnie w tym miejscu tylko lustro i wiklinowa szafka na ozdobę...
    Pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokój to 460 cm x 220 cm, więc typowy tramwaj, tudzież wagon kolejowy...

      Usuń
  54. Asiu rewelacyjna aranżacja. Ściana w grochy i łóżko w 100% moje klimaty. Roletę dałabym w paski.
    Pozdrawiam i życzę udanego wypoczynku.

    OdpowiedzUsuń
  55. świetnie wygląda ta sciana w groszki! jak zasłony!
    Ciągle i nieustająco Cię podziwiam za te zmiany!!!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetny pokoik, córka będzie pewnie zachwycona!
    Możesz zdradzić, gdzie nabyłaś tę lnianą poduchę CLV? Jest śliczna!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lniana poducha to stary zakup ze sklepu Belle Maison http://www.bellemaison.pl/?gclid=COyVjfWz2rgCFbQetAod0nEA4w
      Ale widzę, że aktualnie nie mają jej w ofercie.

      Usuń
    2. Dziękuję!! Jaka szkoda, że już jej nie ma, ale będę szukać po necie:-)
      Pozdrawiam

      Usuń
  57. zdecydowanie paski, pokój piękny! :-)

    OdpowiedzUsuń
  58. Jak zrobilaś tą tablicę nad biurkiem? śliczna jest:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tablica to prezent od właścicielki sklepu Vintage Home-w lewym pasku bloga jest link do jej sklepiku. Sama nie podjęłabym się stworzenia tak misternej konstrukcji:)

      Usuń
  59. Jak w końcu zaczniemy urządzac nasze m3 to ja cię po prostu "wynajmę" do jego urządzenia... :-)))
    Świetna robota!

    OdpowiedzUsuń
  60. Stworzyłaś pokój moich marzeń:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  61. ściana w kropy super pomysł.. rolete tam wybrałabym gładką.. szkoda zagłuszac te grochy innymi wzorami :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Świetny pomysł z tymi grochami na ścianie, chyba macie nasz dywan z LM, fajny jest :) jestem za gładką roletą, też mam taką z dekorii u małego :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Dziękuję Wam za tak przemiłe komentarze, nie spodziewałam się, że nowy look pokoju tak Wam się spodoba:) Ciesze się tym bardziej, dziękuję, to dodaje mi skrzydeł:))
    I macie racje co do rolety-biała będzie najlepsza, taką też zamówię, jednak mądrych to i dobrze posłuchać:)
    Komoda-wiem, ze nie wygląda rewelacyjnie, chyba właśnie przemaluję ja na czystą biel i dodam jakieś delikatne gałki. Ale to po urlopie...
    Patrząc na zdjęcia muszę dodać, że pokój w realu wygląda lepiej, jest jaśniutki i czyściutki, a ustawienie mebli sprawiło, że jest bardziej funkcjonalny.
    Odpowiadając na pytanie o biurko-to Ikea, cena za komplet (blat, nogi, komoda) ok 350 zł.
    Pozdrawiam Was serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  64. Jeśli ma być romantycznie to biała roleta.
    Jeśli kolorowo to zielona, ale czy wtedy pomiędzy stronami pokoju będzie równowaga?

    A może miętowa lub rozwodniony turkus? Taką roletę nie szyje się trudno, a nawet nie potrzebne są specjalistyczne elementy. Masz karnisz. Brakuje Ci tylko z castoramy: 3 haczyków do ściany (białe), śliskiego białego sznurka i 4 półwałków drewnianych fi 5mm.
    http://drecotton.pl/tkaniny-17
    -szyjesz 5 tunelów, (piąty na karnisz)
    -wkładasz 4 patyki i karnisz
    -wieszasz karnisz
    -nacinasz wszystkie tunele, aby przewlec sznurek (2 piony)
    -do najniższego patyka przywiązujesz sznurek
    -przewlekasz sznurki do góry przez patyki w dziurach (przez karnisz też)(2 piony)
    -za dziurami wyciętymi w tunelu na karnisz (tylko od ściany) wkręcasz haki w ścianę
    -przewlekasz sznurki przez haki
    -1 sznurek prowadzisz do haka drugiego sznurka (teraz są razem)
    - prowadzisz sznurki w dół
    -nad parapetem wkręcasz haczyk do hamowania podniesionej rolety
    -wiążesz sznurki ze sobą i zahaczasz o dolny haczyk
    -teraz roleta działa
    -ciągniesz sznurek w dół, roleta leci do góry opierając swój ciężar o karnisz i górne haczyki
    -robisz 2-3 węzełki na sznurku, tak aby roleta pozostawała na wybranej wysokości np na samej górze i pośrodku, a węzełek na podwójnym sznurku zahaczasz o ten dolny haczyk.

    PS. brak haków w ścianie sprawi że roleta będzie ściągała się w prawo lub lewo niczym zasłona. Roleta ma iść tylko w górę (do karnisza).Brak przeciągnięcia sznurka przez karnisz sprawi, że roleta pójdzie do ściany na haczyki.

    OdpowiedzUsuń
  65. Czas wykonania 1-2 godziny.
    Dla Ciebie 1 godzina.

    OdpowiedzUsuń
  66. czas podany łącznie z uszyciem 5 prostych tunelów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwia, Ty to jesteś nieoceniona:) Rach ciach i już podana instrukcja na tacy...Dzięki kochana. Spróbuje może coś zdziałać po urlopie, ale nie wiem, czy dam radę, Ty masz doświadczenie w szyciu, tworzysz piękne rzeczy, a ja ledwo co podszyć zasłonę umiem. Chyba, że moją mamę zaangażuję..O, to dobry pomysł:) Ściskam Cię serdecznie, przy najbliższym wyjeździe do Krakowa odezwę się do Ciebie:)

      Usuń
  67. swietnie wyszedł pokoj!co do rolety, to ja bym zrobila gladka, bo inny wzor będzie się gryzl z kropkami. pozdrawiam i zycze cudownego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Pokój BOMBA! cudo! pozdrawiam, ania

    OdpowiedzUsuń
  69. Pani Asiu, cudowny pokój Weroniki i chłopców. Jest Pani inspiracją dla wielu z Nas :) Ma Pani może nazwę użytkownika, który sprzedaje na allegro te grochy?

    Pozdrawiam, Kamila :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nazwy użytkownika nie pamiętam, ale znalazłam np. taką aukcję- http://allegro.pl/naklejki-kolorowe-kropki-koleczka-kolka-kola-i3421110107.html

      Usuń
  70. Pani Asiu!
    Śliczna aranżacja! Moja córcia, zobaczyła te groszki, uznała, że też chce mieć taką ścianę. Mam pytanie: Jak sprawuje się to ikeowskie łóżko. Wiem, że jest z płyty, czy nic się z nim nie dziej? Czy jest w miarę trwałe?
    Pozdrawiam
    asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z łóżka jestem bardzo zadowolona, jest piękne i funkcjonalne, nie masz pojęcia, ile rzeczy upchnęłam w te 3 szuflady - poduszki, kołdry, koce...
      Często je składamy i rozłkładamy, spisuje się super, szczerze polecam.

      Usuń
  71. Udało ci się nie wyczarować coś niezmiernie pięknego! Na twojego bloga trafiłam z deccoria.pl jestem zachwycona :) W wolnej chwili zapraszam do siebie :) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Pokój Weroniki jest przepiękny. Miła niespodzianka czeka na nią po powrocie z wakacji:)
    Pani Joanno, z jakiego sklepu pochodzi dywan? poszukuję właśnie podobnego, a ten Weroniki zdaje się być idealny :)

    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dywan kupiliśmy w Leroy Merlin, był w jakiejś promocji, cena 299 zł, jest dość duży-160x230 cm.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  73. W pokoju mojej córki królują przede wszystkim regały z książkami. Dokupiłam właśnie drugi. Cieszę się, że wpoiłam jej ,że nie rzeczy materialne są ważne, ale przede wszystkim wiedza. Pięknie czyta mając zaledwie 6 lat. Ma ładny, skromny ,jasny pokój . I zadziwia mnie. Cieszę się, że nie jest lukrową , różową panienką.

    OdpowiedzUsuń
  74. Super pokoik! Myślę, że roleta w pasy będzie najlepiej wyglądać. Całość robi wrażenie!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  75. To bardzo owocne lato - efekty są wyśmienite :)))

    OdpowiedzUsuń
  76. Joasiu czynisz cuda:))) Ja na takim metrażu muszę pomieścić dwie córy z dwoma pojedynczymi łóżkami-to wyzwanie;coś już na ten temat wiesz:))Miłego wypoczynku.
    Ps:Mile widziane zdjęcia z nad morza:)))

    OdpowiedzUsuń
  77. Apropos książek,
    też zauważyłam, że w tym mieszkaniu praktycznie ich nie ma.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co Wy z tymi książkami... Nie mamy co prawda biblioteki narodowej w domu, ale kilku półek z książkami jest... Mamy z mężem książki branżowe związane z naszymi studiami i wykształceniem, jakąś beletrystykę, trochę poradników przeróżnych od opieki nad dzieckiem począwszy po poradnik robienia zdjęć. Dzieci swoje książki mają w swoich pokojach. Dużą cześć książek mam w domu rodziców, nie zwożę ich, bo nie mam na nie miejsca.

      Usuń
  78. My mamy jeszcze mniejszy metraż ;)
    Grochy mnie powaliły! Jesteś niesamowita!

    OdpowiedzUsuń
  79. Pokoj przepiekny. Grochy sa swietne i dalabym tak jak pisza poprzedniczki, gladka rolete bez wzorow.
    A galka fioletowa w biale gorszki:
    http://www.sofiesvilla.no/productdetails.php?product=4593

    OdpowiedzUsuń
  80. Ale Ty przesadzasz z tymi remontami. Malujesz po kilka razy w roku ściany, itp. Wiem, że to jakaś Twoja pasja, ale nie czujesz straty czasu, czy pieniędzy? Nie lepiej ten czas choć trochę przeznaczyć na poczytanie dobrej książki? Nie wyobrażam sobie, żeby moja córka, czy syn obserwowali mamę, dla której najważniejszy jest nowy kubek, czy kolejne przesunięcie mebli.

    Nie chcę Cię moim komentarzem urazić, ale strasznie to małostkowe co robisz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla Ciebie małostkowe, dla kogoś innego ważne...
      Nie maluję ścian, bo mam taki kaprys, tylko dlatego, ze wymagają odświeżenia. Aktualny pokój Weroniki malowany był jesienią 2009...
      Nie upraszczaj proszę pisząc, że najważniejszy jest dla mnie nowy kubek czy przesunięcie mebli...Najważniejszy gdzie? Na świecie?
      Upiększanie czterech ścian, w których mieszkam, to moja pasja,co złego jest w jej realizowaniu? Mam być zdesperowaną i wkurzoną matką, która ma cały swój wolny czas poświęcić dzieciom? Równowaga, to w moim życiu słowo klucz...

      Usuń
    2. Niekoniecznie strasznie małostkowe. Moja mama zawsze dbała o nasze mieszkanie i regularnie przemalowywała ściany czy meble... Nie było pieniędzy na wymianę, więc kupowała tylko farbę. W pokoju moim i brata zawsze mieliśmy coś nowego, zrobionego przez mamę. Szafki przy łóżkach regularnie przechodziły metamorfozę. Firanki miały przeciągnięte różowe wstążki zawiązane w urocze, małe kokardy. To tylko dwa przykładu... Pamiętam wszystko i w maju, kiedy miałam ślub w treści podziękowań i prezentacji dla rodziców umieściłam zdjęcia mojego pokoju z dzieciństwa, które właśnie dzięki mamie było kolorowe i niezapomniane, a ja bardzo doceniam fakt, że swój wolny czas poświęciła na umilenie nam życia i przestrzeni wokół nas, bo mogła usiąść z książką, obejrzeć film - zrobić coś co nie będzie miało żadnego efektu, nie licząc relaksu. Ale skoro relaksem było upiększanie mieszkania to czemu się tego czepiać?

      Usuń
  81. Świetny efekt końcowy. A ściana w groszki... To zdecydowanie mój ulubiony deseń!

    OdpowiedzUsuń
  82. Groszki dodały lekkości i charakteru pokoikowi. A jak Cię znam, dopracujesz go po urlopie na prawdziwe cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  83. mam pytanie gdzie została zakupiona poduszka która leży centralnie na srodku kanapy lniana z nadrukiem?
    Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki sklepik internetowy Belle Maison, ale widziałam, że aktualnie nie mają takich w ofercie.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  84. Ślicznie! Tylko czy łóżko nie zasłania kaloryfera? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  85. No właśnie .... kaloryfer... jak będzie ogrzewany ten pokój?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łóżko rzeczywiście zasłania kaloryfer, ale jest trochę od niego odsunięte. W sezonie grzewczym odsunę łózko jeszcze bardziej, tak żeby powstała większa przerwa. Jeśli to się nie sprawdzi, zawsze na zimę można ustawić je wzdłuż ściany.

      Usuń
  86. Pokój piękny:)
    czy mogę się dowiedzieć skad jest ten biały koc/narzuta na łóżko?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jakiś bardzo stary nabytek z Ikei, jeden z pierwszych moich zakupów w tym sklepie:)

      Usuń
  87. chyba z 3 razy oglądałam ten post i efekt końcowy jest konkretny. Nie za dużo, nie za mało - ja bym chyba nawet tych rolet nie zakładała :)
    prędzej jakąś grafikę na ścianę wrzuciła :)
    Aga z otwartaszuflada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  88. Mam wrażenie ,że nie chodzi o to by dzieciom było wygodnie, ale o to by od znanej firmy szwedzkiej na "I" druga "K" coś otrzymać, może drobiazg, a może kasę. To nie przypadek ,że to samo łóżko pokazane jest w dwóch pokojach. Zresztą nie pierwszy raz kiedy ta pani coś "lokuje" na swojej stronie. Dziewczyny przecież to oto chodzi by zarobić. A ,że efekt jest żałosny to już inna bajka. O gustach się nie dyskutuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tak, Ikea zasponsorowała mi też farbę, nowy wałek i korytko do malowania. A tak naprawdę to zamówiła ekipę malarską, która to pomalowała...
      Dżizes...litości....
      Niech się Pani/Pan zastanowi nad tym, co pisze...
      Spiskowa teoria dziejów...

      Usuń
  89. Grochy na ścianie świetne. Z resztą cały "dziewczyński" pokój fajnie wyszedł. Jestem tu nowa, ale obserwuję i podziwiam od dawna :)Zapraszam do mnie Cysia z mikro-klimat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  90. Pokój wygląda ślicznie! Aczkolwiek poprzednia wersja była również fantastyczna- podziwiam, że postanowiła Pani tyle pozmieniać, przemalować już kolejny raz- choć i tak planuje Pani przeprowadzkę.Mi pewno już nie chciałoby się nic zmieniać..Gratuluję pomusłów i pracowitości- pozdrawiam!:-)

    OdpowiedzUsuń
  91. Asiu - kropki są świetne !!! Jesteś moim wnętrzarskim guru !!! Nie obraź się, ale pokój córki też wykropkuję - już zamówiłam ten motyw. Zresztą pokój syna także urządziłam po marynarsku. Dzięki, że mam na kim się wzorować ;-)

    OdpowiedzUsuń
  92. jejuś... chciałabym mieć taki pokój <3
    córka ma zdolną mamę :)

    OdpowiedzUsuń
  93. bardzo ladnie to wyszlo, pokaz raz jeszcze jak dopracujesz szczegoly!

    OdpowiedzUsuń
  94. Piękny pokoik cudo, tak ze smakiem..a tak apropo jestem nad Morzem Bałtyckim i pogoda nas nie rozpieszcza...a szkoda....pozdrawiam ...Zapraszam też do mnie klubtilda.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  95. Twooj blog,jest swietny ;).! Pokoj Weroniki jak marzenie o ten napis DREAM.! Boskii :*
    Pozdrawiaam

    OdpowiedzUsuń
  96. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  97. Też zmałpuję, bo u nas pokój podobny.

    OdpowiedzUsuń
  98. woow! Jestem pod wrażeniem Twojej kreatywności. Pokoik wygląda super :) też myślę o małej metamorfozie mojego pokoju ale nie mam kompletnie pomysłu jak się za to zabrać
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  99. Asiu - kropki są świetne !!! Jesteś moim wnętrzarskim guru !!! Nie obraź się, ale pokój córki też wykropkuję - już zamówiłam ten motyw. Zresztą pokój syna także urządziłam po marynarsku. Dzięki, że mam na kim się wzorować ;-)

    Read more: http://mylittlewhitehome.blogspot.com/2013/07/pokoj-prawie-nastolatki.html#ixzz34bCcecpb
    شركة مقاولات بالرياض
    تغليف اثاث
    شركات نقل العفش بالرياض
    شركة تنظيف خزانات بجدة
    شركة تخزين اثاث بجدة
    شركة تنظيف شقق بجدة
    مؤسسة رش المبيدات حشرية بجدة
    شركة تنظيف خزانات بالرياض
    مصر عملية المرارة بالمنظار
    مكافحة حشرات الفراش بالرياض

    OdpowiedzUsuń
  100. Cześć Asiu, poszukuję z wypiekami już od dłuższego czasu dywanu o strukturze i kolorze tego, który użyłaś dla pokoju swojej Weroniczki. Pomiędzy komentarzami odpowiedziałaś jednej Pani, że kupiłaś go w Leroy Merlin. Cóź, przeszukałam ich stronę i 2 sklepy i nic nie znalazłam.:( Miłaś jak widać więcej szczęścia :) Asystenci często pytają o jego nazwę by łatwiej było szukać. Może wiesz jak się nazywa ten model? Lub jesteś w stanie sprawdzić? Zawsze na odwrocie dywanu jest taka karteczka przylepiona z nazwa firmy i samego dywanu. Z góry dziękuję, przepraszam za kłopot. Dzięki za To, że jestes!

    OdpowiedzUsuń
  101. Pokój śliczny! Ma jedno pytanie: gdzie została zakupiona szafa? :)

    OdpowiedzUsuń
  102. Super, mam pytanko gdzie bylo kupione lozko?

    OdpowiedzUsuń
  103. Anonimowy10 maja, 2015

    Mam prośbę o przesłanie linka do biurka córki.

    Pozdrawiam
    Anonim

    OdpowiedzUsuń
  104. Asiu , jakiej wielkości masz te grochy ?

    OdpowiedzUsuń
  105. It is apparent that no concern exactly how appealing your blog posts are, on your ID, folks will certainly never include their likes on these events such as images and videos without strong. Rank Likes

    OdpowiedzUsuń
  106. Bardzo piękny i przytulny pokój. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  107. Pokój wygląda przepięknie, groszki dodały świeżości:) Bardzo ladnie wyszlo :)

    OdpowiedzUsuń
  108. Białe meble i liliowe dodatki - strzał w dziesiątkę w aranżacji pokoju dziewczynki, nastolatki i dorosłej kobiety :) Bardzo gustowne połączenie, które będzie zawsze na czasie

    OdpowiedzUsuń
  109. Wspaniale wygląda ten pokój. Nie jedna nastolatka zachwyciła by się nim.

    OdpowiedzUsuń