sobota, 9 sierpnia 2014

Candy


Witam Was serdecznie. 
Kilka dni temu przygotowałam dla Was niespodziankę w postaci wakacyjnego candy, kupiłam kilka drobiazgów, zrobiłam zdjęcia, miałam opublikować posta. I nagle wszystkie wnętrzarskie duperele przestały być ważne. Okazało się, że truizm pt. "zdrowie jest najważniejsze", to stuprocentowa prawda. Chodzi o zdrowie mojego taty. Myśl o chorobie najbliższych mi osób zawsze budziła we mnie paraliżujący strach. Od kilku dni wszystko inne nie ma znaczenia, nie mam czasu i sił, żeby cieszyć się morzem, wakacjami, ładną pogodą... Działamy, biegamy, podtrzymujemy się na duchu, musimy być silni.  Powolutku, mam nadzieję, idzie ku lepszemu, ale dalej przed nami wiele niewiadomych. Trzymajcie proszę mocno kciuki za mojego tatę.


****
A candy, mimo wszystko ogłaszam, wakacje przecież trwają.
Mam dla Was zestaw w wakacyjnych kolorach właśnie:

drewniana taca + metalowa zawieszka z napisem Home + błękitny ptaszek

Zapisujcie się proszę pod postem w komentarzach do 31 sierpnia, anonimowe osoby proszę o pozostawienie maila.

Zapraszam serdecznie.





 






299 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki za zdrowie Twojego Taty z całych sił !!! Wiem jakie to ważne !!! Uściski dla Was :*

    Zapisuję sie do zabawy :)
    szymanska25@wp.pl
    pozdrawiam
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymajcie się wszyscy, potrzeba Wam teraz siły. Przesyłam dużo ciepłych myśli.
    Zapisuję się do zabawy.
    Pracowniapodaniolem@gmail.com
    Pozdrawiam serdecznie
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  3. Również życzę zdrowia dla taty a reszcie rodzinki pogody ducha! Pozdrawiam i zapisuję się ! :) Kala
    karchm91@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki i wierzę, że wszystko będzie dobrze! Staraj się myśleć pozytywnie (wiem wiem, łatwo powiedzieć).

    Przyłączam się do zabawy.
    Banerek u mnie na blogu zaraz się pojawi.
    Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bede wiele myslala,trzymala kciuki!
    zycze pomyslnosci w najblizszym czasie!

    dolaczam sie do zabawy

    smartusia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Sciskam Cie, chociaz wirtualnie. Mam nadzieje, ze wszytsko skonczy sie dobrze : )
    Choc, nawet nie wyobrazam sobie co musisz czuc.

    Dziekuje za ciekawe candy, zglaszam sie z ochota!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo zdrówka dla taty!
    Z radością wezmę udział w wakacyjnym candy: )
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  8. Zycze duzo zdrowia dla Taty i wytrwalosci dla Twojej rodziny- bedzie lepiej, glowa do gory. Aga
    Przylaczam sie do zabawy.
    adres-agnieszka.lip1986@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. dużo zdrowia dla taty i síł dla Pani i rodziny

    przyłączam sie do zabawy
    lukam_michalak@wp.pl
    pozdrawiam
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzymam mocno kciuki i życzę dużo zdrowia dla taty.
    Przyłączam się do zabawy:)
    malinowska_emilia@wp.pl
    Pozdrawiam serdecznie
    Emilia

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdrowka , cierpliwosci i duzoooo pozytywnego myslenia!!!pozdrwiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Niech Bóg obdarzy zdrowiem Twojego tatę, pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bywają takie chwile w życiu...
    Życzę dużo zdrowia,wzajemnego wsparcia, cierpliwości i wiary.
    Ustawiam się i ja w kolejce po te cudeńka :-)
    Trzymaj się dzielnie.
    Pozdrowienia cieplutkie

    OdpowiedzUsuń
  14. Niech Pan Bóg wspiera Waszą rodzinę i błogosławi Wam

    Dołączam się o zabawy:
    kasu@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Alze mi przykro.. tak tak ten tylko sie dowie kto je stracil...asiunia mocno 3mam kciuki za zdrowko!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. trzymam kciuki i życzę zdrowia dla Taty.
    pozdrawiam i przyłączam się do zabawy.
    na wszelki wypadek mój mail:
    usiak_uk@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Wiara czyni cuda trzeba wierzyć że wszystko będzie dobrze na pewno będzie dobrze
    Jako kolejna zgłaszam sie do zabawy superalka@o2.pl
    Pozdrawiam Alicja

    OdpowiedzUsuń
  18. Trzymajcie się , dużo wiary i pozytywnego myślenia. Pamiętaj wiara czyni cuda.
    Marzena
    marzenacegielka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Twojemu Tacie życzę zdrowa,Rodzinie sił i wiary!
    Zapisuję się po tę piękne rzeczy-Paula_pi@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. wiem o czym mówisz, dlatego zaciskam kciuki jeszcze mocniej

    k.r.ziolo@onet.eu

    Bądźcie zdrowi!!!
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystko będzie dobrze, 3mam kciuki i przesyłam pozytywną energię!
    Zapisuję się po te cudowne rzeczy: wisienqa@gmail.com
    Pozdrawiam!/ Kasia

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja mam podobnie, też wieść o chorobie najbliższych mnie paraliżuje !!
    Trzeba być dobrej myśli,choć wiem, że to trudne....
    Przyłączam się do zabawy
    martamtmt1@gmail.com
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Z całego serca życzę zdrówka tacie.Wiem doskonale co znaczy choroba najbliższych osób;mój tato jest po dwóch udarach,baliśmy się najgorszego,ale jest już dobrze/co tam że musi chodzić w pieluszce,że czasami jest bardzo złośliwy/.Ważne że JEST!!!!! Siły i wytrwałości całej rodzinie życzę Będzie dobrze-MUSI BYĆ DOBRZE!!!!!!
    Ps.Przyłączam się do zabawy
    otoczek@interia.eu
    Buziaki Violetta

    OdpowiedzUsuń
  24. Pozdrawiam ciepło, życzę sił i wiary!
    Przyłączam się do zabawy:
    agatamatuszyk@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. DZIĘKUJĘ WAM Z CAŁEGO SERCA! WASZE DOBRE SŁOWO ZNACZY DLA MNIE BARDZO DUŻO I DODAJE MI OTUCHY, DZIĘKI DZIEWCZYNY!

    OdpowiedzUsuń
  26. Buźka, dołączam się do Candy ale wszystkim uczestnikom życzę powodzenia... ursbak@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Zawsze trzeba być dobrej myśli i NIGDY nie wolno się poddawać i wątpić! Trzeba mocno wierzyć i walczyć! Musi być wszystko dobrze i nie wolno nawet myśleć inaczej !!!
    Pozdrawiam serdecznie.

    Bardzo chętnie wezmę udział w candy ( wrkam@wp.pl) - Kasia z A-owa.

    OdpowiedzUsuń
  28. Dużo zdrowia dla taty.
    Z przyjemnością wezmę udział w Twoim Candy i serdecznie zapraszam na Candy do mnie http://nitkadesign.blogspot.com/2014/08/moje-pierwsze-candy.html
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Pozdrawiam i życzę dużo zdrowia dla Pani Taty.

    martabagrowicz@go2.pl

    Marta

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam nadzieję, że wszystko będzie dobrze. Dużo zdrowia!
    Kasia
    katia.a@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Pozdrawiam, i życzę dużo zdrowia dla Twojego Taty a Tobie i Twojej rodzinie wytrwałości. Wiem co przezywacie bo parę lat temu też mój tata miał poważne problemy ze zdrowiem. Renata
    rene76@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  32. Przede wszystkim zdrowia dla Taty. Wierzę głęboko, że wszystko będzie dobrze. Pozytywne myślenie najważniejsze. Byłam ostatnie dwa miesiące z synkiem w szpitalu i lekarz prowadzący powiedział, że mojemu kochanemu synkowi poprawiły się wyniki chyba tylko przez mój optymizm i głęboką wiarę. Ani na chwilę nie wątpiłam i Wam życzę tego samego. Staś nie jest jeszcze w dobrej formie ale wierzę, że najgorsze mamy za sobą.
    Pozdrawiam optymistycznie i niech optymizm Was nie opuszcza <3
    Jeśli mogę to wezmę udział w zabawie m.lenka@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Przede wszystkim dużo zdrowia dla taty. Trzymaj się cieplutko. Chętnie wezmę udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  34. Życzę dużo zdrowia i sił Twemu Tacie, a Tobie sił i pozytywnego myślenia. Oby wszystko zakończyło się pomyślnie. Ślę serdeczne pozdrowienia, Ania z Maronkowa.

    OdpowiedzUsuń
  35. Dużo zdrowia dla Taty, dobrze że macie siebie i możecie się tak pięknie wspierać. Z takiej miłości płynie mnóstwo życiodajnej siły.
    Chętnie przyłączę się do zabawy - Agnieszka ( runowscy@interia.pl)

    OdpowiedzUsuń
  36. Powodzenia i wytrwalosci w tej nierownej walce, my tez walczymy. Pozdrawiam i zapisuje sie do losowania agnieszka_pel@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Joasiu! Piszę po raz pierwszy, czytam Twojego bloga od jakiegoś czasu, zainspirowałaś mnie w wielu kwestiach, to dzięki Tobie kupiłam białą farbę i wiele rzeczy w moim domu już przemalowałam :) W tym roku również po raz pierwszy posadziłam kwiaty na balkonie:) Życzę dużo zdrowia dla Twojego Taty i siły i do walki. Zapisuję się na candy. Emilka (emizie@o2.pl)

    OdpowiedzUsuń
  38. Jest mi niezmiernie smutno czytać na Pani blogu takie słowa-zawsze dla mnie jest Pani wzorem troskliwej matki,wspaniałej żony, kobiety pracującej / zawodowo jak i oddanej swoim pasjom / a także może najbardziej kochającej córki .Życzę dużo sił dla Was ale też i wiary /bo/ gdzieś, kiedyś to przeczytałam i stały się te słowa moim mottem życiowym/- 'Wiara czyni cuda tylko trzeba wierzyć bardzo, bardzo mocno , a wszystko się uda..' życzę tego Pani ze szczerego serca :) Ela
    ..i cichutko stanę w kątku ella@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  39. Życzę dużo zdrowia Pani Tacie !
    I też zgłaszam się do zabawy eternity36@wp.pl
    Pozdrawiam Karolina

    OdpowiedzUsuń
  40. Dużo zdrowia i siły dla Was wszystkich.
    Zgłaszam się do zabawy ezwachowiak@onet.pl
    Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  41. Trzeba wierzyć,że wszystko będzie dobrze.Życzę zdrowia dla Pani Tatusia.Zgłaszam swój udział w zabawie.Iwka2004@vp.pl.

    OdpowiedzUsuń
  42. Dużo zdrowia dla Taty i najbliższych.
    Z ogromną radością dołączam do zabawy. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  43. Życzę zdrówka tacie i także przyłączam się do zabawy...
    Martyna
    martyna_d@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. Pani Aiu!
    Życzę cierpliwości i pomimo wszystko uśmiechu...czasem jest on tak bardzo ważny dla drugiego człowieka....A Pani nigdy go nie brakuje :)
    Ja również zgłaszam swój udział w zabawie :)powodzenia Pani Asiu :)
    anna_kwiatkowska@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. Takie to właśnie nasze życie jest... Trzymam kciuki za Twojego tatę i życzę duuużo zdrowia!
    Piękności proponujesz w candy, bardzo chętnie wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  46. przede wszystkim, życzę bardzo dużo zdrowia dla Twojego taty.. oby jak najszybciej wyzdrowiał, trzymam za niego bardzo mocno kciuki ;)
    no i oczywiście zgłaszam się po te wspaniałe rzeczy, które dla nas przygotowałaś, są przepiękne i z miłą chęcią je przygarnę ;)
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Życzę zdrowia....Ustawię się również w kolejce;)
    Sylwia
    sylwia.oli@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  48. Zdrowia dla Taty, na pewno będzie wszystko dobrze. Przecież musi być :).
    Biorę udział w candy (marzec.izabela@gmail.com)

    OdpowiedzUsuń
  49. trzymam kciuki za Twojego Tatę, ty również sie trzymaj, musisz być teraz mega silna!

    ps. zapisuje się, z przyjemnością:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Przesyłam moc pozytywnej energii i życzę mnóstwo zdrowia dla Taty a dla Was siły!
    I również ustawiam się w kolejce po te cudowności.
    pozdrawiam serdecznie Iza

    OdpowiedzUsuń
  51. Dużo siły i zdrowia dla Was, a zwłaszcza Twojego taty!
    P.S. Chętnie zapisuję się.
    Pozdrawiam,
    Katarynka

    OdpowiedzUsuń
  52. Mam nadzieję, że wszystko będzie dobrze. Zdrowie i bliscy są najważniejsi dla nas wszystkich, wiem co czujesz...
    Mój e-mail do candy: julitta@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  53. Trzymam kciuki za tatę! Zdrowie to priorytet. Życzę dużo siły dla Was!
    Przepiękne te rzeczy na Twoje candy. Chętnie wezmę udział. Niedawno założyłam bloga, ale byłam anonimowym podczytwaczem przez długi czas. W moim dzisiejszym poście również pojawiły się borówki. Zajrzyj jeśli chcesz. Pozdrawiam serecznie i przesyłam moc dla Ciebie i Rodziny :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Życzę dużo zdrowia dla taty i również chętnie wezmę udział w candy justynaadrian@wp.pl. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  55. Witaj Asiu, zdrowia dla Taty życzę. Oczywiście zapisuję się do zabawy. [ nowak.k@autograf.pl ]

    OdpowiedzUsuń
  56. Pani Asiu!
    Myślę,że wszystko będzie dobrze:)
    Wierzę w to ze wszystkich sił:)))
    Z radością chcę przyłączyć się do zabawy:)
    anna_kwiatkowska@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  57. Wiem, że w takich chwilach trudno jest myśleć o innych rzeczach. Świat jakby staje w miejscu i nic innego się nie liczy. Będzie dobrze, musi być dobrze, życzę długich lat w zdrowiu, cieplutko pozdrawiam i staję w kolejce bo cukieraski są cudne :):):)

    OdpowiedzUsuń
  58. Trzymam kciuki za Tatę;) Będzie dobrze.
    I z wielka chęcią zapisuję się na candy.
    Iwona
    kim0606@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  59. Wpisuje sie na candy.
    Zycze duzo pozytywnych mysli napewno bedzie dobrze.
    Agata
    agataq6@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  60. Kochana trzymam kciuki za Twojego tatę. Wysyłam tez mnóstwo pozytywnej energii dla Ciebie. W candy mnie nie uwzględniaj bo mam mocne postanowienie ograniczania się w bibelotach.
    Pozdrawiam serdecznie,
    Karola

    OdpowiedzUsuń
  61. Pani Aniu!
    Przede wszystkim życzę zdrowia dla Pani taty. Oby wszystko się ułożyło.
    Z chęcią zapisuje się na candy.
    Gorące pozdrowienia. Natalia.
    natcia5@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  62. Przede wszystkim życzę zdrówka dla taty!
    I zapisuję się z chęcią na candy :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  63. Ogromu nadzieji i wiary dla Waszej rodziny . Powrotu do zdrowia dla Twojego Taty.

    Candy przepiękne :) zapisuję się z wielką ochotą.
    Pozdrawiam Patfi

    patti3@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  64. sliczne!
    Sabina
    the.white.dots@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  65. Niestety zdarzają się takie zakręty w życiu, kiedy wszystko inne przestaje się liczyć i człowiek ogranicza się do tego co jest naprawdę najważniejsze - Ci co nas kochają i Ci co My ich kochamy... Jest to czas refleksji i przestawienia się na inne tory...
    Mam nadzieję, że wszystko dobrze się ułoży i znowu nad całą Waszą rodziną zaświeci słońce!
    Trzeba w to mocno wierzyć!

    Na Candy się zapisuję, mam takie kolorki u mnie w salonie , aczkolwiek wygrane i tak omijają mnie wielkim kręgiem...

    Trzymaj się cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  66. Zdrowia dla Taty i dużo siły.
    mokait@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  67. Duzo zdrowia dla Twojego TATY!!!!! Na pewno wszystko się ulozy!!!
    Zapisuje się na candy... domisia20@interia.pl
    Trzymaj się !!!!!!!
    Pozdrawiam Dominika

    OdpowiedzUsuń
  68. Dużo zdrówka dla taty i dla całej Twojej rodziny!!! Zawsze powtarzam, że zdrowie jest najważniejsze!!!
    Chętnie wezmę udział w candy bo piękności rozdajesz, które na pewno będą cieszyc moje oko ale i córci się spodoba ptaszek bo uwielbia niebieski kolor:)
    regularny podczytywacz:) Pati
    pyszunia@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  69. Witaj, Asiu z całych sił wspieram i życzę duuużo zdrowia dla Taty.
    Zapisuję się do zabawy. Ewa
    esiudyka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  70. Zdrowia i pokoju ducha dla całej rodziny. Pozdrawiam i przylączam się.

    OdpowiedzUsuń
  71. Zapisuję się i zdrowia dla tatki:)

    OdpowiedzUsuń
  72. Zapisuję się, jak zawsze piękne rzeczy rozdajesz, kochana, są takie chwile, kiedy Bóg dla jednych , los dla drugich zsyła krzyżyki, czyli cierpienie czy chorobę, nie ma takiego na ziemi komu by się to nie przytrafiło, bądźcie silni dla taty uśmiechem, modlitwą, byciem razem, bo on nie potrzebuje teraz waszego smutku, tylko troski, obecności, uśmiechu i zwyczajnego bycia razem, pomagajcie sobie wzajemnie i róbcie co w waszej mocy. Serdeczności !

    OdpowiedzUsuń
  73. zdrowia dla twojego taty piękne zdjęcia taka taca bardzo by się przydała :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Zdrowia dla Taty!!!!Zapisuję się i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  75. Asiu trzymam mocno kciuki żeby było wszystko dobrze!

    Do zabawy przyłączam się z miłą chęcią :-)

    OdpowiedzUsuń
  76. Wszystkiego dobrego,zdrowia i tylko pozytywnego myslenia..
    anikamaj80@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  77. Nawet tak nieprzyjemne rzeczy w życiu jak choroba kogoś bliskiego, uczą nas czegoś ważnego. Pozdrawiam, trzymam kciuki :-) dołączam do candy. anna.pachnik@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  78. spróbuję szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  79. Wszystkiego dobrego! przede wszystkim zdrowia, spokoju i dużo sił!
    agnieszka5-0-4@o2.pl
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Tę prawdę, że zdrowie jest najważniejsze zazwyczaj dostrzegamy nagle. Zaczynamy sie zmagać ze strachem i bólem bliskiej osoby. Wtedy wsparcie jest najważniejsze. Trzymam kciuki za pomyślne wieści. Będzie dobrze. Musi być! Pozdrawiam z Przytulnego.

    OdpowiedzUsuń
  81. NIe wiem o co chodzi, ale się zapisuję:) Marcelina_Kos@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  82. Dużo zdrowia dla Taty, a dla Ciebie wytrwałości! Trzymam kciuki, będzie dobrze!
    Wspaniałe prezenty przygotowałaś :) Ustawiam się w kolejce.
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  83. Ja tez sie ustawiam w kolejce banerek na blogu ewakulik9@gmail.com i oczywiście dużo zdrówka dla taty ,trzymam kciuki,:-)

    OdpowiedzUsuń
  84. Trudne chwile trzeba przetrwać, dużo siły dla Was wszystkich.
    Oczywiście ustawiam się w kolejce, takimi pięknymi cudami kusisz, że trudno się oprzeć, Serdeczności dla Wszystkich.

    OdpowiedzUsuń
  85. oj trzymam kciuki za tatę ..... czasami myślę o tym że moi rodzice chorują i....boli mnie wszystko z rozpaczy że kiedyś ich nie będzie że nie mam na to wpływu rozsypuję się ...... to jest takie straszne i smutne. Trzymaj się będezie wszystko dobrze - jestem stałą zaglądaczką twojego pięknego bloga
    pozdrawiam Mirella
    a cukieraski są przepiękne MirellaS70@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  86. Z całego serducha życzę dużo sił i cierpliwości całej rodzinie :)
    Ustawiam się w kolejce po takie cudeńka :)
    Pozdrawiam
    Monika lobudka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  87. Dużo siły i wytrwałości, trzymam kciuki za Tatę. Candy w przepięknych pogodnych kolorach i takiej pogody życzę całej Rodzinie. A mój mail to: slonk.o@interia.pl. Pozdrawiam serdecznie. Magdal

    OdpowiedzUsuń
  88. Musi być dobrze! Nie ma innej możliwości!

    OdpowiedzUsuń
  89. Dużo zdrowia dla taty i błogosławieństw Bożego:)Pomodlimy się dzisiaj za niego:)Ustawię się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  90. Zdrowia dla taty i dużo siły dla Ciebie. wszystko na pewno skończy się bardzo dobrze :))

    karolina_zajac_ptasinska@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  91. Zdrówka życzę i stoję w kolejce. M
    ój adres aniaaugu@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  92. Ale cuda! Zapisuję się angmat1990@gmail.com :)

    OdpowiedzUsuń
  93. witam

    w dzisiejszych czasach nic poza zdrowiem nie jest ważne, reszta ja to mówią rzecz nabyta i można się bez nich obyć. Utratę zdrowia najbliższych chyba bardziej odczuwamy niż utratę swojego bo martwimy się za innych. Trzymam kciuki za zdrowie taty i mam nadzieje że będzie dobrze.
    Ustawiam się również w kolejce!!!
    pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  94. Witaj kochana , zawsze zaglądam do ciebie , gdy potrzebuję się oderwać od rzeczywistości , nacieszyć oko :-), czytając twój dzisiejszy wpis od razu pomyślałam nie możliwe ciebie też spotyka coś podobnego , strach , ból ale i nadzieja , przede wszystkim życzę powrotu do zdrowia dla taty , siły i wiary , aby twój kolejny wpis był o tym że się udało , ja trzymam za to kciuki ... pozdrawiam :* janasdorota@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  95. Kochana trzymam mocno kciuki za Twojego tatę, wiem o czym piszesz, ten paraliżujący strach...wierzę w szczęśliwy koniec i tego ci życzę z całego serca myślę że te piękne przedmioty odnalazły by u mnie swój dom...pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  96. Trzymam za Was wszystkich kciuki. Będzie dobrze bo inaczej być nie może. Znam z autopsji taki strach.... Do zabawy się przyłączam :) Pozdrowienia z głębi serca

    OdpowiedzUsuń
  97. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  98. Asiu! niech Tata będzie zdrowy.
    agade
    Zgłaszam się bo ptaszek cudny: agajasiak@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  99. I ja się przyłącze do zabawy. (stanan@interia.pl).
    Życzę dużo zdrowia dla całej rodziny. I dziękuję za mnóstwo inspiracji.

    OdpowiedzUsuń
  100. Życzę dużo zdrowia dla Taty i zapisuję się w kolejce
    piatkowepysznosci@op.pl
    Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  101. j.piorewicz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  102. Zdrowia rodzince życzę i do zabawy się dołączę :-)

    OdpowiedzUsuń
  103. Kurcze. To fakt, zdrowie najważniejsze. Trzymam kciuki za twojego tatę.
    na candy zapisuje sie

    OdpowiedzUsuń
  104. Zapisuję się do candy, a Tobie i Twojej Rodzinie życzę dużo sił, a Tacie szybkiego powrotu do zdrowia.
    Pozdrawiam
    Justyna ( mój mail: giustina7@o2.pl )

    OdpowiedzUsuń
  105. dopisuję się do candy i ja (choć tyle już osób)

    OdpowiedzUsuń
  106. to ja też ustawiam się w kolejce :-)
    Marta (marta_prz@tlen.pl)

    OdpowiedzUsuń
  107. Dużo siły i wytrwałości dla Was oraz zdrowia dla Taty!!!

    OdpowiedzUsuń
  108. czytam i czytam i oglądam- żcze zdrowia trzymam kciuki i przyłączqam sie do zabawy -sliczności w candy madziara383@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  109. Wiem co człowiek czuje w ciężkich chwilach choroby. Tak trafnie to Pani ujęła...
    Zestaw z turkusowym ptaszkiem cudny! Tak bardzo pasowałby mi do mojego właśnie odnowionego mieszkania. Szarości i biele postanowiłam rozweselić akcentami w kolorze turkusowym, których już kilka mam :) Pozdrawiam! evamat@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  110. Sama myśl, że coś mogłoby się stać moim najbliższym przeraża mnie!! Trzymam kciuki i wierzę, że będzie dobrze. Zapisuję się na candy. Piękne prezenty.

    OdpowiedzUsuń
  111. Życzę zdrowia dla taty i przyłączam się do zabawy kejtg@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  112. Jestem pewna, że Twój tata wyjdzie na prostą. Powoli, ale wyjdzie. Musicie być silni. Zaciskam mocno kciuki!

    A w candy z chęcią wezmę udział. Cudne rzeczy.

    Kinga (keira270@gmail.com)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  113. Chętnie wezmę udział. Pozdrawiam i życzę dużo zdrowia dla taty. emilia.kem@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  114. Trzymajcie się i mimo wszystko odpocznijcie i nabierajcie sił!
    candy - oczywiście TAK! ala.wisniewska@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  115. Dużo sił do walki z chorobą życzę Twojemu ojca i posyłam dobre myśli !!!
    Wiem, że to pomaga, na sobie wypróbowałam.
    W zabawie z przyjemnością wezmę udział, bo świetny prezent przygotowałaś.
    Baner na blogu http://terenias.blogspot.com/.
    Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  116. Asiu, skoro idzie już ku lepszemu to będzie zupełnie dobrze, trzeba w to wierzyć. Trzymam kciuki za tatę i za Ciebie.
    W Candy chętnie wezmę udział, bo śliczne rzeczy rozdajesz. O takiej tacy marzę od daaaaawna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  117. Pozdrowienia
    joanna.jakubowska10@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  118. pozdrawiam gorąco!
    biorę udział w candy :)

    OdpowiedzUsuń
  119. Ustawiam się w długiej kolejce po śliczne prezenty. Jednocześnie życzę dużo sił dla Twojego Taty jak i dla Ciebie abyś mogła wspierać Go w chwilach zwątpienia. Pozdrawiam: asiagoralska@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  120. Trzymam kciuki za Was i życzę zdrówka dla całej rodzinki.
    Chętnie wezmę udział w candy.
    Pozdrawiam

    edyta.moskal@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  121. Dużo ,dużo zdrowia dla Twojego Taty oraz całej rodzinki:)
    Bardzo chętnie biorę udział w Twojej fajnej zabawie...

    OdpowiedzUsuń
  122. Witam.Trzymam kciuki za tate:-))) Staje do kolejki , fajne candy.pozdrawiam.Izabellak (Izabellak@vp.pl)

    OdpowiedzUsuń
  123. Trzeba być dobrej myśli i oddać to Panu Bogu! Dużo siły i nadziei życzę! :)
    Oczywiście zapisuje się na candy - paulina.szostak31@gmail.com
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  124. Witam.
    Śledzę Pani bloga od jakiegoś czasu i podziwiam! Dużo siły dla Pani i zdrowia dla taty.
    Chętnie biorę udział w Pani Candy.
    alicjagappa@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  125. To ja również przyłączę się do zabawy ^^

    neteska@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  126. Cudeńka! Przystanę w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  127. Trzymam kciuki i wierzę, że musi być dobrze:)
    i w kolejeczce też się ustawiam
    a banerek to tu dałam http://agea-happiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  128. Witam.
    Życzę dużo zdrowia dla taty i oby żył jak najdłużej w szczęciu i młości.

    Pozostawiam maila madzetta@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  129. Nieśmiało się zgłaszam :)
    11lip85@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  130. Grunt to pozytywne nastawienie.
    Trzymam kciuki i wierze, że będzie dobrze!

    Z wielką radością zapisuję się na candy!
    martaelb@wp.pl

    http://wstanczykowie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  131. Trzymam mocno kciukI-zdrowie najważniejsze, wprawdzie anonimowo śledzę zapiski od dawna i tym z radością zapisuję się na Candy

    I_kruszynska@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  132. Dużo zdrowia dla taty i sił dla Was wszystkich przesyłam, Joanna
    demuszka5@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  133. ja ostatnio przekonałam się w najdrastyczniejszy z możliwych sposobów o tym,że zdrowie to wartość jedyna ponad wszystkie.... oby u Was,Asiu,wszystko dobrze się poukładało:* pozdrawiam ciepło,piękne candy przygotowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  134. Życzę zdrówka dla taty.
    I ustawiam sie w tej długaśnej kolejce z nadzieją na wygraną, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  135. Dużo zdrowia dla Taty! Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego... Candy wspaniałe! :)

    OdpowiedzUsuń
  136. Asiu duzo zdrowka dla taty. :*

    OdpowiedzUsuń
  137. Trzymam kciuki!!! Candy cudne, zapisuje sie :))
    mojbialydomek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  138. I ja się też piszę, dużo zdrowia dla Taty!!
    m.r.goodmixture@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  139. dołączam do zabawy :-)
    z pozytywną energią dla Taty :-)

    OdpowiedzUsuń
  140. Dużo dużo zdrówka dla taty! Na pewno wszystko będzie ok!!
    Tymczasem będąc myślami z Tobą dołączam się do zabawy:

    perfekcyjny.poradnik@gmail.com :):)

    OdpowiedzUsuń
  141. Tak zabiegamy o rzeczy , chcemy mieć ich jak najwięcej i najpiękniejszych, blogujemy,chcemy żeby inni nas doceniali, tworzymy, piszemy, a dopiero gdy ktoś bliski zachoruje dociera do nas ,że to wszystko jest marnością, wszystkie rzeczy , przedmioty są bez znaczenia. Wiedziałam o tym zawsze, ale dopiero gdy zachorowała mama i okazało się, że to już koniec, to ta cała prawda o kruchości życia i marności rzeczy materialnych dotarła do mnie na nowo, ale tym razem z ogromnym bólem. Teraz już nic nie cieszy. Duuuużo zdrowia życzę tacie. Chętnie wezmę udział w zabawie. Życzę wszystkim szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  142. dołączam się do zabawy.
    Ala
    mierzejewskim@op.pl
    Dużo zdrowka dla taty :)

    OdpowiedzUsuń
  143. Z przekonaniem, że wszystko będzie dobrze dołączam do zabawy i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  144. Kibicuję Tobie w tworzeniu działki, od pół roku też urządzamy działeczkę:) no i dołączam się do zabawy:) pozdrawiam, Ela
    ellan-p@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  145. oczywiście trzymam kciuki za Twojego tatę, Ela

    OdpowiedzUsuń
  146. Ale cudne rzeczy:) przyłączam się do zabawy:) pozdrawiam i życzę dużo zdrówka dla Pani taty:)
    Angelika lida19@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  147. Życzę dużo zdrówka dla Twojego taty
    dołączam do zabawy :)
    niunia3_17@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  148. kochana trzymam kciuki za tatę!!1 będzie dobrze. musi być!!!!

    do candy dołączam

    OdpowiedzUsuń
  149. Dużo zdrowia dla Twojego taty. Wiem co czujesz, ja swojego straciłam w listopadzie. Mam nadzieję, że wszystko się ułoży i wróci do zdrowia. Ściskam Cię mocno.

    Dołączam do Candy.

    OdpowiedzUsuń
  150. Dołączam do zabawy donata11@vp.pl
    Życzę dużo zdrowia , bo nie ma nic cenniejszego ....:)

    OdpowiedzUsuń
  151. Trzymam kciuki...myśl pozytywnie... Zapisuję się i ja, choć kolejka spora. Baśka. basia_ina@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  152. Z całego serca trzymam kciuki i życzę Twojemu tacie dużo, dużo zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  153. Z chęcią sie zapisuje chociaż koleka dłuuuuga ale nie dziwie sie jak na takie cuda:)
    Baner u mnie na blogu http://szydelkowe-cuda.blogspot.com/
    Pozdrawiam i życze duzo zdrówka:)
    Zapraszam równiez na moje rozdanie;)

    OdpowiedzUsuń
  154. Witaj,z przyjemnoscia sie zapisze na takie slodkosci..Wszystko takie piekne ze az dech zapiera:0Nie sposob pominac .A co do Taty to trzymam kciuki zeby wszystko bylo dobrze.Pozdrawiam
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  155. 3mam kciuki i zyczę szybkie powrotu do zdrowia i zdrowia dla wszytskich

    ustawiam się w kolejce
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  156. Zdrowia dla Taty! Bo to najważniejsze!

    Dołączam do candy i ja. B.
    bekrup@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  157. Dla Taty życzenia zdrówka, a dla Was wszystkich sił i optymizmu!!!:)
    Dołączam także do zabawy: km.ratajczak@gmail.com
    Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  158. Zapisuję się na candy.
    Z pozdrowieniami
    Monika Kurnicka
    mkurnicka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  159. Szybkiego powrotu do zdrowia dla Taty życzę... I zajmuję kolejkę w candy, piękne drobiazgi do wygrania :) Pozdrawiam Magda :)

    OdpowiedzUsuń
  160. Trzymam kciuki, Asiu, musisz wierzyc, ze bedzie dobrze.
    Moj mail na poyrzeby candy: ahojda@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  161. Zdrówka dla Taty...i oczywiście ustawiam się w kolejce po cudeńka:-))
    Mój e-mail: inawa@poczta.onet.pl

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  162. Ja po raz pierwszy i nie bardzo wiem o co chodzi, ale też chcę się bawić :) :) Więc dołączam :) email: mamawszpilkach@wp.pl
    A poza tym, życzę dużo zdrówka dla najbliższych!

    OdpowiedzUsuń
  163. Ja też staję do zabawy, aga0105@op.pl. NAJLEPSZEGO KOCHANI!!!

    OdpowiedzUsuń
  164. Wszystkie Twoje blogowe siostry Asiu są teraz z Tobą :)
    Trzymamy kciuki i wierzymy, że wszystko się dobrze poukłada :*

    OdpowiedzUsuń
  165. duzo zdrowia dla Twojego taty. pozdrowiam agata.now@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  166. Życzę dużo zdrowia dla Taty :)

    i staję w kolejce :)
    hazet000@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  167. Dla Twojego taty zdrowia życzę, ale i szczęścia.
    Z przyjemnością dołączę do zabawy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  168. Dużo zdrowia dla Taty :) Wszystko musi być dobrze :)
    I ja ustawie się w tej ogromniastej kolejce :) Ale nie ma się co dziwić bo nagrody są cudowne :)
    Pomarzyć o wygranej zawsze można :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  169. Będzie dobrze.
    anula260@poczta.onet.pl
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  170. Trzymam kciuki za zdrówko. Trzeba być dobrej myśli. Kolejka niesamowicie długa ale ja z przyjemnością się zapisze i jeżeli miałabyś ochotę zapraszam Cię serdecznie do mnie na blog na Candy Vintage i Marine. Trzymam kciuki bo ten piękny zestawik cudnie wkomponowałby mi się w wystrój mojego M

    OdpowiedzUsuń
  171. Bardzo bym życzyła sobie takiej tacki, ale czemu tu taka dłuuuuga kolejka? Aż strach wyliczać statystyczną szansę na szczęście! Ale co tam! Zawierzam losowi.
    I zapraszam też na Powoluśku gdzie mam do rozdania kilka drobiazgów z Toskanii.

    OdpowiedzUsuń
  172. Dużo zdrówka życzę i pozytywnego myślenia :) Oczywiście ustawiam się również w tej dłuuuugiej kolejce po cudowności.
    nataliabizewska@wp.pl -> może się przyda :)
    pozdrawiam
    Natalia

    OdpowiedzUsuń
  173. Cudowny blog, urocze candy!
    Dużo sił i zdrowia dla Taty

    justys.k@buziaczek.pl
    pozdrawiam serdecznie, Justyna

    OdpowiedzUsuń
  174. Witam Cię serdecznie Asiu z wielką radością zapisuję się w kolejce po urocze gadżety. Bądźcie mocni w wierze. Pozdrawiam
    Joanna: joasiasam2@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  175. Asiu zdrowia, zdrówka i zdróweczka dla Taty!! Przesyłam dla całej rodzinki witaminowe uściski, niech ich moc będzie początkiem powrotu do zdrowia. W 1oo % zgadzam się z tym co napisała Arte by Ania - smutna to prawda. Życzę Tobie, aby ten czas przyszedł później.. nieuniknione zdarzenie, abyś mogła jeszcze ze swoim Tatą przeżyć wiele szczęśliwych dni i i mieć mnóstwo pogodnych wspomnień.
    Jestem maniaczką Twojego bloga, trochę jest on jak mój narkotyk. Za każdym razem nie mogę doczekać się kolejnych postów :)
    W razie czego mój adres: aleboska@tlen.pl
    Pozdrawiam serdecznie
    Aleksandra

    OdpowiedzUsuń
  176. zapisuję sie i obserwuje jako kanwuje czytam testuję :)

    OdpowiedzUsuń
  177. Smakowicie i jeszcze wakacyjnie - letnie. Oddalam gdzieś myśl, że zaraz będzie jesień. Nie lubię jej za smutek, deszcze, ponurość. Wiem wiem trafiają się dni "złotej" jesieni ale każdy taki dzień w końcu przemieni się w zimę... brrr niech lato trwa jak najdłużej!

    OdpowiedzUsuń
  178. Dużo zdrowia dla Taty, a dla Was wytrwałości i wiary :)

    a na candy: najmocniejspoko@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  179. Okazuje się, że nie tylko imię mamy to samo ale i problemy podobne... Moja ukochana mama kilka dni temu odebrała wyniki, które nie były takie jakbym tego chciała... Oczekujemy kolejnych konsultacji a sama myśl o niekorzystej diagnozie mnie paraliżuje... Moja kochana, silna, pełna życia mama, cudowna babcia dla moich dzieci, na pierwszy rzut oka wydawać by się mogło okaz zdrowia... Kiedyś to ona trzymała mnie za rękę, tułała się od lekarza do lekarza, ze szpitala do szpitala, stała murem przy szpitalnym łóżku, dawała nadzieję a co najważniejsze dała mi szansę na normalne życie albo po prostu życie... Gdyby nie jej upór, wytrwałość i miłość, kto wie jakby wyglądało moje życie, czy mogłabym założyć rodzinę, cieszyć się urokami macierzyństwa, może by mnie tu nie było... Życzę Ci dużo wytrwałości i sił, 3mam mocno kciuki kochana... joannnabednarek@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  180. Ostatnio dość często jestem uświadamiana przez życie jak ważne jest zdrowie i wszystko co z tym związane..... Asiu życzę Ci dużo sił w walce z przeciwnościami oraz dużo optymistycznego nastawienia które jest niezbędne:-)
    Do candy chętnie się przyłączam:-)
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  181. Ależ sielsko,anielsko ..........próbuję swych sił,może mi się uda?!
    Dla taty duuuuużo zdrówka,a dla najbliższych dużo sił i wiary.Jeśli jesteście wierzący-ja wierzę ,ze modlitwa potrafi zdziałać cuda.Oby taki cud i Wam się zdarzył.
    Pozdrawiam
    Beata
    ata.ps@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  182. Ton zdrowia dla Twego Taty!
    Z radością w Candy udział biorę.
    TAKIE Cukieraski apetyczne,te barwy...Ach!
    Banerek u mnie
    Mój Magiczny Decoupage

    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
  183. Piękne candy. Skromnie zapisuję się w kolejce.
    Pozdrawiam. Ola Sz.
    nurse66@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  184. Zdrowia dla Taty życzę!
    Pozdrawiam i przyłączam się do zabawy.
    Renata rkrysciak@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  185. dużo zdrowia dla taty... przesyłam pozytywne myśli, wiara i dobre nastawienie czasami czynią cuda (:

    i ustawiam się w kolejce po piękne candy

    pozdrawiam,
    Olga

    olga1706@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  186. I ja życzę zdrowia Tacie.
    I ja ustawiam się w kolejce...a nuż mnie się uda
    Pozdrawiam
    Karolina
    mishoko@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  187. Ach jak by to pasowało u mnie w jadalni :D
    Kolejka długa, ale może się uda ;P
    Myślę, że zawsze pozostaje pozytywne nastawienie i krok po kroku do przodu..
    Pozdrawiam cieplutko.
    Ania
    anhara@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  188. zdrowie jest najważniejsze to prawda!
    dużo zdrówka dla Twojego taty i mam nadzieje, że szybko wszystko będzie dobrze

    z ogromną przyjemnością zapisuję się na Twoje candy i z niecierpliwością czekam na wyniki
    Aga z otwartaszuflada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  189. Ja tez mam podobna sytuacje w domu:( Trzymam kciuki za naszych tatkow i przylaczam sie do zabawy. Monique301@gazeta.pl.

    OdpowiedzUsuń
  190. mam nadzieję, że z tata coraz lepiej! trzymam za Was kciuki! będzie dobrze!!!!


    jesli moge, ustawie sie na koncu tej kolejki....

    OdpowiedzUsuń
  191. Trzymam kciuki za zdrowie Twojego Taty. Bądźcie silni! I ustawiam się w kolejce: alakreja@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  192. Zdrówka, zdrówka, zdrówka ! ;*

    I ja staję w kolejce po te wspaniałości !
    Banerek jest u mnie: www.skradzionechwile.blogspot.com

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  193. Zapisuję się do Candy i trzymam kciuki za zdrowie Taty! Banerek wrzucam do siebie: http://tildomania.blogspot.de/ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  194. dużo zdrówka dla Twojego taty:)
    może mi się poszczęści:)
    pawcio_nr1sikorek@wp.pl
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  195. Trzymam kciuki z całych sił!!! Życzę powodzenia. Monika

    OdpowiedzUsuń
  196. mam nadzieje,ze juz lepiej troszkę z tatą, życzę szybkiego powrotu do zdrowia dla niego;) a candy wakacyjne urocze, z imila checia stane w tej bardzo dlugiej kolejce, ale moze szczescie usmiechnie sie do mnie, kto wie;)pozdrawiam cieplo;)zawsze zachwycam się jak potrafisz w bloku wyczarowac tak cudne i przytulne mieszkanie:)jestes wielka, a gazetke z twoim artykulem i okladka, nadal trzymam, bo nie ukrywam,ale zamierzam podpatzrc co nieco, jak bede urzadzac domek;) jeszcze raz wszystkiego dobrego dla taty, na pewno Ci ciezko, tzrymaj sie Joasiu;)

    OdpowiedzUsuń
  197. I ja spróbuje szczęścia w Twoim candy :) Życzę Twojemu Tacie szybkiego powrotu do zdrowia :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  198. ustawiamy się w kolejce i my trzymając kciuki za Tatę :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  199. Najszczersze życzenia powrotu do zdrowia dla Twojego taty Joasiu. Trzymam mocno kciuki !!
    Ustawiam się w nie kończącej się kolejce :) i pozdrawiam
    aleksandrakabzinska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń