wtorek, 5 sierpnia 2014

Urlop

Witajcie Dziewczyny! Od prawie tygodnia jesteśmy w Kołobrzegu i się urlopujemy:) To znaczy ja z dziećmi, mąż ma dojechać:) Pogoda nam bardzo dopisuje w tym roku, jak na Kołobrzeg jest niemal upalnie i woda taka, że nawet z przyjemnością można wejść do morza. Korzystamy więc ile się da, chociaż plażowanie połączone z samodzielną opieką nad trójką dzieci nie jest proste, ale jakoś to ogarniam. 

Jak co roku mam też czas na zahaczenie o swoje ulubione miejsca z pierdółkami do domu. I tak, walcząc ze swoją chomiczą naturą, kupiłam tylko kilka drobiazgów, a inne brałam i odkładałam na półkę kilka razy...:) 
Nie mogłam się np. oprzeć solniczce i pieprzniczce z motywem gwiazdy. W mojej hurtowni był cały serwis z tym motywem - talerze, miski, dzbanki, cukierniczki... Obawiam się, ze do wyjazdu jeszcze coś dokupię z tej serii...
Dokupiłam też kolejną tacę - tym razem żadne drewno i biel, a blacha w czystej postaci:)







Abażur w granatową krateczkę za całe 9,90 pln



No i wrócę do o Warszawy z całym stosem poduszek. W Netto była wyprzedaż tych czerwonych, kupiłam dwie sztuki, potem mama dokupiła mi kolejne dwie. Będą na działkę lub do kuchni.



Nadmorski klimat bardzo sprzyja hortensjom, zauważyłam to już dawno. Niemal w każdym ogródku można wypatrzeć tutaj piękne krzaczory. Te poniżej rosną na tyłach domu moich rodziców. Może kiedyś na działce doczekam się takiego widoku:)


A tak spędzamy popołudnia:) 
Szał ciał normalnie dla dzieciaków:))










Pozdrawiam Was serdecznie! I od razu zapraszam na kolejnego posta i niespodziankę dla Was:)

43 komentarze:

  1. Troje dzieci nad wodą to dla mnie jednej zawsze nerwy! A jak woda w morzu, bo ostatnio jakieś prądy arktyczne napłynęły i kąpać się nie da. My jeździmy nad zatokę (woda ma 24 stopnie!) szok!
    Wypoczywaj Kochana i urlopuje się na całego! :))
    Pa, Ewa

    OdpowiedzUsuń
  2. Poduchy z Netto są świetne. Też mam 2. Szkoda, że nie wiedziałam o wyprzedaży. Na pewno dokupiłabym kolejne dwie.
    Pozdrawiam i życzę kolejnych słonecznych dni i owocnych zakupów (solniczka i pieprzniczka są rewelacyjne).

    OdpowiedzUsuń
  3. Asia jak Ty świetnie wyglądasz w tej fryzurce! No dzisiaj morze było wzburzone to fakt, my też nad morzem i też same z moją mamą, ale mąż nie dojedzie, bo nie da rady. Piękne rzeczy zakupiłaś, a tacę też mam, bo blacha mnie uwiodła już jakiś czas temu ;) Ale poduch to ja Ci zazdroszczę i już! Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Asiulka solniczka mega. Moge zapytac ile kosztowal komplet?? Buziaki kochana. Masz przecudne dzieciaczki. Jak patrze na te nasze rodzinne fotki z dziadkiem to mysle sobie jakie juz duze a pamietam jak twoj najmlodszy byl taki jak tymek...ech czas leci.. buziaczki!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę tego morza :) Masz oko do dodatków.

    OdpowiedzUsuń
  6. Miłego odpoczynku , uważaj na morze *do niego trzeba mieć szacunek* ,
    super zakupy i te gwiazdki ;))
    Uściski i do następnego

    OdpowiedzUsuń
  7. Zupełnie nie dziwię się tacy i kompletowi z gwiazdą, sama bym się nie oparła :). A dzieciaki w swoim żywiole!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę klimatu, pogody, miejsca :) i fajnych zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakupy świetne, ta taca jest obłędna. Jednak uśmiech dzieci .... bezcenny.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę widoków, ja już wróciłam z półwyspu i rzeczywiście woda w Bałtyku w tym roku jest bardzo ciepła :) Życzę Pani udanego plażowania i urlopowania, a pogoda niech temu sprzyja. Hortensje piękne.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudnie Pozdrawiam i życzę dalej udanego urlopu

    OdpowiedzUsuń
  12. O jesteście w Kołobrzegu, chętnie bym się z wami zobaczyła, ale brak mi czasu bo w pracy mam mnóstwo nadgodzin i tak aż do 20 sierpnia do urlopu, ta myśl podtrzymuje mnie przy życiu ;) Pomyśl co ja mam przez cały rok z tym Mirpolem, naprawdę ciężko się powstrzymać, a dom pęka w szwach ;)
    Miłego urlopowania

    OdpowiedzUsuń
  13. Udanego wypoczynku :) Zazdroszczę temp. wody. My byliśmy w Łebie 2 tygodnie temu i nie dało się wejść do wody - taka była zimna.Ale mieszkam niedaleko Zatoki i jeździmy sobie na Mierzeję od czasu do czasu - tu woda ma 22 stopnie - bajka:) tylko fal mało.
    Taca i seria z gwiazdką przecudne. A hortensje to też moja miłość. U mojej mamy rosną jak szalone -ale fakt - moje tereny to "prawie" nad morzem;)
    Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne zakupy.
    Asiu wypoczywaj i ładuj akumulatorki.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ Wam zazdroszczę! Boskie fotki i łowy:-) Udanego wypoczynku

    OdpowiedzUsuń
  16. gwiazdkowy komplet cudny a znając mnie skusiłabym się na całą serię z gwiazdką :)
    fajne wakacje macie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. hmmm, niedawno też tam byliśmy :) tęsknię za naszym Bałtykiem :)
    świetne zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajna Mama jestes , wszystkie dzieci masz udane ale mi najbardziej podoba sie ten srodkowy łobuziak ! Przyjemnych wakacji , Iwona .

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny ten biały stolik! Wprowadza bardzo tajemniczy nastrój do ogrodu!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja w 9-tym miesiącu ciąży, a tu nadmorskie wojaże... i to okraszone takimi pięknymi rzeczami! Aż mnie zazdrość zżera :) :) Dobrze, że pogoda dopisuje! A ten klosik w krateczkę to skąd? Też Netto? Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Mi jakoś nie przypadł do gustu motyw gwiazdy:) JA zwykle jak wyjeżdżam, to kupuję pamiątki, a nie poduchy:)Ale nie dziwię, się, w sumie, pewnie też nie oparłabym się wyprzedaży, bez względu na to, co by sprzedawali:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne zdjęcia i poduchy, choć gwiazda też niekoniecznie mi odpowiada:)

    OdpowiedzUsuń
  23. solniczka i pieprzniczka świetne! Udanego urlopu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kurcze... Komu dobrze, to dobrze... Zazdroszczę tego urlopu.
    U mnie niestety już dopiega końca i spędzony w domu... :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Super fryzura :) a tackę mam podobną tylko z drewnianymi uchwytami i wiadro jako osłonkę donicy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Abażur i poduchy świetne!! No i te piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  27. ach to morze ach ten piasek... rozmarzylam sie , miłego wypoczynku i zbierania inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
  28. ta taca jest cudna:))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak zwykle, wszystko fajne, a najbardziej zazdroszczę tych poduszek z Netto, u nas chyba nie było ?
    Pojadę dziś spytać. A przy okazji to dobrze , ze wyjazd na "pchli targ" to dla mnie rzadkość, a podobnej hurtowni w okolicy nie widzę, bo za chwilę nie ogarnęłabym domu. Piękne dzieciaki :) Pozdrawiam. Teresa

    OdpowiedzUsuń
  30. Tylko pozazdrościć. Czekam cały niecierpliwy na niespodziankę ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Asiu - wiem coś o opiece nad trójką dzieci. To nie łatwe zadanie, ale mimo to tęsknie do tych czasów kiedy chciały iść ze mną na plażę. Teraz pozostaje mi tylko pływanie wczesnym rankiem w samotności - ale uwielbiam pływać - wtedy się najlepiej relaksuję i planuję sobie cały dzień.
    Ale co tam - mam teraz więcej czasu dla siebie i mam nadzieję, że niebawem uda mi się zrealizować moje wielkie marzenie...

    Pozdawiam Was bardzo serdecznie. Wypoczywajcie na maxa. MInki dzieciaków mówią same za siebie.

    Małgosia M
    Aby móc piękniej żyć.... http://whitepinkinspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Wspaniałe wypoczywaszi piękne zakupy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale Ci zazdroszcze ... zycze milego wypoczynku i w pelni naladowania akumulatorkow ... :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Moje dzieciaczki już po takim szaleństwie. Zabrałyśmy wspomnienia w serduchu do domu z nadmorskich klimatów. Udanego wypoczynku i pozdrawiam cieplutko:) Ania

    OdpowiedzUsuń
  35. Ale zazdroszczę urlopu! Byliśmy w Dźwirzynie dwa tygodnie temu na weekend, pogoda piękna lecz woda bardzo zimna akurat była. Szkoda, że urlop dopiero za miesiąc...

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Witam podglądam pani blog od paru miesięcy.Właśnie od pani blogu zaczeła się moja ,,pasja,,urządzania domu,,mąż nazywa to chorobą.Napisałam w końcu do pani ponieważ pare razy w roku jestem w Kołobrzegu i chętnie odwiedziła bym cytuje,,pani ulubione miejsca,,jak by mogła prosić o adresy.Życzę wszystkim zdrowia a przede wszystkim tacie.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Asiu-bardzo sympatyczne zdjęcia! My w tym roku byliśmy w
    Kątach. Woda ciepła,słońce..ech..tylko za krótko. Piękne rzeczy znowu wytropilaś! Buźka

    OdpowiedzUsuń
  38. Asia, byłam w tym samym czasie w Kołobrzegu i - jak dla mnie - woda była brrr... dałam radę zaledwie do kolan. ale ja zmarzluch jestem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  39. Asiu, podglądam twoją działeczkę:) mam profil na deccoria .pl mój nick to ellan, mam tam fotki z naszej działki, w tym samym momencie zaczęliśmy chyba:) pozdrawiam, Ela

    OdpowiedzUsuń
  40. Super urlop. Cała rodzinka zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń