piątek, 15 lutego 2019

Porcelana z Pepco


Cześć Dziewczyny!
Pokazywałam na Instagramie jakiś czas temu fotkę z nowymi nabytkami naczyniowymi z Pepco.
Nie wiem, czy jeszcze ta biała i miętowa porcelana jest w ofercie, ale jeśli tak, to warto zakupić parę sztuk, bo jest naprawdę piękna. Subtelny, delikatny wzór i te kolorki - typowo wiosenne:)
Ja wyszłam tylko z 3 miseczkami, talerzykami i jednym kubkiem, ale chyba skuszę się przy okazji na jeszcze jeden:)
Fajnie wygląda samodzielnie, ale może być tez fajnym uzupełnieniem i/lub bazą dla innej porcelany.
Ceny jak to w Pepco, również bardzo ok:)











***
Dzielę się też fotkami naszej zimowej działki:)
Co prawda śnieg w Warszawie już zniknął, ale jakieś 2 tygodnie temu mieliśmy tam zaspy.
Oczywiście najszczęśliwszy na działce jest pies, dla naszych dzieci pójście na działkę to kara, serio... Śmiać mi się chce, jak ktoś mówi mi, że działka jest fajna dla dzieci... Może dla 3 latków, które mają tam piaskownicę tak:) Ale dla prawie 15-latki, 12-latka i prawie 9-latka, to żadna atrakcja, wierzcie mi, pojadą, ale na chwilę, podjeść jakieś owoce lub pobawić się zapałkami... Lepszą atrakcją jest osiedlowe boisko czy plac zabawy i towarzystwo rówieśników.
Także pozostał nam tylko Tofi, wdzięczny niezmiernie za takie wycieczki:)







 


Jak widać, mamy już zadaszoną całą werandę.
Ten płaski kawałek daszku dorobił nam jesienią teściu, tak, żeby już całość była zadaszona.
Super się to zadaszenie sprawdza w naszych warunkach klimatycznych.
Myślę jeszcze cały czas nad jakąś balustradą, ale nie jestem przekonana, nie wiem, czy nie przeszkadzałaby w użytkowaniu i tak niewielkiej werandy.
Zobaczymy na wiosnę...:)

Nawet nie wiecie, jak już nie mogę doczekać się sezonu wiosennego, kiedy się zazieleni i wyjdą moje cebulkowe kwiaty.
W tym roku dziki oszczędzają naszą działkę na szczęście, ale za to pojawiły się krety...
Planuję też w końcu na wiosnę ostateczne uporządkowanie wszelkich zapuszczonych zakamarków działkowych, takich, które czekają na swój czas kilku lat...:)





Na jutro zapowiada się wiosenna temperatura, chyba czas na działkę:)

Pozdrawiam piątkowo!:))

17 komentarzy:

  1. Bardzo lubię każdy wpis i też czekam na wiosnę.

    OdpowiedzUsuń
  2. kochana masz racje dzieci w tymwieku juz nie interesuja sie dzialka a jak nie masz internetu to juz wogole moja corka juz 17 lat w zeszlym roku byla moze z dwa razy woli niestety siedziec w bloku :[..nawet basen jej nie skusil ...dziwe czasy :] pozdrawiam Gosia:]

    OdpowiedzUsuń
  3. Działka piękna o każdej porze roku :)
    Nasza nadmorska trochę w odwilży, trochę w resztkach śniegu, a też cieszy serce.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pamietam siebie w wieku nastu lat. Tez nie lubilam jechac na dzialke. Za to teraz baaardzo chetne spedzilabym tam czas. Kazdy wiek ma swoje preferencje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzień dobry. U Ciebie zawsze wszystko lepiej i piękniej wygląda niż w sklepie :) półka skrada me serce za każdym razem jak ją pokazujesz. A zdjęcie pięknego spanielka ( do których mam duży sentyment) na zimowej werandzie urocze. Byle do wiosny ( jak mawiał mój dziadek Witek) pozdrawiam asia

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jak byłam młodsza bardzo lubiłam spędzać czas na działce, teraz nie mam czasu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kolory i delikatny wzór - podoba mi się, ale zupełnie nie pasuje do mojej nowej kuchni. A szkoda! :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam dodatki z Pepco i z Kika, sama kompletuję różową i miętową porcelanę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudnie u Ciebie jak zawsze😊 również zakupiłam sobie taką porcelane z tym, że blado, jasno różowa i białą. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zastanawiałam się nad tą pietą :-) ale rozsądek zwyciężył :-)))). Ile można skorup zmieścić w domu :-)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowna działka! Taki śliczny pies :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Blog jest świetny! Porcelana jest bardzo klimatyczna:) Bardzo podobają mi się takie wzory!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjęcia, naczynia z pierwszych fotografii są niesamowite

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia, każdy detal wygląda świetnie.

    OdpowiedzUsuń