niedziela, 4 października 2020

Oswajanie przedpokoju


 

Witam Was ciepło!

Obserwatorzy z Instagrama wiedzą, że od kilku tygodni cieszymy się nowymi szafami w przedpokoju:)

Zabudowane szafy, zamówione na wymiar u stolarza, z montażem, to była podstawa w urządzaniu przedpokoju. Generalnie przedpokój w naszym nowym M jest ogromny, nie mierzyłam, ale myślę, ze pierwotnie miał ok. 10 m kw. Przebudowaliśmy go trochę, zabudowując szafami i dostawiając ściankę, bo poprzedni właściciele mieli tylko niewielką szafę przy wejściu do salonu, a tak naprawdę nie było gdzie odwiesić kurtek czy schować butów. Nam udało się na tej powierzchni wygospodarować miejsce na 2 szafy: jedna zaraz przy wejściu, o szerokości 95 cm, wysoka do sufitu, na kurtki i buty oraz druga, przy wejściu do salonu, o szerokości 220cm z ogromną ilością półek (dokładnie 19 i 2 nadstawki) oraz miejscem na odkurzacz, mopa, itp.Szczerze mówić jeszcze nie zapełniliśmy do końca tej dużej szafy, ale jestem spokojna, wszystko jest na dobrej drodze...:)

Szafy zamówiliśmy u stolarza znalezionego w necie, czekaliśmy prawie 2 miesiące, tanie nie były, ale było warto w nie zainwestować. Gotowych nie kupilibyśmy, bo wymiar niestandardowy, a frezowane fronty, które wybrałam są cudne-proste, ale eleganckie, dodają szyku przedpokojowi i były zdecydowanie wisienką na torcie.

Widok z łazienki na przedpokój 
 
 

A to widok na przedpokój od strony sypialni.

W rogu nad drzwiami wejściowymi mamy skrzynkę elektryczną i wisi jeszcze nie schowany router od internetu... W końcu nie muszę przypominać o tym mężowi co pół roku...;) Schowanie routera nabiera mocy sprawczej...

 

A to nasza mniejsza szafa, na kurtki i podręczne buty. Podręczne, bo w tych dwóch szufladach niewiele par się zmieści. Jest nas piątka, licząc tylko, że każdy ma dwie pary, to już jest 10 par... A buty Mikołaja to rozmiar 46, więc w sumie zajmują prawie całą szufladę...

Ale pozostałe, mniej używane buty, chowamy po prostu w drugiej szafie. Generalnie szafa na kurtki w tym miejscu, od razu przy wejściu,  sprawdziła się, wszyscy odkładają je na miejsce, a na dole mam jeszcze miejsce na torebki, parasolki, czy smycz psa...:)



Wspominałam też jakiś czas temu o nowym chodniku w przedpokoju. Zamówiłam go w necie (/www.rugvista.pl/), ma 3 metry długości, jestem bardzo, bardzo z niego zadowolona, to również był dobry, chociaż nie tani zakup. Jest jasny, lekko wzorzysty, ale zupełnie niebudzący. Od czasu do czasu wyczesuję jedynie z niego mokrą gąbką sierść psa... Szukając podobnego wpisujcie hasło chodnik ziegler, bo ten wzór tak się nazywa.  




W dalszych planach mam jeszcze wymianę tej konsolki pod lustrem, ale nie spieszę się, czekam, aż trafię na coś właściwego. Może zamiast konsoli jakaś komoda...? Myślę, że byłaby praktyczniejsza.

A na samej konsolce wystawka, którą często zmieniam:) 







Ostatnia zmiana w przedpokoju, to był zakup białych ramek na zdjęcia. Najpierw wymyśliłam sobie sześć takich samych dużych ramek, ale w Ikei okazało się, że dostępne w sklepie są tylko dwie, kupiłam więc 6 różnej wielkości. Ramki fajnie ociepliły tę ścianę, muszę jeszcze tylko wywołać więcej czarno-białych zdjęć. Brakuje mi tu jeszcze jakiegoś zegara i szafki/półki na klucze oraz lustra naprzeciwko dużej szafy, ale wszystko po kolei i swoim czasie:)

 

Pozdrawiam Was ciepło!

I byle do piątku...:)








18 komentarzy:

  1. Bardzo ładny przedpokój i szafy. Z pozdrowieniami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne te szafy! Podasz namiary na stolarza? Też własnie kupiłam mieszkanie i stopniowo będę je urządzać po swojemu :-) Patrzę na plan mieszkania, które wrzuciłaś w listopadzie i nijak nie mogę rozkminić, jak wy te szafy umiejscowiliście :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie! Elegancko!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo przytulnie i elegancko zarazem. A konsolka jest super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Asiu jestem zachwycona :) m.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny przedpokój - jasny, przestronny :) Widać też, że stał się ulubionym pomieszczeniem psiaka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Asiu fantastyczne te szafy!! Także uśmiecham się o namiary na stolarza. Pozdrawiam Ania z Home Sweet Home

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie zaprojektowany przedpokój. Z wielkim smakiem i gustem. Ślicznie zrobione zdjęcia, aż miło się ogląda i zwiedza (podziwiając) Twoje mieszkanie i balkon.
    Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pokój zdecydowanie został oswojony :) Bardzo ładny efekt końcowy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przedpokój to bardzo ważne miejsce w domu. Musi wyglądać ładnie

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawa jestem jak głębokie wizualnie są te zabudowane szafy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ile pieniędzy poszło na aranżację tego przedpokoju? tak z ciekawości? ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podobają mi się dywany w tym stylu! Oczywiście czworonożny przyjaciel też świetnie się komponuje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się ta przestrzeń

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo stylowo prezentuje się ten przedpokój.

    OdpowiedzUsuń