wtorek, 22 sierpnia 2023

Drobne zmiany w łazience

 


Dzień dobry, witajcie!

Dawno nie było łazienkowego posta:) 

Jakiś czas temu zdecydowałam się wprowadzić tam czarne elementy i odświeżyłam kolor drewnianej półki.

Rok temu pokazywałam Wam TUTAJ metamorfozę tej drewnianej półki, którą wtedy przemalowałam na miętowo. Miętowy kolor przeszedł do historii, półka stała się błękitna, a białe wieszaczki czarne;) 

Wersja pierwotna                                 Wersja miętowa

Czarne dodatki są symboliczne;), głównie w postaci ram na ścianie, które łatwo można zmienić, gdy się opatrzą.

Postanowiłam też jako dekorację wykorzystać metalową rybę, która ponad rok przeleżała w szafie, i o której zapomniałam:)



Myślę jeszcze o wymianie oświetlenia nad lustrem. Te 3 reflektorki, które mamy nie sprawdzają się, bo świecą w dół, prosto w oczy. Muszę poszukać lampy, która będzie świecić w górę, albo w dół, ale pod takim kątem, żeby nie oślepiała. Może zdecyduję się nawet na jakąś czarną...;))

*****

Trzymajcie się ciepło, pozdrawiam!

Asia


 




9 komentarzy:

  1. Piękna łazienka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Asiu Twoje pomysły jak zawsze są świetne. Każda wersja póki jest coraz lepsza ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna łazienka ❤️

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny dom , zawsze oglądam z zachwytem ! Tylko pozwalam sobie powiedzieć i proszę mi wybaczyć , ale moim zdaniem , czarne elementy są zbyt '' brutalne'' i zaburzają Pani piekny styl . Wiem ,że przełamywanie itd ale ... Moge sie oczywiście mylić . Serdecznie pozdrawiam Pani Asiu !

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna łazienka Asiu, ostatnia metamorfoza najlepsza. Bardzo podoba mi się pojemnik ceramiczny kształtem trochę przypominający wannę. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne wnętrze, a takie małe zmiany czasami wywołują prawdziwy, wielki efekt! Super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Niby małe zmiany, a jak dużo wprowadziły do tego wnętrza. Moim zdaniem wygląda znacznie lepiej. Bardzo podoba mi się ta ryba na ścianie. Jak to jest przymocowane?

    OdpowiedzUsuń
  8. Prezentuje się zjawiskowo

    OdpowiedzUsuń