wtorek, 1 sierpnia 2023

Skorupy

 

Witajcie Dziewczyny!

Dzisiaj chciałam Wam pokazać moje wakacyjne zdobycze.

Byliśmy przez tydzień w Kołobrzegu u mojej mamy i udało mi się odwiedzić nasz lokalny rynek i słynną hurtownię Mirpol z duperelami:)

Z hurtowni wyszłam jedynie z dwoma poniższymi świecznikami, które skusiły mnie tym niebieskim kwiatowym wzorem. Mam sporo ceramiki w odcieniach niebieskości, bardzo ją lubię, dlatego jak coś mi wpadnie w oko, trudno mi się powstrzymać;)

 

Na rynek wybrałam się z nadzieją, że znajdę jakąś porcelanę ze słomkowym wzorem, ale akurat nic takiego nie było. Na starociach wypatrzyłam jedynie taki dzbanek i talerz po 5 zł/sztukę oraz szklany świecznik za całe 10 PLN:)


 
Trwa ciągle jeszcze sezon na mieczyki, też bardzo je lubię. Kupiłam wczoraj pod blokiem 10 sztuk;)



 

A na koniec migawki znad Bałtyku:) 

Na ostatnim zdjęciu z moją córką na gdyńskiej plaży:)

Trzymajcie się ciepło!

Pozdrawiam

Asia





8 komentarzy:

  1. Jaka śliczna i dziewczęca jest Weronika :))
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie panie śliczne ! maria

    OdpowiedzUsuń
  3. To je krásné nádobí!
    A jak ti dcerka vyrostla a je čím dál hezčí.
    Jiřina z N.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeju, jak pięknie córa wyrosła. Urocza dziewczyna. Zdobycze świetne, uwielbiam taką ceramikę. Bardzo pasuje do Twojego stylu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdobycze, a Panie jeszcze piękniejsze. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Od wielu lat jestem obserwatorką Pani bloga, czerpię z niego inspiracje i optymizm, wszystko jest piękne. Chce się być ! Pozdrawiam, Teresa:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo interesujący wpis

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się wszystko podoba

    OdpowiedzUsuń