niedziela, 27 sierpnia 2023

Salon w błękitach

Cześć!

Pisałam już wielokrotnie, że lubię błękit we wnętrzach:)

Biel, beż, mięta, kremowy - lubię, ale zawsze ostatecznie wracam do błękitów. Błękitny w połączeniu z białym daje poczucie świeżości i czystości, to takie klasyczne, skandynawskie, lekkie i przyjemnie dla oka zestawienie. I pasują do niego różne dodatki, i w drewnie, i w czerni, czy chromowane.

Ostatnio przemalowałam błękitną akrylową farbą zielony szklany wazon. Zdecydowanie lepiej pasuje do naszego M, chociaż zielony też był ciekawy, ale używałam go o wiele rzadziej.

 

 
Przy okazji przemalowałam dwa czarne świeczniki, też tą samą farbą;)

Bawełniane zasłony też w odcieniach błękitu - tutaj połączyłam tak naprawdę trzy różne rodzaje ikeowskich zasłon, od białych po ciemniejszy błękit








A to ujęcie w wejściu do salonu:) 

Chyba nie pokazywałam Wam jeszcze salonu z tej perspektywy;)

Ułożyłam znowu poprzedni, większy dywan, który wrócił z prania. Mniej więcej raz w roku oddaję nasze dywany do pralni, która zabiera je z mieszkania i po ok. tygodniu przywozi z powrotem czyściutkie i pachnące;) Niestety przy naszym cocker spanielu to konieczność, dywany się brudzą, i to mocno, a jestem zdania, że takie pranie w domu na sucho nic nie daje.

 



Po pędzel trafiła też mała szafka;) Pierwotnie biała z drewnianym blatem, potem błękitna, teraz czarna. Nie mówię, że to jej ostatnia wersja kolorystyczna;)

Co sądzicie o tej wersji?;)
 
****
Pozdrawiam
Asia

 







25 komentarzy:

  1. Dobry wieczor, dla mnie nowe w Waszym M "kleksy" czarnego fajnie odświeżają, nadaja wyrazistości, bardzo fajna nowość!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pieknie😍😍😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  3. Asiu,jak zawsze BOSKO u Ciebie😍

    OdpowiedzUsuń
  4. Cuuuudnie 💙💙💙💙💙

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądają te ciemne plamy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czarne akcenty są świetne, czarna szafeczka jest przepiękna!!:)))), Akcenty beżu na tle błękitów przepięknie wyglądają. I krople czerni dla smaku. Bardzo klimatycznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie! Chciałam dodać właśnie te czarne akcenty jako urozmaicenie, chociaż wiadomo, że za czarnym nie przepadam, ale jako akcent jest ok;)

      Usuń
  7. Powtórzę się, ale dla mnie jak zwykle pięknie, klimatycznie,a pomysł z połączeniem 3 kolorów zasłon świetny i daje super efekt !!!! Pozdrawiam serdecznie Bogda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Rzeczywiście takie połączenie kilku odcieni zasłon daje ciekawy efekt, nie ejst nudno;) Pozdrawiam!

      Usuń
  8. Na upalne dni znakomity wystrój!..A potem z pewnością użyjesz ciepłych kolorów..Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno! Błękit i biel rzeczywiście są dość zimne, ale na te temperatury idealne;)

      Usuń
  9. Bardzo lubię oglądać Pani wnętrza 🖤🩵

    OdpowiedzUsuń
  10. Sama również lubię we wnętrzach błękity. Dodają pomieszczeniu świeżości jak również stanowią ładne tło dla innych kolorów.

    Będę w przyszłych miesiącach przeprowadzała niewielki remont sypialni i postaram się wprowadzić do niej więcej błękitu oraz bieli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Na pewno sypialnia będzie pięknie wyglądała po remoncie;) Powodzenia!

      Usuń
  11. Błękit to bardzo fajny wybór.

    OdpowiedzUsuń
  12. Te zasłony dodają niesamowitego charakteru temu wnętrzu. Szukam aktualnie podobnych, ale zielonych. Szkoda, że wszędzie są takie drogie. Moim zdaniem 200 zł to trochę przesada.

    OdpowiedzUsuń
  13. To połączenie kolorystyczne jest wspaniałe.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystko doskonale wygląda

    OdpowiedzUsuń