piątek, 14 marca 2014

Wielkanocne aranżacje z Mojego Mieszkania

Witajcie Kochani! Chciałam Wam najpierw najmocniej podziękować za wszystkie komentarze i maile po publikacji "Mojego Mieszkania". 
D Z I Ę K U J Ę !!! 
Tak jak wspominałam wcześniej, sesja była dla mnie przede wszystkim świetną zabawą i przyjemnością, a okładki się nie spodziewałam, więc tym bardziej traktuję to jak duże wyróżnienie ze strony redakcji MM. 
Celem było pokazanie aranżacji wielkanocnego stołu z wykorzystaniem naczyń w różnym stylu i kolorystyce. Ponieważ partnerem sesji była Ikea, zmiksowałyśmy ze stylistką naczynia tam dostępne z innymi moimi skorupami i dodatkami, które gromadzę od lat - np. filiżanki i dzbanki Villeroy Boch, białą ceramiczną kurę pamiętającą czasy mojego dzieciństwa, wazę do zupy przerobioną na donicę, szklaną paterę do ciasta z rodzinnego domu, czy szklane duże kielichy-świeczniki ze sklepu "wszystko za 5 zł".  Wyszło kolorowo, wesoło, wielkanocnie, a co najważniejsze niebanalnie. Naczynia z Ikei są świetną bazą do takich aranżacji. Wystarczy dodać kilka unikalnych, wyszperanych gdzieś dodatków czy naczyń i mamy piękny świąteczny stół.
Najnowszy numer MM polecam również dlatego, że jest wyjątkowo wiosenny, kolorowy i inspirujący
Miłego oglądania:)

 Wszystkie poniższe zdjęcia:
Marcin Czechowicz,Wydawnictwo Murator
















92 komentarze:

  1. Ja zawsze z utęsknieniem czekam na nowe wydanie tej gazetki. Joasiu jestem zachwycona, zdjęcia w Twoim domu są przepiękne i bardzo mnie zainspirowały. Podoba mi się różowe nakrycie stołu. I mój stół wielkanocny będzie różowy. Pozdrawiam. Kasia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne i bardzo inspirujace. Zagladanie na Twoj blog jest dla mnie jak narkotyk. Pozdrawiam cieplo Iza B.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) Pozdrawiam i zapraszam jak najczęściej!

      Usuń
  3. Przeslicznie!! Gratuluje Joasiu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Prawdziwa wiosna w tych aranżacjach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ZAispirowałaś mnie strasznie, już dzisiaj szukałam tych naczyń na stronie Ikei. Koniecznie musze kupić te szare talerze i te miseczki różowe, które występują u Ciebie też są niebieskie, cudne !!!!
    Piękne aranżacje , te kolory , ten klimat, rewelacyjnie !!!!! gratuluję pięknej sesji i okładki !!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szare talerze są świetne, i fajnie wyglądają z różem właśnie.Pozdrawiam!

      Usuń
  6. Piękne zdjęcia i świetna pamiątka, moje gratulacje!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie przystrojony stół, u mnie ni raz takiego nie było hihi

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Tak, oczywiście, już poprawiam...

      Usuń
    2. Dla Cube home jak poprawiasz to prawidlowo. Villeroy&Boch. Pozdrawiam, Dagmara

      Usuń
  9. Cudne zestawienia.Wszystkie mnie urzekają.
    Raz jeszcze gratuluję i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia, gratuluję !!
    Właśnie dziś sprawdzałam czy już jest gazetka i uśmiechałaś się z okładki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Joasiu wszystko jest przepiękne! Aż mi zapiera dech.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko jest bardzo ładne...gratulacje
    Jana

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie! Zainspirowałaś mnie tym stołem z okładki, przepiękna aranżacja! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Od jakiegoś czasu tutaj zaglądam. Bardzo piękne i przytulne miejsce! Z przyjemnością wracam :) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pieknie :) Mam pytanko gdzie mozna dostać przepiekny wielkanocny wianek ktory wisi na scianie przy żołtej aranżacji ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wianek z farsz.com.pl, ale chyba na razie wstrzymali produkcję. Mają też profil na facebooku: https://www.facebook.com/farsz

      Usuń
  16. Piękne aranżacje! Gazetkę kupiłam dziś z samego rana, tuż przed 6 rano:) Żółta aranżacja to chyba będzie w tym roku mój typ na święta:) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  17. Asiu, gratuluje pieknej sesji. Mam pytanie o Twoj zegar. Skąd on? A z ciekawosci, gdzie wisi u Ciebie na codzien, ze go jakos nie kojarze, a zagladam do Ciebie od dawna:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Do tak pięknie zastawionego stołu aż chce się usiąść i zostać na dłużej ;) cudowności!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajna aranżacja i zdjecia......Gratulacje sesji w MM.....Pozdrawiam pa......

    OdpowiedzUsuń
  20. Gazetkę kupilam:-) czytam, ogladam super wydanie. GRATULUJĘ!

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję jeszcze raz!!! Asiu, jeśli to nie tajemnica zdradz proszę jak wygląda taka sesja? Ile trwa, jak się przygotowujesz, czy za 5 szósta na zegarze to rano? Uchyl rąbka i opowiedz jak to od kuchni działa:-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękne te wszystkie aranżacje, zestawienia, pomysły! niesamowite, ze wiekszosc dekoracji jest bardzo prosta! Pozwole sobie skopiowac kilka pomysłów, mam nadzieję, że to Pani nie przeszkadza? Gratuluję sesji w MM i trzymam kciuki za kolejne sukcesy! Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękne aranżacje, zjeść śniadanie wielkanocne przy takich stołach to prawdziwa przyjemność...

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękne aranżacje! Jak zawsze u Ciebie inspirująco i tak.. ciepło, w przenośni oczywiście :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Raz jeszcze gratuluję !!!! dziś rano przed wyjściem do pracy przewertowałam MM po raz kolejny jestem uzależniona od tego pięknego kolorowego wydania za każdym razem coś nowego wpada w oko. Tyle pozytywnej energii kolorów, fantastycznych ludzi aż chce się żyć !!:):) .Gorące buziale spokojnego weekendu , no i czekamy na kolejną niespodziewankę Marylka

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję udanej sesji w MM:) Edyta

    P.S. Odnośnie poprzedniego komentarza:) ok.nie ma problemu, bo ja akurat to wszystko rozumiem, mam tak samo także " witaj w klubie" :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Wersja turkusowa powaliła mnie,ta z motywem różu również bardzo mi się podoba...NAJSZCZERSZE GRATULACJE,to Twój osobisty sukces zapewne;-)świetnie....samo oczywiście nic się nie zrobiło....pięknie u Ciebie;-)wiernie i systematycznie odwiedzam Twojego bloga.....ostatnio nazbieralam sobie trochę turkusowego szkła min.w pepco;-) do jakiegoś"piątaka"też muszę się udać.POZDRAWIAM SERDECZNIE ASIU!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja miałam mały epizod z MM w miniony sezon.... Po małym remoncie balkonu wysłałam zdjęcia do konkursu Balkon 2013... Zostałam jedynie wyróżniona,ale i tak się cieszyłam niesamowicie:-) w ten sposób też dotarłam na Twojego bloga i się zdziwiłam ;-)chyba miakas ba myśli to samo aranżując swój balkon...odciąć się id "zewnętrza"i wprowadzić odrobine tarasowego klimatu do domu.jak obejrzysz mój -zrozumiesz;-) zupełny zbieg okoliczności.
    S.

    OdpowiedzUsuń
  29. Asiu,już to pisałam ale bardzo bardzo cieszę się,z Twojej sesji!!!Nie na darmo tak wiele z nas odwiedza Cię i dla tak wielu jesteś inspiracją.Dlatego nie dziwię się,że docenili Cie i wydawcy gazety.A przy okazji jak dla mnie najpiękniejsza jest turkusowa wersja zastawy....niesamowita.Pozdrawiam Cię cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  30. Joasiu, gratuluję sesji !!! Aranżacje niesamowite, mi osobiście najbardziej spodobała się zastawa biała w żółtej wersji....cudo :))) Pozdrawiam ciepło :)))

    OdpowiedzUsuń
  31. Kupuję 'Moje mieszkanie', ale nie wiedziałam, że te śliczne aranżacje stołu to Twoje dzieło (!). Tylko wnętrze jakoś tak znajomo momentami wyglądało. :) Gratuluję Ci sesji w MM. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękna sesja, gratuluję :) Pierwsza propozycja, z błękitami - cudna. Kolejne też piękne, pełne kolorów, wesołe.

    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Pięknie gratulacje to musi być fajne uczucie zobaczyć siebie na okładce.Gdy dziś kupiłam gazetkę natychmiast poznałam :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Wielkie gratulacje ! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękne te aranżacje świąteczne u Ciebie, aż chce się Świąt. Gazetka oczywiście kupiona:) Moje gratulacje!!! W wolnej chwili zapraszam do siebie http://murawskaagata2.blogspot.com Pozdrawiam serdecznie:):):)

    OdpowiedzUsuń
  36. Moje gratulacje ! mam tą gazetkę.

    OdpowiedzUsuń
  37. Gratulacje !! Mnie urzekła stylizacja w różu..
    Pozdrawiam
    Iwona

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczne aranżacje:-) Mnie najbardziej urzekła ta różowa:-) Pozdrawiam i oczywiście GRATULUJĘ!

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękne! Nawet nie wiem którą stylizację bym wybrała! Wszystkie mają to "coś"

    OdpowiedzUsuń
  40. Aż się usmiechnęłam,.gdy zobaczylam Cię na okładce! :)) Wiedzialam, że wyczarujesz piękny klimat małym kosztem. Jesteś niesamowita!
    Pozdrawiam Cię wiosennie i gratuluję udanej i inspirującej sesji. :)
    Pa, Ewa

    OdpowiedzUsuń
  41. Ale pięknie! cudowne aranżacje!
    Wielkie gratulacje za publikację to chyba marzenie każdej blogerki :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękne zdjęcia,sesja mnie zainspirowała do działania w moim domku.Mam wrażenie że jesteś tak ciepłą osobą jak ciepłe i przytulne jest twoje mieszkanko.Gratuluje tak udanej sesji zdjęciowej !!!

    OdpowiedzUsuń
  43. Gratuluję!!! Sesja bardzo udana, zdjęcia fantastyczne.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Asiu aranżacje świetne! Pięknie u Ciebie. Mi najbardziej wpadła w oko ta w szarościach i różu. Okładka the best (już pisałam hehe). Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  45. Gratuluje sesji, wyszla bosko!!!
    Pozdrawiam wiosennie :D

    OdpowiedzUsuń
  46. Pani Joanno,jestem pod wrażeniem nie tylko estetycznym,lecz przede wszystkim ciepła domowego ogniska bijącego z tych wielkanocnych aranżacji.Podziwiam Panią za inwencję twórczą,ogrom chęci i motywacji do ciągłych zmian.Należy się Pani zasłużenie okładka,bo prezentuje Pani coś,co wymaga talentu,zaangażowania,ciepła, a nie tylko grubego portfela.Widać Pani serce,pozdrawiam serdecznie,p.s.moja konsola po remoncie jest śliczna.Wszystkiego dobrego .Kora.

    OdpowiedzUsuń
  47. Ogromny talent, piękne aranżacje! Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  48. Gratulacje .
    A tak z przymrozeniem oka -ta biala serweta srednio wyprasowana ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Joasiu... jak wyszla gazetka z Toba i Twoim M...kolezanka napisala do mnie "Asiu Twoja ulubienica jest w tym numerze;)" i juz wiedzialam o kogo chodzi bo fanka Twoich aranzacji jestem wiadomo... fajnie kompletowac takie naczynia obrusiki itp aby potem stworzyc jakas fajna inna aranzacje na stole. Tobie sie juz tego nazbieralo troszke nie? ;) ja sprobuje za jakis czas zaaranzowac śniadanie dla mnie i dla meza i zobaczymy co z tego wyjdzie;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Piękne są wszystkie aranżacje! Choć najbardziej przypadła mi do gustu ta w tonacji turkusowej i ta w bielach. Cudnie!:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  51. piekna sesja:) super!gratuluje;)))

    OdpowiedzUsuń
  52. Pięknie tu jak zawsze - wspaniałe zdjęcia, piękne aranżacje, wszystko ładnie wyeksponowane i dopieszczone. Z przyjemnością tu zaglądam - pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  53. Piękny różowy stół. Już wiem jak będzie wyglądało śniadanie wielkanocne u mnie. Oczywiście nie uda mi się osiągnąć takiego efektu jak u Ciebie, ale jak się uczyć to od najlepszych. Gratuluję sesji, kto jak nie Ty zasługuje na okładkę.
    Pozdrawiam
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
  54. Wspaniałe aranżacje stołu, bardzo inspirujące :)
    Pozdrawiam ciepło,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  55. Piękne aranżacje i chociaż nie przepadam za różem - chyba najbardziej podoba mi się ta w różowych odcieniach właśnie :)) Gratuluję raz jeszcze! :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Wszystkie są świetne :) Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  57. bardzo ładnie Asiu :) najbardziej podoba mi się niebiesko-zielona aranżacja :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Przecudne inspiracje! Wspaniała sesja w MM, bardzo wiosenna, radosna:) Wszystkie odsłony Wielkanocnego stołu są piękne! Mnie najbardziej urzekły turkusy z zielenią - moje kolory! Fantastycznie wypadłyście z Córeczką w roli modelek! Gratulacje! Pozdrawiam ciepło - Kasia

    OdpowiedzUsuń
  59. Witaj
    Swietne stylizacje.
    Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  60. Bajka! Mogę oglądać bez końca:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  61. Już pisałam u Kasi, że baaardzo się cieszę, że zagościłyście na łamach "M jak mieszkanie". :-)
    Pięknie wyszłyście z Weroniką i piękne były Twoje dekoracje. Czuję tylko pewien niedosyt, że Dominisia nie było na sesji...
    Pozdrawiam wiosennie! Ola Sz.

    OdpowiedzUsuń
  62. Piękna, wiosenna i ciepła sesja. Pewnie nie jestem wyjątkiem, ale bardzo lubię propozycję IKEI, podoba mi się tam praktycznie wszytko! :)

    OdpowiedzUsuń
  63. cudowne zdjęcia i aranżacje, cudowna Ty i cudowny Twój dom:) z całego serca gratuluję tej sesji i Mojego Mieszkania, bo w pełni na to zasługujesz:)))

    OdpowiedzUsuń
  64. Cóż napisać, pięknie, jak wszystko u Ciebie:) pozdrawiam serdecznie aga

    OdpowiedzUsuń
  65. Twoje stylizacje pięknie wyglądają na zdjęciach i jednocześnie można je śmiało odwzorować i zjeść ze smakiem :) Kiedy dorwałam Moje Mieszkanie w 5 (!) z kolei kiosku, a uwierz mi - szukałam go w całym mieście - byłam po równi dumna i podekscytowana. Jestem wierną czytelniczką i zobaczyć Twoją twarz i Little White Home w "papierowym wydaniu", to świetne uczucie :) To trochę jak zobaczyć znajomego uśmiechającego się z okładki :)

    Gratuluję Ci z całego serca i gorąco pozdrawiam :)

    Agnieszka


    OdpowiedzUsuń
  66. Wczoraj kupiłam, śliczna ta sesja!

    OdpowiedzUsuń
  67. Ja też już mam ten numer i jestem pod wrażeniem. Śliczne wnętrze i cudna sesja! Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  68. Gratulacje!!!Piękna sesja;)już zakupiony numer i zerkam dwa razy w ciagu dnia,jak nie więcej,extra;)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  69. Chciałabym tak mieszkać jak Pani. W chwili obecnej jestem w trakcie przeprowadzki, znaleźliśmy z mężem mieszkanie dzięki http://dolcanplus.wordpress.com/ . Chciałabym, żeby w przyszłym roku moje święta Wielkanocne wyglądały tak jak u Pani - kolorowo, stylowo i przede wszystkim w wymarzonym domu z rodziną. W tym roku pewnie się jeszcze nie uda, bo mamy masę pracy z dostosowywaniem mieszkania do swoich potrzeb, ale w przyszłym? Kto wie :) Będę tu wpadać po inspiracje:)

    OdpowiedzUsuń
  70. przepiękny wystrój ! bardzo ładnie tutaj u Ciebie :)!

    OdpowiedzUsuń
  71. Zafascynowana Pani dekoracjami nie mogłam się powstrzymać, i stworzyłam swój pastelowy stół Wielkanocny. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Kupiłam i zachwycam się za każdym razem gdy oglądam Twoje inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Gratuluję Joasiu!Fantastyczna sesja!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  74. Pooglądałam sobie jeszcze! Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  75. Gratuluję Joasiu pięknej sesji w MM. Okładka jest fantastyczna, wszystko w moich ulubionych kolorkach.

    OdpowiedzUsuń
  76. Niezwykle ciekawe miejsce oraz super czyta się twoje teksty :) Czekam na dodatkowe i zapraszam do siebie na moją stronke on-line - chyba jeszcze nie raz tutaj wejde poczytać twoje wpisy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  77. Cześć, bardzo dobrze tu na twoim blogu, świetny wpis, bardzo fajnie się go przegląda, zapewne odwiedze twojego bloga także nie raz ponieważ bardzo jest zadowalający w przeciwieństwie do wielu nowych blogów - Pozdrawiam Gosia :)

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM