wtorek, 21 marca 2017

Wprowadź wiosnę do swojego domu





Witajcie Dziewczyny! Dzisiaj zasypię Was zdjęciami, mam także niespodziankę  - rozdawajkę:)

W końcu przyszła, tak długo wyczekiwana, kalendarzowa wiosna...
Co prawda temperatura niekoniecznie wiosenna, ale faktem jest, że mamy dzisiaj pierwszy dzień wiosny:)

Dzisiejszy post przygotowałam przy współpracy z BONAMI - internetową platformą oferującą oryginalne produkty "wnętrzarskie" (i nie tylko) z całego świata.

Muszę przyznać, że zaglądanie na stronę BONAMI uzależnia, bo oprócz kampanii tematycznych, codziennie pojawiają się nowe tzw. składówki dobierane przez stylistów kolorami, markami, stylami, a produkty ze składówek są dostępne od ręki. Samo wyszukiwanie produktów jest proste i intuicyjne, łatwo znaleźć poszukiwaną rzecz.
BONAMI oferuje dużo markowych przedmiotów, również firm które znam, lubię i których produktami zachwycam się od zawsze, jak Green Gate, Laura Ashley, Krasilnikoff.

Kiedy więc kilka tygodni temu padła propozycja stworzenia wiosennego postu z wykorzystaniem produktów BONAMI, od razu miałam w głowie kolorystykę i stylistykę:) Nie mogło zabraknąć moich ulubionych pasteli, błękitu, wzorów w kwiaty.
Takie też produkty wykorzystałam do poniższych stylizacji i muszę przyznać, że z dodatkiem żywych kwiatów, wiosna naprawdę zagościła w naszym domu.

Wybaczcie ilość zdjęć...:)


***
Na początek przesyłka. Dla takiego maniaka dodatków i tekstyliów domowych jak ja, otwieranie pudła z taką zawartością było ogromną przyjemnością. Znacie to uczucie przy otwieraniu kartonu i rozwijaniu folii bąbelkowej?...:) Przebierałam nogami jak dziecko:)



Do stylizacji wybrałam typowo wiosenne tekstylia z oferty BONAMI
Zarówno kolory, jak i wzory, mimo, że bardzo różne, zdecydowanie wprowadzają wiosnę do mieszkania.  Są więc i błękity, i róż, i zieleń/żółć, i kwiaty, i trójkąty, i coś na wzór marokańskiej koniczyny...



 Ponieważ kolekcjonuję poszewki, wybrałam komplet dwóch sztuk w różnych rozmiarach (duża 50x50 cm, mniejsza 30x50 cm). Obie są dwustronne, zapinane na zamek, bawełniane, w żółto-zielonej tonacji, która przełamuje dominujące u mnie błękity i róże.







Od razu wpadł mi też w oko biało-błękitny bieżnik firmy Krasilnikoff.
Są też takie w odcieniu różu, ale to błękit bardziej mi się spodobał.
Bieżnik jest również w 100% bawełniany. To dobra alternatywa dla obrusu, nie zasłania całego stołu, ale jednak dodaje elegancji i przyjemniej po prostu usiąść przy tak nakrytym stole.






  W moje ręce trafiły też nowe skorupy:) Skusiłam się na kultową markę Green Gate i piękne naczynia tej firmy, które bardzo dobrze znacie. Ich stylistyka jest tak uniwersalna, że paski pasują do kwiatów, kratka do gwiazdek, róż do zieleni, a czerwień do błękitu:)











Wiosenny klimat zdecydowanie podkręciły też szare zasłony w róże. Raczej unikam wzorzystych zasłon, bo wydaje mi się, że za bardzo przytłaczają nasz niewielki salon. Trochę obawiałam się tego motywu, jak będzie wyglądał na żywo, czy nie za pstrokato wyjdzie, ale po powieszeniu zasłon okazało się, że pasują idealnie, szare tło jest neutralne, a róże na nim na tyle jasne i delikatne, że całość jest przyjemna dla oka. 
Jako ciekawostka-zasłony mają 180 cm długości, więc sięgają u nas ok. 30 cm poniżej parapetu. Również obawiałam się tej długości, czy nie będzie to dziwnie wyglądało, bo właściwie zawsze wisiały długie, ale przy aktualnym ustawieniu mebli taka długość jest nawet lepsza.






Kolejne tekstylia i kolejne pomieszczenie - piękna różana, dwustronna pościel, która skradła moje serce. W skład zestawu wchodzi poszwa na kołdrę, dwie poszewki na poduszki oraz prześcieradło. Każdy element jest dwustronny. Pościel oczywiście w 100% bawełniana.
No bajka...;)













 Jestem przygotowana również na otwarcie sezonu działkowego:) 
W tym cudnym białym termosie Green Gate w kwiaty w kolorze indygo będę parzyć kawę lub herbatę i popijać ją na działce:)



 
Nie mamy tam prądu, więc nie można korzystać z czajnika elektrycznego, mamy co prawda minikuchenkę na butlę gazową, ale boję się jej używać. 
A taka kawka wypita na hamaku, ach....






 Z oferty BONAMI wypatrzyłam też coś do kuchni. Nie mogło zabraknąć oczywiście tekstyliów kuchennych w postaci ściereczki i fartucha. Bardzo lubię, jak w kuchni wiszą zawsze czyste ścierki, dlatego też swoje wymieniam na nowe właściwie co kilka dni. To takie moje natręctwo...:) Czysta, wyprasowana, pachnąca świeżością ścierka jest też ozdobą kuchni.
No i fartuchy...,  też lubię...:)










 ***
Mam nadzieję, że dotrwaliście do końca:)
Jak wspomniałam na początku, wiosenny post powstał we współpracy z BONAMI.
Zapraszam Was serdecznie nastronę BONAMI, gdzie znajdziecie jeszcze kilka dodatkowych moich propozycji z oferty w wiosennym klimacie.


A na koniec przygotowałam dla Was niespodziankę:) 
Mam dla Was 2 piękne kubki Krasilnikoff.

Zapraszam więc na zapisy w komentarzach pod postem, spośród których wylosuję jedną osobę, do której pojadą te cacka:)

Termin - do 31 marca.

Pozdrawiam Was ciepło i dzięki za wytrwałość;))



127 komentarzy:

  1. Chętnie przyłączam się do zabawy.Śliczne pastelowe dodatki są bohaterami dzisiejszego wpisu.Pozdrawiam.a.pietrasinska@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Ustawiam się w kolejce po kubeczki :) Paczka wyglada imponująco, a zawartość jest fantastyczna. Śliczne rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem zakochana w takiej stylistyce. Jest taka kobieca i delikatna. Ahhh. Zgłaszam się do konkursu oczywiście :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne, pastelove kolorki. Wszystko jest takie śliczne! Wspaniale jest otwierać pakę z taką zawartością;) Kubeczki są cudne, bardzo mi się podobają;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kubki :) wkrótce wybieram się na parapetówkę do przyjaciółki, myślę, że bardzo by się z takich kubeczków ucieszyła!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kubków nigdy dość,a te pastelowe kolory uczta dla oczu.Ustawiam się w kolejce.
    Pozdrawiam magda264@poczta.onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne łupy :) aż serce rośnie i wiosna wokół, choćby na dworze deszcz i szare, bure chmury jak dziś….
    Chętnie przyłączam się do zabawy.
    niulkoska@op.pl
    Pozdrawiam, M.

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne kubeczki. Widać u Pani wiosnę,aż się ciepło robi na serduchu.
    Ustawiam się w kolejce.
    madziarybka1@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ pięknie... Cudne aranżacje i zdjęcia... Obejrzałam kilka razy....

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale pięknie!! Super post Asiu ;)
    Kubków ci u mnie dostatek, ale i te dwa chętnie przygarne 😁
    Pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie piękne cuda☺ ja też zgłaszam się do konkursu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ustawiam się w kolejce, z nadzieją, że może tym razem się uda..
    Pozdrawiam wiosennie!
    Ela
    Elizabeth4488@interia.pl
    PS.Zapraszam do siebie na IG @elizabeths_eyes

    OdpowiedzUsuń
  13. ustawiam się w kolejce. Wiosenne pozdrowienia ze słonecznego Rzeszowa
    Paulina T.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ się naoglądałam wiosny w Twoim gniazdku - cudownie, uwielbiam te pastelowe klimaty. Chyba musze wziąć niebawem w obroty moją kuchenna półkę. Czas zaprowadzić na niej kolorowy chaos :)
    Dziękuję za garść inspiracji i pozdrawiam cieplutko!

    Magda z Krainy Szczęśliwości

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam. Mam slabosc do produktow marki Green gate I Krasilnokoff.Pieknie sie prezentuja w Pani domu.Ustawiam sie do kolejki.Pozdrawiam.Izabella (Izabellak@vp.pl)

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne aranżacje, pastelowa zastawa jest cudowna.
    Asiu i wszędzie masz kwiaty,po prostu cudownie.
    chetnie zgarnę kubeczki.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Chętnie przyłączam się.
    Z pozdrowieniami
    Monika Kurnicka

    OdpowiedzUsuń
  18. Kubki prześliczne szkoda byłoby nie spróbować i nie dać sobie okazji na ich zgarnięcie ;).

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też przyłącze się do zabawy😄Cudne dodatki,wystarczy kilka zmian a dom wygląda na odświeżony, pozdrawiam Ania annakobylczak@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też przyłącze się do zabawy😄Cudne dodatki,wystarczy kilka zmian a dom wygląda na odświeżony, pozdrawiam Ania annakobylczak@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Miło byłoby wylosować te cacuszka ale innym też życzę powodzenia w losowaniu. Pozdrawiam.
    apepol@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Próbuję szczęścia w losowaniu, chętna :-) Szkoda, że akurat pierwszego kwietnia jadę na wesele. Wspomniany w poprzednim poście sklep muszę koniecznie odwiedzić. Zwłaszcza dla toskańskich elementów w dekoracjach. Pozdrowienia :-) i pędzę raz jeszcze popodziwiać Twoje zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  24. Rzadko biorę udział w losowaniach z tej prostej przyczyny, że nie mam szczęścia w grach no ale jak to ktoś powiedział, kto nie gra ten nie wygrywa. ;-) Zatem sprobuję szczęścia. Kubeczki są przeurocze. :-)
    Oglądając te wszystkie piękne przedmioty u Ciebie poczułam wiosnę chociaż u mnie za oknem deszcz i raczej zimno ale już niedługo, mam nadzieję. :-)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Szanse pewnie będą małe, ale z okazji pierwszego dnia WIOSNY niw odmówię sobie przyjemności dołączenia do tej kolejki!

    OdpowiedzUsuń
  26. Błękitny zestaw: termos i filiżanka cudowne !

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystko co piękne, jest cudownym prezentem. Niebieski kubeczek jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  28. piekne i wiosenne rzeczy nam tu pokazałaś :) aż się miło i cieplej zrobiło
    z miłą chęcią bym popijała z takich kubeczków ukochaną herbatkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Chcę i ja te śliczności 😍 Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja tez sprobuje szczescia.
    Pozdrawiam Agata

    OdpowiedzUsuń
  31. Same wspaniałości w dzisiejszym poście, jak zawsze :)
    Z przyjemnością dołączam do zabawy.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Dorota Adamska

    OdpowiedzUsuń
  32. Też "cierpię" na tę samą przypadłość ;) zbieram poszwy na poduszki :) nie jestem w stanie oprzeć się ładnym nawleczkom ( ta w ptaszyny jest śliczna) Piękne wnętrza, piękne tkaniny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Asiu Cudnie Cudnie i jeszcze raz Cudnie. Dodałaś mi energii dzisiejszym postem . Spróbuję szczęścia i ustawię się w kolejce po te cudeńka. Pozdrawiam serdecznie Aga

    OdpowiedzUsuń
  34. Witaj oglądać twoje posty Asiu to sama przyjemność.Wiec nie skłamie jak powiem że im dluższe tym lepsze :) jestem przeszcześliwa ogladajac tak piekne przedmioty aż w sercu wiosna zawitała. Pozdrawiam Joanna joasiasam2wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Pozdrowienia dla maszyny losującej ;-)
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  36. U Ciebie zawsze jest tak delikatnie i pięknie, chciało by się zostać jak najdłużej!
    Przyłączę się z przyjemnością do zabawy: ciechanka858@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Kubeczki cudne, ale nie one są głównym powodem posta.
    Jestem zachwycona tymi wiosennymi klimatami!!! Sielsko, anielsko. Bardzo uspokajająco zadziałały na mnie te zdjęcia. Jedno z piękniejszych mieszkań jakie widziałam.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  38. Asiu- tworzysz i kreujesz,
    pięknem zarażasz, optymizmem czarujesz.
    Chętnie z takiego kubka napiję się kawy,
    dlatego włączam się do Twojej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  39. piękne zdjęcia, uwielbiam tekstylia i "skorupy" zwłaszcza pastelowe jestem więc zachwycona Twoją wiosną, ale zdecydowanie najbardziej podoba mi się skromna miska w której umieściłaś cytryny, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. O rany, jak zawsze piękne aranżacje, wspaniały klimat i ciepło domowego zacisza! Urocze dodatki do domu zamówiłaś, idę do nich zajrzeć. ;)
    I ustawiam się do losowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Moim marzeniem jest mieć tak piękne wnętrze jak Twoje!!! Zawsze z gracją, szykiem, wyczuciem! PIĘKNIE, PIĘKNIE I JESZCZE RAZ PIĘKNIE...�������� Agnieszka (fanka bloga my Little white home ������)

    OdpowiedzUsuń
  42. Cudowne rzeczy. Uwielbiam takie klimaty. Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  43. Biorę udział i mam nadzieje wygrać te cudenka😍

    OdpowiedzUsuń
  44. Czy tym razem mi się poszczęści?

    A może Pani Wiosna mi pomoze?

    Czekam z niecierpliwością na wyniki i
    serdecznie pozdrawiam
    Agata

    OdpowiedzUsuń
  45. Ale wiosennie jak pięknie 😀
    Zgłaszam się do zabawy
    Pozdrawiam
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  46. Chętnych sporo,ale spróbuję. Pościel mnie urzekla.

    OdpowiedzUsuń
  47. Delikatne i takie kobiece... Kojarzą mi się z wiosenną aurą...

    OdpowiedzUsuń
  48. Wszystko wygląda pięknie, cudne dodatki. Prawdziwa wiosna w Pani domu. W pościeli i zasłonkach się zakochałam. Piękny ten Pani mały biały domek. Oczywiście przyłączam się do zabawy i chętnie przygarnę kubeczki. Pozdrawiam Ania.

    OdpowiedzUsuń
  49. Wow, jak pięknie, dech w piersiach zaparło...'zazdraszczam':}Danka z Gdyni

    OdpowiedzUsuń
  50. Przygarnę kubeczki z radością... jeżeli los się do mnie uśmiechnie naturalnie. Dom marzenie, aranżacje bajkowe, podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  51. I ja przyłączam się do zabawy i chętnie zaopiekuje się kubeczkami ;) pozdrawiam serdecznie! Julia :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Aż che się zaśpiewać wiosna wiosna......wiosna ahh to ty...... :)
    pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. Piszę się na spełnienie marzeń. ....Beata. ...betinina @wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  54. I ja przyłączam się do zabawy. Oczywiście już jestem fanką BONAMI!!!

    OdpowiedzUsuń
  55. Rzadko biorę udział w losowaniach :)bo chyba nie mam do nich szczęścia :)ale może tym razem?gdyby jednak się udało zostawiam namiary na swoją osobę hihi.dziękuję,wierna czytelniczka bloga:) ivetb@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  56. W Pani cudownym, magicznym białym domku było tak pięknie, że wydawało się, że już piękniej być nie może. A jednak... :-) Jest cudownie!
    mamanika

    OdpowiedzUsuń
  57. A wiosna przyszła pieszo,już kwiaty za nią spieszą,już trawy przednią rosną. Witaj wiosno - gratuluję wiosennych wyborów ;) pozdrawiam Wiola ;)

    OdpowiedzUsuń
  58. Biorę udział w losowaniu tych piękności... zauważyłam u siebie zależność że na jesień i zimę wyciszam swoje wnętrze kolorystycznie...az do surowej skandynawii...ale kiedy budzi się wiosna kolory same lgną mi do rąk...i na nowo wyjmuję swoje pastele...dlatego bardzo chętnie przygarnę te kubeczki. Pozdrawiam Malwina

    OdpowiedzUsuń
  59. Pěkné fotky, pěkný blog, pěkné pastely... = beautiful blog. Petra :o)

    OdpowiedzUsuń
  60. Witam ! przylaczam sie do zabawy pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Witam serdecznie zaglądam do Pani już bardzo długo i uwielbiam czytać każdy wpis. Podziwiam ogromnie ogarnianie tak cudownego mieszkanka i rodzinki.Dzisiaj odwazylam się napisać bo to właśnie dziś podpisalam pierwszy w życiu akt własności i nareszcie mam swoje 4 ściany :-) a metraż i układ mam podobny więc zakochałam się w Pani blogu jeszcze bardziej myślę że kiedyś też dojdę do takiej perfekcji w moim M pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  62. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  63. Pani Asiu nie liczę na kubki, bo raczej nie mam szczęścia w takich zabawach. Piszę, ponieważ chciałam Pani podziękować. Miałam dzisiaj fatalny dzień, które przecież zdarzają się wszystkim, nawet takim urodzonym optymistkom jak ja. Okropny ból po poważnej operacji kręgosłupa, niemiłe rozmowy z osobami z rodziny, które próbują przelać swoje frustrację na mnie (czasami potwierdza się powiedzenie, że z rodziną wychodzi się najlepiej na zdjęciu)... łzy bezsilności, aż weszłam na Pani blog. A tu taki wspaniały post, jakoś tak zrobiło mi się lżej na sercu. Wnosi Pani nie tylko piękno do wnętrz, ale też radość do naszych serc. Jestem Pani wierną fanką od kilku lat. W zasadzie to dzięki Pani blogowi zupełnie przypadkiem odkrytemu w necie zaczęła się moja przygoda z wnętrzami. Pomyślałam sobie, ta kobieta może robić takie cuda w swoim małym mieszkanku, to co ja nie mogę? ☺ I tak sobie eksperymentuję od kilku lat. Proszę nadal działać i inspirować nas do upiększania naszych mieszkań. Pozdrawiam. madzia.nowicka@interia.pl

    21 marca 2017 23:52

    OdpowiedzUsuń
  64. Joasiu��to prawda...jak Ty to robisz, że wszystko jest takie piękne i radosne u Ciebie A ludzie wchodząc na Twój blog są szczęśliwi i zadowoleni...Ja wiem��bo jesteś cudowną kobietą, matką i żoną.Wspaniałym człowiekiem o pięknym sercu❤...wiem bo miałam to szczęście poznać Ciebie i Twoją cudowną rodzinkę ��A Twoje mieszkanie...jest jeszcze bardziej bajeczne, niż na zdjęciach ��.Dziękuję Ci Joasiu za wszystko co robisz i proszę rób to dalej w tak cudowny sposób...bo dzięki Tobie świat jest piękniejszy i troski mniejsze...Pozdrawiam Was wszystkich bardzo serdecznie i gorąco...El@
    ps.Wera...Masz fajny kalendarzyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  65. Dzień dobry. Z nadzieją przyłączam się do rozdania - fanka Pani bloga, konta na IG oraz fanka Bonami . 😘

    OdpowiedzUsuń
  66. Witam ,ja również ustawiam się w kolejce po tak piękne kubasy.:)lbnwm100@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  67. Witam, następna w kolejce :) wiesia8@gmial.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Zrobię sobie prezent na „40” i się zgłoszę. Jestem pod wrażeniem ogromu włożonej pracy w tego posta... pozdrawiam... KMB

    OdpowiedzUsuń
  69. Witam kubki jak wiosenne marzenie staję w ogonku po te cudne skorupy Daniela Maria

    OdpowiedzUsuń
  70. Przyszłam jeszcze pooglądać. ... Cudnieeeee jest...

    OdpowiedzUsuń
  71. Też kocham takie gadżeciki. Jak ty mieścisz to wszystko? Pytam bo dla mnie to jest największy problem, co oczywiście nie powstrzymuje mnie przed zakupem nowych - hihih. CHętnie przygarnęłabym kubeczki. Najbardziej ten błękitny :-)

    OdpowiedzUsuń
  72. Asiu, piękne te kubki. Zabrałabym na działkę - na działkową kawkę. Mmmmmmmmm marzenie... . Ustawiam się w kolejce.
    Pozdrawiam wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
  73. I ja się zgłaszam po kubeczki:-) piękne wiosenne wnętrza. pozdrawiam Magda

    OdpowiedzUsuń
  74. To jak wszyscy, to i ja zapisuję się do zabawy. Jak zwykle śliczności w Waszym domu. Czekam z niecierpliwością na kolejny post, a ten wcale nie był za długi. Miło sie ogląda wszystkie zdjęcia.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Ula

    OdpowiedzUsuń
  75. DZień dobry:)
    Piękne kubeczki--pysznie by z nich smakowała kawa.
    Piękny blog-wiosenny, toskański, pastelowy.
    KOCHAM TE KLIMATY...
    Inspiruje Pani i dodaje energii do zycia.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Bogusia:))

    OdpowiedzUsuń
  76. Witam, pozdrawiam i przyłączam się do zabawy☺Basia. fedorka@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  77. Uwielbiam tu do Pani zaglądać, piękna ceramika����,piękne tekstylia����, śliczne urządzone mieszkanie ������kubeczki cudowne����przyznam że jeszcze nic nie posiadam z tej ceramiki��pozdrawiam ������

    OdpowiedzUsuń
  78. Witam serdecznie i pozdrawiam wiosennie!
    Wreszcie wiosna!!! Prawie każdego dnia można zauważyć coś nowego na zewnątrz: rozwijające się pączki, kwitnące wiosenne kwiaty i coraz piękniej zieleniejąca się trawa...Każdy kolejny wiosenny deszcz, a po nim cieplejszy dzień, przynosi coś nowego. Uwielbiam tę porę roku!
    Uwielbiam też wiosnę w Twoim wydaniu (choć nie tylko wiosnę). Jest taka kolorowa.
    Ładnie prezentują się te zasłony.
    Co do Twoich zdjęć - nigdy nie jest ich za dużo. My Twoi czytelnicy uwielbiamy Twoje zdjęcia. Możesz dawać ich więcej.
    Ja też przyłączam się do zabawy.
    Pozdrawiam.
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  79. Ileż tu cudnych rzeczy i dekoracji.
    Piękna ta wiosna, która się do Ciebie wprowadziła.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  80. Jak zwykle pięknie i inspirująco, dołączam do losowania i liczę na szczęście pozdrawiam dorotaswierczek@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  81. Pięknie Joasiu u Was, jak zawsze :) Również uwielbiam niebieski i różowy kolor, w jasnych odcieniach. Nastrajają optymistycznie i jakoś tak mnie wyciszają wewnętrznie :) Kubeczki śliczne, może dopisze mi szczęście, bo jeszcze nigdy nic nie wygrałam :) Początek wiosny to dobry czas, żeby spróbować :) Pozdrawiam Cię serdecznie :) Agnieszka G.

    OdpowiedzUsuń
  82. Ja również uwielbiam pastele. Już nie mogłam się doczekać na tę wiosnę...szkoda tylko, że pogoda jeszcze nie wiosenna, ale śpiew ptaków w moim ogródku rekompensuje wszystko. Pozdrawiam i dopisuję się do kubeczków. Kasia

    OdpowiedzUsuń
  83. dotrwałam z przyjemnością :) pięknie u Ciebie:) aż zaczęłam marzyć o hamaczku.. ach :) jeszcze trochę trzeba będzie poczekać.
    tymczasem chętnie wezmę udział w zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
  84. Śliczne te kubki i cała wiosenna aranżacja stołu:) zgłaszam się po kubasy:)
    pozdrawiam, Magda

    OdpowiedzUsuń
  85. Już zaglądam na stronę Bonami i zgłaszam się do zabawy. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  86. Ps. nie mogłam sę oprzeć i kupiłam taki sam bieżnik:) błękit zagości także w mojej kuchni na wiosnę:)

    OdpowiedzUsuń
  87. Asiu przepiękne są Twoje aranżacje. Masz niezwykły gust idealnie trafiający w moje upodobania!
    Również z wielką przyjemnością ustawiam się w kolejce po te cuda :)
    Pozdrawiam wiosennie!
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  88. Ach, zazdrość mnie zżera :) Tyle dobroci na zdjęciach, może i mnie coś skapnie :) przyłączam się z radością

    OdpowiedzUsuń
  89. Wooooooooooow jak ....... jak ślicznie- przytulnie, wesoło i bardzo klimatycznie. Jesteś niesamowita!
    Oczywiście ustawiam się w kolejkę po kubeczki- może mi się uda te cuda przygarnąć tym razem ;)
    Pozdrawiam wiosennie i czekam na kolejne wpisy i dużo zdjęć.Kasia (mitms@wp.pl)

    OdpowiedzUsuń
  90. Zapisuję się na te cudne kubeczki :) ale u Ciebie pastelowo cudowności :)

    OdpowiedzUsuń
  91. Jak zawsze pięknie. Kubeczki podziwiam na zdjęciach jedynie. Nie mam takiego cudenka a szkoda bo śliczne. Pozdrawiam Anna natasza30@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  92. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  93. Ale ślicznie. Jestem zachwycona pościelą - uwielbiam takie różane ;) Chętnie bym przygarnęła kubeczki, może się uda ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  94. Witam,przepiękne stylizacje,świetny klimat i wiosna czego chcieć więcej?U Asi zawsze na czasie i zawsze stylowo.Uwielbiam. Pościel prześliczna aż się chce zanurkować pod nią.Ściereczki oraz fartuszek urzekają swoją urodą,a stół-bajka po prostu.Uwielbiam Twoje Asiu aranżacje i cały blog.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  95. Kubki piękne, więc co tam, może się uda?????:)
    Zapisuję się i ja.
    Cicha Podczytywaczka
    Agata

    OdpowiedzUsuń
  96. Jest pięknie!prawdziwa wiosna w domu!może sprawi, że za oknem tez zrobi się wiosennie?zapisuję się do konkursu�� agnieszkapich@op.pl Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  97. I ja też chętnie powitam takie cudowności u siebie:)aga0105@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  98. A ja nie,bo nie lubię angielskich napisów na rzeczach codziennego użytku ( a na jednym ,niestety,jest)Zresztą i tak bym nie wygrała,bo nie jakos mi się nie udaje. Ale chciałam napisać,że tekstylia są piękne i może też się skuszę.
    Pozdrawiam
    Tajemnicza

    OdpowiedzUsuń
  99. Prześliczne dodatki. Zgłaszam się i ja po skorupki :)
    Trina

    OdpowiedzUsuń
  100. Ależ jesteś szczęściarą, tyle cudowności na raz:) ...ustawiam się szybko w kolejce .Pozdrawiam! Ela
    ellan-p@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  101. Jejku, jaka jesteś piękna! Masz taką nieprzemijającą urodę wynikającą nie tylko z pięknych rysów twarzy ale też z piękna duszy. Byłabym zaszczycona, gdybym mogła mieć od Ciebie kubki.
    Pozdrawiam. Ola M.
    nurse66@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  102. Kubeczki bardzo ładne, więc oczywiście z przyjemnością przygarnęłabym :) Na Bonami często zaglądam, piękne rzeczy i miło popatrzeć na zdjęcia, choć nigdy jeszcze na nic nie skusiłam się, może kiedyś. Natomiast Twoje rzeczy od Bonami - same cuda :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  103. Ja uwielbiam My little white home ale prosze o zmiane naglowka bo ta czcionka baaardzo razi w oczy przy otwieraniu strony i jest taka ni z gruszki ni z pietruszki. Pozdrawiam Asie, jej rodzinke z Tofim na czele i grono czytelnikow A. Xx

    OdpowiedzUsuń
  104. Ileż tu piękności! Termos, obrus, poszewki, a pościel różana taka romantyczna. Można się rozmarzyć. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie na konkurs po miśki:)

    OdpowiedzUsuń
  105. Może tym razem szczęście wiosenne się do mnie uśmiechnie :)
    Justyna

    OdpowiedzUsuń
  106. I ja chętnie przyłączę się do zabawy.
    A wnętrza z tymi dodatkami - bajeczne...!

    OdpowiedzUsuń
  107. Ja też się ustawię bo od tak pięknych rzeczy trudno oczy oderwać:)

    OdpowiedzUsuń
  108. Witam,

    Jak zawsze mnóstwo zdjęć świetnej jakości:) Pani zamiłowanie do "jasności" i "bieli" jest naprawdę niesamowite. Może to nie jest dobre miejsce na takie prośby ale czekamy z utęsknieniem na zdjęcia po zmroku:) Jest to dobry czas aby "cyknąć" kilka fotek ponieważ dzień jest coraz krótszy. Widzieliśmy że w salonie zastosowane zostały ciekawe lampy. Jesteśmy ciekawi jak Pani biel wygląda gdy jest oświetlona. Zachęcamy gorąco do sesji domku po zmroku!:)

    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  109. Kubeczki śliczne :)
    Ustawiam się w kolejce :)
    Pozdrawiam! beata-turostowska@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  110. Witam
    Z ogromną przyjemnością i nadzieją ustawiam się w kolejce:)
    Pozdrawiam bardzo wiosennie BasiaJ :)

    OdpowiedzUsuń
  111. Ja również dołączam do kolejki :) Wspaniałe wiosenne aranżacje!

    OdpowiedzUsuń
  112. I ja grzecznie ustawiam się w kolejce po piękne kubeczki.
    A stronę z tak pięknymi rzeczami chętnie odwiedzę.
    Pozdrawiam,
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  113. Uff , zdążyłam . Tak późno ustawiam się w kolejce po te czarowne kubeczki , ponieważ jestem w trakcie remontu i tworzenia mojego białego domku ,więc sama Pani rozumie Joasiu ,że doba jest za krótka. Cieszę się ,że mogę Panią wirtualnie odwiedzać i nie ukrywam ,że jest Pani dla mnie inspiracją . U Pani jest tak pięknie ... Przesyłam serdeczności , Joasia ☺ Ps. Już dawno chciałam zapytać ,gdzie kupiła Pani ten piękny stół ? Pozdrawiam ☺

    OdpowiedzUsuń
  114. Dołączam do zabawy�� Piękne jak zawsze aranżacje, śliczne kubeczki, ustawiam się w kolejce po nie. Pozdrawiam Ewa Petrus

    OdpowiedzUsuń
  115. Równie chętnie dołączę do tej zabawy. Kubeczki idealnie będą pasowały do mojej kuchni. :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  116. Też już wprowadziłem do domu wiosnę!

    OdpowiedzUsuń
  117. Wspaniałe dodatki! Chętnie widziałabym takie cuda w swoim domu!

    OdpowiedzUsuń
  118. Od razu czuć klimat wiosny na zdjęciach. Świetna sprawa! :>

    OdpowiedzUsuń
  119. Cudne kubeczki. Kawka pita z tych kubeczków z pewnością będzie smakowała przepysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  120. Przeurocze te kubeczki!!! Wyobrażam sobie właśnie, jak w taki ciepły i słoneczny poranek jak dzisiaj, stoję z tym pięknym kubkiem z kawą na moim malutkim ogródku, patrzę na moje miasto i ludzi, którzy już tak wcześnie rano gdzieś pędzą i cieszę się pięknym porankiem, zanim wpadnę w wir codziennych spraw......

    OdpowiedzUsuń
  121. Z wielką radością i nadzieją ustawiam się w kolejce po te śliczne kubeczki!
    Laura
    a763@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  122. Jakie śliczne! I ta pościel w kwiatki - od razu wiosennie w domu się można poczuć!

    OdpowiedzUsuń
  123. niestety, ale już jesień idzie... moje drogie polecicie jakieś fajne meble drewniane w klimacie jesiennym? Najlepiej do przedpokoju i salonu bo od tego chce zacząć :)

    OdpowiedzUsuń
  124. Kwiaty do tego zadania nadają się idealnie.

    OdpowiedzUsuń