piątek, 16 czerwca 2017

Czerwcowa codzienność



Cześć Dziewczyny! Dzisiaj będzie mało gadania, a więcej zdjęć popstrykanych w tzw. międzyczasie, pomiędzy odkurzaniem, a praniem, czy odrabianiem lekcji z dziećmi, bo akurat światło było ładne, albo pies ustawił się w fotogenicznej pozie....:) 
No taka nasza czerwcowa codzienność...
Na zdjęciach widać trochę więcej nowego dywanu, który wymieniłam już kilka tygodni temu, rezygnując z  włochatego jasnego shaggy, który przegrał z naszym Toffim... Nowy dywan to nabytek z Bonami, jest bardzo duży (2x3 metry) i jak dotąd sprawdza się idealnie i nie straszny mu liniejący cocker spaniel...


























A już za chwileczkę, już za momencik, bo za tydzień zaczynamy urlop, kierunek Chorwacja. 
Plan jest taki, że jedziemy autem, z 2 noclegami na Węgrzech, przy granicy z Austrią, więc po drodze czeka nas zwiedzanie Wiednia. Wczasujemy się najpierw w środkowej Dalmacji, później jedziemy na północ, w okolice Rijeki. 
Noclegi zabukowane, widoki na morze również, ach... :))


Pozdrawiam Was ciepło!

31 komentarzy:

  1. Wnętrza jak zwykle piękne, ciepłe, pełne uroku, a dodatki wysmakowane. Psina przesłodka ;). Dywan bardzo mi się podoba, chętnie u siebie w salonie widziałabym podobny, bo mój shaggy też już się sfatygował. Życzę udanego urlopu, wielu cudownych chwil :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdeczne :) To prawda, pies potrafi zauroczyć i nawet brudzenie dywanu jestem mu w stanie wybaczyć:)A dywany shaggy są miękkie, ale mi przeszkadzało to, ze nigdy nie mogłam dokładnie odkurzyć. Teraz jest o niebo lepiej. Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  2. A można prosić namiary na dywan?Z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo: dywan ze strony Bonami.pl, oferta zmienia się tam niemal codziennie, tego konkretnego modelu teraz chyba już niema, ale warto śledzić stronę, bo można trafić duży porządny dywan za dobrą cenę. Mój kosztował ok. 500 zł, a jest ogromny: https://www.bonami.pl/c/dywany-chodniki?p=10

      Usuń
  3. Oh jak ja się nie mogłam doczekać na kwiaty ogródkowe - ostatnio byłam na polowaniu u mojej mamy :) Przywiozłam piwonie i goździki :)
    Cudownie takie kwiaty sprawdzają się we wnętrzu.
    U Ciebie też widzę podobne zagościły :)
    Od razu jest pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pastelowe piwonie w dzbanku,pelargonie na parapecie ...super dobrane kompozycje.Podziwiam I pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. DZIEKUJE ZA NOWY WPIS!

    jestem Pani fanką,dotyczy to gustu i smaku,jakim obdarowuje Pani swoje mieszkanko.czekam z utęsknieniem na kolejny.pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dywan super. Pięknie jak zawsze;) Życzę udanego urlopu;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie jest u Ciebie :) udanego urlopu, wspaniały kierunek! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzień dobry! przepiękny dzbanek i pudełeczka blaszane. Czy można wiedzieć gdzie zostały zakupione? Przecudne kompozycje, podziwiam systematycznie te aranżacje, pozdrawiam najserdeczniej,anita w.

    OdpowiedzUsuń
  9. moje ulubione kwiaty peonie pięknie wyglądają w tym dzbanuszku, a i lewkonie w tym kamiennym wazonie prezentują się dostojnie. Psina cudna <3 ostatnio widzę że ta rasa wraca do łask bo sporo spanieli widuję na ulicach. Miłego urlopowania

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko cudowne :) Tak delikatnie ,pastelowo :))) A psina przesłodka :) pozdrówka i cudownego urlopu :) Lidka

    OdpowiedzUsuń
  11. Aranżacja jest tak piękna i elegancka, że nigdy nie pomyślałabym, że to wnętrze to tylko 50 m2. Ale pomijając to, wnętrze jest bardzo eleganckie, przytulne. Często biały kolor jest unikany z uwagi na szybkie zabrudzenia. A tu są złamane przesądy Brawo! Ta biel jest właśnie przytulna, cieplutka, elegancka i mam wrażenie , że odpoczywa się w niej niebiańsko. Często zaglądałam tu, ale wreszcie postanowiłam napisać. Tu odpoczywam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczne zdjęcia.
    Widzę, że też lubisz lewkonie.
    Są cudowne.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wpadły mi w oko te dwie ramki na samej gorze gdzie można takie kupić? Mieszkanko jak zwykle zachwycajace.Pozdrawiam Joanna

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo klimatycznie. Kwiaty dopełniają całość.

    OdpowiedzUsuń
  15. przyjemnie u Ciebie, tak jasno i spójnie, wszystko fajnie do siebie pasuje :) ale najbardziej mnie ten Wasz urlop interesuje, opiszesz po powrocie co i jak zrobiliście? w sensie gdzie spaliście, gdzie rezerwowaliście noclegi i takie tam techniczne sprawy

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudne słońce i piękne kwiaty! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepięknie u Ciebie i te kolorki. Uwielbiam:)) Miłego wypoczynku. Moc uścisków przesyłam i serdecznie zapraszam do siebie. Kaśka.

    OdpowiedzUsuń
  18. codziennie zaglądam dwa razy do Pani,bo wtedy mam chwilke na relax...uwielbiam Pani blog,relaxuje się oglądając mieszkanko Pani.jest Pani nierzadko tematem do moich rozmow przy kawie z sąsiadką.zarazilam ją zaglądaniem do Pani...obie urządzamy swoje domy,ale jednak kazda ma swój gust.mnie bardzo przypadl do serca Pani styl..PIĘKNIE

    OdpowiedzUsuń
  19. Udanego wypoczynku, Joasiu!

    OdpowiedzUsuń
  20. Och, Chorwacja! Wspaniałego wypoczynku! Ten kraj jest taki piękny, stale marzę że uda mi się do niego wrócić. Niestety w tym roku ten plan się nie spełni, ale być może w przyszłym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam to ciepło u Ciebie

    OdpowiedzUsuń

  22. Lubię komfort własnego domu! Pies jak nawet więcej!

    OdpowiedzUsuń
  23. Piwonie to coś co kocham w czerwcu najbardziej :) Szkoda że są one tak krótko :( Miłego urlopu, wypoczywajcie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. W takich właśnie kadrach zapisały się moje wspomnienia. Takie czerwcowe, kolorowe, pełne kwiatów. Natura . Piękny blog. Piękne pomysły. Bardzo miło spędzam tu czas. Pozdrawiam. Ola

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo mi się podoba taki rodzaj wypoczynku, trafiłaś w mój klimat. A niebieska zastawa dodała fajnego wakacyjnego uroku. Dużo słoneczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. This is a really good idea that you have going on.
    หนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń

  27. Awesome blog, i always enjoy & read the post you are sharing!
    Thank for your very good article...!
    ลา ลีกา สเปน

    OdpowiedzUsuń