wtorek, 27 czerwca 2017

W wakacyjnym klimacie marine

Cześć dziewczyny! Dziękuję Wam za wszystkie ciepłe komentarze pod poprzednim postem:)
My już na wakacjach!
Wyruszyliśmy w sobotę samochodem, nocowaliśmy na Węgrzech przy samej granicy z Austrią, w niedzielę zwiedzaliśmy Wiedeń, w poniedziałek wyruszyliśmy do Chorwacji i od wczoraj się urlopujemy.
Przejechaliśmy niemal 1500 km, ale było warto - i zobaczyć Wiedeń, zjeść węgierski obiad i przejechać pół Chorwacji:) Jesteśmy w Kasteli, w środkowej Dalmacji, pomiędzy Splitem i Trogirem. Nasza kwatera jest dobrą bazą wypadową i mieliśmy to szczęście, że nasz apartament został właśnie oddany do użytku i wszystko pachnie nówką:) Szczegóły w osobnym poście:)

****
A dzisiaj post wakacyjny, ale wnętrzarsko-ogrodowo-stołowy, przygotowany jeszcze przed wyjazdem:)
Głównym bohaterem zdjęć jest letnia kolekcja Marine, która idealnie wpisuje się w nasz wakacyjny nastrój. Całą serię możecie oczywiście obejrzeć na stronie Piękno w domu, ja wybrałam do działkowej sesji talerze, filiżanki, kubki i miseczki, a uzupełniłam je szklanymi świecznikami i podkładkami na stół.
Kolekcja ma piękne, intensywne i rzeczywiście wakacyjne kolory i wzory. Jak dla mnie jest idealna na letni taras:)
Przed wyjazdem udało mi się w miarę uporządkować wnętrze działkowego domku, przeluźniło się dzięki temu i mogłam zwieźć na działkę więcej naczyń, które się przydają.
Zapraszam na posta, pod koniec zdjęcia chłopaków i Tofiego, którzy wyjątkowo chętnie dali się uwiecznić :)
Pozdrawiam serdecznie!

1. Prezentuje się wszystko pięknie na działce...działaczka widzę, że już wciąga wszystkich;) I pogoda była wyśmienita;)) i panowie też bardzo szczęśliwi:) oraz piesio...życzę Wam cudownych chwil spędzonych razem :)pozdrawiam ciepluchno;*ella@onet.eu

2. No Kochana, masz najprawdziwszą plażę u siebie na działeczce! I ten nadmorski klimat, aż czuć powiew bryzy! :))
    Buziaki
    Ewa

3. Fantastyczne talerzyki. Na działce stworzyłas nadmorski klimat. Miłego urlopu i mnustwa inspiracji wnetrzarskich;) Pozdrawiam

4. Ależ super wesołe fajne chłopaki:))Buzia śmieje się od rana od takich widoków:))

5. Piękna kolorystyka . Bardzo wakacyjna. Morskie klimaty. Super Brygada ! Piękna podróż! Miłych i bardzo wesołych wakacji !

6. Och lato na stole przez cały rok :-)

7. Widoki masz cudne! Ale Ci dobrze, wypoczywaj :) Jak zawsze podobają mi się wszystkie talerzyki jakie prezentujesz, to ta kolekcja wyjątkowo mi się nie podoba ;)

8. Piękne miejsce, życzę udanych wakacji :)

9. Oj prosze podaj namiar na miejsce wakacyjne, co szukam w tych okolicach dobrych noclegów własnie!

10. pięknie!! wspaniałych wakacji..czekam na nowy post!

11. Przepiękny kolorek :)
    Bardzo wakacyjny.
    Pozdrawiam serdecznie.

12. Udanych wakacji życzę :)

13. Albo mój komp zniekształca kolory, albo Twoje chłopaki mają piękne i rzadko spotykane zielone oczy :)

14. Wspaniałe niebieskości! Wszystko wygląda tak magicznie :)

15. idealny wakacyjny klimat ...
    a tymczasem odpoczywajcie z Chorwacji i chłońcie ich klimat, zapach, smaki ...

16. Naprawdę super marynistyczny klimat i to na działce a nie na nadmorskiej plaży.

17. Przepiękne kolory talerzyków i filiżanek, przywodzą na myśl wakacje, do których tak bardzo chciałoby się teraz uciec :)

18. Świetne zdjęcia! P.S. Zazdroszczę urlopu, ja planuję wybrać się tam w przyszłym roku dopiero..

19. świetne fotki! piękne dzieciaki i psiak :) dodatki wakacyjne też genialne :) pozdrowienia - my wakacjujemy za kilka dni :) :)

20. Wakacje nieziemskie! Ah, zazdroszczę bardzo, takie klimaty lubię najbardziej ;)

21. Przepiękna zastawa, idealnie wpasowuje się w morskie klimaty! Fotki idealnie oddają kolory, jestem zachwycona!

22. Teraz po wakacjach i czytając i oglądając te zdjęcia to tęsknie za tym latem. Teraz jesień do następnego lata jeszcze daleeko.

23. Bardzo fajna zastawka na stół, podoba mi się bardzo, ja lubię takie klimatyczne obiady robić w domu ;) Bardzo fajny blog, pozdrawiam.