wtorek, 25 lipca 2017

Wakacyjne klimaty


Witam Was serdecznie! Po niemal miesięcznej przerwie odkurzam mojego bloga:) No cóż, wakacje, urlopy, obowiązki, działka zepchnęły bloga na dalszy plan. 
2 tygodnie naszego urlopu w Chorwacji minęły błyskawicznie i pozostały tylko wspomnienia i zdjęcia:) Warto było spędzić w podróży kilkadziesiąt godzin, chyba wszyscy odpoczęliśmy, a Chorwacja urzeka cudownymi widokami. Na końcu posta wrzucam kilka fotek błękitnego morza i nieba, ach... :)

Ale równie dobrze było wrócić do domu, do swoich kątów, wiecie jak to jest...;) 
Po powrocie, napatrzona na piękne morza i widoki, wprowadziłam klimat marine do naszego salonu. Jak zawsze niezawodny jest granat, biel i pasy...:) Wystarczyło powiesić pasiaste zasłony (tkanina z Ikei) i dodać kilka niebiesko-granatowych poduszek.

Zapraszam!
A w kolejnym poście pokażę Wam zmiany, jakie zaszły na naszej działce....:) 

Pozdrawiam serdecznie!

 



























22 komentarze:

  1. Salon wygląda lekko i świeżo. Cudne to lustro za stołem. Zdjęcia z wakacji mają w sobie tyle radości. I ta głębia kolorów. Widoki niesamowite. Pozdrawiam cieplutko :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten błękit wody, to słońce - tego nigdy nie poczuje się nad naszym Bałtykiem, niech mówią co chcą. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ah jak pięknie.. Domek i widoki zachwycające..

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że wyjazd się udał:) Zdjęcia piękne. Czekam na post działkowy. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Super relacja z wyjazdu :) Urlop udany bo szerokie uśmiechy na twarzy :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś ponadczasowego jest w aranżacji marynistycznej. Lekka zmiana w salonie przyniosła świetny wygląd , z akcentem pełni morskiej bryzy , lata. Wakacje- bardzo ładne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Chorwacja cudowna. Pozazdroszczę wyjazdu, ale dzięki tym pięknym zdjęciom mogłam sobie powspominać dawne chorwackie wakacje. Salon w odsłonie marine wygląda bardzo świeżo i elegancko. Pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pěkné...Pohodové dny přeji:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ u Ciebie ślicznie :)
    Bardzo wakacyjnie na wszystkich zdjęciach.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Aranżacja salonu to w sumie takie przedłużenie wakacji :) Bardzo mi się podoba...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Asiu skąd bieżnik i poszewka w koniczyne?Beata

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne fotki,to prawda Chorwacja jest niezwykla,bylismy 2.razy tam..ach,wspomnienia odzyly.
    Asiu super wygląda salon i te cudne pasiaki na oknach...ostatnio nabyłam materal na zasłonki ale w czarno biale pasy i tak dumam czy córce nastolatce uszyc zaslony czy do salonu...znając zycie pokoik córci zwycięzy...pozdrawiam cieplo Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  13. W domu tak jak lubię biało i przestronnie . Podoba mi się że nie ma firanek - ja mam blok naprzeciwko i nie da rady bez firanek.
    Ps ale widoki :) Ja siedzę od tygodnia w domu chora więc sobie chociaż popatrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale cudownie! I w domu i na wakacjach! Ja się wybieram niedługo do Czarnogóry i mam zamiar objadać się pysznościami, jakie tam serwują. Tylko ciekawe co powie na to moja pani dietetyk z Częstochowy. Myślę, że jednak na wakacjach można sobie pozwolić na więcej, prawda?:)

    OdpowiedzUsuń
  15. zasłony w salonie zrobiły magiczne lato
    Pięknie Niebieskiego nigdy dość !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie jak zawsze, dodatki w kolorze niebieskiego iście letnie.Zdjęcia z Chorwacji cudowne.Z niecierpliwością czekam na kolejny wpis.Pozdrawiam.Stała czytelniczka Marzena

    OdpowiedzUsuń
  17. W Waszym salonie czuć świeżość, lato i wakacje! Uwielbiam połączenie niebieskiego i z bielą, nadal jest czysto, ale jednak radośnie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wakacyjne Klimaty, Siedlce. 1169 likes. Biuro Podróży z mnóstwem pomysłów na klimatyczne wakacje..
    ผลบอล

    OdpowiedzUsuń

  19. Awesome blog, i always enjoy & read the post you are sharing!
    Thank for your very good article...!
    ลา ลีกา สเปน

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne zdjęcia! Jako, że jest już praktycznie bardzo wakacyjnie to chciałabym się znaleźć w tych rejonach zamkniętych w fotografii, aby zobaczyć na własne oczy to, co widzieliście i Wy z rodziną ;) Poza tym widziałam tu coś podobnego jeśli chodzi o kocyki dla dzieci, bo to okrycie, które ma Twój syn w kolorze różowym to wygląda, jakby był kocem, ale pewnie to będzie ręcznik, bo podobieństwo ogromne ;) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  21. mm Wakacje tego mi było trzeba właśnie! Co prawda mam pewne trudności z jelitami, ale od czasu kiedy współpracuje z moją dietetyk już się nie boję latać w takie miejsca bo wiem na co mogę sobie pozwolić

    OdpowiedzUsuń