piątek, 19 kwietnia 2019

Wielkanocny czas



Kochani!
W ferworze świątecznych przygotowań chciałabym już dzisiaj złożyć Wam najserdeczniejsze życzenia spokojnych, radosnych, rodzinnych i ciepłych Świąt Wielkanocnych:)

Pogoda zapowiada się cudowna, spędźcie więc ten czas tak, jak lubicie:)

My już jedną nogą na wyjeździe, tegoroczne święta spędzamy w Ostrołęce u teściów, zatem ominęły mnie przygotowania, zakupy itd... Z dekoracjami wielkanocnymi też nie szalałam w tym roku, ot, jakiś zając lub dwa, stokrotki, gałęzie w wazonie, tyle wystarczy:)

A dwa dni temu dostałam od mojej Czytelniczki Marii piękny zestaw - szydełkowe pisanki i ptaszki. Dla mnie ktoś, kto ma cierpliwość do robienia takich rzeczy jest mistrzem:) Marysiu-dziękuję:)

Uciekam dopinać walizki, jeszcze raz Dziewczyny - spokojnych, rodzinnych i pogodnych Świąt:)













14 komentarzy:

  1. Życzę wiosennej radości i przepysznych słodkości.
    Pozdrawiam serdecznie i świątecznie.
    Anita.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrowych i spokojnych świąt wielkanocnych!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna jasność. Urocze akcenty wiosny i Świąt. Ty wiesz jak to wszystko zaczarować :) dobra życzę i ciepła z okazji nadchodzących dni dla Ciebie Asiu i dla Wszystkich. pozdrawiam asia

    OdpowiedzUsuń
  4. Dear Joanna,
    Bright, cheerful, sweet-ready to meet the Easter.
    The decorations are very nice. In pastel colors ... spring.
    I wish you wonderful Easter and lightening with your loved ones.
    With love, Mia

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też lubię tak delikatnie udekorowane mieszkanko na święta,u mnie tylko trochę bukszpanu w wazoniku,ceramiczny króliczek na parapecie i wianuszek z jajeczek w pastelowych kolorach zawieszony na witrynce hemnes i wystarczy. Życzę ci Asiu wesołych spokojnych świąt,najważniejsze żeby odpocząć od codziennościi i tego właśnie tobie życzę najbardziej. Pozdrawiam z nad morza. Agnieszka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Te szydełkowe dekoracje są niesamowite:-) Przepiękne!
    Radosnego Świętowania:-)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne i lekkie dekoracje! Idealnie wpisują się w klimat tych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uroczo prezentują się dekoracje wykonane na szydełku. Jak słodki lukier na torcie;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne, delikatne dekoracje! :) Już wiem, czym moja żona na przyszły rok się zainspiruje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szał i moc dekoracji! Aż oczy wychodzą na wierzch! Warto było tutaj zajrzeć. Inspiracje podchwycone i zaczerpnięte. Super!:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana gdzie zamawiałas ten plotek, sztachety ma balkon? :) Dziękuję za odpowiedź

    OdpowiedzUsuń
  12. Lovely and happy pictures! Always nice visiting your blog :)
    Have a beautiful sunday...
    Titti

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny wpis. Inspirujesz mnie i moich znajomych chętnie polecam Twój blog

    OdpowiedzUsuń