sobota, 29 października 2011

Łazienka

Witajcie, dzisiaj chciałabym odsłonić fragment naszej łazienki - pomieszczenia w naszym M, którego wcześniej nie pokazywałam z prozaicznego powodu. Mianowicie bardzo ciężko zrobić tam ładne zdjęcia, a że nie jestem zawodowym fotografem ani nie mam profesjonalnego aparatu, lampy, obiektywu i innych potrzebnych rzeczy, to nigdy ze zrobionych tam zdjęć nie byłam zadowolona. 

Na szczęście podczas sesji do "Mojego Mieszkania" łazienka została uwieczniona profesjonalnie przez fotografa - Pana Marcina. Zdjęcia co prawda nie weszły do gazety, ale mogę je teraz pokazać. Sztuk całe dwie:)

Łazienka jest kremowo - pomarańczowa, co jest dowodem na uwielbienie tego koloru przez mnie podczas gdy kupiliśmy mieszkania i je remontowaliśmy ponad 6 lat temu:) Oczywiście miałam wizję zupełnie innych płytek i innej łazienki. Ale jak to bywa w szale i amoku kupowania i decydowania w ostatniej chwili, gdy czas i glazurnik goni, wybrałam zupełnie co innego. 
Chciałam małe kremowe płytki 10x10 cm, coś takiego jak mam w kuchni, z jakimś bardziej ozdobnym dekorem. No ale wyszło jak wyszło. 

Oczywiście teraz łazienkę urządziłabym zupełnie inaczej, wybrałabym inny styl i kolorystkę, bardziej neutralną i ponadczasową. No ale wiadomo, że na błędach człowiek sie uczy, a pierwsze mieszkanie urządza dla wroga...itd... 
Z błędów, jakich bym teraz na pewno uniknęła, to dodanie szafki/szafek na ręczniki, kosmetyki itp. Takiej bardziej podręcznej. Te dwie wnęki pod umywalką są trochę za małe, poza tym jedna skrywa kosz na pranie.
Zastanawiam się, czy drewniane drzwiczki  pomalować na kremowo, takie sosnowe pasują do drzwi, ale chyba jednak kremowe wyglądałyby lepiej.
W łazience nie ma pralki, która stoi w kuchni, jest za to WC, które przenieśliśmy z oddzielnego pomieszczenia i zrobiliśmy tam minigarderobę. 

 Autorem dwóch pierwszych zdjęć jest Marcin Czechowicz (Wyd. Murator).







Pozdrawiam sobotnio:)

29 komentarzy:

  1. bardzo gustowna niepospolite kolory ciepłe dodatki zastanawiam się czy kremowe drzwiczki nie zleją się pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. Łazienka bardzo mi się podoba.Moja jest taka że jedna osoba ledwo się tam mieści.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz śliczne jasne mieszkanko. Pooglądałam sobie wiele zdjęć, naprawdę inspirujące! Zdradź mi, gdzie można dostać taką ładną białą narzutę na kanapę? Potrzebuję dużą (dł. ponad 3 m)i białą. Albo będę zmuszona kupić jakiś biały materiał.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Łazienka bardzo przytulna, klimatu dodają jej gustowne dodatki...

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna, ciepła łazienka. Ja mam żółtą z pomarańczowymi dodatkami i jestem zachwycona tym kolorem. Pomarańczowy jest niesamowicie ciepły i napełnia mnie optymizmem. Drzwiczki pasują do pomarańczowego, choc krem też. Ewka

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest przytulna i nie ma co zalowac.Z moda jest tak,ze szybko mija.Pamietam,jak w latach 90-tych byla moda na wieeelkie plyty na scianach.Takiej decyzji mozna zalowac.Twoja lazienka ma idealne kolory na jesienna handre)).Iwona

    OdpowiedzUsuń
  7. swego czasu miałam dodatki i tapete pomarańczowa w jadalni...dziś uciekam od tego koloru gdzie pieprz rosnie....ale za to masz sliczne dodatki-pozdrawiam:)...a szafke dałabym na kremowo....drzwi zresztą tez-pozdrawiam gorąco:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Joasiu-bardzo sympatycznie i ciepło. Piękne dodatki.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też teraz wiele rzeczy zrobiłabym inaczej w moim domu:) Drzwi szafeczki przemaluj.

    OdpowiedzUsuń
  10. Po przeczytaniu całego wstępu spodziewałam sie pospolitej łazienki, ale oczywiście jest piękna jak całe mieszkanie. Co do drzwiczek to albo przetarłabym je na biało, albo faktycznie sosna. A biały dzbanuszek wprost prześliczny :)Co do pierwszego M, to w swoim mieszkam ponad rok i oczywiście dziś wiele bym zmieniła, więc powoli zmieniam, pozdrawiam i zapraszam do siebe :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zestawienie kolorow rzeczywiście typowe dla mody obowiązujacej kilka lat temu, ale dodatki powoduja, że łazienka jest niebanalna i bardzo przytulna
    M.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie, od razu cieplej jak się wchodzi do takiej łazienki. :) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przytulność i dekoracje sprawiają, że w zasadzie kolor nie jest takim minusem jak myślisz. Pewnie z perspektywy czasu każdy by coś u siebie zmienił, albo zrobił inaczej, ale mi się podoba twoja łazienka. Gorzej będą mieli ci , co teraz ulegli modzie na fiolet - po kilku latach albo i szybciej łazienka do remontu?
    Ja stawiam na klimat, a twojej łazience go nie brak.
    Pozdrawiam niedzielnie, Agnieszka.

    OdpowiedzUsuń
  14. Sosnowe drzwiczki pasuja do dekoru na scianie i dodatkow.Ja nie zmienilabym,pomalowane na kremowo sprawia,ze wnetrze bedzie sztuczne i mdle.Ale to tylko moje zdanie.I.

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne dodatki, które zmieniają łazienkę na bardzo przytulną i ciepła :) a drzwiczki zostawiłabym bez zmian. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Nawet pomarańczowa wygląda fajnie . Grunt to dobrze zrobione zdjecia które oddaja klimat . Zastanawiałam sie dlaczego nie pokazujesz łazienki . A ja bym pomalowała drzwiczki - była by jakaś zmiana . Wierz mi Twoja łazienka pomarańczowa jest o niebo lepsza od tej którą mamy tu w wynajetym mieszkaniu - wąska , czarne kafelki , i białe w czarne kropki - co ja mam z tym zrobić - w Warszawie miałam neutralny krem i mogłam z nim zrobić wszystko - zostały mi turkusowe dodatki i 3 miesiace się zastanawiam jak zakryć obrzydliwe dekory które sa poukładane przypadkowo - jakieś kwiaty .

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy nie lubiłam pomarańczowego, ale Twoja łazienka jest zaskakującą przytulna.
    Drzwiczki-moje pierwsze wrażenie: pomalować. Drugie takie, jak kilka komentarzy powyżej-może wyglądać sztucznie, chyba że tylko pobielisz i będzie widać słoje-wg mnie to chyba najlepsze rozwiązanie.
    Zdradzisz skąd ta owalna tabliczka z wanną? A.S.

    OdpowiedzUsuń
  18. Witaj
    Ja niestety tez mam podobnie jak Ty.
    Swoją łazienke urządzałabym dziś zupełnie inaczej.Bardziej klasycznie i stonowanie. Niestety czekać jeszcze musze parę lat nim ją zmienię, na razie nie jest mi to dane
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. No właśnie sama nie wiem co z tymi drzwiczkami zrobić-tak jak w Waszych komentarzach-jedni radzą malować, inni-zostawić. Chyba je właśnie lekko pobielę, tak jak anonimowa radzi.
    Bursztynowa-narzute kupiłam w ciuchlandzie, kosztowała jakieś 50 zł i ma 220 cm x 220.
    A tabliczka z wanną, to element wieszaka, który kupiłam kiedys do łazienki na ręczniki, ale wieszak okazał się za długi i zostawiłam sama tabliczkę do ozdoby.
    Pozdrawiam was serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna łazienka - bardzo przytulna :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie i przytulnie urządzone mieszkanie :) Bardzo mi się wszystko podoba, a w balkonie się zakochałam ;) Asiu, gdzie kupujesz zasłony do okien? Bo tak oglądam na fotach i nie wiem czy je zakupiłaś czy może uszyłaś.. ;) pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo gustowna łazienka!
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  23. Pralka w łazience to normalna sprawa, ale czy suszarkę do ubrań również w tym miejscu byście trzymali? Chodzi mi o taką suszarkę https://www.oleole.pl/suszarki.bhtml w wersji sprzętu elektrycznego i przyznam się, że myślę nad nią, ale niestety nie wiem, gdzie mam ją trzymać, bo jedyne miejsce byłoby właśnie w łazience.

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo inspirujący wpis. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. No u nas też czeka remont. Mieliśmy zalane mieszkanie. Jak dobrze, że są firmy które sobie radzą z osuszaniem po zalaniach. Odgrzybiają po osuszeniu, nie ma mowy, żeby coś zostało bo i ozonują żeby czasem żadne cząsteczki w powietrzu nie zostały i się potem na ścianie nie osadziły. Pełen profesjonalizm naprawdę. Wiem, że wiele osób samodzielnie próbuje osuszać, ale to nie jest to samo. Musicie koniecznie sobie wszystko sprawdzić. Podobno firma https://www.drypol.pl/ ma usługi warte zainteresowania, więc może skorzystam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Czy zaaranżowaniem wszystkich wnętrz zajmowaliście się samodzielnie od samego początku czy korzystaliście z pomocy jakiś specjalistów? Ja właśnie nie wiem, czy wybrać pomoc architekta czy jednak spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Dużo osób ma bardzo jasne łazienki, w jasnych kolorach, a mnie akurat podobają się jakieś ciemniejsze wersje i kolory.

    OdpowiedzUsuń
  28. Niezwykle oryginalnie prezentuje się ta łazienka.

    OdpowiedzUsuń