niedziela, 16 września 2012

A zwycięzcą jest...

Witam Was Moje Drogie Czytelniczki:)
Wiem, że z pewnością niektóre z Was czekają z niecierpliwością na wyniki zabawy, którą ogłosiłam tutaj na temat tekstyliów z Ikei, więc żeby nie przedłużać ogłaszam, że zwycięzcą została...
....Kasia z bloga Kreatywne życie. 

Wszystkie Wasze wizualizacje i opisy bardzo mi się podobały, zadanie, na pozór proste, nie okazało się w praktyce takie łatwe. Dlatego tym bardziej, jeszcze raz dziękuję za udział wszystkim osobom.

Kasia wystylizowała na żywo kącik w swojej pracowni tkaninami z Ikei, zdjęcia przed i po są świetnym dowodem na to, że tkaniny sprawiają cuda i powaliły mnie po prostu, bo uwielbiam takie zestawienia. Z resztą zobaczcie same - zdjęcia pochodzą z jej bloga:




****
Zagospodarowałam też dzisiaj ścianę przy stole w kuchni, która jest moja udręką. 
Jakoś nie mogę ciągle znaleźć pomysłu na to miejsce, tak żebym w 100% była zadowolona i żeby było praktycznie. Pisałam kiedyś o półce na talerze, ale obawiam się, że w tym miejscu trochę by przeszkadzała. No i to ciągłe mazanie brudnymi dziecięcymi palcami...
Chodzi też za mną nowy kolor kuchennych ścian, jakiś gołębi, szary, błękitno-szary... Może niedługo w jakiejś wolnej chwili uda mi się odmalować. Póki co powiesiłam takie cudo:)






 ****
I na koniec dwa ujęcia chłopaków - złapałam ich dzisiaj z niemal identycznymi minami:)


25 komentarzy:

  1. Okienniczka z wieszaczkami bardzo pomysłowa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczo i delikatnie - uwielbiam się Tutaj pojawiać :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak Ty to zrobiłaś z tymi ujęciami chłopców? Super ekipa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam, to i my tutaj się rozgościmy.

    Fajna metamorfoza, moją uwagę przykuł obrusik w krateczkę, super.

    Pozdrawiam
    Iz

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszyskie tkaniny ze stylizacji Kasi też nabyłam i zdobią moje mieszkanie:D piękna ta kolekcja jest, zakochana jestem w tym, i jak to w Ikei, paski kratka i kwiatki - a wszystko pasuje i nie ma chaosu. Śliczny kącik Kasia wystylizowała:) zdjęcie chłopaków super:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję zwyciężczyni!
    Co do ściany w kuchni teraz wygląda super,ale wpadłam na pewien pomysł,może by tak zawiesić tam kompozycję z różnych ramek,które np.zamiast zdjęć zawierałyby przydatne i ulubione przepisy kuchenne?
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj, masz ciekawe pomysły, śledzę twojego bloga już jakiś czas i podziwiam twoje mieszkanko, twoją energię w dekorowaniu, a przede wszystkim to, że potrafisz sama to wszystko zrobić (bez pomocy faceta). Ja bym sama nigdy się nie wzięła za np. malowanie ścian. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję zwyciężczyni:) Świetna oozdoba ściany !

    OdpowiedzUsuń
  9. zdjęcie wspaniałe :) faceci cudowni :) kuchenka ekstra

    OdpowiedzUsuń
  10. Faktycznie te zmiany z tkaninami świetne :) chłopaki wymiatają :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna zmiana w kuchni ,chłopaki super:))
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  12. genialnie:)
    a chłopcy boscy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje dla Kasi!!! Pięknie u Ciebie, te pastele mnie urzekają!!!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana Asiu, bardzo dziękuję za wyróżnienie :)
    Zaskoczyłaś mnie tym, bo przemiana mojego kącika była wykonana spontanicznie z tkanin, które miałam.
    Bardzo lubię tkaniny z Ikea, są dobrej jakości i można z nich uszyć dosłownie wszystko :)

    Dziewczyny, Wam również dziękuję za gratulacje :)

    Pozdrawiam Was ciepło :))
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny pomysł Joasiu z ozdobą tej ściany w kuchni.
    A ja bym zaproponowała tylko nad stołem przykleić płytki kuchenne takie jak masz nad piecem ,tak aby były tylko na długosć stołu ,a i mogą niesfornie być pop.po za jego granice(ma tak moja koleżanka i powiem Ci ,że fajnie to wygląda,bo też miała taki problem jak ty-ciagle wypaćkana od rąk dzieciściana).Kochana i wtedy w czystości na dłużej zachowasz tą ściankę:),a kolorek widze bez ,kawa z mlekiem:)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny pomysł, super to wygląda. Twoje pomysły zawsze trafne:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam prośbę, proszę zdradzić gdzie dostanę taką półeczkę kuchenną , którą masz nad stołem i te pojemniki na kawę i herbatę, szukam ich już długo a z tej serii znalazłam tylko doniczki w Castoramie

    Mirella

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pojemniczki w różnych kształtach możesz dostać w sieci Piotr i Paweł (jeśli jesteś z Warszawy to na pewno w Blue City), bywają też w tym stylu w Agata Meble. Ja mam podobne i swoje kupowałam na allegro:)

      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Dziękuję :)

      Usuń
  18. Uwielbiam Twoją kreatywność - kiedy Ty to wszystko robisz... :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam takie samo "długie wejście" do kuchni, tak samo ustawiony stolik i też prostokątny :) Swego czasu miejsce nad stolikiem zajmowała tablica korkowa. Może coś podobnego sprawdziłoby się u Ciebie? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje dla zwyciężczyni, zasłużyła :)))
    Twoja kuchnia jest śliczna, a układ prawie identyczny, jak u mnie. Ta nowa dekoracja bardzo ładna. Półki z talerzami też bym się obawiała w tym miejscu. Umazane ściany? nic nowego:)))
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Można na tej ścianie zrobić lamperie, taką w skandynawskim stylu do połowy ściany, zawsze można przetrzeć zabrudzenia po dzieciach, a reszta ściany pomalowana:)

    Ja z tej tkaniny uszyłam obrus i dwie podusie:) urocze są te kwiaty:) pozdrawiam Edyta.

    OdpowiedzUsuń
  22. Asiu świetny wybór zwycięzcy! Kasia w stu procentach zasłużyła na nagrodę!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. A ja skacze po blogach i szukam pomysłu na ścianę a jest taka sama jak u Ciebie tylko krótsza no i zero weny teraz stoi tam drewniany płot a nad półka z sosjerkami ale chcialabym się pozbyc tapety i pomalować ścianę, którą pies zaraz przerobi na czarną.U Ciebie bardzo mi się podoba -jak zawsze,a Kasia zasługuje na 100%.

    OdpowiedzUsuń