czwartek, 20 lutego 2020

Łazienka skandynawsko-angielska;)


Witam Was ciepło!
Dzisiaj pierwsze zdjęcia niemal skończonej naszej nowej łazienki...

Piszę "niemal skończonej", bo brakuje jeszcze pralki, umywalki, baterii i blatu...
Szyba od prysznica jest już zamontowana, ale nie zdążyłam zrobić zdjęć.
Trzeba jeszcze zagruntować i pomalować sufit i ściany, a także zamontować oświetlenie, bo na razie jest dość ciemno i jakieś dziwne cienie są przez to na ścianach...
Trzeba też przykręcić gniazdka...

Ale najgorsze już za nami - płytki położone, zafugowane, prysznic też, ciepła woda w kranie, można się kąpać:)

Niestety przez szlifowanie ścian, w mieszkaniu jest pełno pyłu i kurzu i dopóki ich nie zagruntujemy i pomalujemy, niestety nie pozbędziemy się tego. Ekipa od łazienki i ścian wyszła z mieszkania wczoraj, więc opóźnienie to tylko kilka dni... (mieli skończyć w zeszły piątek). Wczoraj też od razu wszedł do mieszkania cykliniarz i udało mu się ułożyć mozaikę drewnianą w kuchni.

Ale dzisiaj tylko łazienka:)
Jestem bardzo zadowolona z efektu i połączenia szarych cegiełek, białej angielskiej boazerii i terakoty. Jest elegancko, ale na luzie, kolory są neutralne i myślę, że wzór płytek na tyle uniwersalny i ponadczasowy, że szybko się nie znudzi i nie wyjdzie z mody.
Łazienkę sprzątałam już kilka razy i ciągle jest kurz, więc zdjęcia nie do końca jeszcze oddają całego klimatu:)

Dla przypomnienia - wykorzystane płytki, to:
1. szare cegiełki - Metro Salsa Grey Glossy Opoczno
2. białe duże płytki - Boiserie Ape Ceramice Brocart 30x90 cm plus cokoły i listwy z tej serii
3. gres na podłodze, to Classic Oak Warm Grey Opoczno

****
Wiem, że pewnie część z Was czeka na wyniki losowania ściereczek z Tk Maxxa, obiecuję, że postaram się wyłonić zwyciężczynię jak najszybciej:)

Pozdrawiam serdecznie!


















60 komentarzy:

  1. Wow, cudnie. Widzialam na insta. Slicznie bedzie. Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  2. To bude krásný byt! Jiřina z N.

    OdpowiedzUsuń
  3. Efekt powala😍. Kafle- boazeria w połączeniu z podłogą super. Oczu nie mogę oderwać

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest cudnie,Ty mówisz o kilku dniach opóźnienia,a mnie się wydaje,że wszystko co się dzieje w Waszym nowym mieszkaniu,dzieje się po prostu błyskawicznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie u Was, robi się coraz piękniej.:) Bardzo podoba mi się odcień gresu na podłodze. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudnie! Czekamy na więcej nowinek!!! Remont pewnie bardzo kosztowny, ale efekt powala! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Co tu dużo pisać jest Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Już jest pięknie i brytyjsko 😁

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow jak pięknie. Już nie mogę się doczekać jak pokażesz resztę mieszkania. Aga

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna :) a ten zestaw prysznicowy przecudnej urody :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo elegancko i lekko.
    ilka

    OdpowiedzUsuń
  13. Czy ścianka między ubikacją i prysznicem zrobiona jest specjalnie ? Zajmuje sporo miejsca.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie tam nie powala...wybaczcie ale nie wiem czym się zachwycacie...

    OdpowiedzUsuń
  15. Pieknie!!!
    Skromnie ale pieknie! Ponadczasowo
    Gratuluje
    A

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem pod wrażeniem, już teraz wygląda to bardzo stylowo. Gratuluję 😊i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastyczna! Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  18. Czy wystrój Twoich wnętrz (nie mówię o łazience) to nie będzie GŁÓWNIE Ikea ? Szafy Pax itd. ? W poprzednim mieszkaniu miałaś trochę mebli retro, i to mi się podobało ..

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudnie jak zawsze pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Wygląda pięknie! Jesteśmy ciekawi, jak będzie wyglądał efekt końcowy i już nie możemy się na niego doczekać :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Połączenie różnych wzorów i kolorów wygląda super. Bardzo podoba mi się taka odsłona łazienki.

    OdpowiedzUsuń
  22. Styl bardzo skromny, ale tak akurat mają w tamtych regionach. Skandynawia piękne miejsce.

    OdpowiedzUsuń
  23. Jasne kolory w takiej łazience optycznie powiększą przestrzeń. Ponadto super dekoracja.

    OdpowiedzUsuń
  24. Łazienka prezentuje się przepięknie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Super! Nie mogę się doczekać dalszych etapów prac wykończeniowych.

    OdpowiedzUsuń
  26. Wooow!! Boooooskoooo

    OdpowiedzUsuń
  27. świetne te płytki białe duże , mnie remont łazienki czeka ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Super to wygląda. Jestem naprawdę pełna podziwu. Sama jestem na etapie wykańczania wnętrza swojego wymarzonego domu, jednak niestety sama dokładnie nie wiedziałam jak mają wyglądać pomieszczenia. Dlatego w moim przypadku niezbędna była pomoc osób, które zajmują się projektowaniem wnętrz w Warszawie. Jestem jednak bardzo zadowolona, ponieważ projekt przeszedł moje najśmielsze oczekiwania.

    OdpowiedzUsuń
  29. przepięknie zrobione miejsce :) jednak jasne wnętrze zawsze trafia najbardziej w moje gusta :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny i trafiony pomysł na ładną łazienkę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. super wnętrze - bardzo podobają mi się jasne, proste łazienki - elegancko i z klasą :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo fajnie wszystko zrobione, tak stylowo i spokojnie. Widać dokładność. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam nadzieję,że zdrowi jesteście.daj znać.pozdrowienia od nieznajomej z grzybowa.

    OdpowiedzUsuń
  34. Pięknie to wygląda! Uwielbiam taki styl. Ja podczas urządzania łazienki pokłóciłam się z mężem, ponieważ uparłam się na lampy mosiężne czemu on był totalnie przeciwny. Udało mi się jednak postawić na swoim i gdy łazienka została całkowicie ukończona, to mąż przyznał, że jednak dobrze, że nie zmieniłam zdania i zdecydowałam się na takie oświetlenie, ponieważ wygląda cudownie :) Łazienka to ulubione moje miejsce w domu

    OdpowiedzUsuń
  35. łał! kawał dobrej roboty. Łazienka robi niesamowite wrażenie

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękna łazienka uwielbiam takie klimaty

    OdpowiedzUsuń
  37. Łazienka wygląda super. Na pewno reszta mieszkania również

    OdpowiedzUsuń
  38. Podoba mi się pomysł na tą łazienkę. Lubię taki styl. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo fajne płytki. Łatwiej je utrzymać w czystości niż jakieś ciemne, na wysoki połysk. W takim domu na pewno się świetnie mieszka i pracuje.

    OdpowiedzUsuń
  40. Fajnie wykończona łazienka, podobają mi się te szczegóły, które dobrałaś.

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetna łazienka w pięknym stylu

    OdpowiedzUsuń
  42. Łazienka wygląda super i jest fantastyczna! Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  43. Zastosowana paleta kolorystyczna oraz oświetlenie daje wrażenie ciepła i miękości.

    OdpowiedzUsuń
  44. Biały dom, biała łazienka. Niezły pomysł..

    OdpowiedzUsuń
  45. Efekt doprawdy niezwykły. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  46. Faktycznie wygląda to świetnie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Powiem szczerze, że bardzo podoba mi się ten pomysł. Idealne wykończenia i dodatki. Wszystko pasuje jak ulał!

    OdpowiedzUsuń
  48. Witam Panią,
    Pięknie wyglądają te płytki. Ja również planuję użyć podobnych w swojej łazience.
    Bardzo proszę o info jak kafelkarz wykańczał płytki na rogach ściany?
    Czy ścinał wewnętrzną krawędź płytki pod kątem 45st, tak aby dokładne przylegały do siebie?
    Pozdrawiam
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  49. Nie tylko skandynawski styl, ale też klasyczny i trochę prowansalski ;) Dodatki pewnie "zrobią robotę" i określą klimat panujący w tym wnętrzu.

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetna robota! Bardzo podoba mi się taki styl :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Czy można uzyskać informację, gdzie zostały zakupione takie ładne białe dekoracja naścienne?

    OdpowiedzUsuń
  52. Witam serdecznie, bardzo proszę o informację, gdzie kupowała Pani płytki a la boazeria z cokołem i listwami. Planuję od dawna taką, ale ciężko z dostępnością tych płytek. Pani jest z Warszawy, ja mieszkam w Grójcu, może gdzieś "w pobliżu" można kupić. Oczywiście sklepy internetowe też, jak najbardziej, wchodzą w grę. Pozdrawiam i czekam na odpowiedź

    OdpowiedzUsuń
  53. Bardzo ładna łazienka. Moim zdaniem trzeba się sporo natrudzić, aby łazienka była funkcjonalna i wyglądała dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  54. Łazienka wygląda bardzo ładnie, stylowo, nie jest przesadzona. Dobrym wykończeniem mogłoby być wybranie odpowiednich drzwi, a najlepiej przeciwpożarowych, które zapewnią dodatkową ochronę twojego mieszkania :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Faktycznie wygląda to świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Dziś decyduję się na kolor ścian - emocje sięgają zenitu!

    OdpowiedzUsuń