niedziela, 9 lutego 2020

Tapety do nowego M




Witam Was ciepło!
Dzisiaj mniej spamu remontowego, a więcej inspiracji i planów:)

Oprócz bieżących materiałów budowlanych czy wykończeniowych, które dowozimy do mieszkania cały czas, zawsze, w każdym sklepie budowlanym mam oczy szeroko otwarte na te przyjemniejsze elementy wystroju wnętrz:) To oznacza, że jak Paweł idzie na dział elektryczny wybierać kable, to ja idę np. na tapety czy tkaniny i oglądam sobie, patrzę, co jest w ofercie, co może mi się przydać w nowym M...:)

Tak też było z tapetami do pokoju Weroniki i do sypialni. Nie planowałam na razie ich zakupu, wiedziałam tylko "mniej-więcej", że jakieś mają być, ale do końca nie miałam jeszcze wizji, jakie:)

Co do pokoju Weroniki, to wcześniej rozmawiałyśmy o kolorach, dodatkach i o stylu, w jakim ma być jej pokój.
Zrobiłyśmy bardzo roboczą wizualizację z tapetą w piwonie na ciemnym tle na jednej ścianie.
Do tego pozostałe ściany w kolorze brudnego różu i białe meble.

Kiedy w Castoramie zobaczyłam poniższą tapetę, od razu wpadła mi w oko. Szybko wysłałam zdjęcie córce, dostałam akceptację:) i kupiłam tapetę:)

 

Nie jest co prawda pastelowa, ma dość intensywny wzór i ciemne tło, ale myślę, że nie przytłoczy pokoju, bo planuję położyć ją jedynie na tę ściankę, którą dostawiliśmy od strony kuchni, która jest niejako schowana i nie rzuca się w oczy. Będzie tam stało białe łóżko, a tapeta,ma być tłem i ma za zadanie uprzytulnić wnętrze.





Nasz pomysł na pokój niemal 16-latki jest taki :)
Sama jestem ciekawa, jak wyjdzie w rzeczywistości...:)



A to tapeta do sypialni...
Wiem, pewnie dla większości z Was dość kontrowersyjny wzór, niektórzy powiedzą, że babciowy:), niektórzy, że pstrokaty...
A jak dla mnie ten adamaszkowy wzór jest bardzo przytulny, kobiecy i idealny do sypialni.
Uprzedzam pytania o to, co na to mąż - mam wolną rękę i jest mu wszystko jedno☺
Ideał, prawda?☺

 

 

Chciałam uniknąć stylizacji sypialni w tak modnym ostatnio stylu hampton, czy tzw. nowojorskim, marokańskiej koniczyny na ścianie czy dywanie i złotych dodatków;)

Zawsze podobały mi się sypialnie w stylu francuskim, taka lekka elegancja, wzorzysta tapeta czy kryształowy żyrandol, ale w połączeniu z surowymi lnianymi tkaninami czy surową wikliną.
Taki też mam pomysł na naszą sypialnię:)
Będzie tapicerowane łóżko, znowu tak modne ostatnio, ale szukam już od dłuższego czasu czegoś prostego, w neutralnym i nie szarym kolorze, bez kryształków, zdobień, pikowań i okazuje się, że nie tak łatwo takie znaleźć...
Od podłogi do wysokości 110 cm będzie boazeria z białego mdfu, a powyżej ta właśnie tapeta.
Oprócz tego białe klasyczne szafy Pax, proste stoliki nocne, jasne zasłony i żyrandol, kryształowy właśnie ☺
Marzy mi się również lustro takie, jak na wizualizacji, może uda mi się znaleźć chociaż samą ramę w rozsądnej cenie, bo cena takich gotowców powala...

 







A na naszej budowie w końcu doczekałam się płytek w łazience. 
Stan na piątek wieczorem był taki, że ułożone są szare cegiełki pod prysznicem i pod lustrem oraz prawie cała podłoga, która miała schnąć przez weekend. Jest już gładź w pokoju Weroniki i Mikołaja, pozostało tylko lekkie wygładzenie, a w salonie skuty jest niemal cały tynk.
Szef ekipy twierdzi, że do końca następnego tygodnia skończą i łazienkę i ściany oraz zamontują drzwi i futryny, co oznacza, że właściwie najgorsze, najbrudniejsze i najbardziej czasochłonne prace będą skończone i będzie mógł wejść cykliniarz na ok. 5-6 dni. 
A to oznacza, że teoretycznie za ok. 2,5-3 tygodnie moglibyśmy się przeprowadzać...:)
Ach... sama w to nie wierzę, że to już niedługo...:)) 
Trzymajcie kciuki, żeby się udało:)

Pozdrawiam serdecznie!












41 komentarzy:

  1. Piękne tapety! Nie mogę się doczekać efektu końcowego:-)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie:) Ja równiez nie mogę się doczekać ;) Uściski!

      Usuń
  2. Rzeczywiście piękne tapety. Może uda się z terminem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Tapety śliczne �� będzie pięknie �� pozdrawiam i buziaki �� Aga

    OdpowiedzUsuń
  4. Tapety cudo, będzie pięknie, pozdrawiam, wierna czytelniczka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Asiu, postęp prac znaczący, a wizualizacja pokoju Weroniki i Waszej sypialni zachwyca. Tapety wyraziste - z charakterem. Trzymam kciuki za pomyślną realizację planów i za termin, abyście do 3 tygodni byli na swoim nowym M.
    Życzę owocnego i udanego tygodnia.
    Pozdrawiam pięknie.
    Anita

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam, mam pytanie o boazerie o ktorej Pani pisze. Gdzie taką mozna kupić? Ma Pani na oku cos konkretnego? Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Prace idą jak burza, wcale się nie dziwię, że już przebierasz nogami do wprowadzenie się, bo to będzie ta najprzyjemniejsza zdecydowanie część remontu dla Ciebie. Ja tez dojrzewam do tapet, ale te co sobie upatrzyłam na razie pozostają w sferze marzeń i wyboru - nie umiem podjąć decyzji która wybrać - Twoje są piękne i ta do sypialni wręcz idealna- nie wiem czemu masz obiekcje że babciowa, często widzę podobne motywy w domach Skandynawek, a one co jak co ale gust mają :) także tego - żadnych obiekcji nie miej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow ... odważna ta tapeta do pokoju córki, ale piękna. I widzę, że będzie tylko na tej krótkiej ścianie, więc fajnie ożywi i nada charakteru wnętrzu. Super

    OdpowiedzUsuń
  9. tapety piękne, a czy planujesz wymianę kaloryferów? jak masz pomysł na nie?

    OdpowiedzUsuń
  10. Niektórzy krytykują tapety. Ja je uwielbiam. Nadają wnetrzy wyrazu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Te wnętrza są skazane na sukces!;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super, czekam na efekty końcowe, będzie pięknie :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj dzieje się..:)Będzie cudnie..Zazdroszczę Ci zdecydowania w wyborach,ale po wszystkich metamorfozach w poprzednim M jesteś doświadczoną dekoratorką!Ewa

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie jak zwykle. Jestem w szoku jak szybko i zdecydowanie udaje się Pani to wszystko wybrać. Ja niestety nie potrafię podejmować tak szybko decyzji. Nie mogę się doczekać efektu końcowego :) życzę aby remont szybko się zakończył, bo niestety zajmuje to mnóstwo czasu i energii.
    Wierna czytelniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne! Mam pytanie: czy tę wizualizację robiła Pani w jakimś programie, czy po prostu połączyła Pani zdjęcia? Z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam takie długie płytki, to od razu zmienia podłogę i sprawia wrażenie "dostojności". Ale znowu tapet nie lubię, wg mnie to zło konieczne w niektórych przypadkach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super plany na pokoje! Co do wystroju sypialni - doskonale Cię rozumiem, też w duszy grają mi francuskie klimaty, dlatego króluje tam stare francuskie łóżko, lniane zasłony i poduszki. Co prawda u mnie tapeta w stylu Hamptons, ale IMO gra idealnie z całością. Ta wybrana przez Ciebie piękna :) Co do pokoju Weroniki - tapeta bardziej śmiała, ale skoro będzie tylko na małej ściance, nie przytłoczy pomieszczenia, a też jest piękna. Mi się takie kwiaty na ciemnym tle niesamowicie podobają, ale odważyłam się tylko na plakaty w tym stylu ;) Pozdrawiam serdecznie, Magda

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie będzie w pokojach, nie mogę się doczekać dodatków 😆

    OdpowiedzUsuń
  20. Dobra robota, tapety przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  21. Milá Joanno, máš to skvěle vymyšlené a provedení bude jistě dokonalé. Moc se těším na fotografie, až bude dílo hotové. Držím palce, ať jde vše bez problémů.
    věrná návštěvnice Jiřina z N.
    novatrvalkadahlia.blog.cz

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja nie mam cierpliwości do tapetowania, ale chyba muszę się przemóc, bo wzory tapet są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  23. Tapeta ślicza. Nie mogę się doczekać końca remontu, będzie efekt ŁAŁ ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Tapeta z pokoju córki uzmysłowiła mi, że już zupełnie niedługo Luiza ogłosi konkurs Peony Party:)
    Marzena S-cz.

    OdpowiedzUsuń
  25. Już się nie mogę doczekać końcowego efektu! Zapowiada się cudnie, więc czekam z niecierpliwością na zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  26. tapety są bardzo wygodnym rozwiązaniem i naprawdę jeśli dobierze się je do wnętrza to mogą stworzyć super przytulne miejsce - bardzo modne :) podoba mi się szczególnie ta w róże :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękna tapeta w kwiaty. Chyba sama taką kupię do pokoju

    OdpowiedzUsuń
  28. piekna tapeta w kwiaty , coś podobnego chcę u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Tapety w kwiaty wygląda przepięknie. Bardzo mi się spodobała.

    OdpowiedzUsuń
  30. Tapety super… szczególnie podoba mi się ta w kwiaty. Podobną tapetę z kupiłam niedawno w sklepie internetowym https://stylo-dom.pl/. W asortymencie tego sklepu można również kupić dekoracje z drobnymi i dużymi roślinami, zarówno w wersji papierowej, jak i winylowej. Osobom poszukującym ciekawych rozwiązań do nowoczesnych wnętrz sklep proponuje kompozycje kwiatowe w żywych i soczystych barwach, natomiast do wnętrz klasycznych idealne będą np. tapety ścienne w takie kwiaty jak róże czy gerbery.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja również zdecydowałam się na tapetę i nie żałuję. Mam w domu maleńką biblioteczkę - jestem wręcz uzależniona od wyszukiwania w księgarniach tanich książek i mam ich sporo, więc od razu wiedziałam, że muszą mieć swoje miejsce. Zastanawiałam się nad kolorem ścian i będąc w sklepie zauważyłam tapetę srebrną w maleńkie czarne wzory. Zachwyciła mnie i jest na ścianie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Miło poczytać takiego bloga

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ciekawe inspiracje. Obecnie wybór tapet jest naprawdę ogromny.

    OdpowiedzUsuń
  34. Tapety nie tylko ozdabiają, ale i także powodują, że optycznie wnętrze staje się bardziej przytulne. Świetny wybór :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękne tapety to ozdoba każdego wnętrza.

    OdpowiedzUsuń
  36. Znakomity efekt, od samego patrzenie zachciało mi się remontu :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Znakomita robota, jestem pod wrażeniem

    OdpowiedzUsuń