piątek, 14 stycznia 2011

Wiosennie i urodzinowo


Ostatni post był jeszcze świąteczny, a tymczasem od paru dni u nas wiosna - i za oknem i w domu. Na dworzu, pomimo tego, że deszczowo, mrzy i mgła, to czuć takie cieplejsze, trochę wiosenne powietrze. Szkoda tylko, że to dopiero połowa stycznia i pewnie zaraz wróci zima.
Najbardziej lubię taką właśnie wczesną wiosnę: koniec lutego - początek marca, kiedy wiadomo, że to juz ostatki zimy i że każdego dnia będzie tylko coraz lepiej.
W każdym razie czy zima wróci czy nie, to u nas choinka juz na balkonie czeka na wyniesienie, a bombki i stroiki wszelakie zapakowane w kartony w piwnicy.

Kilka dni temu pojawiły sie u nas pod sklepem u tzw. podsklepowo-chodnikowych sprzedawców hiacynty i tulipany. Oczywiście nie mogłam się im oprzeć. I oto jest - sezon wiosenny oficjalnie rozpoczęty. 3 cebulki hiacyntów o nieokreslonym kolorze. Tyle radości za 5, 99 zł:)





Wczoraj też z okazji moich urodzin pojawił się kolejny wiosenny akcent- żółte tulipany.
Wczoraj skończyłam 35 lat:)Jakos nie dociera to do mnie, przecież za 5 lat będę miała 40!
A dopiero co wczoraj studiowałam, mieszkałam w akademiku i chodziłam na imprezy:) Nie wiem kiedy minęło mi ostatnie 10 lat mojego życia, czuje sie jakby to było 10 miesięcy a nie lat.

Na koniec tylko dodam, że po szybkim podsumowaniu zysków i strat, bilans wyszedł na plus:)

Co tu gadać - jestem szczęściarą:) Mam fajnego męża, wydałam na świat trójkę zdrowych dzieciaków, które potrafią dac w kość, ale sa dla mnie najwazniejsze. Zawodowo też jest ok, chociaż ostatnio z wiadomych względów praca zeszła na dalszy plan. No i mam pasję, która sprawia mi ogrom przyjemności i która jest odskocznią w codziennym, nie zawsze tak kolorowym życiu.
Tym optymistycznym akcentem kończę i pozdrawiam wszystkich podczytywaczy:)





5 komentarzy:

  1. Przede wszystkim wszystkiego naj, oby dalej Ci sie w zyciu wiodlo.
    A mnie ostatnio jakos tez naszlo na zolte tulipany ale nie mialam okazji ich jeszcze zakupic.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z okazji Twoich Urodzin i ja składam Ci najserdeczniejsze życzenia! Oby nigdy nie zabrakło Ci w życiu szczęśliwych dni i uśmiechu na twarzy!
    Ściskam cieplutko!
    PS Jesteśmy tym samym rocznikiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. twój blog jest piękny...
    Serdeczne pozdrowienia
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego z okazji Urodzin, a od siebie dodam, że 40 lat to nie koniec świata, wiem bo mam już to za sobą! Apetyt na życie rośnie z wiekiem. Najważniejsze to w zyciu sie nudzić, a Tobie jak widać to nie grozi. Pozdrawiam - Aśkowska

    OdpowiedzUsuń
  5. Asiu, czytam, oglądam i w pełni podziwiam Twój blog i Twój dom piekny pełny ciepła i klimatu. Tak mi się skojarzyło, że ostatnio zrobione przez mnie ozdoby świąteczne świetnie wpasowały by się w Twoje klimaty :-) (które zresztą są również moimi klimatami ulubionymi.) Zapraszam do obejrzenia ich tu:
    http://m-koronka.blogspot.com/2011/03/ozdoby-wielkanocne.html
    Pozdrawiam i dalej idę Cię oglądać :-)

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM