niedziela, 22 lipca 2012

Dodatków kilka do różowych ścian



Dzień dobry Siostry:) Niedzielny poranek, to chwila na takie przyjemności, jak powolna kawka i blogowanie, ech...Pomalowanie ścian w pokoju Wery zmobilizowało mnie w końcu do powieszenia 2 półek, które od niemal roku zalegały pod łóżkiem. I wczoraj nastała ta wiekopomna chwila - mąż w gotowości stawił się z wiertarką, poziomicą i wkrętami:), ja orientacyjnie wskazałam miejsce i po godzinie półki zawisły.
Zdecydowałam się powiesić je ciągiem obok siebie nad łóżkiem i kufrem, żeby wykorzystać tę pustą ścianę. Półki są powieszone na tyle wysoko, że nie przeszkadzają, także spokojnie, nikt głową w nie nie uderzy:)




 Do pastelowych ścian dokupiłam kilka dodatków, na które już dawno miałam chrapkę. Jakiś czas temu odkryłam sklep Kidstown. Zobaczcie same, jakie śliczności mają. Szczególnie w oko wpadły mi walizeczki w paski i groszki. Okazało się, że mają też sklep stacjonarny i to 5 minut od mojego domu, w Wilanowie. Jak weszłam do tego sklepiku, to dostałam ślinotoku na widok pięknych mebelków, dodatków, lampek, poduszek i narzut. Jak w amoku oglądałam wszystko. Zakupiłam oczywiście walizeczki i girlandę. 

Aranżacje nowych dodatków na zdjęciach poniżej.












Pozdrawiam serdecznie i miłej niedzieli:)

67 komentarzy:

  1. Aż chciałoby się cofnąć parę lat wstecz... Jest uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. córcia jak wróci znad morza na pewno będzie zachwycona...
    ja już bym chciała być mała dziewczynką i zamieszkać w tym pokoiku :)
    miłej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ ja kocham taki pastelowy styl :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nowe dodatki są prześliczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Teraz to już wisienka na torcie! Dodatki przeurocze ! To dopiero będzie niespodzianka dla córci!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super są te walizeczki!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Och cały pokój jest przepiękny i absolutnie w moim stylu.Walizki też są moim marzeniem, już je gdzieś dojrzałam.Wygladaja świetnie i pasują jakby były robione właśnie dla ciebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)Walizeczki wypatrzyłam już dawno, ale jakoś nie było okazji do kupna.Tez bardzo mi się podobają;)

      Usuń
  8. girlanda z tymi kolorowymi walizeczkami wygląda przepięknie, a półka idealnie dopełnia całości i sprawia, że wnętrze jest jeszcze bardziej przytulne. i ta biała skrzynia! marzenie:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny pokoik, szczególnie podobają mi się tkaniny ale nowości też urocze. Dzięki za namiary na sklep, właśnie sobie oglądam i jestem zauroczona, szczególnie ręcznikami dla dzieci.
    pozdrowienia serdeczne,

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak tak sobie na to patrzę to dochodzę do wniosku, że jeśli doczekam się córki to będzie miał ciężki los z matką która nie znosi koloru różowego :P
    Pokoik ładny podoba mi się klimat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj Kochana wiele rózowego dla dziewczynek:)dlatego ja postaram sie polączyć ten róż z żóltym i szarym, miętowym:)zobaczymy co wyjdzie:)mga podobaja mi sie te walizeczki!:)

      Usuń
  11. Pięknie to razem wygląda wszystko, aż chciałoby się znowu być dzieckiem i zamieszkać w takim pokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  12. uroczy pokoik, w sam raz na dziewczęce marzenia...:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepięknie
    Pozdrawiam serdecznie.
    Walizeczki są przesłodkie

    OdpowiedzUsuń
  14. Walizki absolutnie przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj sama chciałabym spać w takim pięknym łóżku.

    OdpowiedzUsuń
  16. Walizeczki przyciągają wzrok! Bardzo oryginalny dodatek, chyba nie tylko do pokoju dziecięcego :)
    marta

    OdpowiedzUsuń
  17. Naprawdę uroczo, mimo, iż różowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne mają tam rzeczy naprawdę ;) Bardzo fajne walizeczki. Też by mi się przydała taka półka ;p

    OdpowiedzUsuń
  19. Prześlicznie... a półeczka to przysłowiowa kropka nad i... Cudowny klimat...

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne są te walizeczki. A co słychać w pokoju Twoich chłopaków? Pozdrawiam i zapraszam do mojego lawendowego domku, w którym powoli zaczyna być tak, jak sobie wymarzyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zaproszenie:)U chłopaków po staremu:)

      Usuń
  21. Pokój wygląda jak z bajki!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Urocze walizeczki.A półeczka CUDNIE zaaranżowana!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Walizeczki cudne. Pokoik robi wrażenie. I mimo, że nie przepadam za różowym to pokój w Twojej aranżacji podoba mi się bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetnie urządziłaś ten pokój!!! fajnie, że przełamujesz ten róż innymi pastelami! ale nade wszystko zachwycasz mnie już od jakiegoś czasu tymi elementami typu okiennica, wieko od skrzynki pomalowane na biało i powieszone na ścianie!!!! takie proste a takie efektowne! jesteś genialna po prostu....

    OdpowiedzUsuń
  25. Joasiu, wisienka na torcie te półeczki, wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Asiu cudne te walizeczki , taką różową planowałam kiedyś kupić dla mojej Julaski ale zapodziałam adres internetowego sklepu , świetnie , że go dodałaś :)))) a gdybyś kiedyś zdecydowała się na zmianę girlandki zapraszam do mojej małej szwalni :))))) malaszwalnia.blogspot.com pozdrowionka z Julaskowego pokoju w różowościach :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, śliczności u Ciebie, chyba skusze się na jakąś marynarską girlandę:)Naprawdę cuda masz!

      Usuń
  27. Najpiękniejszy pokój dziewczynki. A na te walizki choruję od dawna, być może właśnie mnie na nie namówiłaś

    OdpowiedzUsuń
  28. Witaj Joanno! Pokoik ODLOT!!!! CUUUUDO!!pozdrawiam ab.

    OdpowiedzUsuń
  29. jesteś wspaniałą mamą serwując swojej córce tak przeliczny pokoik i tyle cudnych bibelotów. niesamowicie pięknie u Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  30. Witam, pokoik wygląda słodko i bardzo "dziewczyńsko" :) Sama chętnie bym w nim zamieszkała :)

    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Półka dopełniła całości :) a o dodatkach już nie wspomnę ;)
    Walizki rewelacyjne - dla dziewczynki w sam raz - na babskie drobiazgi :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Pokoik piękny,te dodatki dopełniły całości i urok w tym pokoiku słodki i aż patrzeć,Wiktoria będzie zachwycona.:)No to czekam kochana na dalsze pomieszczenia z Twojego mieszkanka.Pozdrawiam słonecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Podoba mi się kolorystyka pokoju :) Dodatki są bardzo fajne :)

    Chciałabym cię zaprosić na mojego bloga (kosmetycznie przy kubku gorącej czekolady ) Obserwuję cię już jakiś czas :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Moja coreczka ma w pokoiku identyczne kuferki.:-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Po prostu sweet:) I love it:)
    pozdrawiam
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  36. PIękne, pozowle sobie dac do obserwowanych, panuja tu zdecydowanie moje klimaty

    OdpowiedzUsuń
  37. uwielbiam tu zaglądać, jest tak przytulnie. Zazdroszcze Ci że tak pięknie umiesz wszystko zaaranżować

    OdpowiedzUsuń
  38. Jak zwykle przecudnie, energetycznie i inspirująco :-)) Pozdrawiam serdecznie JSzl
    http://joanna.szlagor.net/

    OdpowiedzUsuń
  39. Asiu, cudnie odmieniłaś pokoik Weroniki. Warto było oddać chłopcom sypialnię. Dzięki temu Twoja córcia ma swój dziewczęcy azyl. Bardzo mi się tu podoba :)))). Czekam z niecierpliwością na zdjęcia z królestwa Mikołaja i Dominika i zapraszam do naszego nowego domku na deccorię :). Mikołaj w piątek ma urodzinki i 2 latka, a w prezencie od nas, a raczej od moich rodziców, którzy zamienili się z nami m, dostał najpiękniejszy prezent - własny pokoik. Ale się ucieszył jak po raz pierwszy tam wszedł. Do końca życia nie zapomnę tej radości. Pozdrawiam Cię bardzo ciepło i zapraszam w moje skromne progi :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Olu, ciesze się, ze U Was tyle zmian, na które czekałaś. Pokoi widziałam już na deccorii:)Świetnie go urządziłaś, wyobrażam sobie twojego synka i jego minę:)Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  40. ten pokoik jest najsłodszym jaki widziałam kiedykolwiek!!!!! Jestem w nim zakochana i śledzę każdą zmianę... walizki, tak zdecydowanie w moim typie, już od dawna poluję na białe do kuchni i sypialni na szpargały by mi się przydały!!!! półki super wyglądają właśnie połączone, jak zwykle pięknie to wymyśliłaś. całusy przesyłam na nowy tydzień!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie Droga Brunoszko:)Długo nie miałam pomysłu na te półki, dlatego odleżały swoje. Ale nie żałuję, taki układ jest fajny i praktyczny. Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  41. Cudny pokoik, walizki rewelacyjne, córeczka pewnie jest w nim zakochana.

    OdpowiedzUsuń
  42. Witaj, czasem zaglądam na Twojego bloga jako czytelniczka nieprowadząca własnego (dlatego piszę jako anonimowy użytkownik) i zasadniczo podoba mi się u Ciebie - bardzo to wszystko piękne i doceniam Twoją pracę włożoną w perfekcyjną stylizację. Rozumiem też, że wszystkie posty oprócz mojego tutaj są w tym samym tonie pochlebne - to blogowy etos - korci mnie jednak, aby wyłamać się z tego chóru pochwalnych głosów. Mam bowiem wątpliwości, czy Twoja córka jest zadowolona, że mieszka w takim nieco sterylnym pokoju. Szczęśliwe dzieci - a na takie Twoje wyglądają - brudzą, paprzą, mażą po ścianach, łażą w butach i generalnie robią bałagan... W Twoich wnętrzach chyba nikt nie ma odwagi wspomnieć o brudzeniu ;) No i czy naprawdę córa też uwielbia pastele i żadnych innych kolorów? Dajesz jej wybór czy zawsze kupujesz jej dekoracje do pokoju sama? Serio mnie to nurtuje. Co mnie jeszcze dziwi, że nie widać u Twojej córki "normalnych" zabawek - raczej stylizowane vintage'owe rękodziełka. Więc - generalnie pięknie-pięknie, ale trochę za bardzo "muzealnie", jak mawia mój mąż. Bo priorytetem jest życie, a nie mieszkanie ;)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkiego dobrego,
    Marysia z Dolnego Śląska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marysiu, dzięki za Twoje przemyślenia, które skłoniły mnie do moich przemyśleń i nawet napisałam o tym posta:)Pozdrawiam:)

      Usuń
    2. Joasiu, cieszę się, że na coś się przydały moje pytania. Dziękuję za odpowiedź - nie sądziłam, że wywołam aż taką dyskusję. Życzę Ci dalszego owocnego rozwijania swoich pasji!
      Pozdrawiam, Marysia z D.Ś.

      Usuń
    3. Ja też nie sądziłam, że wywołam taką dyskusję swoim postem:)
      Ale-nie ma tego złego...:)
      Pozdrawiam ponownie!

      Usuń
  43. Dziewczyny, oczywiście każdej z Was dziękuję również za miłe słowo:)Uwielbiam ten stan dopracowywania dodatków, szczegółów do nowej aranżacji-w tym przypadku do 2 różowych ścian:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Dodatki fantastyczne..pokój dla małej księżniczki...Uwielbiam ten sklep-zakupilam tam multikolorowy dywan i walizeczke w kropeczki:)))

    OdpowiedzUsuń
  45. Asiu, ależ się gorąco zrobiło;-) Mi się podoba wszystko u Ciebie. WIem, jak to jest z dziećmi. Jasna sprawa, że bałaganią, brudzą. Moje dziewczyny mają nieraz taki "burdel", dosłownie BURDEL, że strach się bać. Jednak, kiedy krzyknę, ryknę i udowodnię chwilami, że to nawet nie przystoi dziewczynom tak w pokoju mieszkać, to sprzątną wszystko pięknie, pochowają do pudeł, wszystkie niemiłe oczom "zabawki", a na wierzchu...wiedzą już, bo nie są malutkimi dzidziami, że jakiś styl i smak musi być i u nich. Liczy się przecież również to, że miło wejść do takiego miłego, ładnego pokoju. O mieszkaniu i przebywaniu w takim pokoju już nawet nie wspomnę. Czasem dech zapiera, bo jest czysto, ładnie, tak, jak lubią. Kolory same wybierały. I właśnie wtedy jest moment, żeby uwiecznić na zdjęciu ten moment, kiedy jest czysto, kiedy widać efekty pracy i sprzątania, kiedy widać zamierzony cel. Po co robić zdjęcia bałaganu u umieszczać na blogu czy gdziekolwiek?...nie wiem. Kiedyś zrobiłam dziewczynom zdjęcia ich pokoju po przejściu tornada (bawiły się pół dnia i pojechały beztrosko do babci). Zrobiłam to, żeby im pokazać, jakie zdolne są.
    Gdybym umieściła jakieś zdjęcia na moim blogu kuchni po upieczeniu trzech ciast, obiadu i czego tak, kto chce, to...nie byłoby ładnie. Asiulku, ja uwielbiam i Ciebie, i Twojego bloga, i stylizacje, i już nie będę wazelinić, bo nie przystoi takiej dużej dziewczynce;-) Ściskam Cię mocno:-) Buźka:-)

    OdpowiedzUsuń
  46. przesliczne dodatki, wszystko laczy sie w cudowna calosc... moim ulubionym elementem w pokoiku sa te distressed drzwi sa mega! super to wszystko wyglada! podrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  47. Moja córka uwielbiałaby taki różowy pastelowy pokoik, a ja uparcie wciskam w nią niebieskie wnętrza. Chyba nie mogłybyśmy z niego wyjść ani na chwilę:) Sama chciałabym taki mieć:)

    OdpowiedzUsuń
  48. gdzie kupić takie łóżeczko dla lalek

    OdpowiedzUsuń
  49. Pokoik mega piękny. Jak nazywa się kolor nr nazwa firmy farby jaką był malowany?

    OdpowiedzUsuń