wtorek, 30 stycznia 2018

Zimowe nowości



Witam Was serdecznie, dobry wieczór :)
Dzisiaj kilka fotek z nowościami, które zagościły w naszym M już jakiś czas temu.
To tak naprawdę drobiazgi, dodatki, ale jak wiemy, to właśnie one często robią klimat:)

Zaraz po świętach, jak jeszcze była u nas moja mama, wybrałyśmy się do Ikei.
Mama wyszła oczywiście obładowana, a ja, powstrzymując się przed zakupem kolejnych zasłon i pościeli, przytargałam jedynie poszewkę i 2 narzutki, a właściwie dywaniki ze sztucznego futra.
Już dawno chodziły mi po głowie i kupiłam je z myślą o krzesłach przy stole, żeby je tymi futrzakami wyłożyć, co by było milej. Ale ostatecznie wykorzystałam je na sofie, jako narzutę i mamy bardzo miłe legowisko tym sposobem.

 












W Ikei wypatrzyłam też dwustronną poszewkę na poduszkę w odcieniach miłego dla oka różu (Lungort). Na stronie Ikei widziałam, że są też takie w szarościach, ale nie było ich w sklepie akurat, muszę dokupić sobie do kompletu. Cena ok, bo 15,99 zł, a bawełna gruba, porządna.





Futrzaki baaardzo spodobały się Tofiemu, oczywiście jak nas nie ma, to pozwala sobie na wskakiwanie na sofę. A czasami nawet, jak jesteśmy... ;)






****
Z nowości wnętrzarskich, to pisałam Wam o 2 nowych roletach rzymskich z Dekorii. Kupiłam je na wyprzedaży, jedna  zawisła w pokoju chłopaków, a druga pasiasta, w kuchni. Roleta prezentuje się dobrze, bardzo podoba mi się ten rodzaj dekoracji okna, szczególnie rolety w pasy dodają takiego smaczku wnętrzu. Ta roleta nie ma akurat u nas właściwie żadnej funkcji użytkowej, a jedynie dekoracyjną, bo nie zasłaniamy w ogóle okna w kuchni. Jak widać na zdjęciu, roleta nie jest mocno zaciemniająca, powiedziałabym, że nawet lekko prześwitująca, więc do funkcji dekoracyjnej idealna.








A jutro już środa...:)

Pozdrawiam Was ciepło!

35 komentarzy:

  1. Jak zwykle pięknie! Ze smakiem, ciepło i przytulnie! Gratuluję pomysłów,gustu i przede wszystkim chęci, przy tym ciągłym braku czasu, do dbania tak wspaniale o cudowny klimat i wystrój domu!
    Ma przy okazji pytanie- jak sprawdza się na codzień kanapa w pokoju dziennym -mój wymarzony zakup z Ikea 😉? Czy jest tak samo wygodna do spania i praktyczna jak do siedzenia?

    Pozdrawiam bardzo serdecznie- Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Pieknie w Twoim domku.a zakupy w Ikea UWIELBIAM.
    pozdrawiam i zycze pogody ducha.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pieknie u Was. Jasno i przytulnie:) A piesek sliczny:)
    Pozdrawiam
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię twoje cztery kąty:))

    OdpowiedzUsuń
  5. ładnie u Ciebie. Najmniej jednak podobają mi się te grube ramy ze zdjęciami nad kanapą

    OdpowiedzUsuń
  6. W takim przytulnym wnętrzu chciało by się wypić ciepłą kawę w te zimowe wieczory :) Śliczny pies, widać że domownik z niego stu procentowy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje zakupy w IKEA też tak się kończą:) Podusia śliczna. Roleta wygląda fantastycznie, ja jednak pozostaje fanka Twoich skorupek;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdobycze :)
    Roleta jest świetna i pięknie wygląda w twojej kuchni.
    A skąd jest ta biało-niebieska poszewka w marokański wzór?
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć Joasiu:)
    Od lat odwiedzam Twój blog i dom, choć rzadko się tu odzywam. Podziwiam Twoją niesamowitą kreatywność i pomysłowość. Za każdym razem zaskakujesz zmianami na tak przecież ograniczonej powierzchni. BRAWO!
    Równie mocno podziwiam to, jak dajesz radę przechowywać usuwane/zmieniane przedmioty. Ja mam z tym zawsze pewien problem, choć dysponuję większą/dodatkową powierzchnią (strych, piwnica) i staram się owe przedmioty wykorzystywać na wiele sposobów:)

    Pozdrawiam
    Tomaszowa

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie wygląda ta roleta rzymska w paski, widziałam takie już nie raz, ale dopiero po Twoich zdjęciach się do nich przekonałam. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne akcesoria! Chętnie niejeden widziałabym u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przyjemne, wiosenne wnętrze. Bardzo podobają mi się kwiaty w wazonie, kubek z motywem kwiatowym i konik.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne wnętrza i jak zawsze wspaniałe zdjęcia :) Uwielbiam podpatrywać Twoje nowości :) A Tofi jest genialny :) Takie ma cudne i mądre oczęta :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pieknie i przytulnie,zreszta jak zawsze.czekamy na nowy post.z pozdrowieniami Ania i Basia.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne dodatki. Niby drobiazgi, a jak potrafią ożywić i odmienić wnętrze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie. Przytulnie i ze smakiem.A piesiulek słodki.Kasia

    OdpowiedzUsuń
  17. Baardzo przytulnie :) a piesek śliczny i jak pozuje do zdjec, jak profesjonalny model ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładny wystrój :)
    Muszę się przejść po sklepach i też coś ładnego sobie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pani Asiu! Od dawna sledze Pani blog regularnie i podziwiam, ze blokowe mieszkanko moze miec taki urok. Sama mieszkam na 54 blokowych metrach. Moj balkon to tez ok. 2m2 i w pokoju z balkonem mam aktualnie sypialnie. Mysle nad przeniesieniem tam salonu zeby miec chociaz latem widok na ladne kwiatki za oknem. Przeraza mnie jednak metraz tego zamknietego pokoju - 14m2. Moze mi Pani zdradzic ile m2 ma Pani salon? Wydaje sie byc przestronny, byc moze przez to ze jest otwarty. Tez mam teraz salon zrobiony z pokoju 11m2 z wyburzona sciana dzieki czemu mam zludne chociaz poczucie przestrzeni. Zludne, bo o stole w obecnym ukladzie moge zapomniec:( Pozdrawiam, Marta Wielkopolanka;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękne fotografie, bajeczne mieszkanie i słodki model! Puchate narzutki pasują idealnie do salonu, ale te pasiaste zasłony to dopiero miodzio! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne dodatki. Bez wątpienia tworzą fajny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Asiu kiedy nowy post? Brakuje nam tego.Pozdrawiamy Ania i Basia.

    OdpowiedzUsuń
  23. Wnętrze w bieli a do tego zieleń roślin. Kompozycja perfekcyjna, podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  24. Od razu serce rośnie jak tylko widzi się rośliny! odliczam z Tobą do wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak zwykle świetny wpis, uwielbiam tutaj wracać, pozdro!

    OdpowiedzUsuń
  26. Your blog was absolutely fantastic!
    Great deal of great information & this can be useful some or maybe the other way.
    Keep updating your blog,anticipating to get more detailed contents.
    หนังการ์ตูน

    OdpowiedzUsuń
  27. Perfekcyjnie wszystko wykonane, wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wszystko dokładnie dopracowane. Salon prezentuje się przepięknie

    OdpowiedzUsuń
  29. ciekawe pomysły aranżacyjne, ja dodatkowo na oknie jeszcze mam jakieś kwiatki - storczyki zawsze pięknie się prezentują ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Cała ciężka praca jaka została tu włożona jest widoczna w tej pięknej aranżacji.

    OdpowiedzUsuń
  31. Wszystko doskonale wygląda

    OdpowiedzUsuń