czwartek, 20 sierpnia 2020

Taras starszej pani

 

 

Witam Was ciepło!

Poprzedni tydzień spędziliśmy wyjazdowo, w Kołobrzegu, u mojej mamy. 

Pomimo tego, ze z Pawłem pracowaliśmy zdalnie, zawsze to jakaś odmiana, zmiana miejsca, oderwanie dzieci od komputerów...:) 

Wyjazd był dobrym pomysłem, tym bardziej, że pogodę mieliśmy jak na zamówienie - nie padało, było słonecznie i ciepło, niemal upalnie, co w Kołobrzegu jest rzadkością...

Omijaliśmy szerokim łukiem główną plażę przy molo czy w porcie, chodziliśmy na zachodnią plażę, gdzie ludzi było mniej, a wystarczyło odejść 30, 400 metrów od zejścia i można było się poczuć niemal jak na bezludnej wyspie:) 

Zdjęcia z kołobzreskiej plaży znajdziecie pod koniec posta:)

 

****

Dzisiaj chciałam Wam pokazać migawki z balkonu, a właściwie tarasu mojej mamy. Planowałam go Wam pokazać już w maju, gdy byliśmy poprzednio, ale nie zdążyłam zrobić zdjęć.

Gdy byliśmy w maju rozłożyliśmy mamie na tarasie biały namiot, białe meble z technoratanu mama  już miała, przy namiocie dowiesiłyśmy białe firanki. Resztę klimatu zrobiły kwiaty.

To taras starszej Pani, więc sama pewnie dodatki i kolorystykę wybrałabym ciut inną, ale i tak jest przyjemnie i ładnie:)

Taras jest od południa, ale zaraz za płotem jest park z ogromnymi drzewami, więc słońce jest, ale krótko. Ustawienie namiotu na tarasie było strzałem w dziesiątkę, bo zacienia taras w najgorsze słońce, ale jednocześnie przepuszcza światło. Oczywiście na zimę będzie zdemontowany.

Uprzedzając pytanie o poduszki-są chowane na noc do jadalni, z której jest wyjście na taras:)

Zapraszam:)








 

 




****










19 komentarzy:

  1. Plaża cudowna i trwy, ktor ja otaczają tworzą klimat. 😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdyby Każda starsza Pani miała taki taras byłoby cudnie. Bardzo przyjemnie, pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Taras w stylu angielskim. Śliczne te poduszki w kwiaty i w ogóle tak dużo pięknych kwiatów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jestem starszą Panią, a chętnie bym taki taras przygarnęła. CUDNY

    OdpowiedzUsuń
  5. Asiu twój taras wygląda podobnie, niczym szczególnym się nie odróżnia od tarasu starszej Pani :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To samo chciałam napisać. Mama nie ma nic przeciwko temu, że urzadzasz jej wszystko na swoją modłę? Moja mama, niestety, nie dałaby nic zamienić, a czasami chciałabym cos zmienić.

      Usuń
  6. Przyjemnie musi być na tym tarasie. Mnie sie podoba, też jestem starszą panią. A ta pusta plaża super.

    OdpowiedzUsuń
  7. Taras jest jak w bajce,lekki i jasny jak chmurka:)A Ty Asiu masz śliczną sukienkę,również jak chmurka...:)))Należy Ci się solidny odpoczynek po remoncisku..Pozdrawiam serdecznie z dalekiego Wrocławia,Ewa.

    OdpowiedzUsuń
  8. Asiu, taras niesamowicie klimatyczny, cudownie ukwiecony i zapewne wspaniale odpoczywa się w tak urokliwym zakątku.
    Pozdrawiam serdecznie, letnio i słonecznie :-))
    Anita

    OdpowiedzUsuń
  9. Bajkowy taras,mama musi być dumna ze swojej pomysłowej córki,zresztą metamorfozę pokoju też widziałam co tu dużo się rozpisywać,podglądam i czasem coś kopiuje?

    OdpowiedzUsuń
  10. Beautiful pictures...always so nice visiting your blog!
    Titti

    OdpowiedzUsuń
  11. Urokliwy taras, świetny do odpoczynku. A Twoje zdjęcia z plaży aż nie do uwierzenia, że może być tak pusto:-)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja chcę mieć taki taras :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny taras, ale ja w swoim domu chciałbym postawić zdecydowanie na nowoczesność, jeśli chodzi nawet o wygląd tarasu. Wszystko musi pasować do aranżacji i wyglądu całego domu. Pomyślałem, że idealnym rozwiązaniem będzie zdecydowanie się na szklaną zabudowę tarasu. Wiele projektów mam sprawdzonych i chyba najciekawsza wydaje się oferta firmy https://salgat.pl/ , która będzie w stanie taką zabudowę wykonać. Jest to jednak trudny materiał, więc bardzo zależy mi na tym, aby do wszystkich prac wybrać najlepszych specjalistów.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawy artykuł. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny jest ten taras :) Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  16. Super wpis. Wszystkie informacje jak najbardziej przydatne

    OdpowiedzUsuń