czwartek, 22 lutego 2024

Zakupy z Temu

 

 

Cześć, witajcie!

Dzisiaj chciałam się z Wami podzielić moim doświadczeniem zakupów na Temu. Nie jest to żadna współpraca ani reklama, po prostu od jakiegoś czasu wyświetlały mi się reklamy tego portalu i postanowiłam zaryzykować, bo ceny różnych dupereli wnętrzarskich są tam rzeczywiście atrakcyjne. Wybrałam kilka drobiazgów, głównie plakatów, które po zimie chciałam wymienić na jakieś świeże;)

Zdecydowałam się na kilka pojedynczych plakatów i kilka w zestawie z myślą o łazience, kuchni i salonie. Zakupy przyszły po ok. 10 dniach, więc w miarę szybko. Plakaty okazały się być wydrukowane nie na papierze, a na czymś w rodzaju płótna. Nie wiem czy to lepiej, czy gorzej, ale tak naprawdę okazało się, że nie ma to znaczenia, bo plakaty i tak lądują w ramach za szkłem lub pleksi. Jakość nadruku bardzo dobra, kolory takie jak na zdjęciach sklepu.




Plakaty wykorzystałam m.in. w łazience, gdzie kolorystycznie i tematycznie wpisały się idealnie.


Z kolei te z motywem roślinnym kupiłam z myślą o salonie i tu też się wpasowały, musiałam je jedynie lekko podocinać, bo były ciut za duże do ramek, które miałam.




 

No i plakat z krową:) 

Wiedziałam, że to będzie jego miejsce;)

 

Lubię też takie retro tabliczki, dlatego wzięłam dwie poniższe. Wzorów na rożne okazje można tam znaleźć multum, w różnych kolorach i stylach.



A w ostatnią niedzielę wybrałam się na targ staroci, który mnie trochę rozczarował, bo wróciłam tylko z takim półmiskiem (cena całe 5 zł).


 
Również na starociach jakiś czas temu kupiłam też taki słój na kaszę perłową;) 
Kaszy perłowej w nim nie trzymam, ale przechowuję w nim kapsułki do prania w łazience;)





I już na koniec migawki salonu z ostatniej niedzieli, kiedy w końcu od dłuższego czasu nasz salon zalany był słońcem. 

Nie wiem, jak Wy, ale ja już przebieram nogami na rozpoczęcie sezonu balkonowego... Wiem, że to dopiero luty, ale moja potrzeba posadzenia czegoś wzrasta z każdym dniem;) Nawet ostatnio kupiłam cebulę dymkę w siatce, żeby wysadzić przynajmniej szczypiorek;)

Trzymajcie się ciepło!

Pozdrawiam,

Asia








12 komentarzy:

  1. Cudnie i ciepło jak zwykle :) Pozdrowienia!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Asiu jak zwykle super wybory, krowa 😍 pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię do Ciebie zaglądać Asiu , inspirujesz mnie do zmian w moim otoczeniu , zarówno w domu , jak i na działce ... pozdrawiam Cię ciepło , i dziękuję , że dzielisz się swoimi pomysłami ....

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie, jak zwykle,ja już na balkonie sądzę bratki I stokrotki,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Czyli poleca Pani ten sklep? Mają duży wybór dywaników kuchennych...tak się przymierzam

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć Asia!

    Dziękuję za podzielenie się swoim pozytywnym doświadczeniem z zakupów na Temu! Bardzo miło słyszeć, że Twoje wybory okazały się trafione, a plakaty doskonale wpasowały się w różne pomieszczenia, dodając im świeżości i charakteru. Cieszę się również, że znalazłaś tam wiele interesujących wzorów retro tabliczek, które pasują do Twojego gustu. Targ staroci może czasem zaskoczyć, ale to świetnie, że udało Ci się znaleźć takie perełki jak półmisek i słój na kaszę perłową. A migawki z salonu wyglądają naprawdę urokliwie, ten słońcem zalany widok naprawdę dodaje energii i optymizmu, szczególnie w oczekiwaniu na sezon balkonowy! Trzymaj się ciepło i życzę udanych kolejnych odkryć oraz miłych chwil spędzonych w Twoim pięknym wnętrzu!

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne te rzeczy. Znam ten sklep, ale przyznam, ze jakoś do tej pory nie znalazłam wnim nic co by mi się nie podobało . A tutaj okazuje się, że po prostu nie wiem jak szukać.

    Plakaty bardzo fajne, zmiana zdecydowanie na plus.

    Mam kilka wolnych ramek, zastanowię sie nad zamówieniem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak wszystko pasuje kolorystycznie, nie mogę wyjść z podziwu, oczarowany jestem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny wpis! Zakupy z temu mogą być prawdziwą przygodą, a jednocześnie stanowić wyjątkową okazję do znalezienia unikalnych i interesujących przedmiotów. Ciekawe skarby udało Ci się znaleźć podczas zakupów! Dzięki za podzielenie się tą historią i inspiracją.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się wszystko podoba

    OdpowiedzUsuń