wtorek, 12 marca 2013

Kredens

No i mam - upragniony, wymarzony, drewniany, pachnący  KREDENS ;)
O swoim marzeniu w tym zakresie pisałam niedawno tutaj. I jakoś mnie ten post zmobilizował do działań i postanowiłam znaleźć mebel, który jest chyba kwintesencją stylu shabby-francusko - prowansalko-skandynawskiego:) 

Przed zakupem zrobiłam gruntowne rozeznanie na rynku, sprawdziłam różne aukcje internetowe oraz strony ze sklepami oferującymi tego typu meble. 
Wiedziałam, jaki ten kredens ma być, jakie powinien mieć rozmiary, kolor i jaki "charakter";) - to ułatwiło poszukiwania. 
Na początku myślałam o tym, żeby kupić stary sosnowy  i samemu go przerobić, jednak ceny takich kredensów (wliczając koszty dostawy) wcale nie są dużo niższe od nowych mebli, tym bardziej, że  szukałam mebla w miarę w dobrym stanie, a nie zupełnej ruiny. 
Wiem, że można upolować ładny mebel w dobrym stanie, ale kupując wirtualnie nigdy tak naprawdę nie wiemy, w jakim on jest stanie, gdzie stał, jak pachnie... 

Koniec końców znalazłam przez allegro stolarza, która wystawiał na aukcji ładny kredens, ale o wiele szerszy, bo 150 cm. szeroki. Mój mógł mieć maksymalnie 90 cm. 
Po wymianie kilku maili okazało się, że bez problemu stolarz zrobi mi kredens o takich wymiarach, jak chcę i za przyzwoitą cenę, wliczając nawet jego transport do Warszawy z południa Polski. Pierwotnie kredens miał mieć blat i półkę w środku w odcieniu drewna, ale również telefonicznie ustaliłam, żeby cały kredens był jasny.
Czas oczekiwania miał wynosić 4 tygodnie, mebel był gotowy po 3 tygodniach. Kontakt z właścicielem firmy świetny, z całą odpowiedzialnością zatem polecam jego meble. Firma nazywa się Oldstyl, TUTAJ znajdziecie na nich namiary. Oferta na stronie nie jest może imponująca, ale tak naprawdę każdy szczegół można indywidualnie dogadać z właścicielem, Panem Jackiem.

I tak oto w sobotę mój mąż Paweł z Panem Jackiem wnieśli to cudo na czwarte piętro. Kredens baaardzo mile mnie zaskoczył, jest bardzo starannie wykończony, ładnie i dokładnie pomalowany, no i przecudnie pachnie drewnem. Ten zapach od kilku dni roznosi się po naszym domu. Nie ma chyba nic przyjemniejszego....:) Nie da się porównać takiego mebla do jakichś paździerzowych, seryjnych mebli z MDFu...


Pierwotnie plan był taki, że kredens stanie w miejscu witrynki, przy oknie. Zaczęłam więc demolkę w postaci wyjęcia wszystkiego z niej i zdjęcia ze ściany samej witryny.


Pomocniik:)


Jednak ustawienie kredensu w tym miejscu jakoś mi nie grało, ginął w tym kącie, stwierdziłam, że taki piękny mebel musi być bardziej widoczny...


...przestawiłam go więc przy stole, ale z drugiej strony, przy wejściu do pokoju. I to był dobry pomysł, chociażby ze względu na liczne szufladki, do których możemy odkładać różne drobiazgi po wejściu do domu, a które zawsze leżały na wierzchu lub w koszykach.



No a później zaczęło się najprzyjemniejsze, czyli ustawianie i dekorowanie...:))
Cały weekend upłynął mi na ustawianiu kubków, miseczek, filiżanek, na myciu i przenoszeniu z kuchni nieużywanej zastawy ślubnej...:) Przy okazji wysprzątaliśmy z Pawłem szafki kuchenne, wymyliśmy je w środku i na zewnątrz. No niemal jak wielkanocne porządki...
Kredens jest bardzo pojemny, zmieściłam w nim wszystkie swoje skorupy i cały arsenał serwet, serwetek, obrusów i podkładek.


Co bardzo mi się podoba, to plecy kredensu, takie boazeryjne. Takie właśnie zawsze mi się bardzo podobały i takie mam:)


 


Tak wygląda w całości. 
Na górze postawiłam kosz wiklinowy, który podkręca wiejski klimat kredensu.
A co tam, wiejska chałupa w M 4 na IV piętrze:)

Na tym zdjęciu dobrze widać, że kredens nie jest biały, tylko kremowy, ale taki bardzo mi się podoba. Ten odcień jest bardzo przyjemny dla oka i taki ciepły, więc może zdecyduję się za jakiś czas odświeżyć malowane meble również tym odcieniem.




Szufladki tez zagospodarowane, w końcu wszystko mam w jednym miejscu i na swoim miejscu, ech...cudnie




A witryna  i biureczko póki co znalazły miejsce u Weroniki, docelowo zawiozę je do mojej mamy. Witrynę chciałabym zawiesić w kuchni nad stołem zamiast półki. 



****
Żadna sukienka, torebka, buty czy biżuteria nie sprawiłyby mi takiej radości, jak piękny mebel właśnie. Chyba coś jest ze mną nie tak...;)

 Pozdrawia Was szczęśliwa posiadaczka wiejskiego kredensu:)


113 komentarzy:

  1. Kredens bajka, cieszę się, że ty się cieszysz. A czy przypadkiem nie chciałbyś sprzedać tego biureczka ? Ila

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Ilo, niestety biurko obiecałam już mojej mamie:)Ale na allegro widziałam jakiś czas takie same, poszukaj pod hasłem białe biurko lub coś podobnego.Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
    2. Dzięki. Przez Cibie, a właściwie dzięki Tobie i energii z Twojego bloga posprzątałam szafę w garderobie, a podejść było już kilka. Dzięki za energetycznego kopa. Ila

      Usuń
  2. Super wyszło !
    Bardzo podoba mi sie ten kredensik !

    OdpowiedzUsuń
  3. Asiu kredens jest piękny! Bardzo ładny odcień kremu. Gratuluję doskonałego zakupu:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. piekny! zaraz przejrze oferte p.Jacka. Coprawda zamowilam juz kredens i komode u mojego stolarza, ale jakos nieslowny i nieterminowy jest, wiec kto wie...moze skusze sie a cos;)
    Pozdrawiam slcznie z bialego Berlina

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękniejszego sobie nie mogłaś sprawić bo ten jest obłędny ach cudny,piękny i pieję z zachwytu ze go juz masz:)
    Ja taka cicha osóbka która komentarz rzadko zostawiam ale teraz musiałam:))))
    Oj już widzę jak w weekend zmieniasz jego wystrój bo masz absolutny dar do tego pozdrawiam ciepło całą Waszą szczęśliwa gromadkę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny kredens, idealnie pasuje do Twojego wiejskiego mieszkanka :-) Strasznie podoba mi się również ten stoliczek, który trafił do pokoju córci, już od jakiegoś czasu szukam czegoś takiego pod moją maszynę, ale w miarę normalnej cenie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczerze!!! Ładniejszy nie mógł być jest wprost idealny. Gratuluję wyboru Gosia z homefocuss

    OdpowiedzUsuń
  8. Doskonale Cie rozumiem- tez bym sie cieszyla i wpatrywala w takie cudenko bez konca♥ Jest cudny !!!!! Buziak:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny! Przypomina mi kredens mojej prababci w nowszym wydaniu. Jest idealny! :) Będę taki miała kiedyś w swojej kuchni - marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kredens cudowny. Może i ja zrealizuję swoje marzenia. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Faktycznie jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  12. jest fantastyczny kochana! wiem co czujesz:) ja niedawno też miałam radochę z nowego kredensu troszkę większego:) ale Twój jest śliczny i jeszcze z tym wszystkim w środku! bardzo dobrze, że nie postawiłaś go do konta. niech będzie dumą kuchnia:))) cudnie wygląda:))) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny. Mam bardzo podobny i nie wiem czy nie od tego samego stolarza. Mój jest właśnie szerszy i na dole ma półeczki na wino. Pan stolarz jak go kupowałam dorobił mi jeszcze pasującą do niego półkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Regał wspaniały, Pani Joasiu! Doskonały zakup. Ależ musiała być Pani szczęśliwa....Bardzo dobrze, że się Pani na niego zdecydowała... Wygląda na solidną robotę...

    Pozdrawiam
    Alicja (ta od namawiania Pani do wyprowadzki z Warszawy na wieś.... ma Pani teraz i klimat chaty w Warszawie... Pani to potrafi !)

    OdpowiedzUsuń
  15. kredens jest prześliczny i dokładnie taki jak bym chciała :)
    ja mam podobny w kuchni tyle,że dużo większy i chętnie bym go zamieniła na takie "maleństwo" jak Twoje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ach! Asiu! Cóż mogę napisać? Cudny! Pięknie wpisał się w klimat waszego mieszkania. Do tego wnętrze, czyli wszystkie te cudne skorupy! Śliczności :-) Jesteś dowodem na to, że warto wierzyć w swoje marzenia...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczna! Wymarzona wręcz! Bardzo się cieszę, że udało się Wam kupić takie cudo!!! Twoje mieszkanko jest wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  18. KREDENS CUUUDNY!
    BARDZO PODOBA MI SIĘ ROŚLINKA KTÓRĄ NA NIM WYEKSPONOWAŁAŚ, CZY MOGŁABYŚ ZDRADZIĆ MI JEJ NAZWĘ??
    POZDRAWIAM SERDECZNIE, LUSI

    OdpowiedzUsuń
  19. It is just beautiful. Love it. You have a cosy kitchen.

    Have a nice wednesday

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystko z Tobą jak najbardziej w porządku, ja też tak mam:))Słodko i ładnie.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Asiu, kredens przepiękny i idealnie pasuje w tym miejscu :)
    Oglądając zdjęcia dokładnie wiedziałam, co czułaś ustawiając wszystkie ceramiczne skarby w pachnącym kredensie :) Mam dokładnie to samo :))) jak przytaszczę nowy mebel potrafię go zagospodarować w 5 min :)
    Piękny mebel !!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładny kredens! Taki zgrabny, a jednak pojemny! Ma wszystko, czego można zamarzyć. Świetnie się wkomponował w Wasze wnętrze :)
    pozdrawiam
    marta

    OdpowiedzUsuń
  23. strasznie zgrabniutki ten kredensik! Swietny! Juz weszlam na stronkę Pana Jacka tylko że niestety tam nie ma cen :(

    www.malachitt.blogspot.com







    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękny kredens! Idealny pod względem gabarytów, koloru, wyposażenia, wykończenia! Nie dziwi mnie wcale Twój entuzjazm oraz taka ilość zdjęć nowego nabytku! Dobrze wiem, jak to potrafi cieszyć i z kobiecych ubrań i dodatków też najbardziej lubię meble i dekoracje do domu:) Uściski - Kasia

    OdpowiedzUsuń
  25. Kredens jest cudny! Zapiera dech, jestem nim zachwycona! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Oj, piękny ten kredensik:)
    Pozdrawiam
    Ewa z Pyrowego Zakątka

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowny..... po prostu idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Kredens jest przepiękny!!! Ach jak Ci zazdroszczę :) Dziękuję, że podzieliłaś się z nami namiarami na stolarza, bo ja też mam małe zamówienie związane z winem :)

    OdpowiedzUsuń
  29. jest prze-ślicz-ny :)))

    OdpowiedzUsuń
  30. Wszystko dobrze z Tobą! Meble mogą tak cieszyć :-) Szczególnie takie piękne, zrealizowane marzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny zakup! Pięknie się wpasował:)
    I mnie meble albo inne domowe gadżety cieszą najbrdziej, więc wszystko z Tobą w porządku:))

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękności. Sama bym taki chciała:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale miałaś fajny weekend,uwielbiam takie prace.Od ustawiania skorup tylko bardziej lubię układanie ksiażek w bibliotece:))A kredens śliczny.Widzę,że mamy taki sam angielski serwis.Mam w tym samym kolorze a marzy mi się do kuchni granat:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Nádherný kredenc !!!!! Marki

    OdpowiedzUsuń
  35. Rewelacyjny :) a ja do Suchej mam niedaleko :) Napisz może o cenach jak możesz.

    OdpowiedzUsuń
  36. Dzięki Dziewczyny, miło mi, że kredens i Wam się podoba. Jeśli chodzi o cenę, to kosztował 1300 zł plus koszty transportu-250 zł.W porównaniu do cen z allegro, czy z innych sklepów, to uważam, że cena jest bardzo ok.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ci bardzo za te odpowiedz. Tez wydaje mi się cena bardzo przystępna :)) Juz sie zakochałam w tym krenensiku :) I ja moge sobie - przynajmniej wymiarowo - pozwolic na ciut wiekszy :)

      Usuń
  37. Oczywiście, że z Tobą wszystko w porządku :) Ja też mam fioła na punkcie urządzania i dodatków, nie dalej jak w sobotę kupiłam sobie ochraniacz do łóżeczka (możesz zobaczyć w poście u mnie) i cieszyłam się jak dziecko ;) A kredens, już pisałam jest moim marzeniem, miejsce na niego czeka cierpliwie :) Twój jest piękny!!! Buziolki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie wiem czy pisałam, pognałam ostatnio do Auchan po te poduchy niebieskie lub beżowe, tak bardzo mi się spodobały, ale u nas w Krakowie to chyba ich nie było. Szkoda, bo są piękne!!!

      Usuń
  38. fajnie się Ciebie czyta. Kredens super. Marzy mi się taki :)

    OdpowiedzUsuń
  39. A pomocnik o niezwykle pięknym uśmiechu jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  40. zazdroszcze ci takiego pieknego mebla :) marze o kredensie

    OdpowiedzUsuń
  41. Niby zawsze mówisz, że małe mieszkanko, ale Ty to jakoś zaczarujesz tak, że wszystko się zmieści i jeszcze fajnie wygląda:) ŚLICZNY mebel:)

    Zapraszam na candy:*

    OdpowiedzUsuń
  42. Asiu, jest piękny!!!Muszę koniecznie pokazać mojej Mamie, bo właśnie szuka czegoś takiego!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  43. Nie dziwię Ci się. Mebelek jest przepiękny!!! I to wszystko co w nim też bardzo mi się podoba. Szczególnie ta czerwona angielska porcelana:)

    OdpowiedzUsuń
  44. A ja już napisałam do tego Pana żeby mi komodę zrobił.... Tylko czy przyśle do Białegostoku?.....

    Pozdrawiam

    Alicja

    OdpowiedzUsuń
  45. Asiu, cudowna ta witrynka. Wpasowała się w wasz dom idealnie, a ty Kochana wprost kwitniesz. Ja również marzyłam o witrynie i w końcu też mam, zajrzyj do mojej jadalni i oceń, będzie mi bardzo miło.
    pozdrawiam
    Kasia www.mojdom-mojemiejsce.blogspot.com :)))))

    OdpowiedzUsuń
  46. Jak tam u Ciebie w mieszkaniu przytulnie. Kredens przepiękny, czytałam kiedyś że chciałaś taki mieć, jest prześliczny :-)
    Ja też zamiast ciucha itp. poluję na mebelki za grosze do odnowienia do pokoju Synka, a zamiast malować się i stroić to nocami siedzę z szydełkiem w ręku lub przy maszynie do szycia, a później oczy podkrążone... ;-)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  47. Gratuluję zakupu!Rozumiem radość,zwłaszcz,że mebel wymarzony!pozdrawiam i zyczę kolejnych wymarzonych zakupów!Ja kupowałam ostatnio w mniejszej skali ale z radością...

    OdpowiedzUsuń
  48. Marzę o takim kredensie. Nie wiem jak Ty to wszystko mieścisz w tym mieszkanku :)

    OdpowiedzUsuń
  49. cudowny, idealny!

    OdpowiedzUsuń
  50. Ależ u Ciebie Pięknie ;-) Kredens -marzenie każdej kobiety.Po prostu CUDNY!!!!!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  51. Zapytam przekornie : kiedy malujesz pokój???:))))
    konsekwentnie podchodzisz do wszystkiego,napewno masz juz nastepne plany,kredens fajny.
    Iwona

    OdpowiedzUsuń
  52. Kredens wspanialy ! prezentuje sie rewelacyjnie , uwiebiam takie klimaty/

    OdpowiedzUsuń
  53. Przepiękny kredens, marzy mi się taki...

    OdpowiedzUsuń
  54. Jest cudny , naprawdę piękny !! Też sobie marze o takowym.. ale u mnie to kwestia wymiany wszystkich mebli :-) ,więc narazie trzeba odkładac :-) Slicznie go "wystroiłas" no i ten koszyk na górze ...:-)

    OdpowiedzUsuń
  55. Piękny kredens,idealnie wpasował się w Twoje mieszkanko :-)
    Pozdrawiam cieplutko,
    Milka.

    OdpowiedzUsuń
  56. śliczny. A ten pan nie mógłby ci zrobić wymarzonej półki do kuchni, o której pisałaś posta? Wiem że witrynka pasuje w kuchni i może zrezygnowałaś z półeczki?

    OdpowiedzUsuń
  57. szkoda że w moim mieszkaniu nie ma miejsca na kredens. Mam skos w kuchni a w salonie ani kawałeczka ściany

    OdpowiedzUsuń
  58. Asiu rewelacja - gratuluję dobrego wyboru. Myślę, że p.Jackowi przybędzie klientek :)

    OdpowiedzUsuń
  59. No aż się wzruszyłam. :-)
    Jest niesamowicie przepiękny... Tylko pozazdrościć tego cuda!
    Pozdrawiam serdecznie,
    Katarynka

    OdpowiedzUsuń
  60. zamarłam - jest CUDOWNY!

    OdpowiedzUsuń
  61. Świetny zakup :))) I w pełni rozumiem Twój zachwyt z mebla, a mniejszy z babskich błyskotek bo mam zupełnie tak samo :)) Ja posiadam podobny ale właśnie staruszek jest z mnóstwem dziur po kornikach :)) Ale też lubię go baardzo :)) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  62. Piękny mebel! I świetnie wpasował się do Waszego domu :) Muszę zapisać namiar na tę firmę, bo za jakiś czas czeka nas remont i urządzanie domu i powoli już przegrzebuję internetowe zasoby pod tym kątem... Każda wskazówka i inspiracja sa dla mnie na wagę złota, dziękuję więc za ten wpis! :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  63. Podobają mi się takie meble i również zwracam uwagę na ten "boarezyjny" tył :P Niezły ;)

    OdpowiedzUsuń
  64. Przepiękny mebel, gratuluję zakupu :)
    Trafiłam do Ciebie przez przypadek ale już wiem, że będę wracać, bo przytulnie tu bardzo :)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  65. Witam,
    Kredens rewelacja. Byłabym wdzięczna za namiary na tę cudną ławeczkę. Przeszukałam internet i nic nie znalazłam, no może poza paroma zbyt drogimi i wcale nie tak ładnymi. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  66. Przyłączam się do Ochów i Achów :))) Kredens idealny do Twojego salonu :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Też mam tak jak Ty,wolę coś do domu niż kupić coś na siebie :))) a kredens cudny!!

    OdpowiedzUsuń
  68. Jest piękny. Po prostu cudo!!! Gratuluję tak udanego zakupu. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  69. Po prostu Cudny. pozdrawiam Magda z Łodzi.

    OdpowiedzUsuń
  70. Po prostu przepiękny kredens... :) ale Ci zazdroszczę! :))

    OdpowiedzUsuń
  71. Kredens jest cudowny i idealnie pasuje do Twojego wnętrza :) Zapachu drewna aż Ci zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  72. Ten kredens jest fantastyczny!!!!! Też chciałabym taki mieć ;D Pozdrawiam gorąco w ten zimowy wieczór.

    OdpowiedzUsuń
  73. Asiu, kredes jest BOSKI!zazdroszcze CI szczerze takiego cudenka, ja bardzo bym chciala miec taki u siebie w kuchni i moze w koncu zrealizuje to marzenie :) sciskam!

    OdpowiedzUsuń
  74. Asiu,piękny jest!!!!Zgrabny,elegancki.Widac,że solidnie zrobiony...fajnie,że ma tyle szufladek..są naprawdę bardzo przydatne...
    Witrynka w kuchni nad stołem bedzie Ci pasowala, powies ją tam..
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  75. Kredens jest piękny :) wszystko razem tworzy spójną całość i wygląda prześlicznie :D

    OdpowiedzUsuń
  76. Piekny kredens! Wierzę jak się z niego cieszysz. I wszystko z Tobą ok, bo ja tez tak mam, że największą frajdę sprawiają mi rzeczy do domu. Chyba, że coś z nami dwiema jest nie tak? :)
    Pa, ewa

    OdpowiedzUsuń
  77. Jest bajeczny !
    Ogromnie Ci go zazdroszczę ! i ten porządek w szufladkach :) marzenie !

    OdpowiedzUsuń
  78. PS ja od czasu zakupu mieszkania nie zaglądam do sklepów z ciuchami, kosmetykami etc. Nie jesteś więc sama ;)

    OdpowiedzUsuń
  79. Gratuluję Asiu konsekwencji w spełnianiu marzeń! Piękny kredens!
    U mnie w domu też od dziś nowy mebel. Właśnie przed chwilą pan z Vintage Home dostarczył mi to cudo http://vintagehome.com.pl/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=147&category_id=25&option=com_virtuemart&Itemid=1&lang=pl
    Szczerze polecam! Miła i solidna firma.

    OdpowiedzUsuń
  80. Zmiana banerka świadczy o Twojej radości :-). Piękniutki kredens i wiem że sa pojemne bo ja mam taki stary po babci w kuchni, tylko wymaga odnowienia :-).cuenie go ozdobiłas - tchnie wiosną.

    OdpowiedzUsuń
  81. Zapewniam Ciebie Asiu, że jest z Tobą wszystko ok. bo ja też tak mam:)
    Piękny kredensik, gratuluję wyboru a i cudeńka prezentują się super! Edyta.

    OdpowiedzUsuń
  82. Kochanie kredens jest przecudny, poza tym nie należysz do wyjątków, jeśli chodzi o zakup mebli to dla mnie jest to dużo, dużo lepsze niż piekna bizuteria.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  83. kredens jest .... przecudny :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  84. Kurcze... Aż napatrzeć się nie mogę.. Echhhh.... Szkoda, że nie mam miejsca na coś takiego...
    Wyróżniłam Twój blog jako "The versatile Blogger" - naprawdę warty tego!!!

    OdpowiedzUsuń
  85. Siostro Joasiu ,śpiesze zameldować ze kredens jest P I Ę K N Y:):)
    ps.firma Oldstyl tworzy piekne meble ,wysłalismy więc zapytanie do reklamowanego przez Ciebie Pana Jacka o sekretarzyk dla Młodego,zobaczymy;)Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  86. Dzień dobry,
    Podglądam od dluzszego czasu i jestem pełna podziwu dla Twojej kreatywnosci ! Piękne wnętrza i super pomysły! Kredens cudeńko! Pozdrawiam serdecznie
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  87. Asiu,
    Piękny ten kredens,też o takim marzę więc dzieki że dzielisz się namiarami. Widać że firma solidna.
    Pozdrawiam serdecznie,
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  88. Śliczny ten Twój nowy kredensik. Ja też uwielbiam drewniane meble. Co prawda u mnie są w naturalnych kolorach lub przyciemniane, ale muszę przyznać że te stylizacje shabby chic oraz prowansalskie coraz bardziej mi się podobają. Może kiedyś gdy najdzie mnie ochota na zmiany zmienię klimat...
    Pozdrawiam cieplutko
    Marta
    http://zakatekroznosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  89. Kredens to naprawdę poręczna i przy tym piękna rzecz :)

    OdpowiedzUsuń
  90. Piekny kredens ! Sama bym chciala byc posiadaczka takowego !!!
    Piekne zdjecia i blog!!!
    Podziwiam rowniez za to, ze przy 3 dzieci ma Pani jeszcze czas na dzielenie sie z nami nowosciami w swoim domu :)
    Kami

    OdpowiedzUsuń
  91. piękny,cudowny,az mnie ściska z zazdrości;))

    OdpowiedzUsuń
  92. Wspanialy kredensik,taki"moj" uwielbiam tu zagladac:* i wkoncu tez otworzylam swoj dziennik:) zapraszam wiec do siebie i prosze o rady:)) http://evliv-home.blogspot.dk

    OdpowiedzUsuń
  93. Zazdroszczę talentu! Kredens wyszedł fantastyczny, ale pewnie pomocnik miał w tym niemałą zasługę :)

    OdpowiedzUsuń
  94. Kredens przesliczny, jak cale Twoje mieszkanko. :-)
    Pozdrawiam. :-)

    OdpowiedzUsuń
  95. Ja rozumiem, że klatka dla gryzoni nie jest najpiękniejszym elementem wystroju ale (o ile coś w niej mieszka) trzymanie zwierzątka w ciemnym kącie to słaby pomysł :/ (szczególnie jeśli to szynszyla)

    OdpowiedzUsuń
  96. Pięknie w każdym kącie. pozdr magda

    OdpowiedzUsuń
  97. czemu tak często powtarzasz, że coś z Tobą nie tak, bo wolisz meble i dodatki do domu, ńiż ubrania? Myślę, że jest to zupelnie normalne i wiele kobiet czerpie więcej radości z takich zakupów, niż ciuchowych.

    OdpowiedzUsuń
  98. Kredens piękny! I ma taki wspaniały kolor :) Pan stolarz spisał się na 5 tkę :) Ja tez wolę meble i dekoracje zamiast nowych ubrań :)) Coś w tym jest ;) Kiedyś było na odwrót,myślę,że z czasem zainteresowania trochę się zmieniają - może to z wiekiem tak mamy? ;) Pozdrawiam serdecznie ,Asia :)

    OdpowiedzUsuń
  99. Wiem, że można upolować ładny mebel w dobrym stanie, ale kupując wirtualnie nigdy tak naprawdę nie wiemy, w jakim on jest stanie, gdzie stał, jak pachnie... Excellent post

    OdpowiedzUsuń
  100. Renowacja tego kredensu to mistrzostwo.

    OdpowiedzUsuń
  101. Drewniane meble są nie tylko piękne ale również bardzo trwałe i odporne na uszkodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  102. Idealanie pasuje tutaj ten kredens.

    OdpowiedzUsuń