poniedziałek, 25 lutego 2019

Pokój nastolatki-leżanka Hemnes


Witajcie!

Dzisiejszy post postanowiłam napisać, żeby pokazać i odpowiedzieć na wiele Waszych pytań, jakie dostaję a propos leżanki Hemnes, szczególnie w opcji rozłożonej.
Od chyba 6 lat lat użytkujemy to ikeowskie łóżko w pokoju mojej córki i nadal jestem nim zachwycona.
Nie tylko stylem, wzornictwem, ale przede wszystkim funkcjonalnością.

Łóżko znane jest zapewne wielu z Was, ale dla tych co nie znają i pytają:
  • leżanka może być zarówno pojedynczym łóżkiem o szerokości 80 cm, jak i podwójnym o szerokości 160 cm
  • dokupuje się do niej 2 osobne materace, które przy pojedynczym łóżku układamy jeden na drugim, a po rozłożeniu leżanki rozkładamy na wysuwany stelaż
  • leżanka ma 3pojemne szuflady 
  • jako minus po 6 latach użytkowania-lekko rozklekotane deski stelaża i listew je podtrzymujących, ale łatwo to można naprawić oraz lekko porysowane zagłówki leżanki, ale to też do wyczyszczenia mleczkiem cif:)
Przez większość użytkowania naszej leżanki w pokoju Weroniki, ze względu na niewielkie wymiary pokoju, łóżko było złożone, tzn. użytkowaliśmy je jako pojedyncze. Ale od świąt, kiedy to odwiedziła nas moja mama, łóżko jest rozłożone i chyba tak już zostanie na dłużej.

Wierzcie mi, że taka szeroka leżanka, to centrum dowodzenia światem dla 15-latki:)
Najlepsze miejsce do nauki, oglądania filmów, czy czytania...
Zmieści się na nim co najmniej kilka psiapsiółek, a i z nocowaniem przetestowaliśmy 3 osoby:)

Najważniejsze oczywiście są poduchy i światełka:)

Pokój pokazywałam już w wielu odsłonach-z tapetą w czarną kratę, w błękitną krateczkę, w stylu urban jungle czy z fioletową ścianą w białe grochy. Lokatorka pokoju dorasta, więc i pokój się zmienia...:)
Aktualnie, żeby optycznie powiększyć pokój pozostaliśmy przy białych ścianach i błękitnych dodatkach, które w każdej chwili można zmienić (poszewki, zasłony).

Zatem leżankę Hemnes polecam z czystym sumieniem, jeśli miałabym np, wybierać teraz łóżka do pokoju chłopaków,to jeśli tylko znalazłoby się miejsce, wybrałabym jej szarą wersję, dostępną od jakiegoś czasu w Ikei.

Pozdrawiam serdecznie,
spokojnego tygodnia Dziewczyny!




 





















58 komentarzy:

  1. Pięknie. Też mam takie łóżko w pokoju chłopca.

    OdpowiedzUsuń
  2. No nie dziwię się, że centrum dowodzenia - wygląda bardzo przytulnie z tymi poduchami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, sama lubię się tam wylegiwać, jak pokój wolny...;)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Leżanka hemnes jest super!! To i moje marzenie,gdybym tylko mogła ją zmieścić w pokoju mojch córek (12 i9lat)to nawet bym się nie zastanawiała nad zakupem. Póki co od 7lat mamy białego piętrusa,którego chętnie bym się już pozbyła. Pokój wąski na 2m to zaszaleć nie mam jak,ale może w przyszlosci... �� Weronika ma piękny jasny pokój,rozłożona leżanka to istny raj dla nastolatki. Pozdrawiam. Aga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My mamy piętrusa u chłopaków (12 i prawie 9 lat) i najlepsze są jednak 2 osobne łóżka... Gdybym tylko miała miejsce, kupiłabym im 2 takie leżanki, ale w 10 metrowym pokoju nie upchnę:) W planach mamy większe M i osobne pokoje dla chłopaków, więc może wtedy...:)

      Usuń
  4. Pięknie i przytulnie! :) Mój "nastoletni" pokój wyglądał zupełnie inaczej! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kolorystyka miła dla oka, pastele czarują, chętnie bym w tym pastelowym pokoju czytała książki i marzyła ;) asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy, biel i błękity bardzo uspokajają, dobrze się wypoczywa w tym pokoju.
      Pozdrawiam;)

      Usuń
  6. Leżanka jest świetna :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziwiam Cię Asiu. Jesteś po prostu genialna! Na tak niedużej powierzchni urządzić tak przytulne, ciepłe i pełne ludzi gniazdko. Jestem pod wielkim wrażeniem! Szczerze gratuluję umiejętności, sprytu i dobrego smaku. Pięknie!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, dziękuję:) To prawda, mały metraż to wyzwanie, marzę o większych pokojach...:)
      Pozdrawiam serdecznie!:)

      Usuń
  8. Piękny pokoik. Moja córka ma 10 lat i też w jej pokoju dominuje biel i błękit z odrobiną szarości. Od jakiegoś czasu marzy jej się zmiana łóżka, bierzemy pod uwagę właśnie tą leżankę. Jedyna obawa to małe wymiary pokoju. Boję się czy nie zagraci tego pokoiku. Asiu proszę podaj mi wymiary pokoju Twojej córki, bo u Was Hemnes wygląda fajnie. Chciałabym to porównać... pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nasz pokój ma wymiary 4,6 x 2,2 metra, to typowy tramwaj, długi i wąski. Ale leżanka ustawiona w poprzek optycznie poszerza pokój i najlepiej tak wygląda.Na zdjęciach jest rozłożona, ale jeśli macie mniej miejsca, córka może po prosru spać na pojedynczym łóżku, złożonym. Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  9. Na Hemnesie bardzo niewygodnie jest się opierać. Za niskie oparcie, źle wyprofilowane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za niskie to może nie, ale po prostu proste i twarde, stąd u nas tyle poduch:)

      Usuń
  10. Wspaniałe łóżko, sama kiedyś takie chciałam. Ogólni wnętrze jest wspaniałe, aż chce się zobaczyć więcej zdjęć!

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna aranżacja :-) Niewielki pokoik, a jest urządzony bardzo klimatycznie i nie jest przytłoczony dodatkami :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) No metraż niestety nie powala...
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  12. Piękny pokój! Proszę o informację skąd stolik?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Stolik to również Ikea, jest metalowy, kosztuje ok. 70 zł.

      Pozdrawiam!

      Usuń
  13. Wspaniałe wnętrze! :) Z jednej strony nie mogę się doczekać aż będę mogła urządzać nastoletni pokój z moimi dziewczynkami, ale z drugiej jakoś serce nie chce, żeby rosły... :D Na razie mają wspólny pokój, mały, biały, przytulny i pełen książeczek.
    Mam dylemat odnośnie do mebli z Ikei. Trafiają się naprawdę świetne egzemplarze (w salonie mamy industrialną serię Fjallbo - jest super), ale czasami ich produkty po prostu nie działają w stosunku jakość-cena. Myślałam o takiej leżance jak ta do naszej małej biblioteczki/pokoju gościnnego, ale martwię się, że dziś jakość nie będzie ta sama co wtedy jak Ty kupowałaś. Ale może wezmę męża do Ikei i przetestujemy jakość z dwójką córek. :D Jak podoła naszej czwórce, podoła wszystkiemu.
    Pozdrawiam, zazdroszczę niesamowicie takich zdolności kreowania wnętrz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo mi się podobają niebieskie akcenty. mój syn ma niebieski pokój i mega się w nim odpoczywa...myslę, że za rok namówimy córkę na błękit

    OdpowiedzUsuń
  15. Great post.thank you so much.Love this blog.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny pokój!! Jako nastolatka mieszkałam w bloku i też miałam niewielki pokoik, ale tak to nie wyglądało. Łóżko jest piękne. Teraz na pewno bym sobie takie kupiła. Idealne do pokoju młodzieżowego.

    OdpowiedzUsuń
  17. Leżanka super, bardzo na czasie. Ciekawy sposób na umeblowanie pokoiku.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny 😍😍 co to za nadstawka na regale ?

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam pytanie o lezankę hemnes. Przy rozłożonym łóżku, główna część opiera się o ramę szuflady. Tylko dzięki temu część z głównym materacem nie wisi w powietrzu. 2 materace obok siebie powodują, że listwa jest na styku z rama szuflady. Wystarczy, że podczas spaniaekko odjedzie a 1 osoba spadanie z materacem na podłogę. Jak to dziala u was? Nie ma tam żadnego ograniczenia wysuwu szuflady.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ze zdjęć widać,że leżanka Hemnes była i w pokoju Pani syna ,teraz u córki,stąd moje pytanie.Czy przenosząc je zawsze Państwo je demontuje cię? Mam u córki w pokoju ta leżankę i chcemy zmienić ustawienie jak u Pani pod okno, ale obawiam się że żeby ją przenieść trzeba ją bedzycala rozmontować, trochę mnie to przeraża.

    OdpowiedzUsuń
  21. W pokoju dla 15 dziewczynki nie ma biurka?

    OdpowiedzUsuń
  22. Mnie tez interesuje co to za nadstawka na regale ?

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie urządzony pokój :-) nasza nastolatka też zażyczyła sobie zmian i szukamy ciekawych pomysłów. Chcemy dać jej możliwość wyboru, więc nie ingerujemy w to, tylko proponujemy nowe rozwiązania. Moja córka ma niewielki pokój, więc wszystko trzeba dokładnie przemyśleć, żeby czuła się w nim swobodnie, bo to najważniejsze :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładny pokoj chciałabym zapytać ile ma m cały pokoj i ile ta leżanka?

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny pokój. Myślę, że mojej córce spodobałby się. Mam pytanie, jak sprawdza się hemnes w wersji złożonej? Planujemy remont pokoju córki i zastanawiamy się nad tą leżanką. Czy 80cm to nie zbyt mała powierzchnia do spania?

    OdpowiedzUsuń
  26. Podoba mi się spójna kolorystyka i narzuty na łóżko w formie sztucznego futerka, bardzo ocieplają wnętrze.

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ciekawe pomysły na aranżację

    OdpowiedzUsuń
  28. Czy po prawej stronie łóżka jest biurko? Jeśli tak, jakiej wielkości?

    OdpowiedzUsuń
  29. A jak jest z ogrzewaniem pokoju, nie widac grzejnika?

    OdpowiedzUsuń
  30. miło się czyta te wpisy!

    OdpowiedzUsuń
  31. Wpis zawiera bardzo ciekawe informacje

    OdpowiedzUsuń
  32. Czy ktoś może wie czy można rozłożyć leżankę na ok 40 cm, czy będzie nadal stabilnie? Córka jest mała i chciałam zostawić jej jakiś margines żeby nie spadła.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ta aranżacja to dowód na to jak można pomysłowo zaaranżować mniejszą powierzchnię. Wielkie brawa.

    OdpowiedzUsuń
  34. Wspaniale wygląda ten pokój. Jest dopracowany w każdym calu.

    OdpowiedzUsuń
  35. Każda nastolatka z pewnością doceniła by tak pięknie urządzony pokój.

    OdpowiedzUsuń
  36. Te kanty łóżka wyglądają trochę niepokojąco, dałabym więcej poduszek lub najlepiej bardzo dużo, bardzo dużych poduszek :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Prezentuje się zjawiskowo

    OdpowiedzUsuń
  38. Podoba mi się ten wpis

    OdpowiedzUsuń
  39. Niezwykle przytulny pokój. Podoba mi się ta aranżacja.

    OdpowiedzUsuń