wtorek, 13 października 2020

Sypialnia-nowe tekstylia i lustro

Witam Was ciepło!

Dzisiaj o nowych dodatkach w naszej sypialni. 

Pisałam już wielokrotnie, że cieszę się niezmiernie z odzyskania sypialni po kilku latach:) Każdego wieczoru, kiedy tylko zdejmuję narzutę i mogę wskoczyć do łóżka, myślę o tym, jakie to wygodne:) I że żadna, nawet najwygodniejsza sofa, nie zastąpi materaca i normalnego łóżka do spania...

W naszej sypialni nastąpiło kilka drobnych zmian, od kiedy pokazywałam ją ostatnio. Już jakiś czas temu kupiłam lustro - niewielkie, takie tylko do przejrzenia się, ale póki co wystarczające. Jest w podobnym stylu, co to z przedpokoju. Niestety ściana, na której wisi jest dość cieniutka, jak to w bloku i powieszenie cięższego lustra mogłoby się skończyć przewierceniem do drugiego pokoju, niestety przerabialiśmy to już między pokojami chłopaków mocując szafy do ściany.



 

Z pozostałych nowości, to tekstylia. Wpadłam w sobotę do Homli i przepadłam...:) Wyszłam z nową ogromną białą narzutą, kompletem pościeli i dwoma poszewkami...

O białej narzucie myślałam już jakiś czas, ta beżowa, kupiona wcześniej też pasuje, ale co biel, to biel... Z kolei pościel fajnie nawiązuje wzorem do tapety, a jasnomiętowe welurowe poszewki i do tapety, i do pościeli:)




Zmieniłam też lampki, z białych drewnianych na błyszczące chromowane. Jakoś tak lepiej wyglądają i przełamują pastelowy wystrój.











Zastanawiam się jeszcze nad tą ścianą z drugiej strony łóżka. Tak naprawdę, to ona jest "na wejściu", bo naprzeciwko drzwi wejściowych. Wiem, że lepiej by z tej strony wyglądał zagłówek, ale wtedy nie wcisnęłabym szafek nocnych, więc musi zostać, jak jest. Myślałam o jakiś ramkach ze zdjęciami, ewentualnie jakiś obraz, a może zegar? Kurcze, sama nie wiem, więc pewnie na razie zostanie jak jest...


Pozdrawiam Was ciepło!

Trzymajcie się w tym znowu trudnym czasie...!



27 komentarzy:

  1. Pięknie, jestem zachwycona. Za każdym razem czekam na nowości.

    OdpowiedzUsuń
  2. Same wspaniałości kupiłas. Pozdrawiam i życzę zdrowia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam identyczny układ mebli w sypialni, jeno drzwi na przeciw łózka, ale na ścianie na przeciw łóżka też mam pusto, kupiłam taka wąską długą półkę w ikea, tam będę ustawiać jakieś foty, albo grafiki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna, spokojna, przytulna sypialnia w której można odpocząć.

    OdpowiedzUsuń
  5. Csodálatos a tapéta. Az ágytakaró nagyon szép. Az egész szoba egy álom. A két lámpa viszont jobb lenne, ha egyforma lenne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przytulnie i nastrojowo. Sypialnia idealna do odpoczynku:-)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  7. Joanno! Gdzie kupiłaś lampki? Są urocze

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakis czas temu pisałam o tym,ze za duzo sie dzieje w sypialni miedzy innymi mowa była o zasłonach.Tak, tak to ja -czepialska??:) Powiem p.Joasiu ym razem wyglada sypialnia zdecydowanie ładniej ,zle okreslenie.Wszystko ze soba zaczyna grac,oprocz 2 roznych lampek nocnych,zdecydowanie nie nawiazujacych ze soba-mowa o stylu.Jesli sa takie same stoliki nocne po obu stronach,to lampki ładnie wygladałyby te same.O zyrandolu nie chce wspominac.Narzuta piekna,wspaniale pasuje.W sypialni mozemy bawic sie dodatkami typu,poduszki,narzuty,dekoracje.Co do pustej sciany.Odradzam zegar(w salonie jak najbardziej na uboczu)w sypialni ciagle by pani kontrolowala czas.Piekny obraz byłby własciwy.Co do zdjec rodzinnych,warto miec na stoliczku ale nie na scianie głownej.Sypialnia słuzy na spokoj i relax,dzieci sa w zyciu najwazniejsze ale sypalnia to odpoczynek.Dobrej nocki

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna narzuta! Zachwycająca sypialnia ogólnie. Ja bym chyba nic nie dawała na ścianę, ale to Twoja sypialnia i Twój wybór :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Milá Joanno, krásně jste to pojednala. Kde se dají koupit takové noční stolky? Barevné ladění v celém vašem novém bytě se mi moc líbí. Jiřina z N.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie delikatne wnętrze! Sprawia wrażenie jak z bajki Disneya :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jednak wolę bardziej ostre kontury i kolorystykę bardziej czarno-białą. Tu trzeba się dobrze czuć w danym pomieszczeniu i każdy ma do tego inne podejście.

    OdpowiedzUsuń
  13. Stylowo, delikatnie i bardzo ładnie. Takie wnętrza idealnie trafiają w mój gust i pewnie czułabym się tam świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, przepiękne wnętrze! Nigdy nie spodziewałabym się, że taki swojski, rustykalny styl będzie mi się tak podobać :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak nie przepadam za takim stylem (jestem raczej miłośniczką aranżacji w stylu rustykalnym) to uważam, że ta sypialnia wygląda cudownie! A najbardziej przypadł mi do gustu ten stolik nocny, jest świetny! :o Co do narzuty, to zgadzam się, że to mega wygodne rozwiązanie, sama je u siebie stosuje. W kwestii dodatków do łóżka polecam też artykuł zamieszczony tutaj gdzie można znaleźć wiele inspiracji ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne fotografie. Pełne inspiracji i pomysłów na wnętrze. Widzę, że warto było tu zajrzeć, co uczynię jeszcze nieraz.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładnie urządzone wnętrze. Podobają mi się ściany, to lustro oraz meble ;) Nie wiem czy to łóżko taką funkcję posiada, ale w tak niewielkim pomieszczeniu dobrym pomysłem byłoby zastosowanie łóżka z pojemnikiem - https://www.wajnert.pl/meble/lozka, gdzie można byłoby przechowywać pościel, czy inne rzeczy. Sama zamierzam niedługo zrobić remont w sypialni, dlatego szukam jakichś ciekawych inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lustro przepięknie się prezentuje w sypialni. Szczególnie gdy wnętrze nie jest zbyt wielkie to taki element świetnie optycznie powiększa. Poza tym ważne są jasne odcienie, które też dodają swojego. Ja się dopiero rozglądam za nową aranżacją swojej sypialni i zastanawiam się, czy skorzystać z jednego z takich pomysłów https://projektowanie-wnetrz-online.pl/aranzacje/sypialnia .

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo interesujący wpis i przepiękne zdjęcia. Sypialnia wygląda naprawdę bardzo przytulnie, a dokonane zmiany tylko potęgują ten efekt. Zgadzam się, że nie ma to jak własne łóżko. Twoja opowieść o powrocie do sypialni przypomina mi, jak sam po długim czasie wróciłam do mojego rodzinnego domu. To uczucie, kiedy po ciężkim dniu możesz wskoczyć do własnego łóżka, jest naprawdę nieporównywalne z niczym innym. Jeżeli chodzi o lustro, to zdecydowanie warto jest inwestować w takie drobne detale. Odnośnie ściany naprzeciwko drzwi, to uważam, że ramki ze zdjęciami mogłyby być świetnym rozwiązaniem.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo kreatywne pomysły. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  21. Takie dodatki bardzo fajnie pasują do sypialni.

    OdpowiedzUsuń
  22. Sypialnia najwyższej klasy. Ja osobiscie wybieram zawsze pościele najleszej marki.

    OdpowiedzUsuń
  23. super pomysł!

    OdpowiedzUsuń